Jump to content

Cine A Trimis Email La Vw Germania ?


HappyRed
 Share

Postare recomandată

Exista cineva de pe forum care a trimis email la VW Germania in legatura cu problemele intalnite cu dealeri din Romania, service, probleme legate de garantie etc? Daca da ma puteti ajuta cu sugestii, email de contact ? Ati primit raspuns ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Germania nu am auzit pe nimeni sa trimita. Eu lucrez la un dealer iar clientii care au vrut sa faca reclamatii au trimis la Bucuresti. Cred ca Germania e ceva cam mult, pt ca orice dealer raspunde in fata Bucurestiului. In primul rand chiar daca scrii la fabrica, nu te gandi ca vine neamtu la dealerul respectiv sa il traga de ureche. Tot la Bucuresti va face si el o sesizare, iar Bucurestiul va lua masurile care trebuie luate.

Asa ca daca ai ceva probleme cu un dealer, ia-o pe drumul scurt si scrie direct la Bucuresti.

Bafta.

P.S. ce probleme ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Germania nu am auzit pe nimeni sa trimita. Eu lucrez la un dealer iar clientii care au vrut sa faca reclamatii au trimis la Bucuresti. Cred ca Germania e ceva cam mult, pt ca orice dealer raspunde in fata Bucurestiului. In primul rand chiar daca scrii la fabrica, nu te gandi ca vine neamtu la dealerul respectiv sa il traga de ureche. Tot la Bucuresti va face si el o sesizare, iar Bucurestiul va lua masurile care trebuie luate.

Asa ca daca ai ceva probleme cu un dealer, ia-o pe drumul scurt si scrie direct la Bucuresti.

Bafta.

P.S. ce probleme ai?

totusi eu cred ca ar fi mai ok sa scrii in Germania ...poate daca ''sugestia'' va veni din vest inspre este...adica inspre bucuresti..va fi mai ....''sugestiva'' :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Germania nu am auzit pe nimeni sa trimita. Eu lucrez la un dealer iar clientii care au vrut sa faca reclamatii au trimis la Bucuresti. Cred ca Germania e ceva cam mult, pt ca orice dealer raspunde in fata Bucurestiului. In primul rand chiar daca scrii la fabrica, nu te gandi ca vine neamtu la dealerul respectiv sa il traga de ureche. Tot la Bucuresti va face si el o sesizare, iar Bucurestiul va lua masurile care trebuie luate.

Asa ca daca ai ceva probleme cu un dealer, ia-o pe drumul scurt si scrie direct la Bucuresti.

Bafta.

P.S. ce probleme ai?

Am un Volkswagen Polo Happy nou cumparat la sfarsitul lunii octombrie 2006, aflat in prezent inca in garantie. Autoturismul a fost achizitionat de la dealerul Autoclub Timisoara.

Miercuri, 6 iunie, in timpul unei deplasari in oras au aparut pentru prima data probleme si anume in viteza intai si a doua masina mergea foarte greoi. Am revenit acasa si am sunat la service-ul Autoclub sa imi fac o programare. Le-am explicat problema mea si cel de la service mi-a spus ca pot circula in continuare cu masina si sa o duc la service in mod normal, mi-au facut programare pentru luni, 11 iunie. La urmatoarea deplasare, masina a pornit normal, dar curand dupa pornire, dupa o intersectie, masina s-a oprit in sensul ca desi motorul mergea si intra normal in viteza masina nu mai rula, din nici o viteza, nici din marsarier. Am oprit imediat. Am chemat o firma de tractare care a ridicat-o pe platforma si a dus-o la service. Desi aveam programare luni, constatarea s-a facut abia joi, 14 iunie.

