Jump to content

Auto Club Timisoara


DragosR
 Share

Postare recomandată

Topicul asta l-am deschis din cauza ca protagonista celor de mai jos nu are inca drept de a posta (contul nu este validat deocamdata) si asa am fost contactat din cauza ca m-a vazut mai batrin pe forum si implicit mai experimentat :frigbaitata:

Ca sa preintimpin diverse aluzii, domnisoara HappyRed conduce de vreo 6 ani si a avut inca 2 masini care nu au avut problema de genul celei expuse mai jos: Vw Polo Happy (de aici probabil ca e si ID pe forum)

polo happy inca in garantie, are 1400 de km din care 500 in afara de oras.

cu vreo 2, 3 zile inainte am observat ca pornea greoi de pe loc asa ca mi-am facut programare la service. nu am mai mers cu ea pana cand mi s-a oprit in drum: motorul mergea dar nu mai mai intra in nici o viteza . astazi mi-au spus ca discul si rulmentul de ambreiaj sunt prajite si garantia nu o acopera ca e din vina mea

se poate praji asa fara sa fi avut un reglaj prost sau defect ascuns din fabricatie?

Ambreiajul cica era tot prajit. astazi am fost acolo dupa ce mi-au spus la tel cu cineva care se pricepe mai mult si mi-a spus ca arata ca si cum cineva ar fi facut curse

Cei de la service ma acuza pe mina ca as fi mers tot timpul cu ambreajul apasat.

Si nu pot sa imi dau acordul sa comande piesele si sa spun ca da sunt de acord cu ei cand eu stiu ca nu am tinut ambreajul apasat

Am incercat sa intreb daca nu este posibil sa fi fost un reglaj prost din fabricatie intru-cat si usa are un reglaj prost si nu se deschide bine, dar mi s-a raspuns "nu faceti insinuari masina nu are nici un defect din fabricatie" dar sigur ca ei pot face acuzatii. pana la urma dupa ce a verificat usa a zis ca da e un reglaj prost din fabricatie dar ambreiajul e tot din vina mea

Am condus alte 2 masini care nu au avut nici o problema cu ambreiajul si in momentul actual sunt in stare perfecta si seful de serice are tupeul sa spuna ca am mers toti 1400 de km cu abreajul apasat ...e absurd.

Acum sunt dezamagita ca am ales vw: am luat masina noua sa nu am stresul ca raman in mijloc de strada si penibil sa ramai in mijlocul strazi cu masina noua si dacile trec pe langa tine ...

Daca mai are ceva de adaugat la ce o sa intrebati, mai mult ca sigur ca o va face singura de aci inainte.

Dupa cum ti-am zis si in privat vezi ca se poate rezolva scriind direct la VW in Germania si or sa te caute ei negresit.

Eventual vb cu un sef de acolo si sa ii amintesti de ce am zis mai sus.

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol ca in Romania avem treaba cu astfel de oameni de 2 bani...Sper sa-ti rezolvi problema pana la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, mergi la ei cu cineva care are gura (si fizic) mai mare, sa le faceti putin scandal. Este absurd sa creada ca 1400 km s-a mers cu ambreiaju calcat. Daca isi sustin ideea sa o demonstreze, daca nu pot, ciocu mic si spor la lucru sa aiba.

Daca nici asa nu rezolvi nimic incearca sa faci o plangere in germania, sunt sigur ca o sa te ajute cineva de pe forum cu adrese si alte informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii hotarata si spune-le ca tu ai permis de 6 ani si ca nu ai avut probleme pana acum cu nici un abreiaj.

Si inca o chestie: daca e garantie e garantie ... mai ales la 1400km, nu are voie sa pice nimic cu atat mai mult ambreiajul.

Oricum se stie ca cei de la Autoclub nu sunt ok in ceea ce priveste service-ul.

