Jump to content

Consum Octavia 2 - diesel


shkoda
 Share

Postare recomandată

Consum realizat in luna ianuarie 2010 in Bucuresti:

Conform BC: 8,1/100, 587 km parcursi, viteza medie 18km/h si durata 33h si 20';

Conform calcul la pompa: 49l consumati la 587km=> 8,35l/100km. Mai aproape de adevar.

Zic ca e bine pentru frigul prins si conditiile meteo din luna respectiva :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri 440 km parcursi, am traversat Craiova de doua ori (la dus si la intors si era destul de aglomerat) + vreo 10 de km prin orasul meu. Timp 7 ore si viteza medie 62 km/h. Am mers destul de sportiv si era sa stau pentru asta pe tusa 90 de zile :)) ( m-a luat radarul cu 103 km/h in localitate dar am reusit sa scap fara sa imi ia permisul dar in schimb m-am ales cu 6 punct si 270 RON amenda). Oricum consumul mi s-a parut superb: 4,6 l/100 km (pe BC), aproape ca nu mi-a venit sa cred ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Desi nu am crezut ca voi ajunge la un astfel de consum..... s-a intamplat totusi

Brasov Bucuresti (Piata Presei)

4.8 l/100

Conditii:

- polei pe drum.... (in 12.02.2010 dimineata... nu acum cand s-a incalzit)

- plecat din Brasov la 5.30

- 1 persoana fara bagaje

Probabil ca daca nu trebuia sa urc prin Predeal as fi obtinut consumu din carte ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum februarie Bucuresti (mai mult am mers pe jos si putin cu masuna):

BC: 387km......7.9l/100km....timpul de deplasare 22h36'.......vit medie ....17km/h

Real: 31,68l.....8.186l/100km

Se mentine diferenta de 0.2l in plus la consumul real. Urmeaza sa fac un drum pana la ai mei in Galati si sa vad consumul acuma la drum intins :P. Revin luni dimineata cu impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

010320101077.th.jpg 010320101076.th.jpg 010320101075.th.jpg

Test de rabdare pe autostrada cu 120-130 km/h mers cat se poate de linistit. Turatia undeva pe la 2700 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

Uau :blah_: ce consum ai scos cu un RS :icon_thumright: . Eu am scos ieri media 5.0 l pe o distanta de 40 km ... dar totusi are 105 cai nu 170 :( (si sunt si incepator nu conduc agresiv )

Modificat de octavia 4ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am parcurs 1033 km in regim urban/extraurban. Au intrat 56,61 l motorina (2 alimentari). Viteza medie 34 km/h.

Consum conform pompa: 5,48 l% (fata de 5,0 aratat de CB).

Multumit. Drum bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ultimii 600 km (in Bucuresti) in mare parte parcursi in ore de varf traversand centrul, am avut un consum de 8.6 l/100 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Timisoara-Motru(tur-retur)=540 km,consum 5.7%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultimii 5000 km am consum de 7.5 l , in care a intrat si un drum Oradea-Constanta-Sighet-Oradea.Mers tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica in jur de 980km cu 52l de benzina?? Asta inseamna cam 5l/100km. Hai ca e prea putin... :icon_thumright:

Salut baieti,

consumul meu la O2 pachet dynamic 2 ,motor 2.0 ,140 hp in oras ,asta Bucuresti nu scade sub 7,9,afara la mers normal 100-130,am undeva la 5,5%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distanta parcursa: 776km (vreo 500km Bucuresti Galati si retur restul in Bucuresti) Conform BC : 6.1%....40km/h.....19h13'

Consum la pompa: 48.46l => 6.25% Eu zic ca e bine pentru noii caluti :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul meu de vedere consumul mediu la un numar mare de km (care sa include mai multe calatorii in oras si/sau afara) e cel mai relevant.

De exemplu 3246 km consum mediu 5.9L/100km . Distanta a fost parcursa aproximativ 75% extra-urban si 25% Bucuresti.

Oricum pe distante de mii de km am observat consumul mediu in intervalul 5.9-6.2 L/100km si asa a fost si inainte de mapare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

7.2% consum mixt pe bord pe >3500 km. Din care aprox 60% Bucuresti. Felicitari pentru cei care scoateti consumuri de sub 6% ,cu acelasi motor eu nu am vazut sub 6.7% (si asta cand urbanul nu depasea 30-40%). Media pe distante mari e cam 7%, pe aici. Acelasi consum ca in prima zi si la 30K km, iarasi felicitari pentru cei care li s-a "lasat" motorul , la mine nu a fost cazul :mad:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiO2

De "lasat" motorol s-a lasat. Am 70K km si consuma cu aproape un litru mai putin decat la inceput.

Parcurg acelasi traseu in fiecare saptamana, sunt absolut sigura de acest aspect.

