Jump to content

Probleme Touran


davos
 Share

Postare recomandată

Va salut. Am o problema cu un Touran...Am facut diagnoza da eroarea P0304 la cilindrul 4 misfire. Am scos injectorul 4 l-am pus la 2 si da eroare pe cilindrul 2. Sa fie injectorul de vina sau altceva? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

de 1 luna am achizitionat un touran din germania ,care la prima vedere pare ca nu are nici o problema.problemele ce au fost pe la directie le-am rezolvat si alte mici probleme electrice ,sigurante, becuri arse prin bord.

dupa ce am terminat astea de facut am facut o scanare sa vedem daca are ceva probleme memorate in calculator.

am fost surprins, foarte multe erori,pun aici logul.dintre toate problemele enumerate am avut probleme cu incalzirea aux. era sig arsa si un fir intrerupt ,o lampa la numar,nu merg spalatoarele de faruri(nu le-am dat de capat),pe dreapta nu pot regla farul din interior ,nu imi cere centurile(cu vreun bec in bord sau acustic) si de 3 zile nu mai mere incalzirea in scaunul din stinga(numai spatarul mai merge).

am sters toate erorile care le-ati vazut in logul atasat s-au sters toate ,mai putin cel cu radio.

peste citeva zile am facut iar un test ,iara plina de erori ,unele dintre ele tot aceleasi unele noi!

iara sters tot peste citeva zile iara plina de erori.

acum vreau sa precizez ca masina functioneaza foarte bine nu imi face probleme in mers sau stationind ori la pornire!

motorul se aude si trage foarte bine.

este prima mea masina germana ,pina acum am avut numai renault si orice ar zice oricine eu am fost multumit!

va rog daca ma poate ajuta cineva cu un sfat sau mai mult!

as vrea sa imi placa si vw la fel de mult cum mi-a placut renault (laguna,scenic)!!

va salut si va multumesc anticipat pentru mesaje!

p.s

un prieten a lansat ideea ca ar fi mincata de soareci prin bord,instalatie electrica si reparata , dar nu prea bine1

salut!Log-01-WVGZZZ1TZ4W012082-207610km.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1-Motor -- Status: Malfunctie 0010

17056 - Cilindru 2 circuitul bujiei de preanc.-Q11- defect electric

P0672 - 000 -

împrejurari cod:

RPM: 903 /min

cuplu: 68.0 Nm

viteza: 0.0 km/h

sarcina: 0.0 %

tensiune: 13.60 V

valori binare: 00001100

temperatura: -1.8*C

valori binare: 10110000

salutare si bine ai venit printre noi, despre aceasta eroare pot sa ti spun ca nu poti scapa de ea pana nu vei schimba bujiile. am avut-o si eu si asa am scapat de ea. de restul nu ma pot pronunta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serveru

De obicei diagnoza trebuie sa o faci de doua ori. Dupa prima diagnoza se reseteaza/sterg erorile totul si apoi o refaci dupa o zi doua dupa ce ai circulat cu masina.

Mare parte par a fi probleme electrice. Si teoria cum ca ar putea fi de la soareci sa stii ca sta in picioare. Mai ales toamna iarna. Am aceeasi problema cu ei. Cica exista un spray care ii tine la distanta. Adica dai pe la motor cu el si nu mai vin. Daca stie cineva de unde se poate lua asa ceva, dau o bere buna.

Verifica si daca iti functioneaza ventilatoarele de la motor. Vad ca unul nu vrea sa invirta. Iarna nu ai probleme, insa daca da caldura putin s-ar putea sa te doara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

va multumesc!

o sa verific ambele lucruri!

salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e firul care alimenteaza becul de pozitie?

vad ca mufa de la far are 10 fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am un touran din 2004, cu 2 luni in urma in timpul mersului motorul nu mai tragea cand era accelerat, am fost la un servis unde mi-a schimbat un senzor, a functionat 2 luni dar a inceput sa faca acelasi lucru plus ca de aceasta data s-a aprins si semnul de motor din bord. S-a confruntat careva cu aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spune si ce senzor ti-a fost schimbat, ca masina e plina de astfel de componente :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca debitmetrul a fost schimbat sau ma insel ?

Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor map

probabil ca trebuie luat la mina fiecare componenta in parte pina la turbina, apogeul fiind curatarea ei.

evident, fa o diagnoza inainte sa vezi ce erori ai

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt programat dupa amiaza la diagnoza, in aceasta dimineata am vazut ca-mi arat in bord un mesaj ,,emission workshop,, banuiesc ca au legatura. Va multumesc pentru raspunsuri, o sa va spun ce erori se vor depista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-mi fie cu iertare DragosR, dar ce e sensor map (senzor harta?). Este vorba de senzor de presiune (boost) - e posibil ca si cel schimbat sa fi fost functional, rar se defecteaza - ce poti face e sa verifici cablajul lui, mufa care merge la el, de aici pornesc problemele - la diagnoza poti vedea ca nu indica in parametri - cauza e cablajul la si pana la el - s-a mai discutat pe aici, si eu am avut probleme cu el - ultima rezolvare e schimbarea cablajului daca curatatul nu tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma scanarii au fost depistate 4 probleme, 3 indicau ca am 3 din 4 bujii incasdencente arse si a 4a problema ca am mers cu motorul subturat, asta in traducerea persoanei care a executat scanarea. mi s-a recomandata sa schimb bujiile si sa merg cu motorul mai turat in vederea autocuratirii de depuneri. Acum trebuie sa vad ce bujii o sa aleg, daca aveti vreo recomandare e bine venita.In legatura cu senzorul schimbat nu stiu ce sa cred, a fost defect sau nu ?

