Jump to content

Auto Club Timisoara


DragosR
 Share

Postare recomandată

Am trimis email la VW germania. Acesta a fost raspunsul:

VW-2007/06-058226

Dear Customer,

Thank you for contacting us.

Please understand that we are unable to attend to all our customers

from our

headquarters in Wolfsburg, but count on the competence of our

world-wide

network.

Consequently, we have forwarded your correspondence to our importer,

asking

them to look into this matter and get in touch with you directly.

Please await

further contact from them.

Thank you for your understanding.

Yours sincerely,

Volkswagen AG

Customer Care

VOLKSWAGEN AG

Sitz/Domicile: Wolfsburg

Registergericht/Court of Registry: Amtsgericht Braunschweig

HRB Nr./. Commercial Register No.: 100484

Vorsitzender des Aufsichtsrats/Chairman of the Supervisory Board:

Ferdinand

Pi

Modificat de HappyRed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OPC,ZIARE si AVOCAT si eu zic sa le tragem niste palme la nesimtii aia de la autoclub.Au vandut asa de mult incat nu ai mai intereseaza clientii.Nesimtiti in frunte cu Leontescu.Eu nu m-as lasa asa calcat in picioare.Ahh si am uitat ceva,inregistreaza convorbirile cu ei dar neaparat.

Modificat de tzucul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu crezi ca ea e singura care ar fi nemultumita? ... hmm.. baietii cu touregurile din tm si q7 merg in Szeged Ungaria ca sa-si faca revizii etc... Doar nu merg de prosti, raducupro stie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai facut reclamatie inregistrata la OPC?

@happyred nu ai facut poze la disc??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HappyRed,fii sigur ca de reclamatia ta vor mai auzii baietii,de la cei de la PoRo.Asta din pacate nu inseamna bash de loc ca ii va si interesa,sau ca vor lua masuri.NU pot recunoaste ca constatarea s-a facut repede si convenabil,de aia s-au suparat ca ai mers cu un expert. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci pana la urma cum a ramas....????

@happyred..daca mai ai nevoie de informatii incearca sa intri pe mass cand sunt si eu pe acolo :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebuii sa facem grupul soferilor care urasc AutoClub :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si acu masina in ce stare e? e cu discul dat jos? e montat la loc?

ce pot face eu e sa ma duc la dealerul VW de aici din oradea (D&C) si sa ii intreb pe ei ce parere au si daca ti-l schimba pe garantie iar in caz ca da sa aduci masina in oradea sa o faca ... sau daca te pot ajuta cu ceva let me know and I`ll try my best.

in ce stadiu esti acuma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se pare ca nu mai vrea sa ne spuna cum a rezolvat treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tem ca numai rezolvata nu e...ca ar fi spus daca s-ar fi terminat totusi bine.... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Ma tem ca numai rezolvata nu e...ca ar fi spus daca s-ar fi terminat totusi bine.... :(

Oricum ar fi... era frumos sa stim si noi ceva care ne afecteaza pe toti... asa ca.... nu inteleg de ce nu mai da nici un semn de viata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultima data a accesat forumul in 9 iulie; o fi rezolvat cumva problema si cel mai probabil ca statul pe forum nu i-a intrat in singe ori are alte treburi mai bune de facut :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, nu am putut sa mai postez pana acum pentru ca am fost plecata in vacanta.

