Jump to content

Transmisie Automata


peet
 Share

Postare recomandată

Spune-mi si mie te rog unde ai schimbat uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul l-am luat de la Porsche (il aveau pe stoc) ~ 1 mil lei.

Ulei am luat ce am crezut eu ca ar putea fi utilizat mai bine comparand caracteristicile, ESSO ATF21611, nu original ca peste tot uleiul ATF original e aproape 1 mil lei litrul. Oricum merge mult mai bine decat cum mergea inainte, avea nivelul mult scazut.

Iar schimbul l-am factut la Radacini Plevnei, la Nea Florin.

:salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@peet Hmm si eu i-am schimbat uleiul in cutie azi-vara dar filtru n-am gasit (in Cluj) decat la comanda din Germania si ajungea pe la 100 de eur, deci l-am lasat pe ala vechi... La Porsche costa decat 1 mil lei??? parka nu-mi vine sa cred :shock:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa scanez factura de la PORSCHE sa postez o poza. Ce ulei ATF ai folosit?

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai tin minte..parca de la Agip...in orice caz indeplinea specificatia ATF Dexron (cred ca era Dexron II ) pt cutia mea ( tip CNK )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest Guest_sorin_*

Am un passat din 2002 cu transmisie automata.din ce am citit mai devreme chiar nu reiese cand ar trebui schimbat uleiul la acest tip de transmisie.Din cate stiu eu la vw nu se schimba uleiul la cv automata.Daca cineva imi poate spune ceva din sursa sigura si verificabila v-as ramane indatorat,pentru ca 1 litru de ulei costa in jur de 50 euro+filtrul de ulei care costa si acesta tot vreo 50....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Al meu a fost diferit AW71(Toyota). Tot ce este Toyota sau Honda poti sa ai incredere. Aici, cele mai furate masini sint Toyota Camry si Honda Accord(!), cele germane nici nu sint printre primele 10. Asta iti spune ceva.

<{POST_SNAPBACK}>

Adica poate vrei sa zici ca in toata lumea masinile japoneze sunt cele mai cautate....dar nu de soferi...

Eu unul cred ca alea nu sunt masini...dar asta e doar parerea mea...nu vreau sa conving pe nimeni...si chiar daca toata lumea le are...sa fie la ei!

Ciao

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Dupa indelungi cautari a unui subiect similar am initiat un nou topic.

Am achizitionat relativ recent VW Passat 1.9 TDI 1998, la bord scrie 170.000 km (cati km or fi cine stie), primul meu VW din istorie, cutie de viteze automata.

Ca orice om gospodar am schimbat filtru aer, ulei + filtru ulei motor, filtru motorina, curele + role motor (mai sunt un brat inferior fata, amortizoare spate).

Ma intreb daca pentru cutia de viteze automata ar trebui facut ceva pentru a-i prelungi viata de functionare (am gasit pe net, cum ca, cutia de viteze automata este umpluta cu ulei pentru intreaga durata de functionare). Stiu ca aceste cutii au si un filtru acesta nu trebuie (nu e bine) sa fie schimbat.

Va multumesc. Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pana la urma a avut cineva experenta utilizarii si/sau intretinerii de VW cu transmisie automata?

<{POST_SNAPBACK}>

Mie mi s-a spus ca nu e cazu sa imi fac probleme ca este facuta sa tina o viata...sper din tot sufletul sa nu am probleme cu ea...si mai sper sa o schimb cu o cutie manuala de TT si sa schimb si motorelu cu unul 1,8T...sa nu fiu nesimtit si sa zic ca vreeau sa il schimb cu unul de R32 sau un 2.t 30v biturbo... :scratch: ...si sa incerc sa pun ce am pe un golf 1 din 82 care ma asteapta cumintel acasa... :scratch: he

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor...m-am inselat... :)

Am intrebat si eu mai departe si iata ce raspuns am primit:

According to crew217, the ZF engineers have recently reversed their thinking and are now recommending 60K changes. Duh. Of course that hasn't filtered down through the manuals and dealerships yet, but it's "common sense" anyway. Change it and the filter promptly. Use the VW-spec fluid for the first change, that way if it craps out you can't blame it on the fluid. Then, 10,000 or so trouble-free miles after the change, you may want to switch to Redline D4.

