Jump to content

Inchiderea Centralizata Vwb4


tianu
 Share

Postare recomandată

pt legarea modului de telecomanda ai de legar si reactia pozitiva (perechea de fire galben/galbennegru(cred nu stiu sigur, dar trebuie sa ai schema de montaj in pachet)) la modul, si firele alb si alb negru (de obicei astea is) le legi la firele gri si verde (verde pt deschis si gri pt inchis, albil legi la verde si gri la albnegru), daca iti merge pe invers inferseaza firele intre el

Modificat de DjMc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ,am si eu 2 probleme cu inchiderea vacuumatica :

1. Broasca de pe stanga nu functioneaza la fel ca si cea de pe dreapta in sensul ca pt a deschide trebuie sa fac o rotatie completa in sens invers acelor de ceas iar pt deschidere invers .Problema e ca am deschidere/inchidere geamuri din cheie si daca la deschidere nu rasucesc inapoi repede o jumatate de tura cheia ,mi se deschid geamurile .Asa trebuie sa functioneze ? Nu are un arc care sa ma lase sa dau doar un impuls cand deschid ?

2 . La deschiderea masinii pompa din portbagaj continua sa functioneze cca 30 sec , citisem pe forum ca ar fi vorba de neetanseitati ,faza e ca fenomenul se intimpla doar de toamna pana primavara cand e frig afara.

Astept sfaturile voastre .Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@ mihai_t_hd

Salut.

Nu te pot ajuta cu mare lucru insa legat de problema cu nr. 2 am avut si eu problema de etansietate, mai exact la actuatorul de la inchiderea capacului la busonul de alimentare, este acolo un fel de caciulitza de silicon la actuator care in timp isi mai pierde din proprietatile de elasticitate si scapa aer sau poate chiar se fisureaza..

Daca merge pe "firul" instalatiiei vacuum, de la usa la usa este posibil sa si auzi unde pierde aer, daca pierde..in general d'aia merg pompele intr'una pt ca undeva trage aer fals instalatia iar pompa tinde sa compenseze.

Iar in ceea ce priveste ideea cu "atunci se intampla cand e frig afara" s'ar putea explica prin faptul ca la rece cauciucurile - furtunele, garniturile isi cam pierd din elasticitate (ca sa nu mai punem la socoteala si varsta lor.. :) )

Modificat de blast
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

ala vine in butuc ( unde bagi cheia ) e pentru a inchide geamurile din cheie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

buna

la mine a aparut problema ca inchiderea centralizata originala (?) UNGO, nu mai functioneaza. am fost la baietii care se ocupa de asa ceva si spun ca trebuie doar reprogramata (?) telecomanda dar nu stie nimeni cum se face.

stie cineva ceva despre aceasta problema?

Modificat de vasile2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta pe forum in sectiune acesta ca scrie undeva cum trebuie sa reprogramezi telecomanda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici gasesti cum sa o programezi

post-38671-0-12574900-1336770592_thumb.p

Modificat de trompy400
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut am si eu problema cu inchiderea/deschiderea de la cheie,merge doar manual,de la telecomanda nu merge,am incercat sa reprogramez prin metoda propusa,dar rezultatul e acelasi,nu merge,palpaie ledul rosu si atit.ma poate cineva ajuta cu o schema sau sa ma indrume ce sa fac,ce sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut. am si eu de leget un modul de telecomanda pe un seat arosa din 98. are cineva schema sau poate cineva sa-mi explice cum pot lega firele de la una la alta? tin sa zic ca are deja modulul de inchidere centralizata doar din cheie.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut, am si eu probleme cu inchiderea centralizata la vw b4 din '96, se intampla uneori sa nu reusesc sa deschid masina de la telecomanda,  apas pe butonul de deschidere,lumineaza ledul telecomenzii, dar nu se intampla nimic, nici macar pompa vacuum nu se aude, precizez ca nu o pot deschide nici manual cu cheia, deoarece nu e cheia originala, si nu se potriveste la butucul usii, tin sa mentionez ca am facut un test ,eram in masina si am incuiat-o de la telecomanda, iar dupa ce bineinteles nu am reusit sa o deskid de la telecomanda, am incercat sa ridic "cuiul" de la usa soferului ce teoretic ar fi trebuit sa deschida masina, dar se aude un zgomot la pompa care nu ii da voie sa deblocheze incuietoarea de la usa soferului, inclusiv toate celelalte usi.

Chestia asta se intampla aleatoriu, iar in ultima vreme in special dimineatza cand sa plec la servici, de multe ori rezolv problema, dupa 10 - 15 min de asteptare, dupa care incerc din nou ,si pompa vacum raspunde intr-un final ,deschizand masina.

Are cineva idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema cu un golf4 care nu are butuc de chei la nici o usa decat la haion....nu mai merge sa inchid masina din telecomanda...la ia se aprinde ledu dar nu mai face comanda care ma poate ajuta va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!