Jump to content

Probleme Touran


davos
 Share

Postare recomandată

Daca si mecanicul ti-a spus ca sunt ok lasa-le asa. Eventual pentru linistea ta mai incearca la un alt electrician si vezi si un test cu vag comul

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de obicei farul stinga e reglat sa bata putin mai jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare.

 

Furtunul din imagine face legatura intre filtrul de aer si galerie si  are o gaura. Poate fi aceasta o cauza ca motorul sa nu functioneze la parametri normali? Ce se poate intampla daca merg cu masina pana il inlocuiesc? Multumesc anticipat.

 

http://liuro73.sunphoto.ro/1k0_129_684_L/87025288

stie cineva raspunsul la intrebarea mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cat de mare e gaura. SI al meu e gaurit, s-a ros de la frecarea cu capac motor. S-a umblat la el si nu a mai fost pus bine la loc. Motorul poate sa mearga in parametri, functie de gaura ori nu, avand in vedere ca trage aer dupa debitmetru. Pai e o problema sa mergi cu el asa, pentru ca poti trage praf, e dupa filtru de aer, si alte mizerii. Ma gandesc ca nu te doare mana sa rulezi niste banda dupa el si sa o intinzi mai tare sa intre si intre caneluri. Succes cu asta pana il schimbi - pe original e in jur de 100 ron.

Modificat de moose
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

 

Furtunul din imagine face legatura intre filtrul de aer si galerie si  are o gaura. Poate fi aceasta o cauza ca motorul sa nu functioneze la parametri normali? Ce se poate intampla daca merg cu masina pana il inlocuiesc? Multumesc anticipat.

 

http://liuro73.sunphoto.ro/1k0_129_684_L/87025288

stie cineva raspunsul la intrebarea mea?

In afara de mizerii, nu cred ca afecteaza cu ceva. Eu zic sa il peticesti.

La o revizie facuta fix la PBN au uitat sa-l stringa si statea de forma acolo. Si am mers ceva vreme pina am deschis capota sa completez ulei. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial am fost la o scanare sa vad daca imi gaseste problema care cauzeaza pierderea puterii in timpul mersului si asa am aflat ca e furtunul gaurit. Dupa ce mi-au schimbat senzor map la o perioada de timp a reaparut problema.Furtunul l-am peticit deja, un alt mecanic sustine ca e tot de la senzor si ca mi s-a pus un senzor cu probleme care a cedat. Nu stiu inca ce sa fac in privinta senzorului. Multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dragilor. Nu mai deschid un topic nou.

Simptome: in jurul a 2000 rpm (acolo se simte) am niste intreruperi. Le simt ca si cum motorul nu ar primi motorina. Fara vibratii, doar simt acele socuri ca niste intreruperi in alimentare.

 

Pina ajung sa fac o diagnoza pe undeva, putem sumariza posibile chestii ?

De la ambreiaj nu cred ca e, pentru ca acolo am experienta si vibratiile se simt aiurea.

Poate fi filtrul de motorina.

Poate fi pompa de motorina.

Poate fi ceva legat de turbina?

Poate fi vreun furtun fisurat pe partea de turbo?

Poate fi ceva legat de senzorul MAP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiti ce siguranta ar trebui sa verific,pentru iluminatul interior,m-am cam uitat la toate si is ok numai ca luminile din masina torpedou si portbagaj nu merg...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e in stanga jos sub volan daca nu ma insel. Vezi ca este manual cu instalatia electrica la sectiunea manual.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ,

Se pare ca voi deveni un nou membru al acestei familii . Depinde doar de raspunsul vostru .

Intentionez sa cumpar un Volkswagen Touran Freestyle Blue Motion 2010 si vreau sa stiu daca merita investitia . Va intreb deoarece achizitia o fac in Norvegia , unde locuiesc acum , iar aici pretul reparatiilor este imens . Masina are 50000km si arata impecabil , dar.....nu stiu daca acesta seri  a fost reusita . Am indoieli deoarece pretul este cam 60% din ceea ce se cere obisnuit . Garantia oferita este doar de trei luni , asa ca e bine sa stiu mai multe detalii . Pe forum am gasit opinii , in general , favorabile , dar daca pot sa am o confirmare in plus nu strica .

Multumesc anticipat

 

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Daca iei masina de la dealer (MøllerBil) poti s-o cumperi linistit ca e in regula. Ma gandesc ca doar asa ai garantie 3 luni. Daca vrei poti prelungi perioada de garantie la ei. Sau poti face o asigurare speciala (if Special) care acopera piesele mari ale masinii si costa cam 1500kr pe an.

 Touran e o masina buna, e apreciata si populara in Norvegia.

 

 Bafta multa

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc din suflet Adrian . Chiar asteptam cu sufletul la gura o opinie , iar a ta este perfect tintita . Problema era ca nu o iau de la Moeller  , ci de la alta companie . Nu am inteles prea bine ca imi tot zicea tipul de garantie  , dar acum imi este mai clar . Normal , daca citesti se mai si prinde cate ceva . Ideea cu asigurarea suplimentara la If este demna de luat in considerare si chiar am sa o fac .

Cred ca acum chiar am mai mult curaj sa ma bag la aceasta masina , intrucat trebuia sa aleg intre ceea ce am spus mai sus si o masina ceva mai veche , cu mai multi kilometri , dar mai ieftina . 

Inca o data iti multumesc si sper sa auzim numai de bine .

O saptamana buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor.

