Jump to content

Probleme Touran


davos
 Share

Postare recomandată

Buna ziua!

Am un Touran din 2004 si am urmatoarea problema. Mai intai mi s-a fisurat furtunul de la servo-frana la galeria de admisie sau evacuare (nu ma prea pricep), bineinteles ca franele erau uneori foarte tari, intre timp pana sa il schimb mi s-au aprins stopurile laterale si cel de pe haion si de asemenea lumina intermitent becul din bord pentru bujiile incandescente. La o scanare cu vag-com mi-a dat eroare de senzor frana semnal implauzibil. Am schimbat si senzorul de frane, am sters eroarea dar degeaba, problema persista (stopuri aprinse cand pun contactul si martor bord se aprinde intermitent). Eroarea afisata este aceasta:

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl

Control Module Part Number: 03G 906 016 EH HW: 028 101 145 0

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 7214

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 50083 136 14141

VCID: 6DD5CD870D01

1 Fault Found:

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame:

RPM: 798 /min

Torque: 20.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.44 V

Bin. Bits: 11001110

Torque: 164.0 Nm

Bin. Bits: 0 01 0

Readiness: 0 0 1 1 1

Daca ati mai intalnit asa ceva, va rog sa imi spuneti si mie cum se poate rezolva.

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua .... am si eu o intrebare . Motorarele de la touran de 66kw (90 cp) - BRU, BXF, BXJ, ce stiti despre ele ? sunt mai fiabile decat cele de 105 cp? si banuiesc ca nu sunt pompe duze ? Doresc sa imi cumpar un touran si ma gandesc daca cele de 90 cp sunt suficiente sa traga la greutatea masinii de 1498kg. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele trecute am intalnit pe cineva care si-a luat un Touran cu 90cp si e foarte multumit de el. E putin mai lenes la cresterea vitezei insa poti rezolva problema cu un tuning care il poate duce in 120cp (lucru care l-a facut si respectivul) pentru 200, 250€ la TCM-Turbo (ori unde iti place). Cu ceva vreme in urma am fost la timisoara cu un amic sa cumparam o Octavia dsg cu motor 1.9 105cp si la intoarcere am calcat masinile - eu 140cp 2l si el masina in cauza - am ajuns mai repede la viteza de 190km/h, mult mai repede, insa de acolo ma uitam in oglinda si se apropia de mine. L-am intrebat cu simte masina, avand in vedere ca trecea de la solenza, si asa cum e si azi, multumire deplina. Deci 90cp pe touran pot fi super ok, cu crestere prin tuning va fi si mai bine, iar din cate stiu eu, nu este touran tdi cu motor non-pd. Insa pot sa gresesc. In rest, succes cu alegerea.

Pentru

ijenel

Furtunul de vacuum nu a cauzat problema stopurilor si nici aprinderea martorului bujie incandescenta. SI la mine e crapat acel furtul, frana era tare si nefunctionala (mai ales la mers inapoi) - deocamdata e lipit cu banda pana voi lua un altul - si ai grija pentru ca e furtunul nu doar pentru frana ci cel care alimenteaza cu vacuum toata masina - banuiesc ca e fisurat la cotul care rese in pompa tandem). Este foarte posibil sa ai ceva scurtcircuit pe cablajul ce merge de la switch-ul de frana (aflat sub pedala de frana) - banuies ca vb de acesta cand spui senzor de frana - poate nu era indicat sa-l schimbi inainte de a verifica proasta lui functionare cu un aparat de masura. Verifica circuitul de fire care pleaca de la acel switch, mufa care intra in switch si orice ti se pare atins in zona respectiva. Succes.

Modificat de moose
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ijenel Eu zic totusi sa cauti un electrician priceput sa se uite la problema ta cu switchul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva timp imi apare urmatorul fenomen. Aerul, geamurile fata + spate, dezaburirea, stergatoarele fata nu mai merg. Mi s-a intamplat saptamana trecuta. Am pornit-o dimineata, am mers bine merci cu ea, am oprit intr-un loc ,dupa care s-a intamplat fenomenul descris. A doua a mers. Nevasta-mea a patit si ea acelasi fenomen. Stropitoarea merge, stergatorul pe spate merge.

