Jump to content

1.9tdi 105cp Versus 2.0 Tdi 140 Cp


doctor's
 Share

Postare recomandată

Eu am ales ca noua skoda sa fie cu motorul de 2l TDI. Totusi, pentru ca acum in pliantele skoda aceasta varianta este trecuta numai cu DPF iar parerea dealerilor cu care am discutat nu a fost unanima am FOARTE mari emotii pana va veni masina (2 dintre ei au spus ca vine cu el iar 2 ca vine fara).

:) @sosoktm: Maina ta este MY 2008? A venit cu DPF?

Modificat de DragosB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alxrro

    11

  • BLiTZ

    7

  • audi_fan

    4

  • durumo

    4

Top Posters In This Topic

Dupa ce am citit cam ce sa scris pe topic eu am ramas la 1.9 tdi 105 CP. Depinde si ce vrei sa faci cu masina. De alergat la noi in tara mai mult de 140 - 150 nu cred ca merita nu avem sosele pentru viteza.Am avut un megane 1 1.9 Dci 105 CP cu 5 trepte si a fost suficient si-a facut datoria si in conditii mai grele.

Daca va fi nevoie voi face un tuning pana la 120 -130 CP. Voi vedea cum se comporta pana iese din garantie.

Oricum parerile sunt impartite si fiecare isi ia ce vrea ( pana la urna tot cat e patura te intinzi)

Toate cele bune

Modificat de 72THX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dragosB, imi pare rau, nu stiu daca este dotata masina cu DPF sau nu.cum imi pot da seama de diferenta?

on topic....cred ca este edificator drive test ul, pentru alegerea intre 1,9 si 2,0 tdi. pe cutie automata cel putin, 2,0 e ok.oricum nici unul din motoare nu iti da parul pe spate, dar la cel de 2,0 constientizezi ca este un motor maricel sub capota.pana la 120 se misca bine 2000tdi ul.totusi , daca nu primeaza valentele sportive, 1,9 e alegerea inteleapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca va fi nevoie voi face un tuning pana la 120 -130 CP.
Varianta normala te duce la 140CP safe.
@dragosB, imi pare rau, nu stiu daca este dotata masina cu DPF sau nu.cum imi pot da seama de diferenta?
Daca as vrea sa am umor negru, ti-as spune ca diferenta este ca martorul DPF ti se va aprinde in bord, n-ai cum sa nu stii ca-l ai pe masina ! :Driver: In fine, sa-ti dau si raspunsul. La motorizarile 2.0TDI pe berlina si combi nu se monteaza DPF. Inca. Bafta !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dorule,

Bine ar fi fost sa ai dreptate cu 2.0 TDI combi fara DPF. :rolleyes: Iti faceam o bere, sau mai bine o lada daca scapam de problemeeeeeeee :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai inteles. Tu ai Combi 4x4, de aceea ai DPF. O mai spun odata: modelele Octavia 2 TDI RS si 2.0TDI 4x4 vin cu DPF din fabrica !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in sfararsit am inteles logica.poporul, cei cu berlina si break, servesc fara filtru, fie el si de particule, pe cand boierul cu obraz subtire , din rs dsi 4x4, doar cu filtru, pt ca altfel tuseste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am aceeasi dilema ca si cel care a deschis acest topic. Vreau O2 dar de care? 105 sau 140? 1.9 sau 2.0? 5 sau 6? Nu ma sperie toate problemele de fiabilitate despre care am citit. Lucrez la un dealer "Merge des" (daca intelegeti ce vreau sa zic) si la ce probleme vad ca au masinile care vin in service deja nu ma mai sperii. E normal ca o masina nou cumparata sa aiba probleme, acum depinde de competenta service-ului , cat de priceputi sunt sa le rezolve. Am si eu coleg care a lucrat la Avia si nu mi-a recomandat 2.0 tdi-ul. Voi reveni cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Nu ma sperie toate problemele de fiabilitate despre care am citit.

Depinde de probleme, cat de mari sunt si cat de des apar. Ca la ce au patit unii colegi, eu m-as cam speria. Da' poate sunt eu mai fricos ...

Lucrez la un dealer "Merge des" (daca intelegeti ce vreau sa zic) si la ce probleme vad ca au masinile care vin in service deja nu ma mai sperii.

Adica Mertzanele sunt pline de probleme?! :frigbaitata: Sau tu te refereai in general la masini?