Am un Touran 1.9 TDI 105 CP din 2005, si am o problema cu accesarea computerului de bord. In mod normal, ca sa accesam computerul de bord, apasam 2 secunde butonul din capatul bratului stergatoarelor de parbriz, dar eu pot sa tin apasat si 2 ore, nu se intampla nimic.

Vreo sugestie?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica problema am si eu, offtopic la discutia de fata :am touran 1.9 tdi 2004- la intervale neregulate 100- 200 km mi se aprinde lampa de verificare ulei motor , nivelul uleiului este normal, intre cele doua limite, schimbat nou de circa 1500 km' folosesc numai castrol, iar resetul l-am efectuat asa cum scrie in forum. Sa fie ccumva de l senzorul asta cumva ? Problema e rezolvata daca opresc masina si deschid capota! Iar uleiul este in regula' nu este ars sau zgrumturos sau sa aiba oricare alte depuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut pe toti touranisti. Detin unul 1,9 tdi 105 cp an 2007. De ceva timp ( cca 1 an) am o defectiune sau anomalie. La plecarea de pe loc in treapta 1 si doi motorul nu se toureaza suficient iar cind ajunge la 1700 , 1800 rot/min. accelereaza brusc, scotind si un usor fum negru. Am verificat turbina, am regenerat filtrul de particule, am schimbate electrovalva de aer, dar nimic. Daca conduc mai sportiv, aceste defectiune nu mai apare.

Sunt disperat, da-ti o solutie, daca a-ti intimpinat asemeana probleme.

Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

Salut, al meu 1,9/105 CP face la fel (doar ca fara fum).....eu cumva m-am obisnuit cu acest "kick" violent, dar din cate am inteles problema poate fi de la EGR sau Racitorul de gaze dinaintea EGR-ului (infundat). Cam in 2 saptamani am programare pentru schimbul de ambreiaj+volant si totodata vor verifica si acel racitor. Te tin la curent daca apar ceva schimbari (spre bine). ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ambreiaj+volant+rulment presiune = 3200 lei cu tot cu manopera la cutia mea manuala 6+1 . Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va salut!am cumparat recent un Touran din Germania de la o firma de birotica plin de reclame pe capote si ambele laterale.Acolo am crezut ca e un banal colant, o folie care se indeparteaza usor cu un feon sau cu apa calda .dar ,surpriza, se ia cu tot cu sprit chitul original sau cu vopseaua de pe tabla!Se pare ca este o tehnica speciala de inscriptionare la cald mult mai moderna.Ma puteti ajuta cu o idee? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema,poate a mai patit cineva asa ceva.Deci pornesc masina sta turata la 1000ture ceea ce nu e normal apoi se opreste,iau contactu o pornesc iarasi apoi totul e normal,asta se intampla cam o data la 4-5 zile.Nu am nicio eroare in bord,masina trage nu scoate fum,filtrele is de vreo 8000km pe masina,bateria bosch de 1 an de zile,nu a stat in frig doar garaj deci nu cred ca bateria sa aiba ceva...nu am idee ce ar putea fi...M-am gandit sa ii dau bornele jos 1 ora apoi sa le pun inapoi nu stiu ce as rezolva cu asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai corect ar fi sa faci o diagnoza pt a afla eventuale erori stocate care nu sunt afisate de indicatoarele din bord. In felul asta mergi (de cele mai multe ori) direct la tinta. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu colegul Moose. Incearca si porneste motorul si da drumul la cit mai multi consumatori si vezi daca urca turatia pina la 1000-1100 ture. Daca da dupa mine ai probleme cu alternatorul. Dar incearca o scanare prima data

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ma scuzati ca deschid un nou topic insa nu stiu unde sa postez...tatal prietenei mele si`a adus un touran din germania, 2.0 TDI an fabricatie 2004 si ramane becul galben cu motorul aprins...am dat un scan si au aparut urmatoarele erori:


 

VAG-COM Version: Release 
311.2-N



 



Control Module Part Number: 03G 906 016 BQ



  Component and/or
Version: R4 2,0L EDC G000SG  9971



           Software
Coding: 0000072



            Work Shop
Code: WSC 48208



6 Faults Found:



19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short
to Ground



        P3101 - 000
-  -



19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short
to Ground



        P3101 - 000
-  -



17075 - Fan 1 Control Circuit Low



        P0691 - 000
-  -



19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal



        P3102 - 000
-  -



17058 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13) Electrical Fault



        P0674 - 000
-  -



16687 - Cylinder 3 Misfire Detected



        P0303 - 000
-  - - Intermittent

 

le`am sters toate insa 2 dintre ele apar din nou:

 


 

VAG-COM Version: Release 
311.2-N



 



Control Module Part Number: 03G 906 016 BQ



  Component and/or
Version: R4 2,0L EDC G000SG  9971



           Software
Coding: 0000072



            Work Shop
Code: WSC 48208



2 Faults Found:



19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Open or Short
to Ground



        P3101 - 000
-  -



17075 - Fan 1 Control Circuit Low



        P0691 - 000
-  -



ce as putea sa fac?sunt probleme grave?merita facuta sau sa o vanda mai departe.....help pls:D


 

 



 



 



 



 



 



 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la aia ce pot sa ii fac?ce rezolvari ar fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufele,iar daca toate sunt ok te poti gandi la schimbare.E in jur de 850 ron!

Dar motorul se opreste balbait?

Modificat de Dominic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!