Jump to content

Diferente Constructive Motor Ahu Si Alh 90 Cp


misu tdi
 Share

Postare recomandată

Common rail = consecinta a posibilitatilor tehnice de a crea presiuni asa de mari + normele de poluare. EU stiu Sprintere cu peste milion de km care au mers Budapesta-Cluj-BUdapesta zilnic si pompele de injectie au facut fata perfect. Prima data cand am fost cu un astel de Motor (CR) i-am cerut talonul soferului ca nu mi-a venit sa cred ce capacitate cilindrica mica avea....

Bogdan_G, de curiozitate, cat iti consuma ALH adus la 140 cai cum il ai tu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de Sprinter e altceva, cilindreea este un pic mai mare (2148cmc) dar puterea este mica comparativ cu 220CDI de pe E klasse, oricum este Mercedes Benz si asta spune multe . Eu cind spuneam ca sunt probleme la CR nu ma refeream la MB ci la RENO, Pejo, OPEL, etc . Totusi MB este altceva :icon_thumright:

Consumul la ALHul meu este mare, adica 10% urban si 8% extra urban, nu comentez insa stilul de condus si faptul ca am roti pe 17 care sunt foarte grele si late .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Imi cer scuze ca aduc in actualitate un asemenea topic, insa nu am gasit nici un alt topic mai bun in care sa postez.

Stie cineva in ce an s-a produs primul ALH, si cand a incetat productia?

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Manufactured from 10. 1997 - ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Din cate am gasit eu este asa:

- Golf IV : 1997-2003

- Octavia Tour : 2000-2004

- Seat : 1999-2005

- Audi A3: 1997-2002

Deci undeva pana la sfarsitul lui 2005 deci e posibil ca o masina sa iasa si 2006 cu motor ALH.

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia vezi in semnatura la mine, masina e MY2006.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Din ce vad non pd-ul a fost cel mai longeviv motor diesel folosit de grupul WAG,aparand in 93 daca nu ma insel, cu 1Z si terminand pana in 05 cu ALH(discutand strict de tdi,nu si td),deci la o socoteala simpla,s-a folosit vreme de 12ani cu unele inbunatatiri,desigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALH-ul din 97 e acelasi cu cel din 2005 sau pe parcurs au intervenit modificari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca retin bine sunt ceva diferente de prindere la turbina aparute pe parcursul anilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Eu stiu ca prin 97 era AHU si AHH amandoua cu turbina geometrie fixa,apoi a aparut si AGR-ul mai tarziu;ALH-ul a aparut prin 2000,cel putin asa stiu eu si a fost singurul non pd de 90cp cu turbina geometrie variabila.Ca exemplu,AHH s-a folosit pana in 2001 pe audi a4 b5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca primul motor TDI a fost in 1989 (1T),si s-a pus pe Audi 100,motorul fiind de 2500cc ,88KW.Deci sunt sanse sa fi fost folosit ceva mai bine de 16 ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am si eu o intrebare, nu vreau sa fac un topic nou.

Care e diferenta fizica dintre 1Z, ALH (90cai) si AFN (110 cai)?

Turbina pompa de motorina si injectoare mai mari?

Se pot pune acestea pe 1Z sau ALH fara modificari prea mari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 generati de ECU cu 3 generatii de inejctoare si 2 generati de pompe :rolleyes:... cred ai putea sa pui injectoarele... dar la orice modificare trebuie sa reglezi softul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

mai e cineva care urmareste acest topic si ar putea sa ma ajute cu eventuale informatii despre plecarea de la 90 cai pe AHU pana undeva spre 130-140?m-as multumi eventual si cu 110 cai...

 

 

stiu ca din soft as ajunge undeva intre 110-120 cai, dar mai mult???

as vrea sa schimb turbina si injectoarele, si apoi un soft...ca si piese, ca transplantul sa reuseasca, ce mi-ar mai trebui??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Se potrivesc anexele motor de pe afn pe alh?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!