Masina are 1400 de km dintre care 500 efectuati in afara orasului. Dupa constatare, mi s-a spus ca discul de ambreiaj si rulmentul sunt prajite si ca este din vina mea, prin urmare trebuie sa platesc piesele, reparatia, tractarea intru-cat garantia nu se aplica. Tin sa mentionez ca detin permis de conducere de 6 ani, fara nici un eveniment in trafic, si am condus 2 alte masini, care niciodata nu au avut nici o problema cu ambreajul, care si in momentul de fata sunt in stare perfecta. Am incercat sa intreb daca nu este posibil sa fi fost un reglaj prost din fabricatie intru-cat si usa are un reglaj prost si nu se deschide bine, dar mi s-a raspuns categoric ca este din cauza ca am tinut tot timpul ambreajul apasat, ceea ce nu am facut. Ei sustin una si buna : conducatorul a tinut toti cei 1400 de km piciorul pe ambreiaj (ceea ce este o aberatie), si garantia nu se aplica. Eu nu pot sa imi dau acordul sa comande piesele si sa le platesc pentru ca eu am folosit corect ambreiaj, prin urmare sunt sigura ca altceva a dus la prajirea ambreajului, cum ar fi de exemplu un reglaj prost sau un defect ascuns ( in cazul in care ambreajul pe care mi l-au aratat provine intr-adevar de la masina mea, nu am aceasta certitudine intru-cat atunci cand eu am ajuns acolo masina era in parcare la distanta mare de hala, iar piesa se afla in hala); iar daca ei nu vor sa verifice ce altceva a dus la prajirea ambreajului ce garantie am eu ca inlocuind ambreajul nu se va praji din nou?

Astazi, am fost in audienta la directorul de service care s-a purtat foarte urat cu mine, m-a acuzat in continuu ca eu am tinut piciorul pe ambreiaj toti cei 1400 de km parcursi si pentru ca am afirmat ca eu nu pot sa accept aceasta constatare facuta de dansul, care se baza pe singurul argument si singura dovada ca discul de ambreiaj este albastru, si pentru ca am fost insotita de o alta persoana care avea cunostiinte in domeniu si care l-a contrazis pe dl. director de service, acesta a inceput sa urle la mine pana am parasit filiala.

Considerati ca este posibil ca discul de ambreiaj sa se arda dupa doar 1400 de km din care peste 500 in afara orasului, utlizat in conditii normale (nu cu piciorul permanent pe ambreiaj) fara a avea un reglaj prost sau un defect de fabricatie? Considerati ca este normal sa nu fie acoperit de garantie?

Ce ma sfatuiti sa fac din moment ce in mod evident nu pot avea nici un dialog normal cu reprezentantii service-ului Autoclub ?

La ce dealer lucrezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era un reglaj defectuos la ambreiaj trebuia sa observi imediat, este foarte ciudat ce s-a intamplat, cunosc si eu o astfel de situatie cu un G4 cumparat SH dar cu garantie si dealerul a platit reparatia fara nici un comentariu, deabia la al doilea ambreiaj distrus in garantie si-au dat seama ca era din vina utilizatorului, aceasta (ca era o ea) a recunoscut ca pleca cam greu masina( pleca cu a III a) de pe loc, fapt observat de unul din mecanici cind a plecat in probe cu masina.

Deci in cazul tau este normal chiar daca este sau nu din vina ta sa se schimbe ambreiajul, iti sugerez sa trimiti un mail la Porsche Romania si sa le explici ce s-a intamplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie linistita in Germania. Eu am scris si la Skoda Germania si la Skoda Cehia si mi-au raspuns. Unii standard, altii au luat masuri la momentul acela.

Adresa din Germania este vw@volkswagen.de sau mai bine scrii folosind formularul: http://www.volkswagen.com/vwcms_publish/vw...de2/dialog.html

Mult succes!

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

HappyRed cel mai bine e sa trimiti un mail atat la Bucuresti cat si la VW Germania.

Si poate postezi si raspunsurile care le primesti, ca in viitor sa stim si noi unde e mai util sa ne plangem.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in reprezentante ar trebui sa ai incredere...dar in romania nu poti avea incredere in nimeni...e mult mai safe sa iei o masina s/h si sa stii ca e s/h decat sa iei una si sa ai impresia ca e noua. mai ai feelingu ca esti inselat si nu e deloc placut....oamenii astia ar trebui impushcati jur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trimis email la VW germania. Acesta a fost raspunsul:

VW-2007/06-058226

Dear Customer,

Thank you for contacting us.