I have 30,000 trouble-free, high-performance, high-demand miles on D4. Lots of others have significant miles, too.

There is a brand-new, just-today movement toward Mobil1 synthetic ATF. I'd let those cars get some serious miles on them before I'd try the M1.

Adica , pt cei care ar intelege mai putina engleza... de recomandat sa fie schimbat la 60.000 Km o data cu filtrul.

Si mai zice ca baietii de la firma s-ar fi razgandit in ceea ce priveste faptul de a nu schimba uleiul cat merge masina.

Il voi schimba si eu cat de curand posibil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Comments:

From Geri:

OK, I will try to explain but beware of my bad English:

My Tranny was shifting very rough, when shifting from "D" to "R" I had a ugly noise and a rumble in the car. I was told from our local VW Dealer that I do not have to change the Fluid, its "Lifetime" filled. I can`t believe that. So I asked a lot of People, only one Person told me I must change caused by my heavy Tuning with NOS Then we had this Threads in the German and the US Forums, in both Forums People were asking if it would make sense to change.

OK, I bought the Material (6 Liters ATF needed) and after one Hour the Filter and the Oil was changed.

Driving home felt so smooth, quick shifting without a rough noise. But when parking the Car I was impressed: Shifting from "D" to "R" did not make any noise.

Last thing I have to say: I had much dirt in the old Fluid, the magnetics were full with metall++++ I can really advice you to do that Oilchange.

Bye, Geri

Additional resources:

AllPar.com - ATF Change Procedures

Audipages.com - Audi A8 ATF & Filter Replacement

OzBrick Volvo 850 - ATF Flushing

Volvo 7xx/9xx/90 Maintenance FAQ - Automatic Transmission Information :) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am scris si mai sus, daca o cutie a inceput sa aiba probleme , un simplu schimb de ulei doar imbunatateste temporar comportamentul cutiei ( in cel mai bun caz ) . Cert este ca acea cutie nu mai tine foarte mult ( cateva zeci de mii de km ... )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am scris si mai sus, daca o cutie a inceput sa aiba probleme , un simplu schimb de ulei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am vazut ca ai intrebat daca e cineva sau a fost utilizator de vw cu cutie automata.Eu am vut un passat din 1992 cu motor de 2000 si cutie automata in 4 trepte.Treaba cu cutia asta e in felul urmator:uleiul NU se schimba ci se completeaza.Se foloseste ulei tip dextron3 si doar la anumite intervale si depinzand si de nivelul din cutie.Insa tre sa spun ca sunt niste cutii fantastice cel putin astea de vw.Masina mea am mers cu ea de la 80000km(adusa din canada) si pana la 230000km in decurs de 6 ani.NU am avut nici o problema sau macar vreun rateu al cutiei.Super Strong.In schimb am intretinut-o la reprezentanta la VW.Daca ai nevoie de mai multe amanunte revino cu un pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca ai intrebat daca e cineva sau a fost utilizator de vw cu cutie automata.Eu am vut un passat din 1992 cu motor de 2000 si cutie automata in 4 trepte.Treaba cu cutia asta e in felul urmator:uleiul NU se schimba ci se completeaza.Se foloseste ulei tip dextron3 si doar la anumite intervale si depinzand si de nivelul din cutie.Insa tre sa spun ca sunt niste cutii fantastice cel putin astea de vw.Masina mea am mers cu ea de la 80000km(adusa din canada) si pana la 230000km in decurs de 6 ani.NU am avut nici o problema sau macar vreun rateu al cutiei.Super Strong.In schimb am intretinut-o la reprezentanta la VW.Daca ai nevoie de mai multe amanunte revino cu un pm.

