Jump to content

Nu Porneste Passatu!


marianu
 Share

Postare recomandată

se da un passat din 2001 1.9 tdi.are o problema care nu prea ii da nimeni de cap :porneste foarte greu dupa ce a trecut citeva minute,porneste numai cu multe contacte puse si cu pedala cu multe sprituri.am fost la test si nik nu se arata.cica s-a verificat pompa de tandem si ie buna.am verificat eu:motorina vine pina la iesire din filtru spre motor,am pus contact cu furtunul scos.mai dati-mi niste pareri va rog ca io nush ce ar mai putea fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe bord nu apare nici un avertizor luminos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie buziile incadescente....sau bateria de la masina cum sta :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul e in grafic ? (daca motorul nu e Pompe Duse) . Electomotorul e bun ? Bateria de cand e schimbata ? EGR-ul sta inchis cand pornesti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci treba sta cam asa :nu imi vine curent la bujiile incandescente!am verificat siguranta si nu vine curent la ea .am scos si releu de bujii l-am desfacut si am curatat contactele.l-am pus si tot nu da curent.am pus curent pe direct la siguranta si mia pornit la sfert!de ce nu de releu curent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci treba sta cam asa :nu imi vine curent la bujiile incandescente!am verificat siguranta si nu vine curent la ea .am scos si releu de bujii l-am desfacut si am curatat contactele.l-am pus si tot nu da curent.am pus curent pe direct la siguranta si mia pornit la sfert!de ce nu de releu curent?

greseala mea...bujiile intra sub 5 grade...deci e normal....

ma gandesc la o chestie.... in timp sa se dezamorseze rampa pt injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are o sonda care ii spune cate grade are motoru.Cand pui contactu ti se aprinde becu de la buji??.Tre sa se aprinda si sa se stinga imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,cind pun contactulse aprinde becul de bujii si se stinge imediat.dar pb ie ca am lasat cam o ora sa stea sa se raceasca motorul.am vrut sa pornesc si iar nu a vrut.din nou nu venea curent la bujii.am pus pe direct curent la ele si a luato.acu nush ce sa cred ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica tensinea pe baterie la punerea contactului,nu ar trebui sa scada sub 11,8V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PD-urile pornesc vara fara bujii lejer,de fapt toate motoarele cu injectie directa.sa nu fie lipsa de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut aceiasi problema si am rezolvat-o cu o supapa de presiune reglata la 1 bar montata pe furtunul de retur ce iese din filtru.Se dezamorsa pompa de presiune si pina ajungea din nou sa faca presiune dadeam 10 pina la 15 secunde la automat de atunci aproximativ 1 an porneste la sfert indiferent de temperatura. Am incercat initial sa ajung la supapa care la Golf cu moturul montat transversal se poate ajunge usor fiind montata pe iesirea de retur din pompa da la Passat e dificil.

PD.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi este ceva ciudat aici, Marianu zice ca-i porneste cind pune bujiile, deci nu putem da vina pe alimentarea cu motorina, in acelasi timp releul functioneaza normal pt ca dupa cum zicea si RZF un motor TDI trebuie sa porneasca si fara bujie incandescenta iar releul da curent doar cind e rece afara, DECI unde este problema ?

Eu sunt de parere ca este vorba de lipsa de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi pe blocul EGR daca lucreaza acea valva de plastic care comanda oprirea intrarii aerului in motor,daca e dusa sigur nu poate porni motorul si nici nu o sa ai cod de eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inteleg ca porneste daca nu sta prea mult timp deci e exclusa o problema legata de clapeta care se inchidde la oprire pentru a evita trepidarea motorului la turatie mica .Daca ar ramine intepenita nu ar mai porni deloc.Se pare ca doar dupa ce sta prezinta aceste simtome de asta am spus ca poate fi o pierdere de presiune din circuitul de alimentae.

Problema similara am vazut si la alte tipuri de motoare nu doar la VW ci si la alte marci .Toate se remediaza prin depistarwa piesei ce permite reintoarcerea motorinei in rezervor dupa oprirea motorului prin sifonare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul spune ca porneste tot timpul daca porneste manual bujiile incandescente, deci nu are nici o legatura cu alimentarea cu motorina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marianu: e un senzor de temperatura care da o problema similara cu a ta, si cred ca merita verificat. are codul 059919501A (cod porsche). eu am patzit si era de la el. succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a verificat toti senzorii.am dus-o la alt mecanic ,el mi-a zis din prima:pompa de tandem ie dusa.acu nush ce sa cred ca unii spun ca aia ori merge ,ori nu merge deloc .io inclin sa cred ca ar fi de la supapa de retinere.ce nu pot intelege de ce porneste la sfert cind ii pun bujiile!ca cica ea nu ar avea nevoie acum de ele. cai cald.totusi a avut cineva pb cu pompa asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ceva noutati cu pornirea ?Sa rezolvat ?Ai incercat cu o supapa pe furtunul de retur care sa deschida la 1 bar.Eu asa am rezolvat si a trecut mai bine de un an si porneste la sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

raspunsul de la marianu o sa il vedem La Anu si La Multi Ani

asa cum fac alte mii de ultilizatori vin se imformeaza apoi mai intra peste 1 an cand au probleme

sa le fie rusine

eu le'as da ban

respect

Marius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!