Jump to content

Octavia RS 1.8T a ramas fara vlaga...


Nos85
 Share

Postare recomandată

Salut...am o Skoda Octavia RS model 2001 care nu mai vrea sa traga.....masina se duce top speedul de 240 dupa ce am schibat ulterior toate injectoarele,

furtune turbo si electroventil turbo...

testata cu vag-com-ul masina trece toate testele ok nu are nici o eroare

problema principala este ca nu mai urca in turatie cum urca inainte...cel putin primele doua trepte unde masina era destul de nervoasa...parca e pedala mai elastica si nu mai are sunetul ala clar de turbo suna mai gajait parca ceva o tine gatuita.

Am apelat la cunostintele voastre pentru ca 3 mecanici care au testat-o mi-au spus ca masina nu are nimic "ASA ZICE TESTERUL"

Daca aveti idee care ar fi problema v-as ruga sa ma ajutati. De 3 luni de zile nu ii dau de cap si tot schimb componente care nu dau rezultatul dorit!! :banghead: :angry: :angry:

Multumesc!

Modificat de Nos85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog sa dai o cautare dupa "1.8T", sunt topic-uri ce trateaza problemele mentionate de tine.

Apoi, iti recomand sa citesti pe forumurile Briskoda si Vortex, exista pagini intregi de explicatii. Nu te supara, incerc sa te ajut, dar informatia este deja disponibila, e suficient sa cauti, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc mult o sa caut de nebun macar sa gasesc as fi super fericit!!! Multam :)

In caz ca nu gasesc explicatia problemei ai putea sa-mi recomanzi un mecanic bun care stie ce face.?!....fac cinste!!!!

:)

Modificat de Nos85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.briskoda.net

http://forums.vwvortex.com

Probleme cunoscute: bobine inductie, air-flow meter (MAF), throttle body,etc

Te ajut cu placere daca ai nevoie...fii fara grija. Gasesti in profilul meu toate datele de contact. Numai bine!

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nos, vad ca masina este din 2001, banuiesc ca are si km pe masura. Ok, am inteles, i-ai facut interogare de memorie de defecte, d.p.d.v. electric e in regula. Mecanic? I-ai luat si tu o compresie sa vezi cum se prezinta motorul etc? Ca saracu' nu poa' sa traga la nesfarsit asa bine.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal Blitz...am facut cam tot ce se putea.....mai sunt defapt cam 2-3 lucruri care mi le-a recomandat doru..iar testul de compreise mi-e frica sa-l fac... dar nu am de ales...sper sa fie ok...thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica ti-e frica sa faci testul de compresie? nu prezinta riscuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca a vrut sa spuna ca ii e teama de un rezultat negativ... dar eu sincer cred ca o cauza probabila e si una mai putin costisitoare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil catalizator infundat?

Nu prea se intampla pe la benzinare. Mai degraba la diesel-uri, din cauza funinginii. Pana nu-i ia si o compresie motorului, 'jeaba ne dam cu pareri pe-aci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as zice ca e de la debitmetru. Ai cumva NOS nr de inmatriculare si masina e neagra si parcata prin spate pe la Hala traian ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, el e. Copoiule ! Tu te uiti vreodata la drum cand conduci? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, el e. Copoiule ! Tu te uiti vreodata la drum cand conduci? :huh:

Corect!!! :soothe[1]: Foarte vigilent domnu!!!

Modificat de Nos85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

testeaza ce spunea DORU_14 si apoi se mai poate continua

cred ca astea ar fi cele mai la comune defecte care duc la efectele mentionate dar or mai fi si altele

(presiunea in rampa de la pompa de benzina mi-a venit acuma in minte dar ....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect!!! :rolleyes: Foarte vigilent domnu!!!

Bai nu mai mintiti, are cedeaza trecerea exact langa masina si normal cand cedez trecerea ma uit la masina. De aproximativ 2 ani trec dimineata pe langa aceasta masina. Chiar ma intrebam a cui e si daca n-o fi pe forum la noi....

Dorule de ce nu-l chemi la tine la brady pt o analiza ?

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Invitatia i-am facut-o deja de o saptamana, il astept cand doreste ! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar veni el,numai ca momentan a ramas fara permis. Cu RS si fara detector,e cam greu sa fii cu permisul in buzunar... :rolleyes:

Modificat de ryky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam de la el ca l-a recuperat marti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata mi-am recuperat permisul ieri pe 27 adica miercuri,detector am bel995 deci direct la doru ma opresc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare putin OT. stie cineva unde este MAF situat la motorul 1.8T? ca si eu trebuie sa il schimb. stiam ca la TDI il schimbai in 2 min, dar la 1.8T inca nu stiu unde e. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare putin OT. stie cineva unde este MAF situat la motorul 1.8T? ca si eu trebuie sa il schimb. stiam ca la TDI il schimbai in 2 min, dar la 1.8T inca nu stiu unde e. :)

Poate te ajuta poza de mai jos (poz. 4 e MAF-ul) :)

Maf.doc

Maf.doc

Modificat de ryky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...deci direct la doru ma opresc!!!

Anunta-ma cand vii, sa las usa deschisa ! :)

intrebare putin OT. stie cineva unde este MAF situat la motorul 1.8T?

"MAF – Mass air flow meter is used to measure the air going into the engine. It is located on the outlet of the airbox, and housed in a cylindrical tube. The ECU reads the MAF signal, and injects fuel in proportion to the airflow. There are a few different ways the MAF can fail. The MAF can get coated with oil, and will not read properly. This is common if it happens right after installing a CAI, or a K&N filter. It can be cleaned out with 99% isopropyl alcohol, or a quality electronics cleaner. Remove the sensor from the housing and clean the sensor element.

MAF sensors also go bad due to too much airflow. On a car with a larger turbo the airflow is so high that the MAF element will get burned out from the excess air flow. It is common to increase the size of the housing to prevent this (other modifications required).

To check for a BAD MAF the best way is with a VAG com. Block 002 show air mass from the sensor. At idle the air flow should be 2-4 grams/second. With a wide open throttle run to redline the reading should show up to 170 g/s on a chipped car. Look for jumpy readings in the MAF, which can indicate a problem. More details here http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/fuel-trim.html if you suspect your MAF is bad, one way to test it is to unplug the MAF, often if the MAF is giving false readings and upsets the fueling. If you unplug it, the ECU will ignore the MAF and run off of baseline tables. Be careful, as a boost leak or a vacuum leak can be miss-diagnosed as a bad MAF, because they will throw off the readings on the MAF. (Air sneaks around the MAF)."

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult. stiu ca merge prost ca mi-a dat eroare pe VAGCOM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult. stiu ca merge prost ca mi-a dat eroare pe VAGCOM.

ai facut logari? ce valori ai obtinut? nu neaparat este MAF defect daca iti arata eroare, daca ai DV stricat / prost instalat, o sa ai probleme si erori care duc tot la MAF; cum "spunea" si doru, o problema de vacum iti umple ECU de erori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-00 - -

asta a iesit la o scanare de erori. masina trage f bine, dar cred ca poate mai bine.

Doru a zis ceva de genul asta, legat de Fuel Trim:

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/fuel-trim.html

si am si eroarea asta:

17704 - Error in Mapped Cooling System (usually temp Sensor or Thermostat)

P1296 - 35-00 - -

17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich

P1137 - 35-00 - -

de la ce e pana la urma? la dealer, fostul proprietar a primi rapsunsul ca e de la MAF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!