Jump to content

Incinge Motoru


mihai01
 Share

Postare recomandată

O intrebare:

Care este temperatura de regim la motorul de 1,5 D ? Mie, in sarcina, cu ventilatroul cuplat imi sta temperatura le 95 grede. Mi se pare mult....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GVP

    9

  • mihai01

    6

  • cercelush

    6

  • cosmin cautis

    5

E mult, din cate stiu eu, toate motoarele ar trebuii sa stea intre 85-si 92, de la 95 cupluaza termostatul, dar cum zici ca e si cu ventilatorul pornit, e cam mult, vezi de termostat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt benzinar e ok, pt diesel mult

da, vezi de termostat daca face treaba cum trebuie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MA gandesc ca este colmatat radiatorul. Nu stiu ce sa zic. Este posibil sa nu indice bine ceasul?

Ceasul este conectat la senzorul aflat pe furtunul subtire nu pecel gros care pleaca la radiator. Cumva acolo se monta senzorul de buzjii?

AICI AM SCRIS DISPUNEREA senzorilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jos intra in radiator, sus iese, asa stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta asa e. Sus iese, jos intra. M-ar interesa dispunera senzorilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai logic ar trebuii sa fie la iesire din motor, ce intra in motor ar fi prea rece....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, senzorul de bujii este pe furtunul gros, care iese din motor si mereg la radiator iar senzorul care indica temperatura la bord este plasat pe furtunul mai subtire care duce la caloriferul interior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema tot cu "incinsul". Practic nu imi dau seama daca se incinge motorul sau e de vina ceva din sistem.

Am pompa de apa noua(montata in noiembrie) , termostatul nou(la fel ca pompa) , radiatorul nou(montat acum o luna) si cand ajunge apa la jumatate(pe ceas) mai merg 1-2 km si porneste ventilatorul(in mers) iar cand ajung la destinatie mai sta pornit cam 1 minut.

Problema e alta...de vreo cateva zile, cand porneste ventilatorul incepe sa scoata si fum alb/albastru(nu`mi dau seama exact). Pana sa porneasca ventilatorul e ok . Ce naiba o avea ?

Modificat de Alexius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil antigelul sa ajunga in camera de ardere in urma unei crapaturi in bloc/chiulasa? dar nu imi explic de ce doar cand iti porneste ventilatorul... probabil din cauza temperaturii ridicat asupra metalului?!

Modificat de o_kh3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e chiar asa de grav. Am vazut ca e garnitura de chiulasa dusa...tre` s-o schimb :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!Am si eu un golf 2 din '86 si am o problema cu indicatorul de la apa.Cand indica, cand nu.Sondele de la apa sunt bune amandoua.Care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Nu cred ca e chiar asa de grav. Am vazut ca e garnitura de chiulasa dusa...tre` s-o schimb :icon_thumright:

Salut!sunt nou pe aici si nu stiu daca am postat bine dar se pare ca am si eu o problema la noul si primul meu golf 2 1.6D.

Fostul proprietar a pus termocupla pe direct cu un intrerupator inauntru pt ca nush mai facea circuitu de racire.Despre golf nu stiu mai nimic iar indicatiile lui au fost ceva de genu:cand ajunge acu ce indica temperatura apei la jumatatea ceasului apas mirificul buton si nul las mai mult de 10 sec deoarece risc sa iau foc,lucru ce sa confirmat prin fumul care iese din bord dupa 10 sec aprox.

Mam pus sa vad ce are si la proma vedere termostatul e cumva gaurit practic pt a lasa apa sa circule pt ca era blocat pe inchis,iar pe retur nu venea apa.Am desfundat tashca aia care iasa din radiator la retur si...surpriza ishi face circuitu.Dupa ditamai povestea,pt care imi cer scuze,urmeaza intrebarea care sigur e banala dar poate stiti voi mai bine.

Ude tre sa fie acu la apa ca sa porneasca termocupla avand in vedere ca am pus inapoi mufele originale,adica,mufa jos pe radiator ,inca una care e cu 2 papuci pe termocupla si inca una care e undeva in spatele farului.Astea 3 fiind legate una de cealalta.

Ps:Imi cer scuze daca am postat aiurea sau daca am fost prea lung.multumesc de ajutor oricui se pricepe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin cautis

Salut, am avut o problema cu termocupla din radiator, datea informatii false si imi pornea electroventilatorul singur de nebun si cu motorul rece, am schimbat termocupla si acuma mi se pare ciudat ca intra electroventilatorul pe prima treapta de viteza cand acul din bord ajunge la 3 sperturi (inainte pornea cand trecea un pic de jumate). Intrebarea mea este daca e normal sa se intample asa si daca ce pot sa fac functioneze normal. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am avut o problema cu termocupla din radiator, datea informatii false si imi pornea electroventilatorul singur de nebun si cu motorul rece, am schimbat termocupla si acuma mi se pare ciudat ca intra electroventilatorul pe prima treapta de viteza cand acul din bord ajunge la 3 sperturi (inainte pornea cand trecea un pic de jumate). Intrebarea mea este daca e normal sa se intample asa si daca ce pot sa fac functioneze normal. Multumesc

Dar porneste o singura treapta?

Dupa ce scrii mai sus, pare sa fie inversate, si sa plece doar o treapta.

SI, raspuns la intrebarea ta, NU, NU ESTE NORMAL.

