Jump to content

o noua problema la conversia motorului...


AB-33-WOB
 Share

Postare recomandată

astazi am mai avansat o etapa spre finalizarea proiectului meu, si anume conversia de motor 1.5 carburator->1.8 injectzie pe scirocco mk1 .......de astazi am si evacuare si toba, voi detalia la finalizarea proiectului. dar se pare ca filosofia e un pas inainte, doi inapoi... ashadar am evacuare, dar nu mai pot schimba vitezele. a trebuit sa introduc in a-3-a si acum nu mai pot scoate. una din piesele timoneriei se loveshte de gharele "sacsofonului" si nu ii mai da voie sa mishte. vreau sa shtiu daca a mai avut careva asemenea problema (doar in cazul mk1 cu schimbarea motorului de 2) si/sau daca are careva idee cum sa remediez problema. am terminat lucru la mashina la 10 pm si nu mai aveam nici timp si nici resurse sa mai studiez problema, dar daca cineva are vreo idee..........multzam' fain :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Da , aceasi problema am avut-o si yo cu scirocco 2 al meu . Am trecut de la 1,6 carburatie la 1,8 16v si cand am fost sa imi aranjez evacuarea am intampinat aceasi problema nu puteam folosi treapta a 3-a si a 5-a ...

Ehh drept rezolvare cred ca ai 2 posibilitati :

1 . "sacsofonul" (sau partea care pleaca din galeria de evacuare) trebuie sa porneasca inclinat un pic pt. ca tija de la timonerie sa nu-l atinga (adica tija care transforma miscarea inainte-inapoi in stanga dreapta , stii la ce ma refer) .

2 . Cred , si repet nu sunt sigur, ca se poate modifica tija respectiva adica sa o scurtezi cumva , dar aici ajungi la alte probleme pt. ca mai trebuie sa mofidifici si ceva din timonerie :D .

Eu personal am preferat prima varianta :D pe care o si recomand .

Sper ca am fost de folos , iti urez bafta si astept un raspuns cu ce ai rezolvat ;) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D topicu e din 2004 !

omul si-a montat de atunci alt motor :D 1.8 G60. alta timonerie...

in sfarsit mersi de raspuns ;)

tu ce motor ai pus 16v ? de golf 2 ? ca aia stiam si eu ca iti trebuie modificat saxofonul.

eu vreau sa fac in curand o conversie din asta ... de la 1.8 gti la 1.8 gti 16v.

si cum convins saxofonul sa lase loc timoneriei ?

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hehehe :( ... acuma am vazut si yo data , scuze , sunt relativ nou la chestia asta (adica forum) si m-am gandit sa dau o mana de ajutor (neinspirata treaba , sper sa nu mai vada si altcineva asta) .

Pai eu am avut de facut evacuarea ,mai putin galeria de evacuare , de la 0 (zero) si am fost la niste "mesterica" din astia care fac pe genunchi si am facut o chestie mai mult sau mai putin provizorie (asta pana la serpi) adica am dat jos acel racord flexibil de la vw , am plecat din galerie cu 2 tevi de vreo 45 cred si am montat alt racord flexibil mai jos . pt ca altfel timoneria lovea chiar in racordul acela , dupa cum am explicat mai sus . Nu stiu cat de sanatoasa e treaba dar pt. moment functioneaza bine , iar cand o sa fac rost de ceva mai multi banutzi o sa fac o evacuare buna din inox .

Intre noi fie vorba , crezi ca ar fi fost de folos ce am scris pt. ca nu cred ca e asha mare diferenta intre Type 53 si Type 53b nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am modificat la vremea respectiva tija care face mishcarile pe orizontala (stanga-dreapta) care se prinde pe caseta de directzie, respectiv am scurtat-o......a mers. acum sunt cu....cabluri nu mai am batatie de cap :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La g60 e cu cabluri ? :P adica am vazut la un golf 3 dar nu stiam si de coraddo cu a lui cutie .

Buna treaba cu scurtatul tijei mi-a trecut si mie prin minte dar am crezut ca o sa afecteze ansamblu si am zis ca mai bine nu .

Hehehe :P :P :P deabia astept sa imi termin si yo masina .

P.S. pt scirocco de mai sus 1.8 gti 8v nu are evacuarea prin fata cumva ... si admisia in spate sau am gresit . :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S. pt scirocco de mai sus 1.8 gti 8v nu are evacuarea prin fata cumva ... si admisia in spate sau am gresit . :(

53 si 53b sunt identice la sasiu, mecanica, etc.

1.8 gti 8v ... este ca si 16v, nici poveste sa fie invers evacuarea si admisia (astea la ceva motoare 1.3 parca e asa). pozitionarea motorului e absolut identica, chiulasa la fel doar ca la 16v are 2-a axe cu came si tevile galeriei de admisie sunt mai lungi si vin peste chiulasa dandu-i aspectul arhicunoscut :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!