Please understand that we are unable to attend to all our customers

from our

headquarters in Wolfsburg, but count on the competence of our

world-wide

network.

Consequently, we have forwarded your correspondence to our importer,

asking

them to look into this matter and get in touch with you directly.

Please await

further contact from them.

Thank you for your understanding.

Yours sincerely,

Volkswagen AG

Customer Care

VOLKSWAGEN AG

Sitz/Domicile: Wolfsburg

Registergericht/Court of Registry: Amtsgericht Braunschweig

HRB Nr./. Commercial Register No.: 100484

Vorsitzender des Aufsichtsrats/Chairman of the Supervisory Board:

Ferdinand

Pi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, din pacate ai primit un raspuns cat se poate de standard. Sa fie un avocat bun ultima solutie?

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul a fost , cred eu , generat automat si redirectionat automat catre PoRO pe baza adresei de email sau a serverului care a trimis mesajul .

Eu mai am o banuiala , ca daca apar niste cuvinte cheie in mesaj ( "I am seriously considering taking this matter to Court and I've already contacted my lawyer for further instructions ." ) s-ar putea sa nu mai primesti din mesaj de asta neutru ci unul mai bine pregatit !

Merita incercat oricum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la Autoclub sunt cei mai mari nesimtiti.Asta a fost unul dintre motivele care m-au facut sa renunt la VAG.Cunosc personal pe unii "domni " de acolo si daca nu ai pile esti mancat.Eu zic sa ai dai in judecata dar cel mai bine ar fi sa ai dam si la ziar asa sa stie lumea de ce sa se fereasca.Sunt sigur ca exista si ziaristi care ar scrie despre asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta cu ziarul ma gandeam si eu. Eu am avut ceva rezultate "impotriva" Skoda in Germania cu ADAC si AutoBild. Sigur exista "doritori" si in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scris in Germania pt o problema cu Importatorul, in sensul ca am primit masina dupa 8 luni. Dar a fost un mesaj destul de dur, de genul lipsa concurentei din Romania duce la...

Dupa 4 luni astia de la PBN nici nu stiau daca masina a intrat in fabricatie. Sa nu zic, ca dupa ce am ridicat-o ( de la alta persoana decat cea care se ocupa de contractul meu) am sunat la persoana care se ocupa de contract si am intrebat-o cand imi primesc masina. (eu ma plimbam cu masina mea in acele momente). Mi s-a raspuns ca voi fi sunat, ca nu stie exact situatia masinii mele.

Dupa vreo 30 de minute mi s-a spus ca masina e in vama, si ca mai dureaza vreo 3 zile.

Imaginati-va care a fost reactia mea la auzul acestor vorbe...

Din aceasta cauza, am spus ca nu-mi voi mai cumpara toata viata nimic din grupul VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@happy red

In 1400 de km puteai sa mergi numai cu ambreajul apasat si nu se defecte fii sigur.Daca cei de la service nu vor sa-ti repare masina in garantie eu sa fiu in locul tau as incerca asa

1. OPC cu o reclamatie inregistrata plus cu o expertiza de la un alt service

2. as parca masina in fata acelui Autoclub stiu ca o duc la sufa si tot o duc acolo insa exect in usa de la intrare si stau acolo 2-3 zile daca este nevoie si toti cienti care vin acolo le spui ce ai patit si sa vezi atunci reactia lor.

3. ai casco ? daca da macar sa intrelegi ceva ii faci vant in vitrina de la ei de la reprezentata si macar stii ca o sa-ti repari masina pe casco dar sa aiba si ei ceva paguba.

3. deci utilizare necorespunzatoare este vorba lor ca sa te puna sa pletesti si ei sa bage reparatia pe garantie si bani intra la ei in buzunar "sunt baieti destepti".