Acuma depinde si ce termocupla ai luat :80-85-90 sau 85-90-95

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimeni nici o idee ce ar putea fi?am mai incercat odata cu mufa originala si am lasat sa mearga pana a ajuns acu de la apa la 3/4 dupa care surpriza...fierbea apa.ce poate sa fie?uni ziceau ca poate sunt nush ce snzri care poate sa fie defecti si sa numi dea semnal la termocupla.Trebuie sa fie si termostatu pus pe circuit ca sa porneasca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimeni nici o idee ce ar putea fi?am mai incercat odata cu mufa originala si am lasat sa mearga pana a ajuns acu de la apa la 3/4 dupa care surpriza...fierbea apa.ce poate sa fie?uni ziceau ca poate sunt nush ce snzri care poate sa fie defecti si sa numi dea semnal la termocupla.Trebuie sa fie si termostatu pus pe circuit ca sa porneasca?

"Nu are nimeni nici o idee?"

Eu vad ca ti-am scris ceva mai sus. Iti cerusem detalii, ca sa stiu cu ce sa te ajut. (vad ca nici nu ai citit)

Poate nu am fost destul de explicit mai sus.

Dar acuma revin cu o completare.

CIRCUITUL DE ELECTROVENTILATOR, ESTE DIN FABRICA SEPARAT DE INSTALATIA ELECTRICA.

Adica, primeste + si - continuu, si direct. Pe acel faimos circuit, NU EXISTA SENZORI.

Este doar termocupla, care tine pe post de comutator -- se incalzeste apa.... atunci porneste termocupla.

Ca final, verifica, CE TERMOCUPLA AI LUAT, mai precis plajele de temperatura ale ei, sau ALTA BUBA AR PUTEA FI RADIATORUL MARE INFUNDAT, sau cu probleme, astfel incat, acolo la termocupla, nu mai ajunge apa, si astfel nici nu primeste temperatura necesara.

Modificat de Archanghel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Nu are nimeni nici o idee?"

Eu vad ca ti-am scris ceva mai sus. Iti cerusem detalii, ca sa stiu cu ce sa te ajut. (vad ca nici nu ai citit)

Poate nu am fost destul de explicit mai sus.

Dar acuma revin cu o completare.

CIRCUITUL DE ELECTROVENTILATOR, ESTE DIN FABRICA SEPARAT DE INSTALATIA ELECTRICA.

Adica, primeste + si - continuu, si direct. Pe acel faimos circuit, NU EXISTA SENZORI.

Este doar termocupla, care tine pe post de comutator -- se incalzeste apa.... atunci porneste termocupla.

Ca final, verifica, CE TERMOCUPLA AI LUAT, mai precis plajele de temperatura ale ei, sau ALTA BUBA AR PUTEA FI RADIATORUL MARE INFUNDAT, sau cu probleme, astfel incat, acolo la termocupla, nu mai ajunge apa, si astfel nici nu primeste temperatura necesara.

am rasp pe mess.poate dau de tine ca ma streseaza deja

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin cautis

Se poate sa fie una dintre cauze si ca termocupla este coclita si sa nu faca bine contact termic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa fie una dintre cauze si ca termocupla este coclita si sa nu faca bine contact termic?

tot ce se poate ...inca nam ajuns sa o dau jos deoarece am alte probleme care imi strica planurile :(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin cautis

Am gasit la Karma cam 50rom cu 3 contacte, cum fac rost de bani imi cumpar si termocupla si busonul de la vas ca nu stiu ce naiba are de pierde, cand este apa fierbinte. Daca pierde pe la buson pierde si presiune si in concluzie apa fierbe la temperatura mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit la Karma cam 50rom cu 3 contacte, cum fac rost de bani imi cumpar si termocupla si busonul de la vas ca nu stiu ce naiba are de pierde, cand este apa fierbinte. Daca pierde pe la buson pierde si presiune si in concluzie apa fierbe la temperatura mai mica.

hmmm asta suna interesant cu bushonu.la mine era apa la minim si am mai completat da cu motoru pornit

cand iam dat drumu sa incalzit motoru si am vazut ca a inceput sa dea pe langa vas...sa fie bushonu bulit?am mai scos afara apa si nu mai curge.sa fi pus prea mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin cautis

Normal eu bag apa pana la imbinarea de la vas (partea de jos cu cea de sus), din cauza supapei sau garniturei din buson pierd apa... si tot pierd asa pana ajunge la un echilibru (cam pe la jumate de vas), si ies doar aburi pe langa buson.

Modificat de cosmin cautis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal eu bag apa pana la imbinarea de la vas (partea de jos cu cea de sus), din cauza supapei sau garniturei din buson pierd apa... si tot pierd asa pana ajunge la un echilibru (cam pe la jumate de vas), si ies doar aburi pe langa buson.

asha imi sta si mie.pe la jumate,adica intre min si max da nush de unde imi curge apa ca nivelu nu scade in vas.de seara pana dimineatza imi lasa pata de apa si catziva stropi de ulei.picuri de apa sunt in dreptu pompei.cine stie...mai stau pana pica ceva:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asha imi sta si mie.pe la jumate,adica intre min si max da nush de unde imi curge apa ca nivelu nu scade in vas.de seara pana dimineatza imi lasa pata de apa si catziva stropi de ulei.picuri de apa sunt in dreptu pompei.cine stie...mai stau pana pica ceva:)

Ai umblat de curand la termostat?

Garnitura aia in timp devine rigida.

Vezi daca nu vezi apa pe la gatul ala begru (cel mai de jos furtun de la pompa de apa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!