Jump to content

1.9tdi 105cp Versus 2.0 Tdi 140 Cp


doctor's
 Share

Postare recomandată

:Driver: legat de treaba cu piese facute la brasov pot sa va spun si eu ceva, si anuma ca sunt curios cati din membrii de pe acest forum au tapitaria facuta la Sibiu. Va spun acest lucru de la un var care lucreaza pt. ei, nu mai stiu exact cum se numeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alxrro

    11

  • BLiTZ

    7

  • audi_fan

    4

  • durumo

    4

Top Posters In This Topic

:Driver: legat de treaba cu piese facute la brasov pot sa va spun si eu ceva, si anuma ca sunt curios cati din membrii de pe acest forum au tapitaria facuta la Sibiu. Va spun acest lucru de la un var care lucreaza pt. ei, nu mai stiu exact cum se numeste.

...stai, stai ca una-i tapiseria, alta-i turbina!!!

Problema este alta...MR. ALXRRO...autoturismele echipate cu turbosuflante "pregatite" la Brasov si tapiseria la "Sibiu" sunt tot pentru noi romanii,bulgarii, est-europenii, asta-i problema.Daca ai prieteni la Midocar si iti sunt prieteni buni, iti pot confirma ceea ce iti spun eu acum...tu ii crezi idioti pe nemti sa-si monteze pe masinile lor si pt Europa de West subansambluri facute in Romania, pai cand va crapa o turbina la 46.000 km la neamt pe audi, bmw, vw, mercedes pai aia-i o problema de imagine pt ei greu de remediat!!!!

Intereseaza-te sa vezi cat costa in Germania, pret de catalog, o Skoda Octavia II 2.0. TDI 140 CP cu dotari standard si sa-mi spui de ce la ei este mai scumpa cu cel putin 3000-4000 E...raspunsul este simplu si este valabil pt toate celelalte marci nemtesti de renume comercializate la noi!!! Nu ti-ai pus intrbarea de ce omul tau de la Midocar ti-a recomandat motorul de 1.9, crezi ca doar pt consum? Nu te gandesti de ce un vw polo la noi este 11000 si la ei acelasi model este 15000?

In concluzie: nu ai sa cumperi cat de curand din Germania un automobil de la o firma cu renume cu subansambluri cum ar fi turbina, pistoane, calculatoare de bord sau mai stiu eu ce facute pe la romani, bulgari, sarbi, rusi, macedoneni, croati sau mai stiu eu ce natii subdezvoltate pt ei!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar tu unde stii/crezi ca e facuta turbina din 1.9 TDI?

Nemtii cumpara bine-mersi Mercedes facut in Spania, Polo din Ucraina, Honda din China samd.

Motivul pentru care masinile sunt mai scumpe in Vest cred ca este: diferenta dotari, diferenta maketing si putere de cumparare, diferenta de taxe. Informeaza-te cu google care sunt taxele de inmatriculare la masini in Danemarca si o sa stii de ce acolo pretul masinii fara taxe e incredibil de mic. Producatorul isi permite sa jongleze cu pretul in functie de piata.

Octavia 2 2.0 TDI din Germania costa cu x mii eur mai mult pentru ca are standard dotari de x mii de euro in plus.

Stai linistit ca crapa turbine in Germania si pe BMW si pe Mercedes si nu sunt facute in Romania.

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

habar nu am de unde vorba asta ca se fac la Brasov turbinele.Eu stiu ca turbinele pentru motoarele vag se fac in bucuresti de catre Honeywell la Turbomecaniaca.Ideea e ca aici se fabrica turbine pentru tot ce inseamna vag,nu numai pentru skoda.Informatia o am de la un prieten care se ocupa de acest lucru la honeywell.Saptamanal se exporta cam 18K de turbine.Intamplator am auzit si de un lot de turbine care au avut probleme,coincidenta a facut ca aveam un coleg care tocmai ii crapase turbina la O2 2.0 tdi la 35k.De atunci nu au mai aparut vicii de fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai prieteni la Midocar si iti sunt prieteni buni, iti pot confirma ceea ce iti spun eu acum...tu ii crezi idioti pe nemti sa-si monteze pe masinile lor si pt Europa de West subansambluri facute in Romania, pai cand va crapa o turbina la 46.000 km la neamt pe audi, bmw, vw, mercedes pai aia-i o problema de imagine pt ei greu de remediat!!!!

