Jump to content

Martorul de bujii ( spirala din bord )


BN23RZV
 Share

Postare recomandată

Nesfarsit ... eu unul zic sa stai calm. Asa face si a mea din cand in cand,tot motor AXR, se stinge spirala mai greu porneste turata si apoi ramane turata peste 1000. Dupa mai multe teste am ajuns la concluzia ca depinde foarte mult de ce motorina bag in ea. Daca pun de la Petrom am toata sansa sa faca asa, daca pun motorina de aia top de pe la Rompetrol nu mai face asa. ( pe laptop totul imi zice ca e ok)

La tine sigur e senzorul de temperatura defect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 195
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    26

  • F l o r i n

    17

  • lupo_bv

    11

  • gabitzuB

    10

va rog o lamurire...

Si acum..in mijloc de mai..mi se aprinde acea spirala urata..si..tine cateva sec..pana dau contact pozitia a IV-a.. e chiar aiurea.. motorul se ambaleaza ..destul de tare.. cam 1500 rpm.. mentionez ca numai la pornire (motorul rece) se intampla. Deci sigur senzorul de temperatura e cauza.

Si totusi, ce fel de senzor de temperatura este..poate..imi puteti da un cod ceva (si pozitionarea).. tipa de la piese auto..chiar era complet debusolata!

Va multumesc.

Testerul mi-a arat ca senzorul de temperatura e defect... :) ...deja l-am comandat 88 ron+ceva antigel care se pare ca se va pierde.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Aceeasi problema. Martor aprins indelung, NU intermitent, se stinge dupa ce dau la cheie.

Cand a venit frigul, de curand adica, porneste ca si cum ar fi in 3 cilindrii (1 secunda), apoi parca tureaza putin si revine la normal.

Mentionez ca am avut in fiecare iarna problema cu senzorul din antigel, presupun e cel de temperatura nu?

De ficare data am completat si a fost in regula. Chiar si daca desfaceam si puneam capacul la loc se stingea martorul.

Din ce am citit indica probleme la acel senzor, dar o sa incerc toate solutiile :

Verificare nivel antigel si completare dupa nevoi. Scanare cu VAG COM si apoi va spun ce iese.

Bine ca am gasit postul ca deja ma apucasera nervii, pt ca in ultimul timp am avut si pb cu electrica pe un cilindru -2 din cauza unui contact imperfect sau oxidarea a lui...s-a rezolvat prin curatare

Inainte am schimbat bateria...etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel patesc si eu, odata cu venirea frigului martorul bujiilor sta aprins chiar si 15 secunde.Am cumparat baterie si bujii crezand ca se modifica ceva,dar nimicuta.Incerc o metoda:chiar si atunci cand martorul sta aprins,dupa cateva secunde dau la automat sa vad ce se intampla in legatura cu pornirea.Acum porneste f greu cand este frig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ai probleme cu senzorul de temperatura, daca spira sta aprinsa asa mult.

Mentionez ca am avut in fiecare iarna problema cu senzorul din antigel, presupun e cel de temperatura nu?

Senzorul din vasul cu antigel nu este acelasi cu cel de temperatura. Posibil sa ai probleme cu cel de temperatura daca spira sta aprinsa asa de mult timp

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

am si eu o problema la mine nu se aprinde spirala daca e cald afara iar daca porneste dupa vreo 30 sec de mers rotund incepe sa dardaie si in mers smunceste...o idee cineva a patit ceva asemanator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Trebuie sa faci obligatoriu o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Eu am avut problema odata cu senzorul de temperatura. Problema era ca nu-mi recunostea temperatura de afara: credea ca este frig si-mi pornea masina umpic turata (putin peste 1000rpm) sau, se tura singura la un moment dat, chiar daca afara erau 30 de grade.

Sunt de parere ca o diagnoza ar putea rezolva problema.Eu am primit raspuns concret de la un mecanic. Senzorul de temperatura costa ~100RON la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu un Golf 4 , 1,9 TDI , fab 2004, de vreo 3-4 luni ,si surpriza....In seara asta am vrut sa pornesc motorul,si din prima nu a luat-o,ceea ce nu mai mi s-a intamplat pana acum,am dat a 2-ua cheie si a luat-o,dar mai greu,dar chestia asta mi s-a mai intamplat,dar mai rar.Dupa ce mi-a pornit motorul,mi-a ramas aprins in bord beculetutl "GAZE DE EVACUARE" care ramane aprins ori de cate ori pornesc masina,si asa ramane,nu dispare,chiar nici in mers,si o data cu el mi se mai aprinde si acel bec care seamana cu un arc si insemnand " INSTALATIA DE PREAINCALZIRE" ,dar acesta nu sta aprins incontinu,el clipeste. Pe forum ,multi zic ca e de la swichiul de frana,dar treba e ca stopurile de frana merg toate.