Daca tot nu vor, fa reclamatie la OPC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia vor sa faca un ciubuc...aia fraieresc pe toata lumea....si mama mia cu polo u o muscat o...si cu ambreiaju si volant se pare ca au problema majoritatea modelelor de polo, golf dupa 2003

deci is niste rahati aia de la reprezentanta....japca pe fatza....colegul nostru CHIU...stie el despre ce e vb...o luat polo u ala...si cand am deschis capota...surprins ...nu avea capacu peste motor ala de plastic ce are rol de insonorizator...si capacu peste baterie...si cine stie cate alte...si povesti dinastea...o gramada....piese schimbate...si puse la pretenu lu x...de pe masina noua...si na...asta e traim in romania

ps: ia ti golf 2 nu ramai in drum :P

Modificat de armando
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se pot face 1400 km cu ambreiajul apasat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc toturor celor care ati raspuns pana acum. Acum mi s-a validat contul si pot sa postez si eu.

Am un Volkswagen Polo Happy nou cumparat la sfarsitul lunii octombrie 2006, aflat in prezent inca in garantie. Autoturismul a fost achizitionat de la dealerul Autoclub Timisoara.

Miercuri, 6 iunie, in timpul unei deplasari in oras au aparut pentru prima data probleme si anume in viteza intai si a doua masina mergea foarte greoi. Am revenit acasa si am sunat la service-ul Autoclub sa imi fac o programare. Le-am explicat problema mea si cel de la service mi-a spus ca pot circula in continuare cu masina si sa o duc la service in mod normal, mi-au facut programare pentru luni, 11 iunie. La urmatoarea deplasare, masina a pornit normal, dar curand dupa pornire, dupa o intersectie, masina s-a oprit in sensul ca desi motorul mergea si intra normal in viteza masina nu mai rula, din nici o viteza, nici din marsarier. Am oprit imediat. Am chemat o firma de tractare care a ridicat-o pe platforma si a dus-o la service. Desi aveam programare luni, constatarea s-a facut abia joi, 14 iunie.

Masina are 1400 de km dintre care 500 efectuati in afara orasului. Dupa constatare, mi s-a spus ca discul de ambreiaj si rulmentul sunt prajite si ca este din vina mea, prin urmare trebuie sa platesc piesele, reparatia, tractarea intru-cat garantia nu se aplica. Tin sa mentionez ca detin permis de conducere de 6 ani, fara nici un eveniment in trafic, si am condus 2 alte masini, care niciodata nu au avut nici o problema cu ambreajul, care si in momentul de fata sunt in stare perfecta. Am incercat sa intreb daca nu este posibil sa fi fost un reglaj prost din fabricatie intru-cat si usa are un reglaj prost si nu se deschide bine, dar mi s-a raspuns categoric ca este din cauza ca am tinut tot timpul ambreajul apasat, ceea ce nu am facut. Ei sustin una si buna : conducatorul a tinut toti cei 1400 de km piciorul pe ambreiaj (ceea ce este o aberatie), si garantia nu se aplica. Eu nu pot sa imi dau acordul sa comande piesele si sa le platesc pentru ca eu am folosit corect ambreiaj, prin urmare sunt sigura ca altceva a dus la prajirea ambreajului, cum ar fi de exemplu un reglaj prost sau un defect ascuns ( in cazul in care ambreajul pe care mi l-au aratat provine intr-adevar de la masina mea, nu am aceasta certitudine intru-cat atunci cand eu am ajuns acolo masina era in parcare la distanta mare de hala, iar piesa se afla in hala); iar daca ei nu vor sa verifice ce altceva a dus la prajirea ambreajului ce garantie am eu ca inlocuind ambreajul nu se va praji din nou?

Astazi, am fost in audienta la directorul de service care s-a purtat foarte urat cu mine, m-a acuzat in continuu ca eu am tinut piciorul pe ambreiaj toti cei 1400 de km parcursi si pentru ca am afirmat ca eu nu pot sa accept aceasta constatare facuta de dansul, care se baza pe singurul argument si singura dovada ca discul de ambreiaj este albastru, si pentru ca am fost insotita de o alta persoana care avea cunostiinte in domeniu si care l-a contrazis pe dl. director de service, acesta a inceput sa urle la mine pana am parasit filiala.

Considerati ca este posibil ca discul de ambreiaj sa se arda dupa doar 1400 de km din care peste 500 in afara orasului, utlizat in conditii normale (nu cu piciorul permanent pe ambreiaj) fara a avea un reglaj prost sau un defect de fabricatie? Considerati ca este normal sa nu fie acoperit de garantie?