La 25K km am facut un drum de 2100km in afara tarii, , masina cu patru persoane si bagaje, consumul a fost undeva la 6.6%, viteza medie 115km/h,

peste un an, la 66K km, acelasi traseu, cu incarcare utila similara, facute in aceeasi perioada al anului, 5.7 %, viteza media 118km/h.

Pana si motorina am cumparat-o de la aceleasi statii. Am fost insotiti de o familie care are un Mercedel GL 420D, V8,

care a "baut" 15.5% :wub: la ambele drumuri (viteza medie si incarcare utila identica cu a noastra).

Schimba des filtrul de aer si pune chip.

Consuml urban nu mi se pare concludent: nici nu merita masurata, sunt prea multi factori in joc.

Modificat de srudolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

240320101119.th.jpg 240320101118.th.jpg 240320101117.th.jpg 240320101116.th.jpg

:D

Ce inseamna sa te plictisesti si sa incerci sa ajungi cat mai tarziu la destinatie :D :

-singur in masina

-noapte

-roti pe 16" de iarna

-viteza a 4-a

-100-110 km/h

-fara tempomat

Modificat de sorin_balan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul cel mai mic se realizeaza in cea mai inalta treapta la o turatie cat mai mica posibil, daca poti repeta din nou experimentul dar in treapta ce mai mare a masinii tale vei obtine un consum si mai mic ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curios. Mie nu mi-a iesit. In a 6-a consuma mai mult decat in a 5-a la aceeasi viteza (de la 2000 rot/min in sus)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte putin probabil ce zici tu, toate datele arata ca masina consuma cel mai putin in treapta ce mai inalta la o turatie cat mai mica. De ce crezi ca DSG-ul se grabeste sa schimbe treptele asa repede si sa ajunga cat mai repede in treapta cea mai inalta? Graficele BSFC (Brake Specific Fuel Consumption) dau consumul in functie de turatia si load-ul motorului, ele arata ca cel mai bun consum la orice viteza il atingi in treapta care iti permite sa mergi cel mai aprope de ralanti la viteza respectiva... E si logic intr-ul fel cu cat turatia e mai mare cu atat pierzi mai multa energie in frecari, intre componente ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am reusit acelasi consum, in treapta 4 de 4.4, mers la viteza mica, la limita de jos a turatiei. In treapta 5 mai jos de 4.8 nu am reusit.... De regula consumul sta in jur de 6. Pe autostrazi de la Bucuresti pana in Paris am scos 5.7 (atat la dus cat si la intors la 140 km/h cu tempomat) - a nu se intelege inclusiv pe autostrazile de la noi :) ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce crezi ca DSG-ul se grabeste sa schimbe treptele asa repede si sa ajunga cat mai repede in treapta cea mai inalta?

De ce DSG atinge performantele maxima in tr 5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai intrebat asta, pentru ca treapta a VI-a (a VII-a) e doar pentru a economisi carburant ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul cel mai mic se realizeaza in cea mai inalta treapta la o turatie cat mai mica posibil, daca poti repeta din nou experimentul dar in treapta ce mai mare a masinii tale vei obtine un consum si mai mic ...

La mine nu e valabil ce zici tu aici.

In viteza a 5-a cel mai mic consum este la 130-140 si e ~5-6%

In viteza a 6-a cel mai bun consum e la 140-150 si e ~6.5

Cel mai bun consum il am in viteza a 4-a la 2500-3000 RPM adica exact conditiile in care a fost realizat si consumul din poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte putin probabil ce zici tu, toate datele arata ca masina consuma cel mai putin in treapta ce mai inalta la o turatie cat mai mica. De ce crezi ca DSG-ul se grabeste sa schimbe treptele asa repede si sa ajunga cat mai repede in treapta cea mai inalta? Graficele BSFC (Brake Specific Fuel Consumption) dau consumul in functie de turatia si load-ul motorului, ele arata ca cel mai bun consum la orice viteza il atingi in treapta care iti permite sa mergi cel mai aprope de ralanti la viteza respectiva... E si logic intr-ul fel cu cat turatia e mai mare cu atat pierzi mai multa energie in frecari, intre componente ...

Adica vrei sa contrazici ce am vazut cu ochii mei? Care sunt datele care arata ca masina consuma cel mai putin in treapta cea mai inalta si la turatie cat mai mica? Eu daca scad sub 1700 rot/min, incepe sa creasca consumul. Sau iar ma insala vederea? :P

La mine nu e valabil ce zici tu aici.

In viteza a 5-a cel mai mic consum este la 130-140 si e ~5-6%

In viteza a 6-a cel mai bun consum e la 140-150 si e ~6.5

Cel mai bun consum il am in viteza a 4-a la 2500-3000 RPM adica exact conditiile in care a fost realizat si consumul din poze.

Pot sa confirm si eu, poate nu neaparat aceleasi consumuri, dar plaja de turatii e cam la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!