Dupa raspunsul de la VW Germania, cum ca ei nu se pot ocupa de toti clientii din toata lumea si prin urmare ei se bazeaza pe competenta importatorului pentru a ma ajuta in aceasta problema si ca vor trimite ei un email la Porsche Ro, am sunat la Autoclub sa vad daca au rezolvat problema cu usa, despre care initial au spus ca intra in garantie. Cel care se ocupa de masina mea a spus cu nu se mai ocupa, din ordinul directorului, am intrebat atunci cine se ocupa, mi s-a raspuns ca nimeni si mi s-a inchis telefonul. Doua zile mai tarziu, joia, am mers la Autoclub. Din moment ce masina se afla deja la ei de aproape doua saptamani le-am spus ca sunt de acord sa platesc cu conditia sa imi faca un document cu constatarea pe care au facut-o si care sa specifice ca eu nu sunt de acord cu concluzia constatarii dar ma oblig sa platesc reparatia pentru ca am nevoie de masina. Mi-au spus sa nu platesc, sa merg acasa si sa astept raspunsul de la Porsche Ro. M-au asteptat cu poze si cu constatarea facuta. Am adaugat pe acel document cum ca eu nu sunt de acord cu concluzia constatarii cum ca discul s-ar fi ars din cauza proastei utilizari. Evident din moment ce nu am fost acolo puteau face poza la orice disc. De asemenea mi s-a parut normal ca din moment ce voi plati un nou disc sa imi dea discul vechi pe care l-am platit in pretul masinii, prin urmare era al meu. Mi s-a spus ca daca vreau discul va trebui sa platesc de 3 ori mai mult pretul discului nou. La pranz am primit emailul de la Porsche Ro. Raspunsul suna ceva de genul "conform cu constatarile facute de service si cu pozele trimise problema nu poate fi acoperita de garantie. Am platit a doua zi, vineri, pentru ca am avut nevoie de masina. Dupa prima constatare la telefon mi s-a spus ca reparatia costa aproximativ 10 milioane plus 1 milion tractarea. Cand am platit mi s-a facut un calcul de 7 milioane plus tractarea. M-a surprins aceasta diferenta. Daca as fi platit imediat dupa primul telefon as fi platit 11 milioane? In timp ce eram acolo, au venit 2 barbati sa isi ridice masina aflata in service. La telefon li s-a spus un pret de 20 de milioane, iar cand au venit sa ridice masina si sa faca plata li s-a spus un pret cu cateva milioane mai mult. Aceast fapt denota lipsa de profesionalism a celor de la Autoclub. Mi s-a spus ca va dura 3, 4 zile pana piesele vor veni, iar atunci cand vor avea piesele va mai dura o zi reparatia. Mi s-a spus ca masina va fi gata joi dupa amiaza sau cel mai tarziu vineri dimineata. Joi dupa amiaza, a treia saptamana de cand masina se afla in service, am primit un telefon de la seful de service cum ca au reparat-o dar la probele efectuate dupa reparatie, au constatat cum ca o alta piesa care este in componenta ambreajului este defecta si ca mai dureaza pana comanda piesa, pe care nu trebuie sa o platesc, ca este acoperita de garantie, dar va mai dura cateva zile pana masina va fi gata. In final am ridicat masina luni dupa amiaza. In service plan nu au vrut sa treaca inlocuirea acestei piese, desi in mod normal ar trebui sa treaca toate reparatile acoperite de garantie. Au trecut inlocuirea incuietorii de la usa, dar nu inlocuirea acelei piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, nu am putut sa mai postez pana acum pentru ca am fost plecata in vacanta.

.... am primit un telefon de la seful de service cum ca au reparat-o dar la probele efectuate dupa reparatie, au constatat cum ca o alta piesa care este in componenta ambreajului este defecta si ca mai dureaza pana comanda piesa, pe care nu trebuie sa o platesc, ca este acoperita de garantie, dar va mai dura cateva zile pana masina va fi gata. In final am ridicat masina luni dupa amiaza. In service plan nu au vrut sa treaca inlocuirea acestei piese, desi in mod normal ar trebui sa treaca toate reparatil

e acoperite de garantie. Au trecut inlocuirea incuietorii de la usa, dar nu inlocuirea acelei piese.

