Jump to content

geotd
 Share

Postare recomandată

De vina este cricul prost gandit.Am mai citit pe alte forumuri ca se plangeau din cauza lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • paul_ral

    9

  • ByZ

    7

  • BobbyG3

    6

  • untouchablle

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu va recomand un cric de garaj, modell crocodil per rulmenti...acel cric original este o panarama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu fac parte din categoria posesorilor de praguri ok. am ridicat o singura data masina folosind cricul original si nu s-a intamplat nimic .... din ce am citit aici, e jale, sper sa nu fiu nevoit sa folosesc cricul prea des :blink:

succes la refacut praguri la restul ... :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noroc baieti , am impresia ca doar cele cu cancer in prag au belele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, pragul in 99 la suta din cazuri rugineste din interior spre exterior deci cel mai important lucru este ca inainte de a fi montat sa fie dat pe dinauntru cu un grund de calitate iar dupa ce a fost sudat se da prin gaurile tehnologice pe care le are masina cu ceara(acum exista aceasta ceara si sub forma de spray). In exterior poate fi dat cu teroson.

Cele bune.

Modificat de codreanu_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La mine pragurile sunt ok,in schimb am doua gauri de rugina in ambele parti fata si mi se vede mocheta,probabil ca a stat apa.Restul sasiului e ok.Ce sa fac?Tratez gaurile de rugina si sudez tabla peste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decupezi pana la tabla curata si acoperi gaurile. Apoi grund, teroson.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare. De ce cam toate golf-urile 3 au probleme cu rugina la praguri,aripile fata( partea de jos), si pe dedesubt la gaurile de aerisire unde au dop-urile de cauciuc? Eu ma gandesc ca e o problema din fabricatie.

Ce trebuie facut sa nu mai rugineasca aripile fata si sa se mance tabla la gaurile de aerisire? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat, cand am avut masina lovita si a trebuit sa schimb aripa dreapta, ca se strange noroi intre aripa (protectia aia de plastic de sub aripa) si stalpul din fata. Aunci e ceva normal sa rugineasca, pt. ca pamantul ala ce se strange acolo mentine umezeala si automat intra rugina in actiune. La mine, cand mi-a dat jos aripa (care era originala, cel putin asa a zis tinichigiul) era pamant acolo si, culmea, era umed, desi nu mai plouase de mult si nici nu o spalasem curand, dar aripa nu era atinsa de rugina (lucea de parca ar fi fost noua). Sunt curios cat o sa reziste asta ce am pus-o acum, cu toate ca am luat cea mai scumpa aripa (in afara de varianta originala, aia ma ajungea vreo 400 de lei...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marea lor problema se numeste Iarna in Romania unde se da foarte multa sare...din belsug as putea zice.E de ajuns sa ai un pct de rugina si in 2 ani se duce de zici ca e cancer curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa am luat masina cu gaura in podea si doar pragul de pe dreapta pana la jumate "terminat" si masina era adusa de 3 saptamani din germania....deci nu neaparat "iarna din romania" este problema Iar ca sa schimb pragul si restu gaurilor (2-3) care le mai are tinichigiul mi-a cerut 5 milioane. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa posteze o poza in care sa fie marcate locurile indicate de producator pt ridicarea/suspendarea masini? Parca am vazut undeva o poza de genu, prin manual, da nu o mai gasesc.

Si eu is tot cu cricul original si inca nu am ramas in pana, masina nu o am demult, dar penele is cam inevitabile...

Modificat de AlexSava
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ai niste semne pe praguri ca cele din poza

post-27759-1268380863_thumb.jpg

post-27759-1268380863_thumb.jpg

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa am luat masina cu gaura in podea si doar pragul de pe dreapta pana la jumate "terminat" si masina era adusa de 3 saptamani din germania....deci nu neaparat "iarna din romania" este problema Iar ca sa schimb pragul si restu gaurilor (2-3) care le mai are tinichigiul mi-a cerut 5 milioane. :coolpics:

Gaurile le-am reparat eu si nici nu se observa, aveam vreo 4 exact in dreptul dopurilor de condens (tabla groasa + mastic ) . E foarte simplu mai ales daca ai o rampa unde sa te bagi sub masina. Cat despre praguri mi le-a sudat un tinichigiu. Mi-a cerut 100 de lei si sunt varza. Nefiind originale sunt foarte moi si la orice ridicare cu cricul se infunda. Asta e ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am vazut un filmulet interesant pe youtube cum unu isi repara pragurile de fapt le peticea si peticul il prindea cu pocnituri dupa care chituia cu chit cu fibra......mie unu mi-a dat o idee...as pute sa imi incerc si eu maiestria(cu putina experinata care am capatat-o in timpul scolii) si nici nu arde ca la autogen....VOI CE PARERE AVETI??!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta fac samsarii sau cei care doresc sa isi scoata masina repede la vanzare, baga pocnituri si chit la greu ( bataie de joc ) . Omule :lol: adevarata reconditionare consta in indepartarea zonei ruginite si inlocuirea cu o tabla de aceeasi grosime sau daca iti permite chiar putin mai groasa. Iti dau exemplu la mine pentru ca mi-a aparut rugina pe capota :lol: si nu am nici 4 luni de cand am vopsit-o. Nu au curatat bine ... au bagat chit la greu si a iesit rugina prin vopsea. Nu prea e de joaca mai ales cu pragurile pentru ca incepe sa se corodeze cam tot ... podeaua, aripile din spate si se complica situatia.

Daca ar fi sa gandim logic, crezi ca rezista sa prinzi cu pocnituri ? nu are aceeasi structura de rezistenta ca pragul dintr-o bucata :coffee_lol: o sa crape chitul din cauza socurilor ca la ce cratere avem :( in asfalt. Mai bine iti strangi bani 200 sau 300 de lei cat costa setul de praguri si te duci la un tinichigiu bun. Lasa chituitul vorbesc serios. Am patit-o si e pacat sa bagi bani aiurea. Bafta !

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare pentru cei care avem pragurile indoite (nu si ruginite): am auzit ca exista un fel de aparat (banuiesc ca ceva cu camp magnetic, niste ventuze ceva) care ar "extrage" infundaturile din tabla, fara a mai fi nevoie de lovire,sudura etc. .Eu am avut un mic accident acum un an, si pentru ca aveam portbagajul putin infundat o cunostinta mi-a facut legatura cu un service auto (ma rog, patronul serviceului) care mia-a cerut 400 ron ptr aceasta operatiune, garantandu-mi ca nu va fi nevoie de revopsire intrucat aparatul lui minune (pe care nu l-am vazut) pur si simplu readuce tabla la forma initiala.Ati vazut asa ceva ? Eu am cosiderat atunci ca im cere prea mult (oricum am rezolvat problema cu un cric...), insa la praguri infundate cred ca ar fi nemaipomenit sa mergi la service si intr-o juma de ora sa scoti masina cu pragurile intacte si fara a mai fi nevoie sa le vopseti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut anul trecut o chestie si mai interesanta pe net (pe care am si incercat-o, intrucat m-am trezit cu portiera de la sofer un pic infundata). Daca e infundata pe o suprafata mai mare, fara sa fie indoita tabla, se ia un feon, se da la maxim (pe caldura), si se incalzeste portiunea aceea de tabla. Dupa ce s-a incalzit, se da cu spray din ala pt incarcat brichete (in care gazul e la -multe grade). Tabla va incepe sa se "umfle", revenind la forma initiala. Caut un filmulet acum pe youtube sa exemplific. Metoda functioneaza 100%. Am testat-o :vaidecapulmeu:

Edit: Am venit si cu link-ul:

Modificat de L1061K
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte interesanta tehnica.Merge si pentru indoituri mai mici? 2-3 cm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge in mod sigur numai pe portiuni mari de tabla infundata. Procedura este cunoscuta oricarui tinichigiu. Se spune - am facut un ,,cald". Cu autogenul merge si pentru cute mai ,,stranse" dar numai dupa indepartarea vopselei. Procedura de pe yotube nu merge la ,,cucuie" deoarece la acestea tabla sufera intinderi si contractii care nu pot reveni cu feonul. Ca agent de racire in filmulet este folosit dioxidul de carbon care poate fi gasit in unele instinctoare. Poate fi folosit si gayul de bricheta dar va puteti incendia masina. La autogen merge apa rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel, prin gimnaziu si mai tarziu la liceu, ni se spunea de proprietatile unor metale: se dilata la cald si se contracta la temperaturi scazute. Pai tocmai asta este si procesul petrecut in filmulete : se incalzeste metalul cu o sursa de caldura, iar atunci cand se aplica gheata (co2) metalul se contracta, revine la forma initiala datorita tensiunilor din material, tensiuni definite la turnarea in profil. Toata treaba este ca tensiunile din material sa nu fi suferit modoficari peste limitele admisibile de deformare.

