Jump to content

Probleme Touran


davos
 Share

Postare recomandată

Salut ,am un vw touran dun 2007 ,1.9 tdi,BKC,si am avut probleme la turbina ,am reconditionato la Brasov iar de atunci ,cam de la 100 km pe ora in sus am  un sunet tare ca si o toba sparta in mers ,mentionez ca nu am nici o toba sparta si nu trage aer fals si masina trage foarte bine,am fost la reprezentanta la vw in bistrita si au zis ca masina nu are nimic si ca arata si functioneaza foarte bine ,nu stiu ce sa mai zic su ca sa fac sa nu mai am sunetul ala ,daca stiti va rog sa ma ajutati si pe mine,ms ms ms....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi la mecanic, o ridici pe elevator, o pornesti, bagi in viteza si accelerezi (esp off) si urmaresti de unde vine zgomotul, poate furtun de aer spart, desfacut, ceva de la montat turbina nestrans corespunzator (cel mai probabil).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Vã rog sa má ajutaţi cu ceva sfaturi dacă a m aí avut cineva problema asta

Am un vw touran 2.0 136 cp,si de ceva timp toată electrica a luat o razna uşile nu se închid tot timpul,semnalizarile nu merg,stergatoarele nu merg,clima se stinge se aprinde,lá fel si luminile din bord si faza lungă,ventilatoarele de lá motor merg tot timpul,nu ştiu ce sa ii mai fac am schimbat deja can ul si calculatorul de confort

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Duduiala si eu aceeasi configurație la masina ca si a ta si am patit cind am.umblat la sigurante. Ai umblat la sigurante de curind? Un electrician auto te cam poate ajuta daca nu rezolvi singur problema.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva urme de soareci? Ca suna a cabluri papate de soareci. E ok, am si eu si nu prea pot scapa de ei. Sper doar sa nu ajunga la ceva cabluri. Dar urme de rahat am tot gasit pe la motor.

Prin urmare electrician care sa verifice prima data cablaraia. Daca toate o iau razna nu cred ca e doar o piesa de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aí dreptate kasius a fost problema de fire dar nu roase de şoareci,undeva între bord si caroserie am găsit fire oxidate si lipite între ele din cauza asta se prajea unitatea electrica si can ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune mi te rog flo după ce am schimbat distribuţia mi se pare ca consumă cam mult 7.8si 7.2 e normal care ar putea fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu am patit si eu. Trebuie reglat avans cu vag com. Asta trebuie sa mergi la un mecanic bun care stie ce are de facut.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CER SCUZE DACA NU POSTEZ UNDE TREBUIE.AM SI EU CA TOTI CEILALTI O PROBLEMA LA UN TOURAN2007,1.9TDI..IMI APARE IN BORD MARTORUL ESP PE FOND GALBEN..CE AR PUTEA FI?DACA AR FI PROBLEME LA SENZOR UNDE GASESC ACEST SENZOR LA MASINA??MULTUMESC

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Prima data renunta la scris cu caps lock.

Incearca si fa o scanare sa vezi prima data ce erori ai ca sa sti de unde sa incepi

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Depinde de unde provine acea eroare si de aceea trebuie sa faci o scanare sa vezi ce se intampla,poate fi de la senzorul de acceleratie laterala g200 care in unele cazuri se poate repara sau din alta parte,diagnoza iti va spune multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la o cutie automata DSG  de touran in 6 trepte  cand merg si vreau sa merg mai tare mi se stinge si se aprind la bord vitezele si ramane blocata in viteza aia ,numai daca o pornesc din nou isi revine dupa ce treci de viteza a 4 nu mai ai probleme  ,stiie cineva ce poate sa aibe ??

 Si cand o accelerezi brusc sare din toate vitezele si nu iti da voie sa bagi in nici una doar daca repornesti motorul ,a mai patit cineva asa cv , astept raspuns.


si unde pot face o diagnoza??