<{POST_SNAPBACK}>

Merci mult omule!

Nu am probleme si sper sa nu am.fericit sa ai asa o masina buna...

Am intrebat si pe forumul de passat de pa clubb5.com si acolo am aflat ca, intradevar cand au conceput masina au zis ca nu e nevoie de chimb de ulei al cutiei, dar ultimile noutati ar fi ca tehnicienii au revenit la aceasta idee si ar spune ca e de recomandat sa il schimbi la 60.000.

Acum ...cum au mai spus si baietii de aici daca ai citit toate raspunsurile, unii chiar se bucura de schimbul facut si spun ca , cutia merghe ceva mai bine(si mi se pare normal)...am intrebat aici la reprezentanta(Kuwait) si mi-au raspuns ca nu tre facut schimbul ..dar daca vreau ei il pot face...=250$

Insa am ..in jur de 20% sansa(asta nu am inteles) sa nu imi placa sau sa nu fie nici o diferenta...adica dupa 202mii km cu acelasi ulei sa nu fie nici o diferenta cu unul nou si cu filtru nou?...nu stiu ce sa cred...si mi-au mai spus ca "probabil"vascozitatea va fii alta (cu toate ca vor folosii ulei cu aceleasi caracteristici) pt ca uleiul nou nu va avea "mizeriile" datorita uzurii..bla bla bla

Pe forumul american toti baietii care au facut schimbul(mai repede sau mai tarziu) au avut doar cuvinte de lauda legate de functionarea ulterioara a cutiei.

Cand voi avea bani cred ca il voi face.

Multam fain inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca ai intrebat daca e cineva sau a fost utilizator de vw cu cutie automata.Eu am vut un passat din 1992 cu motor de 2000 si cutie automata in 4 trepte.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hahah peet.. esti tare :lol: .. omul se referea la 2000 cmc si oricum nu a spus din 2000 ci de 2000 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

OK...vad o gramada de utilizatori de cutii automate asa k va rog cei care ati trecut printr-o asemenea experienta sa imi zica ce si cum,caci si eu am o problemutza:

am un golf 4 din 2001 ,cutie automata 4 trepte.masina este luata de la o fata care mai mult k sigur in cei 136.000 km nu i-a schimbat niciodata uleiul in cutie.

Acum 3 luni cind am luat-o mergea ultra ok.

I-am dat de vreo 3-4 ori si jar....adik apasat brusc la fund acceleratie,vitezele schimbindu-se la 6000 turatii...

In ultima vreme insa am observat urmatoarele probleme:

-exista o intirziere in schimbarea vitezelor,iar aceasta se face cu un hop micutz care "arunca" masina in fata....

-acest "lag" l-am observat si in pornirea cu D : inainte cind totul era ok ,cind aveam piciorul pe frina si cuplam pe D se simtea cum a cuplat viteza si masina avea intentia de a pleca de pe loc,acum,cind fac asta,daca iau piciorul de pe frina e ca si cum masina ar fi pe liber si pleaca cu intirziere,sau doar daca ciupesc putin din acceleratie-masina plecind de pe loc putin cam brusc

Saptamina care urmeaza o duc la revizie totala caci vreau sa schimb si distributie si tot....inclusiv uleiul si filtrul de la cutie

Va intreb:ati avut probleme asemanatoare cu o astfel de intiziere,este cauzata de uleiul invechit sau ar cam fi si alte probleme?

merci anticipat de raspunsuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

si a mea masinuta face la fel:

cand o trec pe D, "zvacneste" catre innainte, destul de pronuntat, si pe urma are mici "ondulatii" cand o tii usor din frana si se deplaseaza incet la relanti;

in rest vitezele le schimba bine, la drum se comporta bine.....masina, reali are cam 300000 km;daca merg in spate , nu "zvacneste".

credeti ca trebuie sa schim ulei si filtrul???

cat ar costa manopera si consumabile???

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat azi uleiul si filtrul la cutie.

Intr-adevar se schimba mai lin vitezele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!