Jump to content

Bmw Sau Vw?


copoi
 Share

Postare recomandată

Si mie mi se par putini... Cel putin Bmw-ul.... Eu am 91 k KM din 2006... Si eu as luat tot BMW, bazandu-ma pe Km mai putini, motorul muult mai puternic, si se stie ca dupa un bmw cu X cai nu prea poti sa te tii cu multe masini, tot cu X cai. De obicei trebuie X plus 10-20 cai. Dar verifica istoricul, si daca ai un prieten mecanic, sa se uite un pic pe sub ea, ca nu stii niciodata cum s-a mers cu masina.

@ soila, daca locuiesti in berlin (am dat un exemplu), si lucrezi langa berlin, la 60 km.... Se cam fac kilometrii.. (2X60X5=600 km per saptamana => 2400-3000 km lunar numai dus intors munca =>2400X12X8 = 230400 km numai dus intors munca in 8 ani si poate omul a mai dat o fuga si in vre-un concediu ceva!)

Cam asa e treaba la ei, se merge f mult pe autobanda, dar comparand 100 k Km "nemtesti" cu 50 k Km "romanesti" as alege oricand masina rulata in Germania

Numai bine

George

Modificat de gHapciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • gHapciu

    9

  • constantinu

    5

  • soila

    5

  • godoroja

    4

subscriu la nr de km.

Sincer eu n-am calarit cine stie ce masina si am deja 15.000 in 7 luni.

In 9 ani cred ca masina n-are doar atatia km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

128 de mii de km pt o masina sin 2000-2001 sunt suspect de putini. Eu am luat in 2005 audi a4 din 2002 cu 128 de mii de km iar acum una din 2005 cu 128 de mii de km so... Referitor la comparatie, eu cred ea nu isi are rostul, bmw daca e in stare buna este mult peste g4. Eu as merge pe bmw fara discutii iar in opinia mea bmw-urile adevarate sunt fara "x".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate George, dar eu vin cu alta idee:

poate sa aiba si 200.000km, si tot nu simti mare diferenta... pentru ca:

- la nemti se stiu cum sunt soselele, chiar si prin cel mai indepartat catun, soseaua e sosea..

- la nemti praful e inexistent in orase, deci uzura scazuta,

- la nemti orice are roti si se misca are carte tehnica si e trecuta undeva in evidenta unui service cu oameni specializati, nu ciobani ca la noi

- la nemti calitatea combustibilului e net superioara, nu calamina pe turbo sau apa de ingheata iarna...

- neamtul e sofer, in marea lor parte stiu sa exploateze o masina, nu isi baga picioarele ca la noi, si merg cu scartaieli si uzuri pana cand cade piesa...

evident ca nu iti iei o masina cu 200.000km, dar cum mai zic si altii, "apai la nemti la 100.000km abea s-a facut rodajul" :)

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca esti optimist si la 200.000 de km pentru ca de ex audi a4-ul meu din 2002 are acum 240 de mii de km. Nu ii mai slavi atat pe nemti, pt ca eu am luat de la reprezentanta audi un a6 impecabil la suprafata dar cu cardanul dus(deci dau si ei in masina). Iar bmw din 2000 sigur nu il gasesti in reprezentanta ci in tot soiuld e autohausuri mai mult sau mai putin dubioase.

P.S.: in fine judecarea unei amsini dupa an si chiar si dupa km este lipsita de sens. totul depinde de starea in care e masina.

Modificat de Baracuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ii slavesc, ci vorbesc din experienta proprie..

am cumparat impreuna cu taicamiu 50/50 un T5 din 2004 acu 2 ani... si cu 120.000km la bord (a fost la un fel de curierat de a facut atatia km in aproape 2 ani)

merge masina foarte bine, de 4 luni a aparut singura mare problema in 2 ani "pierde presiunea la motorina daca sta mai mult de 20 ore pe dreapta"

chiar si asa, tot la nemti ma orientez, mai ales in vestul germaniei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( Daca e ok, de ce sa nu iei masina de 200 k km? :lol: Sunt arhicunoscute conditiile din DE, nu are rost sa discutam pe tema asta. Parerea mea, ca daca ai unde sa stai acolo, cateva zile poti gasi o masina mult mai ok ca an, de la vreun neamt care nu a dus-o in targ. Am un prieten care si-a luat anul trecut audi a4 1.9tdi, anul 2007, dotat, cu 9000 euro :eek: :o pomana curata.

Doar sa fii atent ce iei, ca neamtul e neamt, dar cand s-au dus triburile germanice sa se stabileasca la ei, au trecut prin Romanica, si i-au invatat burebista si cu decebal cum sta treaba. :)

Sa ne anunti la ce te hotarasti!