si unde pot face o diagnoza??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut in Iasi te pot ajuta eu cu o scanare la masina.Ai idee cand s-a schimbat uleiul in cutia de viteze ultima data?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna am si eu un Touran 1.9Tdi motor avq,si se tot aprinde la cald presiune ulei. Ce ar putea fi,motorul a fost desfacut de 2 ori deja si problema persista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt probleme la modelul 1.9 tdi cu dsg , codul motorului E-WVGZZZ1TZ5W191208   D2-1TSEBKCX01   K-e1*2001/116*0211*04  ? vreau sa il achizitionez la putin sub 300 000 km .Este cel cu probleme sau cel fiabil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum vad ca ai ocazia sa cumperi un touran DSG......fiecare e cu optiunea lui dar iti spun un lucru...viata cutiilor automate de viteza e undeva la 200000-250000... cele mai multe ce sunt de vanzare sunt pentru ca au probleme la cutia de viteze automata....la km care ii are daca nu a schimbat cutia sigur trebuie sa o ai in vedere in perioada imediat urmatoare.....si poate nu are "doar" 300000 km ?!?! Sa fii foarte atent cand optezi pentru un touran cu cutie automata sau pentru o motorizare 1996 cmc (2.0) , 140 cai.....sunt cu probleme la motor...ca sunt cu 2 axe cu came si sunt foarte cu probleme,,,,poti intreba si la un service..iti vor spune acelasi lucru.....cele mai bune motorizari cunt 1896 cmc, 105 cai. Bafta !

eu la touranul meu cu motor AVQ nu am avut nici o problema la presiunea de la ulei...se comporta fara probleme....poate a ta cosmin_hanos are km multi sau altceva......

Edit. Te rog sa renunti la modul acesta de scriere si foloseste limba romana corect ca nu e chiar asa greu. Multumesc

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,sunt pefect de acord cu sergiulidia!

Insa,ma feresc sa fac afirmatii concrete pe tema asta,pentru ca este un subiect destul de sensibil si unii se pot simti lezati...

Dar,pana la urma,gasesc firesc sa indrumi pe cineva cu sfaturi avizate,venite de la specialisti(ma refer aici la cei din serviceuri,de meserie),in alegerea masinii.Majoritatea trudeste din greu sa achizitioneze masina mult visata,asa incat,un mic sfat e binevenit.

Un forum de acest gen,trebuie sa incurajeze discutiile deschise,obiective,reale,pana la urma,chiar daca unora nu le pica bine digest.

Discutiile se pot perpetua,insa,asa cum am mai spus acum cateva zile,nu sunt aici pentru polemici,ci pentru schimb de experienta,pentru a invata din problemele unora si reusitele altora,pentru a da o mana de ajutor.

O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am touranul din 2008, motor BKD, 2l 16v si nu am avut probleme cu el mai mult ca alt motor. am schimbat o distributie, o turbina ca atunci cand am luat-o avea depuneri, in rest consumabile. Dar nimic care sa fi fost cauzat de faptul ca e 2l si 16v. Asa ca cei ce nu au, sa intrebe cei ce au si nu doar service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu il am de 8 ani touranul de 2.0 L si la motor nu am schimbat deci de acord cu colegul Moose doar consumabile o caseta de directie una alta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Care e diferenta la 2.0 tdi pe touran , ca unul are 136 de cai si altul 140  de cai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cod motor diferit , are diferente in constructie si daca stiu eu bine cel de 136 este 8v si 140 (BKD) este 16v - cele 140 BKD mai aveau probleme din constructie cu chiulasa - poti citi pe forum variante de chiulasa pe BKD, ultima revizie (care o am si eu) nemaiavand astfel de probleme cu pierdere lichid de racire. In rest toate bune.

Modificat de moose
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI dintre cele 2 modele de 2.0 tdi care este cel cu probleme ,sau de care ar trebui sa ma feresc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste problemele ce le-am avut eu si problemele colegului Moose si faci tu diferenta.Eu am cel de 136 CP si Moose de 140 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flo, eu am scris ca pot sa gresesc, Eu nu sunt mecanic. Faptul ca are 2 axe cu came nu inseamna automat 16v ci ca e sistem DOHC. Sunt motoare cu 8v care au 2 axe, unul pt supapele  de evacuare si unul pt cele de admisie, mai eficient asa. Am vazut ca AZV este caracterizat ca si motor 2L cu 16V insa de cate ori verificam de piese pt masina mea pe site magazine online, la 2L 16V era trecut doar motorul BKD, de aici deductia ca e o diferenta. Scuze pentru confuzua creata.

Nu stiu daca e gresala de tipar, insa eu stiu ca motoarele noastre sunt PD si nu CR ca si in descrierile din link-urile atasate de tine.

Modificat de moose
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!