Modificat de Liuro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa mergi cat de turat vrei, de curatat turbina nu se va curata de depuneri astfel ci 'se va curata" - adica isi va da duhul. Bujii poti pune ce ai acum, ori NGK (sunt renumite). Nu mai conteaza de a fost bun ori nu sensor schimbat, l-ai platit, asa ca traieste cu asta. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile originale sunt marca BERU. si eu am fost nevoit sa le schimb si am pus NGK. daca mergi mai turat mentii motorul mai sanatos si consumul nu creste exagerat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus bujii Beru, momentan masina trage neasteptat de bine, doar ca atunci cand accelerez mai ,,sportiv,, si schimb viteza se aude ca si cum undeva absoarbe aer(daca m-am exprimat pe inteles), mecanicul a zis ca trebuie sa stearga erorile si ceva din cablaj, nu-mi amintesc sa reproduc exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt auzi turbina. Nu stiu daca e de la bujii asta. Bujiile alea oricum functioneaza doar la pornire circa 3 minute si cam atit.

Cit despre curatat turbina la mers turat exista niste limite si aici. Daca turbina are depuneri multe pe ea, nu o rezolvi asa.

Si oricum nu mersul neaparat turat iti curata turbina. E o intreaga poveste aici.

Vorbesc din amintiri si dintr-un post al lui Andrei de mai demult.

Viteza 4,5,6. Nu a treia, nu a doua. De la 4 in sus. Accelerezi constant de la 3000 rpm pina la 4000 rpm. Si tot asa. Oricum, vitezele vor fi mari in cazul asta, asa ca iti recomand sa o faci doar pe A3 pe unde e mai liber acum. Si e si ceva legat de timpul cit trebuie sa faci asta. Sa o faci o data nu tine.

Ideea e ca doar de la viteza a 4-a in sus si de la 3k rpm temperatura gazelor evacuate creste peste o valoare anume. Altfel doar tragi de masina degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

Salutare la toata lumea,

am o nelamurire la "tigaia" mea si ca sa nu deschid un topic nou am sa postez aici.

De ceva vreme am observat ca atunci cand plec de pe loc si schimb treapta din 1->2, indiferent de turatia la care schimb (ca-i la 2.000 / 2.500 sau 3.000) acul turometrului "cade" la ~ 1.200-1.300 rpm intr-a 2-a. Si prin urmare se simte un mic tremurat specific motorului subturat, pana cresc turatiile . In schimb cu celelalte trepte nu sunt probleme (din 2->3 / 3->4 / 4->5, etc) daca schimb pe la 2.500 rpm, in treapta superioara cad turatiile pe la ~ 2.000 ,ceea ce este OK.

Vreo idee? ce ar putea duce la un astfel de comportament?

Multam..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am o problema cu un Touran...Am facut diagnoza da eroarea P0304 la cilindrul 4 misfire. Am scos injectorul 4 l-am pus la 2 si da eroare pe cilindrul 2. Sa fie injectorul de vina sau altceva? Va multumesc

s-ar putea..ce motor e ?

Salutare la toata lumea,

am o nelamurire la "tigaia" mea si ca sa nu deschid un topic nou am sa postez aici.

De ceva vreme am observat ca atunci cand plec de pe loc si schimb treapta din 1->2, indiferent de turatia la care schimb (ca-i la 2.000 / 2.500 sau 3.000) acul turometrului "cade" la ~ 1.200-1.300 rpm intr-a 2-a. Si prin urmare se simte un mic tremurat specific motorului subturat, pana cresc turatiile . In schimb cu celelalte trepte nu sunt probleme (din 2->3 / 3->4 / 4->5, etc) daca schimb pe la 2.500 rpm, in treapta superioara cad turatiile pe la ~ 2.000 ,ceea ce este OK.

Vreo idee? ce ar putea duce la un astfel de comportament?

Multam..

eu "zice " asa.:) se stie ca boala la 1.9 Tdi e volant-ul :) asa..ca..cati km ai ? se simt vibratii ? asa face si a mea si volant-ul e pe duca:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

Alte vibratii nu se simt, decat uneori dimineata cand motorul e rece, se aud ceva zgomote metalice (tzacanit) de prin cutie. KM sunt vreo 230 k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E volant atunci nu iti vibreaza mai tare masina cind pleci de pe loc mai ales cind e rece motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

Pai, nu prea...

Singurele vibratii (fine) se simt atunci cand schimb 1->2, care eu zic ca sunt din cauza motorului subturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!