Jump to content

Martorul de bujii ( spirala din bord )


BN23RZV
 Share

Postare recomandată

suspectuleu

Salut

 Am citit in topic ca mai e cineva cu aceiasi problema ca si a mea, insa nu a primit raspuns.

  Am un vw bora, 1.9 tdi, ajm in 6 trepte din 2000, si intampin din iarna o problema. Cand i se nazareste ei, se opreste la relantiu. In sarcina nu am probleme cu ea, insa cand sta la relantiu, indiferent daca e cald sau nu motorul, cateodata, se opreste. Daca incerc sa o pornesc, nu mai porneste. Trebuie sa tin mult de cheie, sa porneasca, lucru care stiu ca nu e deloc indicat; sau trebuie pornita cu un spray. Cateodata palpaie martorul de bujii, cateodata nu. Deobicei daca nu palpaie martorul porneste cu cheia tinuta mai mult, vb de peste 20 de sec. Daca palpaie, motorul se invarte, insa nu cupleaza, si fara spray nu porneste, si atunci porneste greu, dupa 2 3 incercari. Nu sunt mecanic, parerile sunt n mii, si nu as vrea sa schimb aiurea piese prinea, daca nu trebuie.

 Am pus-o pe vreo 3 4 testere, la serviciin cartier, la reprezentanta, si nu imi gaseste nici o eroare. Din partea lor e perfect sanatoasa, insa ea ceva are. O parere ...un sfat... ??? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 195
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    26

  • F l o r i n

    17

  • lupo_bv

    11

  • gabitzuB

    10

stefan190353

Am  si eu o problema. Am WV Bora 1.9 TDI, motor AJM din 2001. In ultima vreme am observat ca daca nu  porneste la prima cheie

trebuie sa incerc in mai multe reprize si porneste cand nu te mai astepti. De curand am observat ca nu porneste decat daca la

punerea contactului se aprinde acea rezistenta din bord. Astazi n-a mai vrut sa apara in bord, deci n-am mai putut porni...Imi 

puteti da o explicatie ?  Va rog.Oare ce trebuie sa inlocuiesc? A mai intampinat cineva acesta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul 109.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Am o o problema cu un Golf 4 ALH,se aprinde martorul de la bujii,si motorul se plafoneaza la 1100 turatii,am facut un test cu VAG si am aceasta eroare.

post-7919-0-28101200-1400854240_thumb.jp

Modificat de hanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba pedala de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salut baieti....am o perioada de cateva zile porneste motorul f greu ...indiferent ca e cald sau rece...si se aprinde si becusorul cu motorasul in bord si clipeste aveti idee dc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si vezi ce apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut.

Am si eu urmatoarea problema.Acum vreo 2 saptamani cand a fost ger afara,nu a mai pornit(bateria cam dusa) si am chemat un prieten sa-mi dea "curent".In timp ce incarca si dadeam la cheie a inceput sa clipeasca martorul spirala.N-a pornit,am luat baterie noua si a luat-o la"sfert".In schimb de atunci imi clipeste martorul nonstop.Am mers la mai multe service-uri,dar toti ridica din umeri.Diagnoza zice asa:

16989-Internal Control Module

           P0605-35-00-ROM Error

 

Masina porneste ca inainte si nici alte schimbari nu am observat.Doar clipeste martorul.Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe Engine ? pare ca s-a perimat eepromul de la ECU - se poate incerca o rescriere a acestuia, pentru remedierea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta presupune dat jos ECU,sau se poate prin interfata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate face pe OBD - mufa - la modelul tau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua.am o problema daca ma poate ajuta cineva cu o parere ,dimineata am vrut sa pornesc masina am introdus cheia in contact am lasat martorii sa se stinga dupa ce iam dat cheie a avut o tenta sa porneasca dar nu a pornit si mi sa aprins martorul spirala in bord.am scos cheia am repetat inca o data pornirea si la fel.a treia oara mi-a pornit si nu mi sa mai aprins martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si vezi ce erori ai stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

buna seara! am si eu aceeasi problema cu acea spiarala...un amic mi-a pus testerul si mi-au aparut urmatoarele erori:

16955- Contact lampa frana -F- semnal neplauzibil 

P0571_35-10- intermitent

17087-Contact lampi frane (F)

P0703-35-00- circuit defect

00526- Comutator lampi frana (F)

27-10- Semnal neplauzibil-intermitent

este vorba de swich-ul de frana? multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste switch-ul de la pedala de frana ,pune original

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Revin și eu cu o problemă ciudată la masina mea golf 4 sdi foarte rar sunt momente când nu mi se aprinde spirala de la bujii și nu vrea sa pornească. Când se aprinde la punerea contactului pornește fără probleme. E posibil oare sa nu recunoască mereu cheia? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica/refa lipiturile/ schimba releul 109

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan rezolvat.Releul 109 cam "dansa" pe acolo.L-am prin bine cu o faseta de rama.Multumesc colegii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai refacut lipiturile din el o sa faca la fel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau inlocuit. Este ieftin unul ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il iau nou e aprox 50 RON Hella...

Mi-a facut iar figuri si dupa ce l-am ancorat bine,deci....atlul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte bine, recomand nou!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
VolkswagenManagement

Noroc,incep prin a descrie putin masina si apoi sa trec la problema pe care o intampin. Am un Vw Bora 1.9 Tdi Cod motor Ajm 116cp.

Problema este martorul de la bujiile incandescente. De vreo 2 saptamani cand ii pun contactul se aprinde martorul si sta aprins 15-20 de secunde indiferent de temperatura de afara (mentionez ca afara sunt 20+ grade) si apare martorul ceea ce pana acum nu mi s-a mai intamplat. Dupa care ii dau cheie si se tureaza motorul pana la 2000rtpm scurt si isi revine la turatia normala.

am dus-o la un service si mi s-a spus ca poate fi ceva furtun de la turbo spart sau orice altceva dupa ce a pus testerul pe masina. Eu m-am gandit ca problema provine de la bujii si ca ar trebui inlocuite, a spus ca nu ca bujiile nu au cum sa fie si nici macar nu s-a uitat in zona aia.

Care ati mai intampinat aceasta problema va rog sa imi spuneti cum ati rezolvat. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de temperatura motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!