Jump to content

Martorul de bujii ( spirala din bord )


BN23RZV
 Share

Postare recomandată

OK, o sa fac o diagnoza si o sa revin cu raspunsul. Totusi mi se pare ciudat ca din cauza switch-ului pedalei de frana sa nu se mai tureze motorul. Data trecuta cand s-a aprins masina mergea OK, puteam accelera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 195
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    26

  • F l o r i n

    17

  • lupo_bv

    11

  • gabitzuB

    10

Fa urmatoarea chestie sa te convingi: pe loc, tine motorul din acce;leratie la 2000rpm si calca frana cu stangul fara sa misti piciorul drept de pe acceleratie, , vezi ce se intampla cu turatia mpotorului, calca acum acceleratia si vezi daca se tureaza motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

Revin cu noutati privind problema descrisa mai sus. Acum vreo 3 luni a reaparut problema si am fost din nou cu masina la service si i-am facut o diagnoza. Rezultatul - pedala de acceleratie. Nu am avut bani la momentul respectiv sa o schimb, asa ca am decis impreuna cu mecanicul sa o curatam.

S-a curatat, a mers fara probleme pana acum 3 saptamani cand m-a lasat de tot, prins in intersectie. Nu mai vroia sa se accelereze sub nicio forma.

Am ajuns cu ea pana la urma la service si am inlocuit pedala de acceleratie. Pana acum nu a mai facut nicio problema. Sper sa fie si rezolvarea finala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista undeva un tabel cu erorile care pot sa apara in bord....si cu diversele semnalari acustice ale acestora?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In manualul de utilizare al masinii. CAuta in sectiunea manuale G4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul de bujii mi s-a aprins si mie intermitent la masina din semnatura si dupa ce am verificat toate cauzele posibile (enuntate si aici) -si ma pricep oarecum -,am constatat ca sunt in regula :swich-ul pedalei de frana, injectoare, injectorul cu fir, becuri, releu bujii, calculator pompa injectie, debitmetru, senzor temperatura, bujii incandescente, densitatea si nivelul lichidului de racire, am mai facut o diagnoza si am gasit o "cauza" de care nu stiam : eroarea este " Contact imperfect la sonda litrometrica sau scurt la plus". Cu taoate astea imi indica perfect cata motorina mai am iar becul galben se aprinde atunci cand trebuie. Am postat ca sa luati in considerare si acest aspect, iar diagnoza am repetat-o si cu Vag-Com-ul unui prieten ca sa ma asigur ca nu e vreo eroare de program sau interfata sau comunicare si eroarea este aceeasi. Ramane acum sa verific daca intr-adevar am probleme cu alimentarea sau contactii sondei litrometrice. Masina : Audi A6 2,5 TDI AKN din 2000 desprea ea este vorba, nu stiu daca la alte motorizari este valabila eroarea!

Modificat de vidoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut mie nu mi se aprinde deloc aceea spirala nici cand e minus grade afara asa am luat masina nu sa aprins niciodata poate sa-mi spuna cineva care ar putea fi cauza. masina porneste ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si vezi ce se intampla. Posibil sa fie astupat martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu problema...... nu ajunge curent la bujii. am fost la service uri cu ea si nu si a dat nimeni seama ce are. am pus testarul pe ea si nu apare nici o eroare. bujiile sunt bune, au fost verificate . au fost verificate toate sigurantele.....nimik. si panoul de sub volan a fost verificat ....nimik. spirala din bord se stinge foarte repede ( e primul bec din bord care se stinge indiferent de vara sau iarna.) cand e motorul rece porneste la a 2 sau a 3 cheie. cand se incalzeste porneste normal. releul de la bujii nu l a gasit nimeni. nu stiu dc merge sau nu. o fi vreun fir intrerupt?????

sper sa ma ajutati......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai postat si in alta parte ? ca ti-am raspuns dimineata........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

daca am pus IC de la benzinar are ceva problema spirala? nu ar trebui sa se aprinda EPC sau ceva de genul ? La test pe IC trebuie sa se aprinda toate becurile de la ceasuri?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aprind toti martorii - spirala in schimb trebuie sa se aprinda. Poti schimba soft-ul clusterului si sa pui de diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da mia schimbat softul atunci chestia e ca nici inainte sa inlocuiesc IC nu se aprindea spirala. Nu mai stiu unde sa fie problema, am inlocuit si releu 103 si 109 (mi lea imprumutat un prieten dar nimic) o sa incers sai fac din nou test pe IC sa vad exact ce se aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare revin din nou cu problema mea, am facut test pe IC si nu se aprinde spirala nici la test (mentionez ca am avut bord fara BC si nici atunci nu mergea) ma poate ajuta cineva sa imi spuna de unde primeste comanda spirala o schema electrica ceva, sau unde anuma ar trebui sa caut?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin am gasit o schema daca imi poate spune cineva ce este : 62

post-89474-0-87537200-1322771577_thumb.j

Modificat de gabitzuB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge atasamentul tau......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum da. Ideea e ca 62 e o legatura unde pleaca mai departe circuitul.

Problema e ca eu am verificat si pentru 2001 si 2000, si normal si Variant - la ALH, si am gasit cu totul altceva - respectiv ca lampa K29 e comandata din cluster, pe baza informatiilor primite si nu direct de releu. Adica nu corespunde deloc cu schema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmmmmmmm, incurcata treaba oare sa nu fie clusterul compatibil 3B0 920 926 era de pe un passat benzina?

daca te rog nu imi trimiti si mie schemele. nu ai idee totusi de unde primeste comanda pentru aceea spirala clusterul ma gandesc ca si daca trece prin cluster comanda tot pleaca de undeva o sa verific totusi sa vad mufa albastra la pinu 13 ce culoare are firul(oare la ce voltaj e curentu, sa vad daca trece comanda pe acel fir) sau mai bine stau cuminte

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clusterul - banuiesc ca i-ati schimbat soft-ul cu unul de Golf diesel, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asa este, chestia e ca nu se aprindea nici cu clusterul care a fost inainte cand am luat masina vechiul proprietar a zis ca o sa se aprinda cand vine frigu cat timpe e cald nu se aprinde ca nu are nevoie de bujii (eu zic sa nu fie din alta parte ca am avut si toate bujiile arse), releul lam inlocuit cu unul de la un prieten dar nimic si nu stiu unde in alta parte sa mai caut??oare sa nu am ghinionul ca in clusterul ce lam pus sa fie ars ledul la ce tensiune se alimenteaza acele leduri sau cum pot sa verific asta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ledurile din cluster au valori diferite, in functie de culoare. Oricum, undeva pe langa valoarea de 2,5 volti. Uitandu-ma pe scheme, am senzatia ca informatia catre martorul spirala din cluster, vine pe CAN.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe unde anume ar trebui sa mai verific ?(si testul la IC se face tot prin CAN?) sa inteleg ca nu poate sa fie vorba de ceva fire intrerupte pe undeva?nu stiu ce sai mai fac..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Problema rezolvata pentru mine, de la schimbarea IC a pornit problema mai bine zis de la adaptarea lui, folia de la turometru era plina(nu are nici o pictograma transparenta prin care sa se vada lumina de la acel led) in locul unde rebuia sa se vada spirala (IC era luat de pe benzinar).

Acum am mai descoperit o problema peste ledul de la ESP aveam pusa banda acum tre sa vad de ce sta tot timpul aprins dupa pornire.

multumesc de ajutor tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza, dar cred ca o sa gasesti ceva legat de G200.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!