Jump to content

Clima Cu Probleme


Gelu
 Share

Postare recomandată

Am incercat sa citesc toate topicurile de la passat b5 legate de problema mea si nu sunt lamurit. Sunt destul de speriat si presat de timp pentru ca trebuie sa ies din oras cu masina. Cand pornesc clima (climatronic) masina incepe sa isi schimbe turatia la relanti (intre 850 si 950 rpm) destul de enervant si de des. In timpul in care turatia scade (motorul parca ar vrea sa se opreasca) masina scoate foarte mult fum negru. In timpul functionarii climatronicului ambele ventilatoare de sub capota functioneaza. Pe modul econom totul e ok. Nu am gasit ceva care sa faca legatura intre cele mentionate de mine mai sus. Scuze daca s-a discutat si nu am fost suficient de atent in cautari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pos sa iti spun eu este ca ventilatoarele asa si trebuie sa mearga amandoua cand pornesti climatronicul si turatia lafel e normal sa scada putin ..la toata lumea face asa ..insa despre fumul negru nu stiu ce sa zic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pos sa iti spun eu este ca ventilatoarele asa si trebuie sa mearga amandoua cand pornesti climatronicul si turatia lafel e normal sa scada putin ..la toata lumea face asa ..insa despre fumul negru nu stiu ce sa zic..

Mersi de raspuns dar nu cred ca ai inteles exact ce vroiam sa zic. Turatia se schimba destul de des, adica creste si scade in intervalul mentionat fara oprire, parca ar merge doar 3 injectoare. Am scris ca ventilatoarele merg amandoua ca sa subliniez ca am verificat asta, deci nu e de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles acum scuze .gresala mea...cat despre problema nush ce sa zic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.in legatura cu ce a spus razva si anume k turatia se modifica la toti nu cred k este vabil, spre exemplu mie nu mi se modifica nici cand intra climatronicul nici cand face pauza.eu stiu k in mod normal la motoare de genul 1.9 2.0 si mai mari nu sunt puse in genunchi de un amarat de compresor de a/c.problema s-ar putea sa fie (parerea mea) de la alernator kre probabil din cauza uzurii nu mai face fata consumului mare al climei sau din cauza unei baterii subdimensionate kre la fel nu mai face fata consumului.te-as sfatui sa iei un voltmetru si sa vezi daca alternatorul baga curent in normele recomandate (din cate imi aduc aminte 13.6v-14.4v).in legatura cu fumul negru s-ar putea k neavand destui amperi motorul sa nu arda bine motorina si aceasta sa iasa nearsa sub forma fumului negru descris.Inca o data asta este parerea mea si daca ma insel imi cer scuze eu avand pe benzina e alta treaba.

Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este functionarea defectuasa a motorului. Este oarecum dereglata functionarea la ralanti si motorul nu face fata sarcinii suplimentare date de compresor + ventilatoare. Normal turatia motorului ar trebui sa ramana constanta sau sa creasca putin la cuplarea climei, si evident vei observa si o crestere a consumului instantaneu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este functionarea defectuasa a motorului. Este oarecum dereglata functionarea la ralanti si motorul nu face fata sarcinii suplimentare date de compresor + ventilatoare. Normal turatia motorului ar trebui sa ramana constanta sau sa creasca putin la cuplarea climei, si evident vei observa si o crestere a consumului instantaneu.

la mine turatia scade putin cand pornesc clima si cred ca asa e la toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru colegu de mai sus dieselurile nu au nevoie de scanteie pentru functionare atat timp cat calc injectie merge masian merge !eu ma gandesc la ceva de pe la injectie pentru fum sau chair nefunctionare egr-ului si o data cu asta scade si puterea motorului poate de asta apar fluctuatiile si poate si compresorul are probleme dac sau spart supapele (compresorului) functioneaza greu aproape de blocare sigur lucreaza compresorul ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este intr-adevar de la egr. am scos furtunasul care face vacuum si i-am pus in capat un surubel. Acuma totul merge normal, iar dupa parerea celor care m-au indrumat sa fac asta pot merge asa cu masina mult si bine fara probleme. Multumiri lui Cipos pentru amabilitatea de a-mi asculta plangerile la telefon timp de vreo 2, 3 zile. Am sa pun si ceva poze sa vedeti exact care este treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!