Jump to content

Si Eu...


Victor_P

Postare recomandată

Gata, m-am intors, intreg, atat eu cat si masina :P

calatoria pe scurt:

5.125 km

75km/h medie

11.9 l/100km

68h in masina :)

consumul mare si media scazuta de viteza se datoreaza in primul rand Romaniei unde pur si simplu stai... dar asta nu mai este o noutate pt nimeni

circuitul este extraordinar, foarte greu de descris in cuvinte, mai ales atmosfera de acolo. Absolut toate localurile din zona, restaurante, hoteluri, magazine, whatever, sunt cumva legate de motorsport si au poze pe toti peretii cu masini, piloti, concursuri auto iar toate discutiile sunt legate de masini.

hotelul in care am stat nu facea exceptie iar camerele nu aveau numere ci nume de viraje (noi am stat in Hatzenbach).

Nordschlaife, este partea de nord a circuitului de la Nurburgring si are cca 20.8km si este cea care de obicei este deschisa publicului (atunci cand nu sunt teste sau competitii). Mai exista partea GrandPrix unde cred ca vor incepe sa se tina concursuri de formula 1 dar aceea este ca un circuit obisnuit, cu tribune, boxe, paddock-uri, timere, run off areas, s.a.m.d. Este foarte misto Grand Prix-ul pt ca din tribune poti vedea aproape tot circuitul, si nu ai cum sa te plictisesti. Spre exemplu la Bucharest City Challange la zona platinum noi am vazut un singur viraj si devenise destul de plictisitor.

Nordschlaife are aprox 70 de viraje si o diferenta de nivel de 300m intre cel mai inalt si cel mai de jos punct al circuitului. Nu are aproape deloc zone in care sa poti sa dai afara masina. De fapt eu am numarat vreo 3 viraje in care puteai sa scoti masina afara fara sa izbesti un zid de beton sau un gard de fier. E foarte usor sa o dai afara iar daca faci asta sa te tii bine pt ca este foarte scump. Un american isi facuse masina praf si il pusesera sa plateasca vreo 700euro iar toata lumea de acolo spunea ca a scapat ieftin, deorece au fost cazuri in care unii au platit si 20.000 euro. Ideea e ca platesti ce strici si se calculeaza la metru liniar, platesti platforma care iti scoate masina de pe circuit, iar daca circuitul se opreste din vina ta atunci costul este cam de 1500 euro / ora. Si te rogi la Dumnezeu sa-ti scoata masina afara cat mai repede.

In dimineata in care am fost noi un Ferrari Modena facuse carambol cu zidurile de pe margine pe o distanta de vreo 200m, masina era praf facuta, si nu am reusit sa aflu cat la costat, dar cred ca foarte mult.

Circuitul este infricosator datorita diferentelor mari de nivel si virajelor stranse si in panta. Sunt zone unde cobori atat de puternic incat ti se urca tot sangele in cap si simti cum iti ia foc capul. Senzatia este superba atata timp cat esti la volan. Daca stai in dreapa ai impresia ca la fiecare viraj soferul o da afara. Eu am fost cu cumnatul meu, iar dupa cateva ture nu am mai avut curaj sa merg cu el si i-am lasat masina si l-am asteptat in parcare, cu inima cat un purice asteptand sa se intoarca:)

Sansa a facut sa ne intalnim si cu Aicu si prietenii lui, veniti si ei pt prima data pe circuit, cu un Golf GTI, care a scos fum din roti dupa ce a terminat prima tura. Merci Aicu pt plimbare... am ramas complet impresionat de puterea masinii si mai ales de cutia DSG, care pe circuit este senzatie pur si simplu.

Sper sa facem echipa de cel putin 4,5 masini si sa mergem la anul in primavara iar.

Cateva poze cu Aicu & friends:

post-13469-1223552145_thumb.jpg

post-13469-1223552136_thumb.jpg

Masina s-a comportat foarte bine pe circuit si mi-am dat seama ca este mai puternica decat sunt skill-urile mele de pilotaj si o crestere de putere nu prea ar fi justificata acum. In schimb suspensiile stock nu faceau fata pe circuit in comparatie cu alte masini mult mai slabe. Cel mai tare a fost in prima tura cand ne-a depasit un Rover100 si nu am reusit sa ne tinem dupa el pe viraje. La fel nu am reusit sa ne tinem de un golf GTI de inchiriat, masina preparata (suspensii si frane) pt circuit.

post-13469-1223551431_thumb.jpg

post-13469-1223551478_thumb.jpg

post-13469-1223551499_thumb.jpg

Voi mai posta multe poze, dar deocamdata nu le-am dat jos. Am facut in total 5,300 de poze si am scris cateva dvd-uri cu filme :)

