Jump to content

1.9tdi 105cp Versus 2.0 Tdi 140 Cp


doctor's
 Share

Postare recomandată

  • Administrator
Nu mi-a parut rau niciodata dupa motorul de 1.9 chiar daca cum zicea domnul Voinea este mai economic, nu-l contrazic, el pricepandu-se mai bine decat mine in mod sigur, insa galagia pe care o face si faptul ca este destul de slabut fata de 2.0 m-a facut din start sa nu mai stau pe gaduri cand am avut de ales motorul ptr prima masina.

vezi tu eu am ajuns la concluzia ca masina de familie cu aprox 105-135CP este suficient pentru o masina de familie. La ce drumuri avem si mergand cu doar 20-25kmh peste viteza legala motorul face fata cu brio. A, ca-ti place sa te simti bine ca masina este cu valeitati sportive.. atunci 2.0TDI are cuplu mai bun si depasiri mai placute. Dar cum ziceam.. o vreau de familie => mai bine 1.9 (nu ascund ca la mine foarte probabil dupa ce vand plusul voi avea 3.0TDI pe masina de familie dar acolo nu am alta varianta mai mica.. )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alxrro

    11

  • BLiTZ

    7

  • audi_fan

    4

  • durumo

    4

Top Posters In This Topic

Am completat si eu in 1.9 cu 350 ml ulei la 11000 km (6000 facuti pe autostrada in strainatate si spre Constanta). Nu mi s-a aprins nici un bec dar se vedea pe joja ca e la limita de jos si nu vroiam sa am surprize. Cand am decis cumpararea de 1.9 in loc de 2.0 m-am gandit in primul rand la valoarea de revanzare unde cel de 2.0 se depreciaza mai repede. Am ajuns la concluzia asta uitandu-ma la anunturile la vechea generatie de Octavia unde motorul de 90 CP se vinde la fel ca cel de 110 CP la acelasi an de fabr si nr de km. Asa ca am preferat sa-mi iau 1.9 (care consuma mai putin) si de o parte din bani sa mai pun niste optionale care fac viata placuta in 80% din timpul petrecut in masina spre deosebire de plusul de putere pe care-l simti doar la depasiri si accelerari (max 20% din timp) La traficul din Bucuresti cred ca era suficient si 1.9 cu 90 de CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu am o Octavia II, 1.9 TDi, cand am luat-o am preferat mai multe optiuni in detrimentul motorului de 2l.Singurul regret care il am acum este ca nu am facut efortul sa il iau pe cel de 2 litri.Masina este perfecta ..are toate dotarile pe care mi le-am dorit..singurul lucru care ma supara este forta motorului in depasiri.In rest este un motor excelent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Stie cineva daca noul motorul 2TDI are acum filtru DPF pe octavia 2. Cineva zicea ca daca este motor BMM are filtru daca nu e BMM nu are. Poi de unde se stie ce motor este atunci cand comanzu unu. Eu am comndat 2.0 TDI pe octavia 2. Deci are sau nu are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca noul motorul 2TDI are acum filtru DPF pe octavia 2. Cineva zicea ca daca este motor BMM are filtru daca nu e BMM nu are. Poi de unde se stie ce motor este atunci cand comanzu unu. Eu am comndat 2.0 TDI pe octavia 2. Deci are sau nu are?

http://www.skoda.de/index.php?e=1-24-1-5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Incepand cu MY2008, motorul de 2,0 TDi din oferta de Octavia 2 vine echipat cu DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Incepand cu MY2008, motorul de 2,0 TDi din oferta de Octavia 2 vine echipat cu DPF.

Eu am intrebat dealerul daca are sau nu DPF, raspunsul era ca numai motorul pe RS 2.0 TDI (170Hp) are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu zici ca iti zic eu din auzite sau din alte parti. Mergi la dealer si ia pliantul cu oferta de Octavia 2. La ultima pagina gasesti date tehnice despre motorizari, dimensiuni etc etc. Vezi ca la 2,0TDi scrie (chiar sus, in titlu) 2,0TDi/103kW DPF. Asta daca nu ma crezi pe mine. Si pe urma du-te frumos cu pliantul la consilierul de vanzari care ti-a zis ca nu are si da-i cu el peste ochi.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu nu ne certam pe tema asta.

Daca ai timp, te rog sa te uiti ce otiuni sunt in Skoda CarConfigurator la motoarele de 2.0TDI

In pliant scrie ce scrie, mai bine intrebi dealerul. Asta deoarece traim in Romania...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne fereste, cum sa ne certam. Iti recomand calduros sa pui mana pe telefon si sa suni si pe la alti dealeri prin tara si sa vezi ce raspuns primesti. Chiar sunt foarte curios.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja este tarziu in cazul meu sa fac cercetari sau sa dau telefoane, maine ma duc sa ridic masina O2 2.0 TDI PD poate si DPF, dar mai bine fara.