Ce ma sfatuiti sa fac din moment ce in mod evident nu pot avea nici un dialog normal cu reprezentantii service-ului Autoclub ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

OPC scrie pe ei - cu mentiunea ca sa nu fie vreo legatura intre cele 2 institutii.

PS: mergi la un inspector de daune de la o firma buna de asigurari si cere consultanta in privinta asta.

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum s-au purtat tovarasii, mail la VW Germania si vorbit la Protectia consumatorului. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu spun ca inainte sa incerci sa faci reclamatie pe undeva sa incerci si la un alt service VW, de ex la:

NURVIL, Adresa: Str. Raureni nr 38, Ramnicu Valcea, Telefon: 0250 703 630, Fax: 0250 703 64

QUARK MOTORS, Adresa: Micalaca Est, Arad, Telefon: 0257 220 060, 0257 220 050

Sau poti incerca cu un telefon direct la Porsche Romania, importatorul VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca "juri pe Biblie" ca nu ai stat cu stangul pe ambreiaj (ceea ce ar fi superciudat), eu zic sa iei un avocat bun si sa "intri in ei". Fara mila. Si nu uita sa precizezi si felul in care te-au tratat cand ai reclamat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat ceva foarte important: sper ca ai hartii ca masina ta a fost in service pentru o problema pe garantie pe care ei au nu au acceptat s-o rezolve pe garantie. E foarte important sa ai refuzul si motivul refuzului in scris. Daca nu ai asa ceva, mergi si incearca sa le obtii. Eventual ia si un reportofon cu tine, ca sa inregistrezi dialogul cu seful de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trafic e si in Timisoara dar nu se compara cu cel din Bucuresti unde nu iti pica ambreiajul dupa asa de putini km, mai ales cind stai cu piciorul pe ambreiaj in traficul asta infernal.

Dupa teoria filozofilor alora ar trebui ca la noi sa se vinda in draci kiturile de ambreiaj.

Poate omiteti ca exista un program in care platesti mai putin pe anumite piese daca lasi la service ce scoti de pe masina; care stie destinatia fiarelor vechi? topitorii sau sint reconditionate??

CristiN, acum cred ca e mai greu sa incerce alte service-uri deoarece masinuta e in imposibilitate de a se deplasa pe propriile roti...eventual daca mai sint alte service agreate de PoRo in Timisoara. Si iar nu stii daca astia pun ceva SH pe masina si va fi refuzata schimbarea pe garantie de alte service-uri oneste??

Cei de mai sus ti-au confirmat ce ti-am indicat sa faci : OPC PoRo (slabe sanse de victorie... ;) ) si mail in Deutschland.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca masina era echipata de cand a cumparat o cu un ambreiaj cu 100 000 km ??? si ei asa au justificat uzura mare...tinand incontinuu picioru pe ambreiaj..si marlanii stiiu de manevre....jur ca as avea picior de atlet acum dupa 1400km. si in prima saptamana o febra musculara inevitabila... si doi la mana...io am mai auzit manevre de genu asta si la alte reprezentante..cum ar fi mercedes. timisoara si arad ;) deci nu i ceva iesit din comun.

Modificat de armando
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca service-ul se refera la obiceiul multor soferi de a tine piciorul pe ambreiaj. Fara sa apese. Il tin sprijinit de ambreiaj, pentru a "opera" mai usor in oras. Rulmentul de presiune se uzeaza de regula prematur, dar nu cred ca asta duce la uzura completa a ambreiajului in 1400km. Este o fabulatie, imi e tare greu sa cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1400 km e ca nou. aia ascund ceva. ar trebui mers la alt service sa faca o constatatie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca asta e printre "perlele" forumului. Deci eu sunt de parere ca atat timp cat nu pot dovedi c-ai folosit incorect (dar oare ce inseamna incorect) autovehicului atunci ciocul mic. Pana la urma treaba mea cum merg. Acum trebuie sa ne purtam cu masina ca un bibelou sau ce? Cred ca te-au vazut femeie si... Nu mai zic ca dupa aia zici ca am tendinte misogine (si nu am).

