Jump to content

Mk 1 Gti Nu Porneste La Cald


dekraevil
 Share

Postare recomandată

salutare poate ma pute-ti ajuta si pe mine intr-o problema. Am un golf 1 CU MOTOR DE GOLF 2 gti CU INJECTIE MECANICA, si am o problema cu el. Cat e motorul rece nu face nici o figura si porneste la sfert de cheie, iar dupa ce se incalzeste si-l opresc nu-l mai pot porni pana ce acesta se raceste, iar cand ii dau turatii de 6-7000 /rpm si las acceleratia tot imi omoara motorul. arog o parere despre aceasta problema ca numa nu-i daqu de capat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

E dusa bucsa de la demaror din cutie. Schimba bucsa aia si dupa aia o sa-ti porneasca si la cald. Asa am patit eu. La rece la sfert. la cald deloc. Se racea ca sa porneasca iar.

Este bucsa din cutia de viteze in care intra axul de la demaror. Bafta. Se schimba foarte usor. Si nu dureaza mult. La partea cu turatia la 7000 nu stiu ce sa spun. La mine nu a avut acest simptom, dar cine stie. oricum astept sa-mi spui daca ai rezolvat ceva si ce anume era.

Modificat de Imparatul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu motorul la cald, oprit, cand dai la cheie, se invarte electromotorul? Daca da, se invarte normal sau mai chinuit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am probleme cu pornirea la cald.. oricum avansul mai trebuie reglat putin.. dar am mari problema cu muritul motorului.. Azi in coloana mi-a murit de vreo 5 ori. Se manifesta in felul urmator : pornesc de pe loc.. accelerez pana undeva la 2000.. si apoi franez dupa cativa metri in coloana, cu maneta la punctu mort. Sunt doua posibilitati de continuare.. ori coboara pana undeva la 200 turatia, se aprinde becurile in bord de la baterie si ulei, si apoi urca inapoi pana pe la un 900 si ramane constanta.. sau coboara si nu mai urca.. si moare motorul.. Stiti care ar putea fi cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am rezolvat problema. era pompa de benzina nu baga destula presiune. Incearca sa vezi si tu sa nu ai cumva aceeasi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am rezolvat problema. era pompa de benzina nu baga destula presiune. Incearca sa vezi si tu sa nu ai cumva aceeasi problema

Eu ieri mi-am luat o pompa noua de benzina.. azi trebuie sa merg sa o schimb :).. sper sa nu mai fie altceva..

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa noua? 16v kr ? cat ai dat pe ea ??? :lol: ca si a mea e pe duca..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat doar filtrul de benzina acuma.. si-a revenit.. nu mai moare motorul asa in draci cum facea pana acuma. La service mi-au spus ca nu e necesar sa schimb pompa de benzina.. ca baga bine asta.. sa vedem

@armando : am dat 640 RON pe ea

Mai am o problema.. cand am putina benzina in rezervor.. daca o calc blana, sau daca ieu o curba mai sportiv si accelerez, toata masina incepe sa sa scuture.. si sa se innece motoru.. pe lini dreapta face asta numa de la 4000 de ture in sus. Tot din pompa de benzina sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar de ce sa mergi cu putina benzina in rezervor...poate trage aer :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@armando : Cand spun putina nu ma refer la rezervorul gol.. ci cand ajunge chiar la inceput pe rosu la indicator.. acola ar trebui sa mai fie macar cativa litri ramasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur este compensatorul de benzina cel de sub masina este o chestie centrifugala....si mai vezi si regulatorul de pe bloc sa n u aiba sitele infundate....bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum zice si bart_dub, verifica chestia aia de dedesubt, langa pompa de benzina, eu stiu ca e un decantor ala...si neaparat sitele de la regulator.Mie imi face asa abia cand aproape raman fara benzina, deci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
eu am avut pornire grea la cald din cauza avansului

:) :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic mai bine sa faci ce spune eugen.... :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic mai bine sa faci ce spune eugen.... :icon_thumright:

fratilor mu mai circulati cu rezervorul gol pt. ca stricati pompa fiindca mai trage si aer si nu e bine deloc pt. pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor mu mai circulati cu rezervorul gol pt. ca stricati pompa fiindca mai trage si aer si nu e bine deloc pt. pompa

Rezervorul e de 55 litri.. eu patesc treaba cu scuturatu cand acul intra pe rosu la afisajul de benzina si cand mai incap cam 40l in rezervor.. deci mai am inca vreo 10-15l.. nu e chiar gol..

@bart_dub: cu prima ocazie cand prind si io cateva ore libere o sa verific compensatoru si regulatoru.. daca le gasesc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de benzina se verifica foarte simplu si nu e loc de indoiala.

cea pentru motor KR trebuie sa stabileasca o presiune de 6 atm in instalatie. Nimic mai jos. Nu este de acceptat nici macar 5.5. Se verifica cu un manometru pentru lichide conectat pe iesirea pompei dupa ce ai amorsat complet pompa. Cel mai simplu e cu ea demontata (poate sa traga benzina dintr-o sticla de 2L de exemplu)

dupa ce am ramas o data in pana de benzina a devenit zgomotoasa

apoi dupa cateva luni a ajuns intr-o stare inacceptabila (timp in care devenise din ce in ce mai zgomotoasa)

vreau sa zic ca pe la 4 atm motorul mergea mai rau ca un trabant si dupa ce se incalzea, nu mai era in stare nici sa stea la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de benzina se verifica foarte simplu si nu e loc de indoiala.

cea pentru motor KR trebuie sa stabileasca o presiune de 6 atm in instalatie. Nimic mai jos. Nu este de acceptat nici macar 5.5. Se verifica cu un manometru pentru lichide conectat pe iesirea pompei dupa ce ai amorsat complet pompa. Cel mai simplu e cu ea demontata (poate sa traga benzina dintr-o sticla de 2L de exemplu)

dupa ce am ramas o data in pana de benzina a devenit zgomotoasa

apoi dupa cateva luni a ajuns intr-o stare inacceptabila (timp in care devenise din ce in ce mai zgomotoasa)

vreau sa zic ca pe la 4 atm motorul mergea mai rau ca un trabant si dupa ce se incalzea, nu mai era in stare nici sa stea la relanti

Da, se poate verifica intr-adevar cu un manometru de lichide dar nu recomand a se face experiente intr-o sticla cu benzina, din experienta proprie spun asta, poti sa iei foc foarte usor printr-o scanteie de la firele de alimentare cu curent si avand in vedere ca pompa baga 6,5atm jetul de benzina aprinsa poate sa ajunga departe...mai usor se poate face prin legarea manometrului la conducta de alimentare cu benzina care intra in distribuitor, e acelasi tip de racord ca si la iesirea din pompa, in plus scade riscul de a face scantei la conectorii electrici. Daca nu vrei sa dai la automat ca sa actionezi pompa, se poate scoate releul si se face f simplu o punte ca sa o alimentezi direct, fara releu. Azi imi ajunge si mie pompa noua...Bosch, m-am saturat de surubarit la ele, in ultima saptamana am schimbat vreo 3 (una blocata, cealalta suna de zici ca e rasnita, alta curge...etc) asta dupa ce m-a lasat prima care merge de 5 ani. post-14538-1186735626_thumb.jpg :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bosch e si a mea.. cat de repede sper sa o pun sus.. chiar is curios daca o sa simt diferenta :blink:

img3203lu4.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apoi sincer sa fiu nu prea e diferenta.....dar cel putin sunt linistit ca nu se opreste in drum... :icon_cheesygrin: :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!