Intereseaza-te sa vezi cat costa in Germania, pret de catalog, o Skoda Octavia II 2.0. TDI 140 CP cu dotari standard si sa-mi spui de ce la ei este mai scumpa cu cel putin 3000-4000 E...raspunsul este simplu si este valabil pt toate celelalte marci nemtesti de renume comercializate la noi!!!

Nu te supara dar aici te-ai cam dus pe ulei, ce spui tu mai sus este foarte FALS, cum a spus si domnu`rvacaru pretul mai scump este justificat de dotari si marketing nicidecum de provenienta pieselor montate. De ce e Loganul mai scump in vest? I-au pus si la ala volan si motor fabricat in Germania sa nu-si strice imaginea in vest? :(

Fi tu sigur ca toate masinile fabricate "in vest" fie el vw, bmw sau mercedes(chiar si Maybach!) au mai mult de 50% din subansambluri fabricate in Romania, Bulgaria, Turcia, samd si la banda unde se fabrica masinile nu au cate 2 lazi cu claxoane sau turbine, intr-una pentru piata "de vest" si in a doua pentru Romania.

Si ca sa ne reantoarcem la subiect, da, si eu as fi optat pentru un 2.0 daca imi permitea portofelul, cum s-a mai zis, daca tu scoti 140cp din 1.9 atunci din 2.0 scoti 170 deci, oricum vezi lucrurile potentialul la 2.0 este mai mare si cred ca peste cativa ani si preturile la revanzare vor fi mai ridicate la 2.0!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este alta...MR. ALXRRO...

@Bobbytzu, prietene, nu ma lua in balon cu MR. ALXRRO, ca nu ne cunoastem si nu am pascut vacile impreuna. Vad ca esti nou pe forum. Poate ar trebui sa arunci o privire pe Regulament.

Pe de alta parte, daca ar fi cum zici tu si ar fi produse VAG speciale pentru Europa de Est si cea de Vest, cum iti explici tu ca, la vanzarile pe care le au in Europa de Est, numarul de probleme care apar (si ma refer la probleme adevarate) este destul de nesemnificativ?! Ca, daca ar fi dupa cum spui tu, ar trebui ca trei sferturi din masinile VAG sa crape in primul an. Mai curand eu zic sa citesti raspunsul colegului @rvacaru, care are, dupa parerea mea, perfecta dreptate.

In plus, gandeste-te si ia in considerare ca masinile VAG care sunt exploatate in Europa de Est au o viata mult mai grea decat colegele lor din Vest. Service-ul de pe la noi e cam departe de cel din Germania, de exemplu, uleiurile folosite, uneori, nu sunt cele mai grozave, la noi e un praf de te ia capul (care praf tot in motor ajunge), despre gropile existente nu trebuie sa mai amintesc, carburantii nici ei nu se ridica la nivelul celor din Vest ... si, cu toate astea, nu pot sa spun ca am auzit de vreun fenomen referitor la rebuturile VAG. Masinile acestea nu sunt facute sa fie exploatate in conditiile jenibile existente la noi. Si cu toate astea merg destul de bine. Crezi ca daca VAG producea calitati diferite, pentru Est si pentru Vest, ar fi rezistat atat masinile lor in conditiile de la noi? Or mai crapa unele, dar asta se intampla oriunde in lume asta, nu doar la noi, si se intampla si la marci mai cu pretentii. Fieru-i fier pana la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALOOO!

