Jump to content

Probleme Contact


florin_81
 Share

Postare recomandată

Multumesc Kovacs!

Multumesc! mac23

Am reusit.

Dadusem vreo 3 gauri dar niciuna unde trebuie.

Nu am avut butuc separat.

A trebuit sa-l scot de pe o masina pe care o tin pt piese.

La cea la care am pierdut cheia a mers din prima.

Inca o data multumiri!

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salut...a patit careva sa nu.i porneasca cand e motorul cald...stiu ca poate pare o prostie sau nu?da mi sa spus ca poate e din contact,,,ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau probleme cu bobina, sau senzorul hall, sau..........multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu dupa 95 au un chip in cheie, ca sa aflii exact desfaci cheia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

k..poi asta era ..k,cheia mea e turnata..deci nu cred ca are chip..da vroiam si o alta parere..ms de rasp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Patania   mea a    fost  ca     mi  sa  blocat  cheia  in  contact   nu vroia  sa  iasa  ioc.Am  fortat   un  pic   si  acuma   merge  agata  un  pic  dar   ,merge .Ce  am  observat   ca   ,atunci  cand   am  fortat   a  iesit  un  firicel  de  fum    de  sub   carcasa  aia  de  aluminiu  a  contactului  

Modificat de mihai1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firicelul ala iese la toate, e praful care se aduna si "ia foc"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare!

Am avut si eu o problema similara...

Sa va zic despre ce este vorba si o solutie de compromis pana la rezolvarea problemei.

Probleme la pornire, dar nu tot timpul.. In mers ( cam de 5-6 ori/100km), intrerupea si repornea la ridicarea piciorului de pe ambreiaj(exact ca atunci cand o pornesti impinsa) Avea si perioade cand dupa ce o opream nu mai vroia sa porneasca absolut deloc... 

Dupa mai multe pareri de la "specialisti" s-a ajuns la concluzia ca este partea electrica de la contact...

Si de aici a inceput "nebunia" De fapt, a fost totul ok pana am ajuns la faza cu presa..

Nimeni nu avea o presa ptr acea bucsa care intra fortat pe ax..

Si am inceput "romaneste" cu toate sculele din dotare; am bagat o pila si bateam cu ciocanul in ea etc, etc... Vecinii ma intrebau: "ce rau mi-a facut masina?" Nervi intinsi la maxim... Nimic! Nimic nu se clintea de acolo! 

Dupa doua beri si multe injuraturi, ma uitam la partea electrica (cea noua) si m-am gandit  sa bag mufa de le cea veche in cea noua, sa vad ce se intampla.. Am conectat mufa si am invartit cu o surubelnita dreapta. Surpriza! A pornit  si totul functiona normal. Partea proasta este ca trebuia sa bag cheia in contactul(anulat) ca sa se deblocheze volanul.. si cu o alta cheie sau surubelnita sa invart in noul contact pentru pornire sau oprire.(la inceput scoteam cheia din contact si aveam tendinta sa ma dau jos din masina, dar motorul inca functiona:))  Am mers asa cat am mers si brusc a reaparut aceeasi problema de care am crezut ca am scapat.. Ajung la concluzia ca nu este de la partea electrica a contactului :tuktuk:  Pun mufa la loc(pe partea electrica cea veche) si evident ca a pornit... si uite asa am ramas cu inca o piesa prin masina.. parca revin la Dacie..

In fine, montez plasticele la loc si caut raspunsuri ... Pana una-alta, apare alta problema la contact: bagam cheia, rasuceam, se aprindeau martorii dar ultima treapta nu mai mergea..(am crezut ca este butucul de vina) Cu "temele" facute, desfac plasticele, scot mufa si cuplez la partea electrica care era aruncata undeva prin portbagaj.. "FUNCTIONIRAN!" Si din nou aceeasi treaba: cheia in contact ptr deblocare , surubelnita, invartit si " la treaba"...

Vorbesc cu un bun prieten care imi spune ca printre altele are si un contact ptr Golful meu dar nu are presa ptr acea "bucsa minune".. dar ca o rezolvam cu o bormasina. Si asa a fost, a dat o gaura in carcasa aia si a iesit contactul imediat.(daca vreti, va fac o poza maine sa vedeti exact locul cu pricina) De fapt, cand am batut eu cu ciocanul prin pila amintita, un dintisor din capatul butucului s-a rupt si bloca "rasucirea" In concluzie, si astazi merg tot cu acel contact, tot cu partea elictrica cea veche(pe cea noua o pastrez ca deh, poate aparea mereu ceva la contact :bom:

Intre timp am tot cautat explicatii si am incercat rezolvarea problemei prin eliminare:

-fise si bujii noi (nu era de acolo)

-bobina noua (nici asta)

-verificarea sigurantelor (nu)

-pipa la delcou noua (nu)

-pompa de benzina ok

Toate erau ok... Problema era de undeva de pe parte electrica, asta era clar! Mi-am adus aminte ca aveam in portbagaj un spray pentru discuri(degresant) si cu el am dat pe pe senzorul Hall. De atunci problemele au incetat si sper sa nu mai revina...

Ar mai fi totusi o chestie... In timp ce "mesteream" eu pe sub bord, am dat de o "dracie" care seamana cu un microfon sau ceva de genul..

Initial m-am gandit ca este ceva legat de faruri sau de vreun senzor de parcare(avertizorul acustic) dar masina nu a fost prevazuta cu senzori de parcare si de asemenea cand opresc motorul farurile se sting automat ramanand aprinse doar pozitiile...Am sa atasez o poza cu acel "microfon" si poate ma lamureste si pe mine careva...

P.S: in timp ce scriam acest mesaj, s-a luat curentul :RO flag: . Felicitari administratorilor/moderatorilor acestui forum ptr ideea pe care au avut-o cu acea salvare automata! Daca nu ar fi existat aceasta optiune, nu ma mai apucam sa rescriu...

 

avertizor.jpg
Modificat de bog1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Locul unde trebuie data gaura...

 

P1410647.jpg
Modificat de bog1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala din poza e un buzzer montat de cineva; pt. ce e, poti vedea doar daca gasesti unde duc firele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 pt. ce e, poti vedea doar daca gasesti unde duc firele

 

Ok. Multumesc! 

In acest caz o sa merg pe principiul: "ce nu stii, nu te doare"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
On 4/13/2012 at 7:50 AM, Floringolf said:

am scos mufa de la contact si martorii raman aprinsi.ma gandesc ca e posibil sa aiba un scurt undeva pentru ca a mai facut asa mai demult dar numai cand ploua afara...

Acelasi lucru se intampla la mine..unde ar trebui sa caut? Cum ai rezolvat,daca mai tii minte..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!