Jump to content

Tremurat Fantoma


suty82
 Share

Postare recomandată

Salut

Imi cer scuze moderatorului dar nu cred ca exista vreo explicatie pe forum care sa ma ajute de aceea deschis acest topic poate reusesc sa aflu si eu care ar fi problema.

Problema: motorul are intreruperi din cand in cand (cu clima pornita-oprita, pe loc (foarte rar in mers) se simte bine parca smuceste asa; am fost la service la brady am pus calc pe ea, nimic, toate merg perfect; am fost la mecanicul la care duc masina mereu, bineinteles cand merg la el sau la service nu mai face.

Va rog daca poate cineva sa ma ajute cu ceva explicatii i-as fi foarte recunoscator, nu mai pot m-a scos din sarite; injectoare bune, totul a dat ff bine pe vag-com. Ce poate sa fie?????

Precizez ca se potoleste daca o calc putin; sa fie filtru de motorina inbaxit? dar e schimbat de 2 luni; nu mai stiu

Ar mai fi o pb 2: placutele frana abia schimbate, scartaie dimineata cand pun frana de zici ca e fier pe fier, dupa 3-4 min de mers si franat nu mai face, mai "miauna" asa din cand in cand

Multumesc anticipat

Modificat de suty82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt posibile mai multe cauze:volant,filtru aer.....sunt mai multe topic-uri cu aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este tunata? Sau e modelul cu 6 viteze si 131CP stock?

Ce a iesit pe VAS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, masina e tunata. Legat de volant, am incercat cu ambriaju, intra usor in viteza nu am pb, am apasat ambreiajul cand tremura si tot facea deci nu prea are legatura cu aia zic eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet intrebarea...ce a iesit pe VAS? Si apropo de amberiaj, pedala e tare la apasare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am verificat cati CP imi da pe VAS. L-am pus doar sa vad daca e vreo eroare scrisa si sa vad cum merg injectoarele si turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebam de VAS nu pt CP (oricum nu poate citi puterea, doar cuplul motor), ci pt problema cu tremuratul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce n-am inteles eu din toata povestea asta (sau poate n-am vazut ca e scris pe undeva): ce motor ai suty pe masina? TDi cu pompa de injectie, TDi-PD? Da-ne si noua detalii ca nu stiu altceva decat ca ai motor tunat la 130CP probabil.

P.S. e diesel motorul sau benzina?? :huh: ... a, scrie c-ai schimbat filtrul de motorina... sorry

P.S.: ma intriga faptul ca multi nu stiu sa puna o problema, nici macar pe forum unde n-are un consilier sau o alta persoana in fata si unde are timp berechet sa formuleze o problema concreta cap-coada.

Cheerz!

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz se pare ca te-am deranjat destul de tare, nu vad cu ce poate sa influenteze ca motoru e de 130 sau cat o fi CP comportamentul masinii, pur si simplu am cerut un sfat in speranta ca poate o sa primesc un raspuns sa ma linistesc si eu. Nu toata lumea poate sa se exprime ca tine. Si ca sa te linistesti masina e cu 90 Cp stock, nu cunosc daca e pe injectie sau PD, e din 2003 , poate sti tu cum e daca cunosti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

:)

Si de la 90Cp stock ai dus-o la 131 doar din remapare ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica

Nu ma streseaza prea tare daca chiar are 130 ca sunt multumit de cum e acum

pe mine ma streseaza problema care o are (care problema bineinteles ca daca acum incerc sa vad care e nu se mai manifesta, azi a mers impecabil)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am descoperit azi: clima chiar influenteaza comportamentul motorului in sensul ca daca e oprita apare tremuratul acela al motorului cand are el chef ( parca se intrerupe alimentarea), daca pornesc clima turatia la relanti nu creste dar motorul nu mai tremura.

Sper sa pot sa remediez si eu problema cu ajutorul vostru

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea ca tu sa ai nevoie sa cresti cantitatea de motorina injectata la relanti. Este doar o parere, dar daca cand dai drumul la clima(care automat provoaca injectii mai mari de carburant) iti merge bine, ai putea sa incerci sa cresti IQ-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greseala mea. Vroiam sa zic sa modifice Iq-ul.