In alta ordine de idei, mi-am propus sa merg in fiecare an la nurburgring si ar fi extraordindar daca am putea sa facem o gasca de 4, 5 masini cel putin sa mergem acolo. Este cel mai tare loc in care am fost vreodata ;)

Modificat de Victor_P
Link către comentariu
  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Victor_P

    24

  • Bogdan_wrc

    5

  • Vlad MHL

    4

  • nadir@boosted.ro

    4

foooarte tare experienta. cam cat a costat intrarea? sau cum s-a platit?

tocmai te vasuze cineva pe valea oltului parca si d-abia asteptam reactii....

Link către comentariu

Excelent! Bravo voua! Si eu aveam in cap chestia asta, dar nu gasisem parteneri.

Ati mers pe neve sau v-ati facut facut rezervare de aici? V-ati uitat pe program sa vedeti cind este deschis pentru public?

Link către comentariu

experienta a fost extraordinara, si de abia astept sa scot pozele ca sa le postez aici.

in parcarea de langa bariere, sunt cele mai tari masini de pe strada si nu numai . GT2, GT3 RS sunt la ordinea zilei, la fel M3-urile si M5-urile. Sunt ceva Caterham-uri si masini de colectie. Iar daca vezi un golf 2 aparent obisnuit, probabil are in jur de 200cp si o tona de modificari facute de proprietar.

ieri am intrat in tara la ora 11:00 si am ajuns acasa in bucuresti la ora 24:00

a fost incredibil de aglomerat in Romania.

1 tura costa 20EUR dar daca-ti iei mai multe pretul scade considerabil. Noi am luat 15 ture si am platit 235EUR. Dar trebuie sa mai iei in considerare ca faci cam maxim 6 ture cu un rezervor iar benzina in germania este cam 1.6EUR litru (cea cu cifra octanica de 100).

In orice caz, merita :lol:

OvidiuV> ne-am uitat dinainte sa vedem daca este deschis publicului circuitul si la fel am facut si rezervarea la hotel din Romania. Programul il gasesti pe site-ul official.

Eu mi-am propus sa merg iar in primavara: aprilie/mai, tinem aproape si poate ne strangem mai multi.

Link către comentariu

Cu siguranta trebuie sa tinem aproape.

Si atunci cind hotariti excursia din nou, sa faci un topic separat. :lol:

Link către comentariu

Superb. Poti conta pe mine pentru la anul.

Cat a costat toata distractia si daca ai putea detalia cheltuielile ar fi super. Mersi.

Link către comentariu

ar fi super Vlad daca ne-am strange

costurile ar fi urmatoarele:

Bucuresti - Paprika (la granita dintre ungaria si austria), approx 1,000 km - 130EUR benzina

Hotel Paprika costa 44eur camera dubla / noapte, conditii f. bune, cu mic dejun inclus, deci 22 EUR/persoana

Paprika - Nurburgring 940km - approx 100EUR benzina

La Nurburgring noi am stat la un hotel ce se numea Ring Haus, la fix 400metri distanta de parcarea de la circuit, iar camera a costat 85EUR/noapte, deci 42.5EUR/persoana/noapte

Pentru circuit costurile sunt urmatoarele:

1 lap: 21 Euros

4 laps: 70 Euros

8 laps: 135 Euros

15 laps: 235 Euros

25 laps: 370 Euros

Ce este cu adevarat scump este benzina pe care o consumi acolo, deci la 15 ture mai adaugi cca 150eur benzina, in functie de cat de tare mergi, dar cum te stiu eu pe tine s-ar putea ca pe tine sa te coste mai mult ;)

Pe langa asta te mai poti da pe GrandPrix, dar nu stiu costurile si nici conditiile. Sincer, 15 ture sunt multe, si e greu sa le faci intr-o singura zi.

Eu am facut vreo 7 iar cumnatul meu a facut si el tot 7. As zice 8 cu tura in care m-a dat Aicu ;)

Modificat de Victor_P
Link către comentariu

Foarte interesant, felicitari pentru experienta. ma intreb cum se comporta o transmisie dsg pe circuit. E mai bine cu manuala sau automata?