TIME_OUT !! Sunteti :) si tinde spre flame; aveti grija! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci o parere nespecialist . Am masini vw si clone de skoda doar din 2003 . Cert va pot spune un singur lucru ... se duk in cap ...... fac motoare din ce in ce mai proaste probabil din motive de marketing ... nu sunt convenabile daca sunt calitative ... 1,9 tdi de 90 cp ALH 100k km fara cip si apoi cu inca 100k schimb facut la 15k fara nici o completare ... mers cat a putut masina 1,9 tdi 105 cp completez juma de litru la 7k km cip fakut in garantie la 28k km akum are 36k km nici o probl in afara ded papa ulei .Am vrut sa imi iau un 2,0 tdi 140 cu 68k km din 2005 am mers cu ea 2 km m-am dat jos si l-am rugat sa mearga si el cu a mea 1,9 tdi 105 cip ... a mers 2 km sa dat jos si a plecat . Ori masina avea probleme (ambreiajul era f tare - asta ca si constatare .... bordura ... sau avea ceva la debitmetru ... la 68 k km?... oricum era clar sub ) . Deci sfatul meu .... e bine ca vrei sa renunti la wv dar chiar vrei ceva mai prost ... si sa o si tii multi ani .... cred ca stai beton cu nervii ...altfel bafta si sa o stapanesti sanatos orice decizie ai fi luat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca propretar de 1.9 TDI 105 cai, as merge oricand acum pe un 2.0 TDI.

mie octavia la 1.9 mi se pare aproape submotorizata, se simte clar nevoia de mai mult. ca viteza maxima sta acceptabil, dar asta nu conteaza, iar demarajul e clar mai bun la 2.0.

bottom line in ceea ce ma priveste: 2.0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta-l pe voinea si nu vei mai tanji dupa 2.0 si demaraj.

Rupe de la 3000 de ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

In legatura cu turbinele, sa va zic si eu ceva din proprie experienta:

Mi-a crapat turbina la 1.9 TDI la 76.000 km (efectiv s-a rupt corpul de aluminiu in doua fara sa fie fortata sau spalat motoru incins) si a fost condusa ok.

Cei de la reprezentanta au zis ca a fost defect de material la fabricatie si ca daca era in garantie o schimbau gratis dar garantia expirase de 6 luni. Dar.. turbina de pe masina era Made in Italy (Garret). Tot cei de la reprezentanta mi-au spus ca pe O2 se pun turbine asamblate in Ungaria si la Bucuresti si au avut destule probleme cu turbinele din Ungaria.

Oricum pentru ca au cerut 1400 E pe o turbina am luat eu din Germania la jumate de pret dar surpriza :D e Garett dar Made in Romania, am montat-o si de 3000 km merge ok, acum sa vedem.

PS: din cauza ca mi-a fost furat telefonul in acea perioada nu am putut comunica cu o cunostiinta din Germania cu care vorbisem de turbina si acesta a cumparat si el una care e tot Made in Romania, deci acum am una disponibila (e la anunturi si are si poza).

Numa bine :)

Cosmin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda... nu sunt adeptul incrancenat al solutiilor aftermarket, iar in plus am inteles ca EBD16 tipa ca a fost violentat :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:frigbaitata: ca sa nu deschid un nou topic, va rog sugerati-mi si mie cand ar fi indicat pentru un motor 1.9TDI sa-l remapez de la 105 la 140CP,la cati km este indicat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca acest subiect s-a tot discutat in cadrul topicului "Tuning si alte modificari". Foloseste functia Search. In general e bine sa astepti cel putin vreo 10.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca era mai bine daca puneai intrebarea in topicul de tuning al d-lui Voinea. Daca nu ma insel raspunsul la intrebare se afla chiar acolo pentru ca au mai intrebat si altii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observ ca posesorii de 1.9TDI ii tot dau inainte cu consumul de ulei la motoarele 2.0TDI si ca de aceea ei au preferat 1.9TDI. De fapt, singurul argument al lui 1.9TDI este pretul de achizitie. Cei 35CP in plus (peste 30%) nu au cum sa nu faca o mare diferenta intre motoare.

Eu am motorul de 2.0TDI si nu a fost nevoie de nici o completare de ulei pana la prima revizie (15.000 km).

