Jump to content

Martorul de bujii ( spirala din bord )


BN23RZV
 Share

Postare recomandată

Da, din pacate o gramada de masini sunt "manarite" in felul asta - le acopera martorii.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 195
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    26

  • F l o r i n

    17

  • lupo_bv

    11

  • gabitzuB

    10

ce sa faci, traim in ro si asta ne ocupa tot timpul. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor

Nu vreau sa deschid alt topic intrucat problema mea e similara cu subiectul de aici.

Golf 4, 116 cp, pornirea la rece e putin mai lunga si scoate fum in timp ce merge ca in 3 pistoane, deci nu merge rotund...toate astea dispar dupa 3-4 minute de stat la relanti. Martorul de bujie se stinge dupa 2 secunde....timp mult prea scurt pt asi face treaba. Curent vine la fiecare bujie si bujiile sunt bune.

Eu m-am gandit ca releul responsabil sa nu isi faca treaba insa nu imi dau seama care e.

Va rog un pic de help:

- sunt mai multe relee la circuitul bujiilor?

- unde se afla?

Merci anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o Diagnoza intai ...

Poate nu ai nici avansul reglat corespunzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile le-ai verificat? daca sunt arse nu apare eroare pe VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am specificat: bujiile sunt bune iar pe Vag(vcds) nu apare nici o eroare.

Cum se regleaza avansul? parca nu sta la 859 ci la 950 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul se regleaza intr-un fel ...

ralanti-ul se regleaza electronic , logandu-te pe motor cu 12233 (unele merg si fara login) si vezi in adaptari pe primele canale ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multzam Turbocip.

Ce am mai observat ca la motor, la teste...pot selecta cil. 1, 2, ,...daca selectez sa vad simultan , cantitatea de motorina injectata e diferenta mare de la injectorul 2 la restu....oare inseamna ceva?

Modificat de zozopzrk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am gasit nici o informatie despre test de injectoare cu VAG COM.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut , am si eu aceeasi problema cu spirala ...am schimbat si bujiile pt k erau duse toate bune si frumoase pana de curand...acum spirala licare si s-a mai aprins un martor(cel kare arata ca un motor).am fost la service si rezultatul este : indicator turatie semnal neplauzibil. ma ajuta si pe mn cnva ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cu ce putem sa te ajutam, daca deja stii care e eroarea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai rezolvat problema la service sau inca persista problema cu spira ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut.

si mie dupa circa 10-15 secunde de la pornire incepe sa-mi palpaie spirala de la bujii si apare pe calculatorul de bord "MOTORSTORG WERKSTATT!",iar dupa ce merg 2-300 de metrii mi se decupleaza singur si esp-ul,si nu pot sa il cuplez inapoi decat dupa ce opresc masina.

toate astea au inceput dupa ce am schimbat un bec pe frana spate.

am pus masina pe tester si a zis k e dus senzorul de temperatura a apei de la motor,dar indicatorul din bord arata bine temperatura lichidului de racire.

totusi care ar fi problema?

aveti si poze.

post-101689-0-17064600-1334159404_thumb.

post-101689-0-40470800-1334159413_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca ceva.

martorul de la bujii se aprinde cand temp lichidului de racire ajunge la 70*C iar cel de la esp la 80*C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel de la ESP nu are grade de temperatura.....

Fa o scanare completa a masinii, sa vedem ce erori ai pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma ma duc la service.

revin cu informatii dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat senzorul de temperatura a apei la motor dupa cum spunea mecanicu'.

am facut o tura problema nu disparuse,martorii s-au aprins din nou.

a pus testerul si ia dat urmatoarea eroare:

16955- Brake Switch (F) implausible signal

P0571-35---intermitent.

am dat comanda de switch si indata trebuie sa il monteze.

sper sa fie asta rezolvarea celor 2 erori din bord.

va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu era nici switchul devina.

cu 2 zile inainte am fost schimbat un bec pe frana spate,si nu am pus bec de care trebuia.aveam nevoie de bec cu 2 faze,iar eu am pus numa cu o faza,de aici se trageau toate problemele.

cum am schimbat becul asa au disparut si problemele.

pana sa imi dau seama k e din cauza becului am cheltuit 100 ron:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Barbu Vicentiu

salut, imi variaza turatia la motor cate odata, si uneori becul de la bujii imi ramane aprins muilt timp si cand pornesc se tureaza la vreo 1500 ture si scoate un fum negru dar dupa un anumit timp isi revine dar turatia variaza in continuare.

Care ar fi cauza, bujii incandescente duse? injectoare duse?

Merci fain

vicentiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Barbu Vicentiu

unde anume e senzorul asta de temperatura, si cat a costat?se poate schimba acasa fara mecanic?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate schimba acasa , iti trebuie niste antigel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, imi variaza turatia la motor cate odata, si uneori becul de la bujii imi ramane aprins muilt timp si cand pornesc se tureaza la vreo 1500 ture si scoate un fum negru dar dupa un anumit timp isi revine dar turatia variaza in continuare.

Care ar fi cauza, bujii incandescente duse? injectoare duse?

Merci fain

vicentiu

Senzor temperatura defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Al Bundy, daca mi-ai spune si unde e acel senzor de temperatura ar fi super, si cam cat ar costa si daca pot sa-l schimb singur fara interventia vreunui service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa-l schimbi singur. Iti recomand sa cumperi unul OEM (cele after-market se pot strica destul de repede) - pret - in jurul la 120 lei.

Sa-ti mai cumperi si un litru de antigel - G12.

La passat-ul tau, e amplasat in stanga motorului, cum te uiti la masina, cam la 10 cm de alternator, jos pe furtunele de antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!