Link către comentariu

merci mult

nu am condus automata pana acum dar am vazut cand schimba Aicu din clapete,mai ales cand facea frana de motor si pot sa spun ca este mult mai misto cu o cutie automata

Link către comentariu

Salut Victor, mi-a facut deosebita placere sa ne cunoastem personal. Culmea coincidentei a fost ca odata ajunsi in parcarea circuitului singurul loc liber era langa un S3 alb care ulterior am observat ca are numere de romania si la scurt timp ne-am intalnit cu proprietarul Victor. Chiar am spus, asta da coincidenta, sa ne intalnim la 2.000 km departare de romania :-) Trebuia sa iau bilet la lotto :-)

Oricum circuitul este impresionant, chiar nu sufera comparatie cu nici un alt circuit, este intr-un cuvant unic si senzatia nu poate fi comparata cu nimic. Practic are de toate, linie dreapta lunga, viraje stranse, viraje rapide, diferente de nivel iar in unele curbe chiar ai impresia ca ti se urca sangele in cap (dupa cum zicea si Victor). Nu degeaba diviziile sport a marilor constructori auto au facilitati de testare chiar langa circuit ( BMW M, Aston Martin, Jaguar, Opel OPC, etc ).

De asemenea anul viitor in aprilie planuim un road trip catre Nurburgring si deja s-au adunat 4-5 doritori. Poate ne sincronizam si merge impreuna.

*edit: Cutia DSG pe acel GTI ED.30 avea un soft inca "under development" care printre altele pe modul "M" se comporta exact ca si o cutie manuala dar care schimba mult, mult mai repede. Cu alte cuvinte nu face downshift la kickdown (foarte periculos daca face acest lucru intr-o curba deoarece te poate arunca de pe trasa/circuit in cazul unui FWD) si nu schimba singura intr-o treapta superioara, practic poti sa stai pe "rev limiter" iar aceasta nu va schimba.

Modificat de aiculedtzu
Link către comentariu

felicitari , intr-devar o experienta emotionanta, cand mergeti dati un semn, o sa ne strangem ceva oameni,am o gramada de prieteni care vor sa mearga

bravo

Link către comentariu

Trebuie sa fi fost sublim... :P

Intr-adevar o experienta unica care trebuie incercata - daca imi permite timpul cu siguranta ma alatur Gastii de la anul din primavara.. :beerchug:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Salut Victor, mi-a facut deosebita placere sa ne cunoastem personal. Culmea coincidentei a fost ca odata ajunsi in parcarea circuitului singurul loc liber era langa un S3 alb care ulterior am observat ca are numere de romania si la scurt timp ne-am intalnit cu proprietarul Victor. Chiar am spus, asta da coincidenta, sa ne intalnim la 2.000 km departare de romania :-) Trebuia sa iau bilet la lotto :-)

Si mie mi-a parut bine si sper la anul sa mergem impreuna, in gasca.

Intre timp am gasit un site pe internet cu poze din ziua respectiva. Am cautat si cu tine Aicu dar nu am gasit.

So, pictures update:

in prima va rog observati cum radea cumnatul meu la volan :offtopic: In spate doi Italieni cu un S3 negru cu care ne-am imprietenit acolo...

post-13469-1224588287_thumb.jpg

post-13469-1224588298_thumb.jpg

post-13469-1224588307_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Faina masina, faine poze!

Daca primiti si masini mai slabe in coloana pt Nurburgring as vrea sa vin si eu! Pana atunci mai pun niste cai pe ea, dar comparativ cu bolizii vostrii o sa fiu trotineta!

Link către comentariu

La Nurburgring nu numarul cailor de sub capota tin capul de afis, ci trenul de rulare, mai exact suspensia, franele si evident anvelopele. Dar adevarul este ca nici un spor de putere nu este de neglijat :-)

Link către comentariu

Suspensii am, upgrade-ul de frane la inceputul primaverii, anvelope bune am, what are we waiting for? :blah:

Aicu ma pregatesc pentru la primavara sa mergem. Scuze Victor de off-topic.

Link către comentariu

Undeva la anul prin aprilie deoarece nu sunt nici zapezi si nu este nici foarte cald, it's just perfect :-)

Dar voi face din timp un topic la intalniri ca sa pregatim asa cum se cuvine pleacarea. Idea este ca se merge 100% :D

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

criza financiara se pare ca este mai puternica decat as fi anticipat, iar avand in vedere ca peste o luna va trebui sa contractez un credit imobiliar f. mare sunt nevoit sa renunt la contractul de leasing pt S3. Dobanzile au sarit de 12% si practic ratele s-au dublat.

in cazul in care cineva de pe forum este interesat de masina am pus-o la vanzare doar pt urmatoarele 2 saptamani.

daca nu gasesc un cumparator de bun simt pana atunci voi preda masina firmei de leasing.

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=52114

cat despre Nurburgring 2009 voi merge in continuare indiferent cu ce masina :icon_thumright:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!