Jump to content

Prima Pornire - Trepidatii Puternice Ale Motorului


alexandruz
 Share

Postare recomandată

Salut, revin cu o noua problema si daca cineva stie rezolvarea ii multumeasc mult de pe acum. Masina: golf3 din 95 (patru portiere, nereprezentativ). Simptome: dimineata la prima cheie, o las cateva minute sa se incalzeasca motorul dar oarecum fortat si de masina care intra intr-un fel de trepidatii ca si cum ar da semne ca ar vrea sa se opreasca motorul. Astazi dimineata am lasat-o aproximativ 3 minute si am vazut aceste trepidatii nu se opresc am plecat cu ea asa dar imediat a murit motorul. Am pornit din nou si la fel cu oarecare greutate am mers cam 1 km dupa care si-a revenit. Lucrul acesta s-a intamplat de mai multe ori in zile diferite dar la fel, dimineata. Temperatura de afara e destul de ridicata si oricum nu ar avea voie sa faca asa nici la 0 grade. Explicatia e in alta parte(?). - multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca nu iti merge in trei pistoane? Ai controlat fisele de la bujii sau chiar bujiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , prima verificare care trebuie sa o faci e la bujii , sar putea ca una din ele merge numai la cald ( 90 grade sau mai sus )

Modificat de Danny78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am observat temperatura motorului si intr-adevar dimineata la prima pornire a trepidat iar in mers, cand temperatura a ajuns la 90 de grade, (nu trece niciodata de 90), trepidatiile au incetat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate bujiile si verificale cele bune trebuie sa aiba o culoare caramiziu deschis cele nasoale negre , bujiile pentru motorul tau sant NGK BUR 6 ET sau echivalente . Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Danny, am sa incerc asa. Revin cu rezultatul.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut o greseala sau tu ai facut , ti-am dat codul de bujii de la motorul de 1.6 i 55 KW . motor de 1.6 i 44 KW nu gasesc in carte doar unul de 1.4 i 44 KW . Mai bine te uiti in certificatul de inmatriculare si imi spui codul motorului ( trebui sa fie format din 3 litere ex. ABU AFT ....

Modificat de Danny78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul e tip ABD (1391 cm3)

Putere 44kW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru 1.4i 44 KW ( ABD ) ai nevoie de bujii NGK BP 5 ET distanta dintre electrozi 0,7-0,9 mm si interval de schimb 30.000 KM :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Danny, sa revin

in masura in care ma poti ajuta in continuare: am fost cu masina la mecanic bujiile sunt ok. Am lasat-o o noapte la service pentru ca prima cheie dimineata sa o dea el, mi-a spus ca nu s-a intamplat nimic deosebit decat atunci cand a pornit de pe loc a simtit ca masina nu trage prea bine. Astazi dimineata cand am pornit motorul trepidatiile nu au mai fost foarte puternice dar au fost plus ca am simtit ca motorul nu trage prea bine o parte din drum dupa care a intrat in normal. Poate fi alta cauza decat bujiile? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este si la mine , motor de 1.8 , nu cred ca are nimic , este doar rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica filtrul de aer (scoate-l un pic si da o cheie sa vezi ce se intimpla), filtrul de benzina ( scoti furtumul de la tur si il pui intr-un pet si ii dai o cheie), avansul (aici trebuie sa mergi la un service care are lampa stroboscopica) toate astea cu motorul rece.

Mai verifica sonda de temperatura a lichidului de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ma scuzi ca nu-am raspuns , am fost plecat . ceva asemenator se intampla la masina mea ( doar la rece ) problema fiind un furtun de vacum crapat pe unde tragea aer fals ( la servo frana ) ai putea verifica de fisuri furtunele ce vin de la servofrana , capac colbutori etc. Eventual sa masori continuitatea fiselor de bujii si bobina de inductie , daca ai pe cineva sa iti imprumute una de proba ar fi si mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, dupa parerea mea [bineinteles as putea gresi, sa ma corecteze cineva daca gresesc] ar putea fi cam trei lucruri de verificat: sa nu fie avansul din delco prea mic... ; sonda de temperatura sa nu informeze calculatorul ca afara este rece si ar trebui sa suplimenteze cu benzina ...;si ar mai trebui verificat si motorasul de pe corpul injectorului care actioneaza clapeta de acceleratie...care la rece ar rebui sa tina acceleratia mai mare...si ai putea sa verifici si senzorul de la acceleratie sa nu fie busit...cam astea ar trebui sa te lamureasca cu privire la problema pornirii la rece. bafta si mult noroc :vaidecapulmeu: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as paria pe sonda de temperatura. Caut-o pe traseul de racire si cu motorul cald scoate-i mufa. Ar trebui sa observi o crestere a turatiei. Daca nu se schimba mai nimic, probabil e dusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!