Va rog frumos,care va-ti mai intalnit cu astfel de probleme,si le-ati rezolvat,poate ma puteti lumina si pe mine,va rog,nu ma prea pricep la mecanica sau electrica :blink: .O sa merg sa ii fac si o diagnoza,dar nu ash vrea sa ma rupa de bani cei de la service (ceeea ce se intampla mai mereu,si nu iti gasesc de fiecare data "BUBA" la masina).Si totusi ma ingrijoreaza becul"GAZE DE EVACUARE". E vreo problema grava la masina? :( va rog ajutati-ma si pe mine,va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Nu mai descrie aceeasi problema in mai multe topic-uri . Ai PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Acea spirala galbena din bord se aprinde cand este stricat senzorul de la pedala de frana, cand sunt arse becuri pe frana sau pozitii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza foarte mult cum se aprinde, in combinatii cu care alti martori(ESP, frana de mana, palcute) se aprinde, dar si tonalitatea sau repetabilitatea piuiturilor. Orice combinatie de martori si sunete inseamna ceva.

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy sa sti ca la mine la masina erau arse doua becuri unul pe pozitie si unul pe frana si se aprindea in bord martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca il schimbai pe cel de la frana, ai fi vazut ca se stingea martorul din bord. Golf-ul IV, nu are martor de avertizare pentru becurile de pozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna am ramas si eu azi socat ce am patit...am un golf Iv 1.9 TDI 101 CP an 2003 azi am plecat din fata blocului normal nici o problema am facut vreo 6 km pana in partea ceealalta a orasul cand a aparut o problema nemai intalnita sa aprins spirala galbena in bord a inceput sa lumineze dar nu continu si am aparut si pe copiuterul de bord un mesaj in germana ceva cu motor dar problema mai grava este ca nu se tura masina in mers mai mult de 1200 rpm am mers vreo 100 de m asa dupa care in cea mai apropiata statie de tramvai am oprit motorul am stat cateva secunde asa si am repornit masina ....surpriza a revenit la normal dar parca simt ca nu mai trage la fel ce poate sa fie??????precizez ca imi arata pc de bord ca trebuie sa fac service in 500 de km mai precizez ca masina are un cip pe ea....uleiul e la minim pot aceste toate lucruri influenta ceva....am nevoie de ajutor simt ca problema este destul de grava....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

POate fi pedala de acceleratie sau switchul de frana. Fa o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

POate fi pedala de acceleratie sau switchul de frana. Fa o diagnoza.

Ceva mai grav nu poate sa fie de ex turbo sau stiu eu ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la turbo nu se aprinde niciodata spirala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Daca am postat gresit, scuze, dar ieri am bagat pe tester golful meu 5 1.9 tdi la un baietas cartier si a rezultat ca doua bujii nu lucreaza.Nu stiu cum de arata eroarea asta, atata timp cat masina porneste la sfertul sfertului , iar in bord nu arata absolut nimic, masina "torcand" foarte frumos.Ce ar putea fii?Vreun contact imperfect la bujii? Un sfat va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut!aseara la 100 m de casa m-i s-a aprins spirala in bord cu mesajul ca si cum ar fi becurile de la frana arse, am ajuns acasa si am verificat si toate becurile merg fara probleme dar spirala ramane aprinsa. de la ce poate fi aceasta eroare?mentionez ca acum 4 luni am schimbat swichu de frana!va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca ti-am raspuns in celalat loc unde ai postat. SI .... citeste regulamentul despre asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare!

Acum cateva luni am avut si eu problema cu spirala aprinsa in bord. Din fericire, in drumul meu spre casa este si service-ul la care duc masina cand am probleme asa ca am oprit la el. La momentul respectiv problema a fost de la senzorul pedalei de frana. Nu a fost inlocuit, ci doar curatat. La repornirea motorului, martorul nu s-a mai aprins.

Insa, acum cateva zile, in timp ce mergeam, motorul nu se mai accelera. Eram in treapta a 3a si initial am crezut ca e motorul subturat. Am schimbat in treapta a 2a, insa problema persista. Intr-un final i-am dat treapta intai - fara nici un rezulat, iar spirala din bord a inceput sa se aprinda intermitent. Am oprit masina, apoi motorul. Am repornit motorul, spirala nu s-a mai aprins, iar motorul s-a comportat normal. Am mai parcurs aproximativ 100-150 km prin Bucuresti de atunci si nu am mai avut nici o problema (motorul sta la relanti la turatie normala si se tureaza fara nici o problema, are vlaga in el).

Care ar fi cauza? Ar putea fi ceva de la motorina? Ma gandesc sa nu fi intrat ceva mizerie pe la injectoare si sa se fi taiat alimentarea.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA o diagnoza o sa apara din nou switchul de la pedala de frana, de aia nu se curata ci se inlocuieste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!