E normal ca o masina nou cumparata sa aiba probleme

Nu stiu de ce, dar mie asta chiar nu mi se pare normal. Mai ales cand mai si platesti 'jdemii de euro pe ea. Ca daca acest lucru ar fi normal, in loc sa dau 30.000 eur pe o masina noua, mai bine cu 15.000 imi aduc una SH de belea din Germania, Belgia sau Olanda. Nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de probleme, cat de mari sunt si cat de des apar. Ca la ce au patit unii colegi, eu m-as cam speria. Da' poate sunt eu mai fricos ...

Adica Mertzanele sunt pline de probleme?! :) Sau tu te refereai in general la masini?

Nu stiu de ce, dar mie asta chiar nu mi se pare normal. Mai ales cand mai si platesti 'jdemii de euro pe ea. Ca daca acest lucru ar fi normal, in loc sa dau 30.000 eur pe o masina noua, mai bine cu 15.000 imi aduc una SH de belea din Germania, Belgia sau Olanda. Nu?

Inca citesc ce si cum se intampla cu O2. Cand ziceam masini ma refeream si la mertzane. Si referitor la masina noua la 30k sau sh de 15 k ...ce sa zic? Aia sh crezi ca nu a avut probleme cand a fost noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am aceeasi dilema ca si cel care a deschis acest topic. Vreau O2 dar de care? 105 sau 140? 1.9 sau 2.0? 5 sau 6? Nu ma sperie toate problemele de fiabilitate despre care am citit. Lucrez la un dealer "Merge des" (daca intelegeti ce vreau sa zic) si la ce probleme vad ca au masinile care vin in service deja nu ma mai sperii. E normal ca o masina nou cumparata sa aiba probleme, acum depinde de competenta service-ului , cat de priceputi sunt sa le rezolve. Am si eu coleg care a lucrat la Avia si nu mi-a recomandat 2.0 tdi-ul. Voi reveni cu detalii.

Totul trebuie redus la bani: de bani mai multi iei 2.0TDI, 140 CP. De mai putini bani iei 1.9TDI, 105CP. Diferenta de putere este mare, cea de consum mica. Consumul mai mare de ulei si aprinderea unor beculete in bord la cele de 2.0 TDI nu este o regula.

Eu am 2.0TDI 4x4 si ar fi trebuit, ca si Andrei4x4, sa fiu cu nervii in pioneze. Dar nici ulei nu am completat nici luminite la bord n-am avut. In schimb m-am bucurat din plin de confortul celor 140CP.

Parerea mea este sa iei de 140. Si Scout.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca iei 1.9TDI si faci rodajul cum trebuie si il faci pe urma de 140CP cu 3-400Euro nu este mai avantajos?( e vb totusi de dif. de 2000Euro la producator).ai si consum mai mic si putere relativ egala!parerea mea e ca din toate punctele de vedere 1.9TDI e mai avantajos.

o sa spuneti..in cazul asta si ala de 140CP se face de 170CP, da....ok, dar mai este vorba si de un motor care inca se fabrica si are niste ani de confirmare in spate, iar 2.0TDI nu am auzit sa fi incantat pe nimeni asa de mult la capitolul asta...e adevarat ca e cam devreme inca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am luat O2 cu motor de 1,9 TDI si regret si in ziua de azi ca nu am optat ptr motorul de 2 L.

M-am luat dupa comentarii cum ca nu ai unde sa folosesti puterea, ca orasul este aglomerat, ca se descurca bine si 1,9, bla, bla, bla.

Diferenta intre cele doua motoare se simte, masina traieste altfel cu motorul de 2 l.

Chiar si in Bucuresti iti vine de cateva ori pe zi sa te dai la ea si atunci simti ca ti-ar sta mai bine cu mai multi caluti.

Ce sa mai vorbim daca iesi pe autostrada...

Categoric motorul de 2 L.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi interesant daca ne-ar lamuri si pe noi cineva care sunt noutatile aduse de 2.0 TDI fata de 1.9 TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer, aici incercati sa comparati mere cu pere. fiecare isi ia dupa puterea financiara, dupa stilul de mers dupa locurile prin care merge... etc. ambele sunt foarte bune. :icon_thumright:

viitoarea mea masina vreau sa aiba 2 motoare, sa pot sa le schimb ca pe cartelele de la telefon :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, motorul de 1.9 are o viteza maxima constructiva da 192km/h. Un asemenea motor este imposibil sa nu mai aiba resurse la 150km/h. Este adevarat ca motorul de 2.0 are mai multe resurse, dar de la 150 la 192 e o cale destul de lunga. Cei ce au dat performantele astea sigur nu au asteptat 2-5minute cu pedala apasata la maxim ca sa ajunga la aceasta viteza.