Probabil ca acest "consum imens de ulei" acuzat la acest motor este parte folclor parte condus aiurea/sportiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambele motoare consuma ulei,ca 2.0 consuma mai mult ca 1,9 mi se pare absolut normal.Sigur te uiti bine pe joja,eu ma stat 5 min ca sa imi dau seama ce indica chestia aia.Nu s-o fi aprins becul la tine dar poate ca ar mai vrea si ea ceva ulei.

Eu consider ca pretul este singurul motiv,totusi la aproape 20K cat dai pe o masina nu te mai uiti la un litru de ulei in plus :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observ ca posesorii de 1.9TDI ii tot dau inainte cu consumul de ulei la motoarele 2.0TDI si ca de aceea ei au preferat 1.9TDI.

Nu e chiar asa si daca o sa te mai uiti pe forum o sa vezi ca nu-i chiar folclor. Acum si consumul de ulei este influentat de multi factori, depinde si de cum mergi cu masina, si in ce fel de trafic o folosesti cel mai mult si pe ce fel de drumuri samd. Mie, de exemplu, imi consuma 800 ml de ulei intre 2 schimburi la 14.000 km (cel putin la cele 2 schimburi pe care le-am facut pana acum asa s-a intamplat), ceea ce pentru un motor PD mi se pare OK, mai ales ca merg cel putin 60% in oras (si cand zic oras ma refer mai ales la traficul infect din Bucuresti). Fosta mea sefa si-a luat un Passat B6, dar cu motorul de 2.0 si in primii 3000 km i-a mancat 1L de ulei. Cam mult as zice eu. Si despre faptul ca nu ti-a mancat deloc, asa cum zicea si colegul @ioans, poate nu ti s-o fi aprins martorul. Sau o fi mancat, daca te uiti pe joja, dar nu suficient de mult incat sa se aprinda martorul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am zis ca nu a consumat deloc, ci ca nu a fost nevoie de completare!

Pe joja m-am uitat, ca tot asteptam sa manance ulei! Nu am ridica masina de la dealer pana nu mi-au pus 1 l de ulei in portbagaj! De consumat o fi consumat ceva, dar nesemnificativ: nu s-a aprins becul, nu se prea cunostea nici pe joja. Acum nu discutam de 200ml de ulei/15.000 km :offtopic: .

Eu nu cred ca exista diferente mari intre motoarele de 2.0TDI, unele sa consume 1l ulei la 3.000 km si altele practic deloc in 15.000 km. In primul caz, fie e o problema cu masina fie cu soferul. Unul dintre ei nu e tocmai in parametri :lol: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt "fericitul" posesor al unei Octavia II Combi 4x4, 2.0 TDI, si cu caldura va recomand motorul de 1.9. La motorul de 2L inca au mari probleme cu DPF-ul. Si dupa update-ul soft aceste probleme nu au disparut. Asa ca eu zic sa va multumiti cu mai putini cai dar cu o masina care nu va lasa cu motorul la 30% din putere cand va e lumea mai draga. Am 14.000 de km cu ea si ma gandesc serios sa scap de ea, cei de la Skoda fiind incapabili sa rezolve problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tu renunti la un 2.0 TDi cu DPF, eu n-as renunta nici in ruptul capului la un 2.0 TDI fara DPF :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posesor de TDi 2.0 L.

Consum ulei:

Primii 20k am pus in total 2l de ulei. De atunci nu am mai completat. Consunul de ulei se reduce odata cu ,,asezarea,, motorului. Mentionez condusul sportiv pe care il am(140-200 in afara orasului) :lol:

Putere:

La accelerare este o minunat :) . Plaja de cuplu maxim inca nu o au multe motoare pe piata la cilindree echivalenta. Nu simte incarcata full, A/C pornit si bagaje.

Turbina:

Un pic de grija pentru ea si nu va face probleme. Ma refer a tine masina in relanti citeva minute dupa un drum mai lung si a nu accelera brusc cu turbina subturata.