Aveti idee ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu e sa mergi sa faci o diagnoza (costul e de 50 lei - uneori poate gratuit - sunt cativa colegi in zona ta) si sa afli ce a cauzat problema ta. Altfel se merge pe ghicite. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri, dupa ce am schimbat rotile de vara, am iesit la o tura cu masina. Vreme buna, drum uscat.

Am mers putin mai tare 140-150kmh, la un moment dat am luat piciorul de pe acceleratie, pentru ca ma apropiam de un sens giratoriu, si drumul era in coborare si putin in curba, cand am simtit ca masina si-a dat in nas de 4 sau cinci ori, foarte scurt si putin sesizabil. Aveam cam 110-120kmh.

De atunci sunt tot cu gandul acolo, oare ce sa fie?

Masina functioneaza impecabil si pana atunci si de atunci incoace, am mai mers asa cu viteza si nu are nici o eroare pe tester.

Multumesc anticipat pentru orice informatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adriane din pacate la chestii din astea nu prea ai raspuns decit daca se mai intimpla inca odata si memoriaza eroarea.Sorry

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele ce valori au/aveau? Posibil sa fi fost doar ceva intamplator(niste mizerie) si o mica sperietura pe moment..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa fi intrat ESPul?

Avand viteza si drumul in coborare si curba....

Dar era uscat drumul, si niciodata nu am virat in asa fel incat sa intre ESPul.

Se poate sa fie si faptul ca era setat in bord ca aveam cauciucuri de iarna si astfel masina sa creada ca timpul e nefavorabil?

Dar afara erau 9-10 grade. :icon_confused:

Ok, o sa fiu atent pe viitor si daca mai face asa, o sa verific injectoarele.

Multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cum se poate scoate ochii de pisica / reflectorizantele de pe spoilerul spate?

Am observat ca in unul a intrat apa murdara si nu mai reflecta asa bine, asa ca as vrea sa-l scot si sa-l curat, daca se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Adi vezi ca daca poti sa dai buza jos care e prinsa in 4 suruburi ca daca ma gindesc eu mai bine cind am pus-o si eu sus le-am curatat si eu dar nu mai stiu sigur daca e cu cleme sau suruburi

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda :( reflectorizantele se pot demonta daor cu spoilerul dat jos, spoilerul se poate da jos doar cu toata bara demontata.

Flo, tu zici ca ai dat jos spoilerul fara dai jos si bara completa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie data jos bara doar buza de jos 100%

post-19256-0-66975000-1334402129_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are 4 suruburi daca imi aduc aminte si tre sa te bagi sub bara si le vezi

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara tuturor,este vorba de un touran 1.9 TDI ,astazi am avut o mare nefericire sa constat ca masina nu mai merge cum trebuie. Totul a inceput cand am constatat ca ventilatoarele se invart continuu. Am oprit masina , am pornit-o din nou , mi se aprinde martoru ala de la motor ..si apare Emission work shop ( nu stiu ce inseamna ,asta as vrea sa ma lamuriti si pe mine ). Partea si mai ciudata, mai nasoala , este faptul ca nu imi intra in a 5-a ..deci le ia pe toate 1 2 3 4 6 R , toate dar a 5-a nu vrea s-o ia. Nu stiu ce sa mai cred . Va rog frumos , daca aveti vreo idee despre ce s-ar fi putut intampla sa-mi comunicati si mie aici. Va multumesc.

Modificat de vladi3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru emission workshop vezi aici si aici. Verifica EGR-ul si senzorul G450 (daca masina are DPF). Din ce an e masina? Verifica si sigurantele din compartimentul motor. La modelele dupa 2005 clapeta de cutoff este legat de ventilatoare si bujii - puse pe aceasi siguranta. Cat despre cutie, cel mai usor este sa faci o diagnoza sa vezi ce erori ai stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.. la prima este cum a zis colegu ! cat despre cutie.. ce i-ai facut? adica cum ai mers cu ea! la mine nu vroia 1 si R si era timoniera ! trebuia unsa ! fa-io diagnoza..sterge eroare,vezi care ea.. ce zice verifici si incerci din nou !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult baieti pentru sugestii, astazi o duc la doctor sa vad ce spune .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa iti completezi model motor in profil sa stim macar despre ce motor vorbim.Sper sa rezolvi problemele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!