4.punei sa-ti dea scris ca este defect din cauza de utilizare necorespunzatoare si aropo de unde stiu ei asta au desfacut cutia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@HapyRed vino azi la intalnirea VAG din Timisoara de la ora 19:00 in parcarea de la Mall catre BCR si poate impreuna cu colegii vom reusi sa gasim solutii la problema ta ! Urmareste topicul din "Intalniri" -> "Intalniri spontane" - > "Intalniri in timisoara"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de invitatie, din pacate nu am vazut-o la timp pentru ca am fost plecata toata dupa-amiaza incercand sa rezolv problema cu masina. Cand va mai intalniti? :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 In 1400 de km puteai sa mergi numai cu ambreajul apasat si nu se defecte fii sigur.

2 defect din cauza de utilizare necorespunzatoare si aropo de unde stiu ei asta au desfacut cutia ?

in afara de astea 2 puncte sunt de acord cu tine (no offence ).....

1. balarie total....am vazut cu ochii mei ambreiaj parlit de o tanti si sotul ei in 16 (da shaishpe!!!!!) km......sarind peste faza ca daca tii ambreiajul apasat...nu prea ai cum sa te misti de pe loc :) :)

2. abreiajul e un subansamblu separat (structural) de cutie si defectiunile unuia nu sunt intotdeauna legate (decat prin modul de manifestare) de cealalta.

Ideea e ca si mie imi miroase a comportament aberant din partea baietilor de la reprezentanta din Tm....eu inca maia stept sa raspunda Happy sa ne zica ce a rezolvat.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in fiecare miercuri happyred :) de la ora 19 citeste topicul acela unde zicea Calin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Happy Red .. din ce am citit, reiese (inca o data) ca "asa cum e la noi, la nimeni" .. si chiar ma mir cum pot administra vanzarile/service-ul pe partea de VAG asemenea incompetenti, dar parca numai la VW se intampla - eu la Skoda n-am avut un stres, dar sa revenim.

Daca esti in Timisoara inseamna ca nu faci mult (oarecum) pana in Ungaria, asadar ai putea face o alta chestie .. cam costisitoare in prima faza .. si anume :

- mergi iar cu masina la Autoclub TM si le ceri o constatare cu stampila + semnatura oficiala cum ca nu te ajuta in cazul problemei si garantia nu acopera ce ai patit tu

- duci masina la un dealer din HU (fiind ceva mai aproape, si eventual mai seriosi) unde probabil / mai mult ca sigur se va rezolva 100 % free .. dupa care te intorci in tara cu masina gata facuta si iei toate demersurile legale impotriva dealerului ptr a-ti acoperi cheltuielile + ceva despaguburi ptr "prejudiciile create" :P

Nu stiu daca e posibila varianta mentionata mai sus, dar dpdv. teoretic cel putin pare solida. Intreaba un avocat si vezi ce raspuns iti poate da, astept alte reactii de la tine pe forum!

Pur si simplu e demential (De rau) ce se intampla .. Porsche Austria stie oare ce retea de 2 lei are in Romania ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GRooVe : sa stii ca in fiecare tara exista doar un singur importator VW. Deci peste tot exista lipsa de concurenta. Doar ca ei sint totusi mai seriosi, dat fiind ca se poate circula foarte lejer intre tari prin UE. Special am intrebat pe undeva daca numai la noi exista situatia asta. Se pare ca la fel e in Austria si Anglia cel putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Da. Eu am trimis mail la Vw AG si am primit raspuns destul de rapid. Am primit si un nr de inregistrare a reclamatiei. Cei de la Porsche nu au reactionat la reclamatia pe care le-am trimis-o, in schimb dupa cateva zile de la reclamatia adresata in Germania m-au contactat si mi-au spus ca au primit o notificare de la cei din germania. E drept problema mea era destul de minora si se referea mai mult la bun simt si timp de asteptare in service, dar cred sincer ca daca toata lumea ar adresa reclamatia si catre Germania s-ar mai schimba situatia aici. De mentionat insa ca eu am trimis reclamatia in limba germana! Poate si de-asta am avut mai mult succes la ea decat altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Puca

La ce mail ai scris?

Sunt si eu interesat sa le scriu un mail...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adresa de mail: KUNDENBETREUUNG@volkswagen.de

am scris in germana. vezi PM daca ai nevoie de ajutor cu germana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!