Am la serviciu un spray loctite (nu mai stiu ce tip) dar asta e rece mai ceva decat gheata. O sa incerc acest procedeu acasa (marti dupa-masa ca sunt liber) si o sa va spun rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut anul trecut o chestie si mai interesanta pe net (pe care am si incercat-o, intrucat m-am trezit cu portiera de la sofer un pic infundata). Daca e infundata pe o suprafata mai mare, fara sa fie indoita tabla, se ia un feon, se da la maxim (pe caldura), si se incalzeste portiunea aceea de tabla. Dupa ce s-a incalzit, se da cu spray din ala pt incarcat brichete (in care gazul e la -multe grade). Tabla va incepe sa se "umfle", revenind la forma initiala. Caut un filmulet acum pe youtube sa exemplific. Metoda functioneaza 100%. Am test

super tare... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu pragurile (la usile din fata) o am si eu, din pacate. Cel mai grav, pe stanga. Cele mai mari stricaciuni le-au facut cei de la service, cu elevatorul. Evident ca nu e vina lor.... Masina ar fi trebuit sa reziste. In mod normal, nu ar trebui sa apara aceasta problema, indiferent de felul cricului sau a iernii romanesti. Mai degraba e vina economiei facute de vw. Cum bine zicea cineva mai sus...G2-ul nu are aceasta problema prea des, daca e intretinut decent.

Momentan, ptr ridicarea masinii fara mari distrugeri, eu am adoptat urmatoarea tehnica : cric de Dacie, o bucata de cornier de 50mm, lunga de vreo 350 mm, pusa peste nervura de ramforsare a pragului. Cricul se fixeaza ok in muchia cornierului iar forta de presiune asupra pragului nu mai este intr-un singur punct.... Ca solutie de tranzit, functioneaza. Nu uitati de o bucata de cauciuc/carpa/pasla intre cornier si prag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, voi cand sudati pe la praguri sau la caroserie, ii dati rezervorul de benzina jos? Pe mine ma ingrozeste ideea de a se apropia cineva cu flacara de masina,mai ales la praguri.

Si mai sunt si scanteile ale acare sar peste tot, nu va e frica de incendiu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta fac samsarii sau cei care doresc sa isi scoata masina repede la vanzare, baga pocnituri si chit la greu ( bataie de joc ) . Omule :P adevarata reconditionare consta in indepartarea zonei ruginite si inlocuirea cu o tabla de aceeasi grosime sau daca iti permite chiar putin mai groasa. Iti dau exemplu la mine pentru ca mi-a aparut rugina pe capota :) si nu am nici 4 luni de cand am vopsit-o :) . Nu au curatat bine ... au bagat chit la greu si a iesit rugina prin vopsea. Nu prea e de joaca mai ales cu pragurile pentru ca incepe sa se corodeze cam tot ... podeaua, aripile din spate si se complica situatia.

Daca ar fi sa gandim logic, crezi ca rezista sa prinzi cu pocnituri ? nu are aceeasi structura de rezistenta ca pragul dintr-o bucata :icon_thumright: o sa crape chitul din cauza socurilor ca la ce cratere avem :ceuameni: in asfalt. Mai bine iti strangi bani 200 sau 300 de lei cat costa setul de praguri si te duci la un tinichigiu bun. Lasa chituitul vorbesc serios :P. Am patit-o si e pacat sa bagi bani aiurea. Bafta !

eu nu am zis ca nu indepartez rugina....o decupesi dar in loc de sudura bagi nituri...chestia asta am vazut-o la americani nicidecum la nu stiu ce carpaci...sa faca masina si sa o dea....ai si tu dreptate nu zic....dar eu nu asta intentionam sa fac....daca stai sa o iei asa...structurile de otel sut tot cu nituri prinse...sudura e mai buna ...dar are si unele dezavantaje...arde tabla si rugineste....priveste si tu clipul ..daca ti se pare carpeala atunci greseala mea...http://www.youtube.com/watch?v=VK89Q9BnF2Q&feature=related

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!