In principiu cei ce aleg motorul de 2.0 ori au o situatie financiara ce le permite acest lucru, ori (si asa se intampla mai des) au avut un motor de 105-110CP si s-au obisnuit cu el. Este normal ca daca treci de la 105 la 140CP o sa simti o diferenta. Din pacate goana dupa cai face si multe victime deoarece se fac tot mai multe depasiri pe distante scurte.

Personal am condus numai O2 cu motorul de 105 cu 4 persoane si ceva bagaje (nu prea multe). Tot ce am vrut sa depasesc am depasit fara probleme. Viteza de deplasare era intre 120 si 140km/h. Pe un singur interval de drum drept si gol, am apasat pedala mai mult si vreau sa spun ca masina a ajuns lejer la 160km/h. Am facut Timisoara-Sibiu in 4 ore pe un drum nu chiar liber si nu am alergat dupa performante.

Sfatul meu: faceti un drive test serios prin afara orasului si lasati dealer-ul sa comenteze cat vrea. In fond si la urma urmei nu el da banii pe masina ta. Fiind afara din oras incercati dinamica masinii (viteza 4 in acc. de la 80 la 120 si viteza 5 peste 120). Rulati chiar si cu 140 in treapta 5 si dati talpa. O sa aveti senzatia ca "aluneca" masina de sub voi si in cateva secunde, iaca 160. Logic ca motorul de 2.0 o sa te apese ceva mai mult in bancheta, dar sorry....cine crede ca in RO exista drumuri facute pt. viteze peste 140-150 cred ca se expune la niste riscuri destul de mari.

Modificat de GEK77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

mare adevar ai grait GEK77 dar eu care merg pe TDI de multi ani si care am de un an si ceva 2.0TDI tunat la 170CP am afirmat de multe ori. 2.0TDI cu ciptuning e un motor cu veleitati sportive pentru Romania. Cel mai important este ca TU sa conduci masina si nu EA sa te duca pe tine unde vrea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda... nu sunt intru totul de acord. conduc linistit spre foarte linistit, din multiple motive. de motor mai mare am simtit nevoia doar in romania - si nu ca sa fac depasiri in scurt, ci datorita faptului ca drumurile extraordinar de proaste, soferii, care sunt in proportii inacceptabile imbecili (scuze, dar asta e parerea mea), parcul auto invechit si inexistenta autostrazilor fac necesare reprize mai puternice chiar si pentru cel mai calm sofer.

de la szeged spre vest un 1.9 TDI este absolut suficient. de la szeged spre est...

ca sa concluzionez, in vest, stilul de condus, calitatea drumurilor, tipul lor, fac un 1.9 arhisuficient. in romanica e nevoie de demaraje mai puternice. nu cred ca argumentul cu "nu exista drumuri pe care sa mergi cu 220" e valabil. in afara de germania, nici in vest nu exista... iar mie oricum mi se face parul maciuca cand un cunoscut imi scrie "iar i-am dat azi 195 pe A2".

Modificat de adso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca cei care opteaza pentru motorul de 2.0 nu o fac pentru o viteza mai mare ci pentru a ajunge mai repede la acea viteza!

Diferenta dintre vitezele maxime constructive dintre cele 2 motoare nu e mare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 1.9 TDI. Nu cred ca merg foarte des cu a 5-a darmite sa merg cu viteze spre 200km/h DAR am 2 observatii:

- regret ca nu am 2.0 TDI exact pt senzatia pe care o simti (si cred ca nu sunt singurul) cand "o calci" e vorba de viteza de reactie , de rezerva care o ai la fiecare turatie data de cuplulul si puterea superioara

- pt Bucuresteni 2.0 TDI dar consuma mai mult nu ai "timp" sa te bucuri de el . Cand ii dai a 3-a esti fericit. Am ajuns sa nu mai am cand sa folosesc a 4-a in Bucuresti...pentru cele cateva drumuri pe autostrazile care le numeri pe degetele de la o mana Ca ai ceva mai mult dar nu semnificativ demaraj nu stiu cat te incalzeste

Parerea mea ca 2.0 TDI e pt cei care fac naveta sa spunem intre orase, pe sosele cat de cat decente, care sunt mai kamikadze putin. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!