Jump to content

Boostvalve


Alextz
 Share

Postare recomandată

Am tot citit pe tdiclub.com despre acest boostvalve. Ma bate gandul sa achizitionez unul cu toate ca masina mea nu are decat un soft schimbat. Cred totusi ca ar reduce spike-urile pe care le mai am.M-as indrepta spre cel de pe boostvalve.com

Are cineva asa ceva montat?(parca vazusem la zGB asa ceva)Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

I se mai spune boost-controller si intradevar zgb are pe Golf. Nu cred ca este necesar pentru masina ta (turbo stock). Se poate lucra mai mult pe soft sa incerci eliminarea spike-urilor. Vrei sa te ajut (incercarea moarte nu are).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voinea...mersi mult de ajutor. Momentan masina mea nu prezinta asemenea simptome, dar o vroiam ca o a doua siguranta.Deci esti si tu de acord ca nu are rost atata timp cat merg doar cu softul schimbat?

In viitor cand voi schimba injectoare , turbo etc...voi schimba si softul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ender contrarecomanda boostvalve-urile la turbo comandate pe vacuum deoarece, zicea el, se descarca acumulatorul de vacuum cand se deschide boost valve-ul. Si recomanda corectare din soft. Trebuie sa caut post-ul lui ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmarind discutiile de aici: LINK observ ca ender si tu andREI ati ajuns la concluzia ca un astfel de boostvalve ar duce chiar la stricarea mecanismului VNT.

In rest imi amintesc ca ender spusese ca boostvalve ar fi o solutie buna de protejare a turbine la un moment dat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sunt unele turbine cum am eu prin care e imposibila corectarea nu pentru ca nu se stie cum ci pentru ca pur si simplu actuatorul nu mai face fatza .Multi din afara au boostvalve cititi pe tdiclub

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da eu am boostvalve de la boostvalve.com si pot spune ca este cel putin mirifica pt mine...daca ai turbina stock nu prea ai ce face cu ea ca nu te ajuta mai cu nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmarind discutiile de aici: LINK observ ca ender si tu andREI ati ajuns la concluzia ca un astfel de boostvalve ar duce chiar la stricarea mecanismului VNT.

In rest imi amintesc ca ender spusese ca boostvalve ar fi o solutie buna de protejare a turbine la un moment dat.

Mda, asa e, acela este link-ul! Eu nu am putut studia prea mult mecanismele de control la VNT-uri in general si nu stiu cat de REA poate fi descarcarea aceea. Pe de alta parte cred ca la turbine mari si motoare modificate serios (vezi zgb, im570rm etc.) poate fi necesara la un moment dat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam tot in zilele astea cineva pe tdiclub si-a refacut motorul cu un bloc de PD150, avand si VNT17...si a scos boostvalve-ul. Rezultatul sunt spike-uri de 30psi(2 068.42719 millibars) .... si nu are vanele blocate. Se pare ca la el boostvalve-ul functioneaza. Asta cu custom tuning de la Aligator.

Totusi la mine cu VNT15, si doar un chip (linistit zic eu) o fi nevoie de asa ceva.?Am si eu acel overshot la accelerari puternice dar nimic mai mult. O sa fac un log si poate ne facem o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pe tdiclub:

I am also having some over boost issues with out the boost valve. It will spike to 30 a hold at 25 to 26. I need to check my vnt adjustment then send some logs to alligator and see if we can resolve the problem. As soon as I get a few more miles on it I will send the logs to him. But dont want to run it that hard yet. I have 200 miles on it and it runs better than it ever has.(except for the over boost)

I never ran it with out the boost valve so I dont know if was doing this before or not. I had my boost valve set at 25 and thats what I was getting for boost before.

Si topicul intreg pentru cei interesati: TOPIC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

cum se manifesta spike-urile astea in comportamentul masinii (nu al turbinei)? adica... se simte ceva in acceleratie sau regim constant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!