In mai multe tari sunt prezente in oferte ambele optiuni pt. motorul 2.0 TDI (140HP), adica cu si fara DPF. La noi insa este precizat clar numai in cazul motorului cu 170HP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Incepand cu MY2008, motorul de 2,0 TDi din oferta de Octavia 2 vine echipat cu DPF.

Nu vine. Am MY2008 si a venit fara DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesant. Deja nu mai inteleg nimic. Am pus aceasta intrebare la Porsche Romania si mi-au confirmat ca nu mai sosesc decat cu DPF, in pliantul ofertei zice lafel, rvm, tu zici ca ai fara (probabil BKD). Sunt confuz.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot MY2008 BKD fara DPF. Nu m-au intrebat cand am comandat-o, dar zic ca-i mai bine asa, fara problemele filtrului de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1,9 tdi 105 cp. Sunt indeajuns de multi cai. 2000 eu pt 35 cp si 60 nm e cam mult ... se face din soft lejer... in 2000 eu o fac de 190 cp. cu lejere modificari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobbytzu am la firma 3 passat-uri 2.0tdi luate de noi din Germania si vreo 6 skode octavia 2 1.9tdi si pot spune ca passat-urile ca si motor sunt cu 40% peste cele de 1.9tdi.Pana la prima revizie care s-a efectuat la 15.000km s-au completat in fiecare exact cate 1 litru de ulei lucru care l-am stiut de la dealerul vw din Germania si vreau sa zic ca si 1.9tdi-ul a mancat cam tot atat in primii 15.000km.Ca si putere oricum e superior celui de 105cp.Mentionez ca passat-urile 2.0 tdi au filtru de particule si nici unu nu a avut probleme iar acum au fiecare in jur de 40.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off-topic. in general probleme cu dpf-ul au fost doar pe motoarele montate pe skoda, nu si pe vw, audi sau seat. :ceuameni:. 2.0 e superior lui 1.9, asta e clar. insa iti zic ca nici cu 1.9 nu te faci de rusine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca, pana la urma, un aspect important al acestei discutii este daca merita sa iei din prima un 2,0 si sa dai 2000 de euro in plus, sau sa iei un 1,9 si cu 250 de euro sa-l aduci cam la aceleasi performante ca si 2.0? Sau sa iei un 1,9 si cu 2000 de euro sa-l aduci chiar la performante superioare celui de 2.0, prin modificarti suplimentare fata de soft? Ma gandesc si eu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alxxro, sunt foarte putine cazuri in care s-ar putea intampla asa cum zici tu: 1,9TDi cu resoftare si mici imbunatatiri. In general se intampla: resoftezi, trage... nu-i mai trebuie nimic, si-asa o vand peste 1 an 2. N-am gasit pana acum vreo galerie lustruita si alte chestii de finete, eventual doar un filtru de aer sport. Oricum, cine vrea cai se duce la motorul de 2,0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alxxro, sunt foarte putine cazuri in care s-ar putea intampla asa cum zici tu

Daca am noroc s-ar putea ca in viitor sa vezi :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe masura ce citesc parerile voastre raman la 2.0 tdi 140hp si DSG. Dar abia la anul :icon_cheesygrin: !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi dilema. Am facut drive-test cu 1.9TDI si am simtit lipsa de putere. Am alergat-o pe autostrada si parca la 130 nu mai tragea asa bine, a trebuit sa ajung pe la 3500 ca sa prind 150. Iar eu vreau sa iau Combi....

Ma gandesc asa: as merge pe 1.9TDI pe care sa-l "dopez" dupa garantie, dar chiar nu risc nimic? Adica, tuning-ul nu produce o crestere a uzurii? Sa nu uitam ca e vorba de alt ambreiaj si alta cutie totusi....

Modificat de mack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc asa: as merge pe 1.9TDI pe care sa-l "dopez" dupa garantie, dar chiar nu risc nimic? Adica, tuning-ul nu produce o crestere a uzurii? Sa nu uitam ca e vorba de alt ambreiaj si alta cutie totusi....

Vezi ca s-a discutat o gramada pe tema asta in cadrul topicului "Tuning si alte modificari". Poti gasi acolo raspuns la o multime de intrebari de genul celei puse de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 7000 km pe 2,0tdi cu dsg, va spun sincer ca 1,9 este alegerea economica, de multe ori se simte limitarea si la acest motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CU toata caldura va recomand motorul de 2.0Tdi. E mare diferenta fata de cel de 1.9l. Cei care zic ca nu e inseamna ca nu s-au urcat intr-un 2.0 Tdi. Dar in acelasi timp, nu faceti GRESALA sa comandati motorul de 2L cu DPF. Va veti regreta ziua in care ati comandat masina toata viata (masinii). Eu implinesc 1 AN de PROBLEME MAJORE cu acest DPF. Sfatul meu e sa faceti tot posibilul din lume ca nu cumva sa va monteze DPF-ul pe masina.

Traiasca 2.0 Tdi fara DPF!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!