Dar sunt aproape sigur ca e o manerie. Pana la urma ei trimit mai departe ambreiajul la producator ei nu ar avea nici o paguba... Deci clar au manarit ceva pe acolo.

In 1400 si cu ambreiajul mers patinat nu putea sa strice chiar asa rau da-l in ma-sa. Fac o comparatie aberanta. Dacia din semnatura a fost condusa de mama mea multi ani si ea chiar merge cu el patinat. Am luat-o in primire de jumatate de an si eu nu scot niciodata din viteza si uneori mi-e cam lene sa apas pana la fund mai ales c-am un covoras mai gros (:rolleyes:). In fine... Pana acuma nimic n-a avut. Si are 56000km. Nu se poate asa ceva.

Eu zic sa nu mai incerci inutil la aia de la service si (preferabil cu un avocat) du-te direct la Porsche si vezi ce faci. Multa bafta!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pacat de masina......problema e ca in momentul in care au demontat pot remonta pe masina orice alt ambreiaj ( ramas prin service). Pe client il obliga la achizitionarea unui ambreiaj nou si ei il remonteaza pe cel vechi ( ulterior il vand pe cel nou la jumatate de pret).... si uite asa face si mecanicul de reprezentanta un ciubuc. Directorul de service s-ar putea sa fie convins in sinea lui ca mecanicii au dreptate pentru ca sigur nu a fost acolo cand s-a demontat. La OPC nu are sens pentru ca se stiu bine si neavand nici o serie piesa in afara de codul original nu poti dovedii ca nu e cea de pe masina. dar la un disc ars ar trebui sa fie si placa prajita ( mov). mare lucru daca nu era vreo problema de timonerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca motivul principal pentru care au incercat sa te prosteasca este pentru ca esti femeie...eu zici sa te mai duci odata acolo si sa faci putin scandal, eventual du-te cu cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiti daca exista o serie sau ceva de disc ca sa pot verifica ca intr-adevar este de la masina mea ( pentru ca nu am acesta certitudine, eu cand am ajuns acolo masina era in parcare si piesa intr-un colt in hala ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

autoclub? tzapari, tzapari, tzapari! cu doua a6 mi-am luat tapa de la ei, si nu doar, si de la quark motors la fel. degeaba ai masina calumea, ca service sa o repari nu este. Noroc cu Zoli care a lucrat la quark ! e cel mai bun! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am sunat pe consilierul de service care mi-a preluat masina cu proces verbal de predare-primire, sa il intreb daca mi-a reparat usa sau daca a comandat piesele necesare intru-cat au spus ca usa intra pe garantie. Mi s-a raspuns ca el nu se mai ocupa de masina din ordinele directorului de service, am intrebat cine se ocupa atunci si mi s-a raspuns ca nimeni sa vorbesc cu directorul de service , si mi s-a inchis telefonul.

Am trimis cateva emailuri la diferite service VW din tara si mi s-a raspuns ca prajirea discului poate proveni si dintr-un defect de fabricatie (contrar de ce mi-au spus cei de la Autoclub) cum ar fi pompa sau cilindrul blocate. Astea nu sunt pe disc nu? Deci daca imi schimba doar discul si rulmentul, daca pompa sau cilindrul se blocheaza il va praji din nou nu? Ei refuza sa verifice altceva desi i-am rugat spunand ca eu stiu ca nu am mers cu piciorul pe ambreiaj si ingrijorarea mea este ca chiar daca il voi inlocui acum ceea ce a dus la prajirea acestuia, va duce implicit la alti 1400 km la prajirea celuilalt.

Cine imi poate spune cum e alcatuit ambreajul? daca pompa si cilindrul e separat fata de disc si de rulment?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu o poate ajuta nimeni pe HappyRed cu un numar de telefon de la garantii - Porsche Romania? Suntem o gramada de membri, e imposibil sa nu o poata ajuta nimeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca m-as afla in locul tau @HappyRed, as trimite mail la producatorul VW din Germania, le-as explica problema si daca nu mi s-ar oferi o solutie as trimite problema mea la toate revistele de profil din lume. Dar stai linistita ca se rezolva. Uite ai aici un link sper sa te ajute:

http://www.volkswagen.de/vwcms_publish/vwc...ter/dialog.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!