Acum intrebarea mea: Ce e cu scartaitul ala? Eu cand dau stanga dreapta in parcare la un moment dat am auzit un mic scart. Dar dupa ce am completat la servo (era pe minim) nu se mai aude nimic. Nu am nici un simptom , nici o problema. Ar trebui sa ma duc la verificare mai amanuntita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat motorina de la omv din aia cu aditiv de curatat injestoarele in ea, dar nici o schimbare

Pa vag-com injesctoarele dau 2 cu + si 2 cu -, adevarat unu se duce pana la valori de 1.30, 1.40 , dar la service (brady) au zis ca nu e nici o pb, ca daca ajung la 2,2 e nasol. Nu stiu ce sa mai cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alextz, la capat de cursa se forteaza pompa de servo, deci implicit rezistente mai mari in lantul cinematic al curelei de anexe. Atunci se pot vedea/auzi mai bine eventuale probleme pe la role, pompa etc. La octavia 1 e clasica problema cuplajului unisens de la alternator. Posibil de-acolo o problema, zgomot. Dar zgomotul ce-ai auzit tu sunt sigur c-a fost de pompa servo care merge in gol, daca zici ca n-ai mai auzit dupa ce ai pus lichid. Eu zic sa meri pe undeva si sa desfaci burdufele de la bieletele de directie, sa vezi daca n-ai pe-acolo pierderi de lichid servo din caseta.

suty, nu mai inteleg nimic, cum ti-a verificat la brady corectia de cantitate de motorina injectata (aia de la -2,8 la +2,8), ca aia se verifica doar la motoarele cu injectoare pompa...... :blink: sa mor de mai inteleg ceva.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pt faptul ca nu ma exprim cum trebuie; sunt proaspat proprietar si nu prea cunosc ce si cum e masina; ma refeream la grup 13 in vag-com (parca) unde arata cata motorina dau injectoarele;

Azi am pus iar vag-comu pe ea la brady si a dat o eroare la senzorul de temperatura si zic ei ca de acolo ar fi buba; urmeaza sa-l schimb si vad dupa aia; acum intreb si eu chiar senzorul ala sa fie pb? m-as bucura sa stiu ca i-am dat de cap :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Dar dupa ce am completat la servo (era pe minim) nu se mai aude nimic.

Nu stiu cum e la Skoda dar la Golf in manual scrie clar ca , verificarea nivelului de ulei de servo se face cu motorul rece si atunci nivelul de ulei pe joja trebuie sa fie la minim . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am pus iar vag-comu pe ea la brady si a dat o eroare la senzorul de temperatura si zic ei

Cine ti-a pus VAS-ul? Ii stii numele persoanei? Cand mai vii la Brady, da-mi de stire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult celor care mi-au dat sfaturi, am reusit sa remediez problema

Calculatorul s-a gandit el intr-un final sa-mi afiseze si el o eroare (asta dupa ce masina deja ma scosese din sarite si 2 vag com); eroare in care imi spunea ca senzorul temperatura era dus; concluzia : de la senzor care citea eronat temperatura calculatorul nu mai stia ce sa faca si motorul incepea sa tremure

Multumesc inca odata pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Din pacate revin cu problem mea : tremurat motor

Se pare ca a mers ok o perioada dar acum a inceput iar, chiar mai rau, se opreste motoru :icon_thumright: . Se accelereaza singura , se decelereaza, face ca toti dracii si se opreste. Daca a mai patit cineva asa poate ma ajuta si pe mine cu un sfat ca eu unul am cedat nervos; ma gandesc serios sa o vand :salut:

PS: poate sa fie de la cip problema? zic si eu

Modificat de suty82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit topicul tau de la cap la coada.

Un mic sfat, sa stii ca din cate stiu eu nu sunt paranormali pe forum... E nevoie sa dai absolult orice detaliu legat de problema ta pentru ca cineva sa te poata ajuta. Sunt o gramada de detalii care pentru tine nu sunt relevante, dar pentru cei care au experienta la masini pot sa fie. De exemplu Blitz TREBUIE sa stie exact tipul motorului, preferabil direct codul motor pentru a putea trage o concluzi pur statistic legata de defect.

Tu nu ai explicat ce ai facut pana la urma cu senzorul de temperatura. L-ai schimbat? Ai sters doar eroarea si atat?

Desi personal nu cred ca problema ta e legata de el, evident e bine sa remediezi problema lui.

Cum se comporta in sarcina? PERFECT? Contacteaza pe cineva cu vag com si fa niste screen shoturi la valori, poate cineva mai dibaci va observa niste valori gresite undeva... Cand se accelereaza, cat de tare se accelereaza singur?

Parerea mea e ca problema ar putea totusi fi de la injectoare sau ma rog, cantitatea de motorina injectata. NU cumva a coincis oarecum problema cu schimbarea filtrului de motorina ? :icon_thumleft:

Da-ne cat mai multe detalii legate de comportament. Fa niste teste, motor cald motor rece. AC/ON ac off, turatie, sarcina. Daca zici ca problema e sporadica, evident ca e nevoie sa faci experimentele astea atunci cand se manifesta..

Bafta sa descoperi ce e cu ea.

PS. Personal ma mir ca ai 130 de cai la ea, deci o crestere de aproape 50% fara sa schimbi turbina, injectoare...Sau ai schimbat si nu am inteles eu?? Totul a mers perfect de cand ai remapat o? Sa inteleg ca esi proaspat proprietar si cum ai luat-o "ti-ai tras" 130 de cai?

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!