Pret:

Intradevar motorul este mai scump. La ce ofera nu-mi pasa. :)

Nu am motor de 1.9 l TDi, deci ce pot spune despre el este ca e mai ...ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
ca propretar de 1.9 TDI 105 cai, as merge oricand acum pe un 2.0 TDI.

ca proprietar de 2.0TDI remapat GOLF PLUS masina de familie as alege daca ma pui acum sa o fac din nou fara sa clipesc 1.9TDI DSG. De ce 1.9 ? Pentru ca are un consum de carburant mult mai bun decat 2.0TDI, pentru ca vibreaza la fel (desi 2.0 trebuia sa fie mai bine ca deh are in plus arbore de echilibrare e mai nou etc) , pentru ca papa ulei mai mult 2.0 decat 1.9 etc. De ce DSG ? Pentru ca atunci cand mi-am configurat masina desi era ok in mintea mea DSG nu a fost nici unul mai destupat langa mine sa-mi insiste sa pun DSG. Am vrut manuala ca asa am invatat eu ...

Si cum zicea cineva mai sus, vrei 1.9TDI si nu-ti ajung 105CP (cica sunt prea putini 250Nm pe O2 ?!) . Fa-i ciptuning si ai 140CP si 310Nm (de fapt pe masurate l-am dus si la 160CP motorul asta dar depinde cat te tine ambreiajul).

Ca masina de zi de zi + mers in vacanta cu familia pe o caroserie de max 1500kg 1.9TDI + cip = OK raportat la tara/drumuri/costuri.

Pentru un allroad / scout / touareg etc. alte masini de familie un minim 150CP se cere daca nu 170-200 ( => 2.0TDI sau alte motoare mai mari)

My 2 cents

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

phantom21042003

Am avut O2 140cp berlina, o frumusete, am inceput sa completez cu ulei exact la 8500km, iar de atunci puneam intre revizii aprox 500ml de ulei. Am fost foarte multumit de acest motor si nu m-am gandit niciodata ca 1.9 ar fi mai bun doar pentru ca ,vezi Doamne ,ofera un consum mai mic. Acceleratia la 2.0 nu se compara cu 1.9, intradevar consumul este putin mai mare dar cat de putin vreti fratilor sa va consume, ganditi-va ca are destui cmc. Una peste alta la drum intins consumam intre 5.5-5.8 la o viteza de 130-160km/h, iar in oras maxim 9l/100km cu aerul pornit si in traficul mizerabil din Bucuresti.

Acum am un Scout 2.0l 140cp DPF, il am deja de 5 sapt si am cu el aprox 10000km, masina a fost luata de noua si vreau sa va spun ca respect conditiile de rodaj ca la carte(adica fara turatii mai mari de 2500, fara incarcare mare,etc) si iata ce am constatat: pana in 8000km simteam motorul cum trage mai greu ceea ce nu ma deranja prea tare, consumul era la fel ca cea pe care am avut-o inainte desi caroseria Scoutului este mai grea fara indoiala.Dupa 8000km am simtit cum motorul s-a lasat, consumul s-a micsorat si masina pot spune ca este alta, adica una mai "asezata". Am remarcat alt lucru si anume masina asta are mai multa viata in ea decat cea precedenta sau cel putin asa se simte, pur si simplu uneori sunt surprins de cat de vioaie este, uitand ca am o caroserie destul de mare dupa mine. Motorul suna mai infundat fiind mult mai silentios decat 2.0 l de pe O2 asta poate ca din cauza injectoarelor piezolelectrice. Nu mi-a parut rau niciodata dupa motorul de 1.9 chiar daca cum zicea domnul Voinea este mai economic, nu-l contrazic, el pricepandu-se mai bine decat mine in mod sigur, insa galagia pe care o face si faptul ca este destul de slabut fata de 2.0 m-a facut din start sa nu mai stau pe gaduri cand am avut de ales motorul ptr prima masina. Cat despre ulei cu Scoutul n-am intampinat nici-o problema de completat nivelul. Il verific din 1000 in 1000 si este acelasi nivel de ulei ca atunci cand am luat-o, poate si pentru ca este un BMM,nu stiu exact. Cat despre DPF nu am avut nici-o eroare pana acum si alimentez numai de la OMV si Petrom motorina euro 5. Bafta tuturor si sa auzim numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!