Welcome to the jungle!

incearca cu frumosul sa afli numele piesei si repeta mailul catre nemti/ poro/ in care povestesti cum au decurs lucrurile in asa fel incit poate primesti banii inapoi

(eventual ar merge si un O P C micut)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deh e ceva normal. in concluzie trebuie sa ne cumparam Golane ca alte masini nu au service-uri specializate. de toata jena again.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ca acea piesa pe care au spus ca o schimba , deoarece este acoperita de garantie , a cauzat distrugerea discului !!

tare neseriosi !! :D

toare piesele schimbate pe garantie artrebui consemnate in carte , dar se pare ca stiu ei ce stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ca acea piesa pe care au spus ca o schimba , deoarece este acoperita de garantie , a cauzat distrugerea discului !!

tare neseriosi !! :D

toare piesele schimbate pe garantie artrebui consemnate in carte , dar se pare ca stiu ei ce stiu

Sunt de aceeasi parere cum ca acea piesa a cauzat distrugerea discului. Daca nu ar fi asa de ce au pus-o pe garantie, dar au refuzat sa treaca inlocuirea ei in planul de service? Suparator este faptul ca de la inceput eu le-am spus ca nu am condus cu piciorul permanent pe ambreiaj asa cum au sustinut ei si i-am rugat sa verifice alte piese care sunt in compenenta ambrajului si care ar fi putut cause arderea discului, mi s-a raspuns foarte obraznic ca nu au ce verifica, pentru ca ulterior in ziua cand trebuia sa imi iau masina sa imi spuna ca mai dureaza 4 zile, ca au descoperit o alta piesa defecta ce trebuie inlocuita !?:D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Aproximativ 7 milioane plus un milion tractarea. Piesa pe care ulterior au constatat-o ca fiind defecta, in ziua in care trebuia sa imi ridic masina, a fost acoperita de garantie, dar au refuzat sa consemneze in service plan inlocuirea ei, ceea ce mi s-a parut anormal si suspect, deoarece toate reparatile acoperite de garatie ar trebui consemnate in service plan (inlocuirea incuietorii de la usa e singura reparatie care a fost consemnata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucrind la concurentza lor,e...neelegant sa comentez,dar pe de alta parte,intr-o vreme cind nu aveam nici in clin nici in maneca cu vre-un dealer,am avut o patanie misto cu ei,asa ca trebuia sa stiu ce raspuns imi vei da... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

As dori sa va impartasesc experienta mea cu service-ul Autoclub din Timisoara. I-am sunat sa ii intreb cat costa inlocuirea unui scut podea pe care credeam ca l-am pierdut in urma inundatiilor din Timisoara si mi-au zis ca este 220 scutul si 80RON manopera. Am fost la ei pentru a verifica ce trebuie comandat. Au ridicat masina si s-au uitat pe la ea aprox. 10 minute, timp in care au observat ca scutul nu era desprins ci fisurat in cateva locuri si ca 2 bucsele erau crapate. Mi-au zis ca trebuie inlocuite scuturi podea stanga + dreapta, anvelope fata, bucse brate mari si trebuie facuta geometria. Oferta lor a fost pentru 2 anvelope (800RON) + bucse(1000RON) + geometrie(400RON) = 2200 RON. Mi s-au parut extrem de exagerate preturile si le-am zis ca o sa revin alta data daca ma hotarasc sa le schimb. Au zis ca este ok si ca trebuie sa platesc doar constatarea care a fost nici mai mult nici mai putin de 106 RON. Cand am zis ca vreau sa platesc cu cardul pentru ca nu aveam atata cash la mine bineinteles ca au zis ca nu au POS si m-au intrebat cati bani am la mine. Aveam 85 de lei, si au zis ca atunci atata costa. Concluzia va las sa o trageti voi, dar eu pana nu o sa ma dea banii afara din casa nu mai calc pe la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu cei de la Autoclub Timisoara.Imi era ars led-ul care imi lumineaza ventilatorul si clima.M-am dus la ei pt a mi-l inlocui.Au facut constatarea si mi-au spus sa las masina si sa revin dupa ea peste 4 ZILE!!!!!!!!!!!!!!!!Pt un led?Lucrare de 3 minute?Chiar nu inteleg batjocura asta...in fine,nu am mai calcat pe acolo si nu recomand nimanui.Daca chiar se doreste masina noua in garantie.....go to ungaria!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAL21, se pot face reduceri. In cazul tau tocmai au facut o reducere de 20%. Este cat se poate de normal deoarece multi dealeri practica asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!