Te salut, si spor la cumparaturi

George

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema ta de pe T5 se datoreaza presupun, supapei de unic sens ce nu lasa motorina sa se scurga in rezervor. Referitor la T5 nu poti face o comparatie cu masinile de care vb acum, deoarece T5 e o masina de transport si probabil a fost folosita in regimd e circulatie pe rute lungi cu putine opriri. Si 120 de km in 2 ani nu sunt multi luand in calcul ca eu am facut cu masina intr-un an lejer 70-75 de mii de km. Oricum trebuie sa iei in calcul ca, cumpararea unei masini sh este o loterie. Mai trebuie sa te gandesti de asemenea si la intretinerea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se par dubios de ieftine amandoua. Ma uit de ceva vreme pentru o cunostiinta la o masina de maxim 5000 de euro si fabricatie dupa 2000 si doar cate o fabie cu motor mic si fara dotari sau lovita gasesc. Daca bmw-ul ar fi in stare buna eu zic ca valoreaza peste 8000 de euro. Si masinile din germania nu mi se par cu mult mai ieftine decat la noi, singurul avantaj fiind starea in care se afla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai probabil ca la banii astia sa gasesti un golf in toate mintile decat un seria 3. Oricine, ca e neamt sau alta nationalitate, are alte pretentii de la un BMW si il calaresti mai tare decat un golf. Cand cumperi un golf cumperi intretinere mica, consum mic , etc. pe cand la bmw te astepti sa gasesti un sprint, un top speed mediu pentru clasa si ceva premium.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu si sunt constient de regula "ambalajului si a detaliilor"

si numai la fata locului poti vedea cum arata si cat de bine functioneaza.

ceea ce faci pe net e documentare si opinii de la oameni care stiu despre ce vorbesc, de aceea postez aici pe forum.

apreciez fiecare comentariu :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din expierenta:

BMW - sunt masini forjate in Germania,nr de km daca sunt adevarati totusi denota ca nu a mers mult per an.

Daca are serviceul la zi si este veridic merita.Majoritatea se gasesc in zona Munchenului.

VW Golf-o masina mai cuminte,de obicei se merge mai usor pe autoruta.

La BMW trebuie sa tii cont de tractiunea spate, in Romania sunt prielnice conditiile de formare a poleiului,mazga etc....Doar o parere :drumurile din Romania nu sunt adaptate ptr tractiune spate ultimele modele au X-drive au rezolvat

ceva se pare.

VW Golf mai aproape de conditiile de trafic din Romania.

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice masina, indiferent de marca si model, are plusurile si minusurile ei.

Am prieteni care imi spun ca GOLf 5 si Passatul B6 sunt cele mai proste masini de la VW si mult mai proaste ca orice BMW.

Fiecare are parerea lui! Gusturile nu se discuta. Cumpararea unei masini second este o loterie.

80% din cei care ii cunosc si detin o masina " straina" care valoreaza maxim 6000 blameaza amaratul/hidosul/slab dotatul Logan romano-francez in sensul ca nu se compara sculele lor de masini cu jaful de logan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....

Am un prieten care si-a luat anul trecut audi a4 1.9tdi, anul 2007, dotat, cu 9000 euro :) :D pomana curata.

....

George

Ce banc bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci si-a luat anul trecut (adica in 2007) o masina din 2007 care costa de noua ~35k la 9k :) Sure. Era cumva dauna totala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Stiu, suna incredibil. Eu am dat muult mai mult pe golful meu, si nici nu pot fi comparate. Stiu ca era 1.9, si ca nu era cheala. Lucreaza la o firma gen AAA auto, dar in Cluj. A luat-o de la un mosulet din Germania, care din nu stiu ce motiv nu o mai vroia. Nu stiu daca a fost dauna totala sau nu, ideea e ca masina mergea senzatie.

Si ca sa fie bancul si mai bun Mihai.Nistor ;) sa iti zic suma pe care a platit-o el: 7k eur, restul de 2 k fiind platit de firma, ca o prima de instalere. Detalii mai multe nu stiu, poate si-au dedus tva-ul, habar nu am. O sa ma interesez, si revin cu detalii, legate de dotari, conjunctura in care a intrat in posesia masinii, etc.

O seara buna

George

LE Stiu sigur ca a luat-o in dec 2007

Modificat de gHapciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Stiu, suna incredibil. Eu am dat muult mai mult pe golful meu, si nici nu pot fi comparate. Stiu ca era 1.9, si ca nu era cheala. Lucreaza la o firma gen AAA auto, dar in Cluj. A luat-o de la un mosulet din Germania, care din nu stiu ce motiv nu o mai vroia. Nu stiu daca a fost dauna totala sau nu, ideea e ca masina mergea senzatie.

Si ca sa fie bancul si mai bun Mihai.Nistor :eek: sa iti zic suma pe care a platit-o el: 7k eur, restul de 2 k fiind platit de firma, ca o prima de instalere. Detalii mai multe nu stiu, poate si-au dedus tva-ul, habar nu am. O sa ma interesez, si revin cu detalii, legate de dotari, conjunctura in care a intrat in posesia masinii, etc.

O seara buna

George

LE Stiu sigur ca a luat-o in dec 2007

Prietene, daca batranul ala nu o mai voia, fii sigur ca nu o vindea unui roman care lucreaza la AAA auto pentru 7 mii EUR, dupa ce el a dat peste 30.000 EUR pe ea inainte cu doar cateva luni(pretul nou minim pentru un A4). 100% s-ar fi dus la dealer-ul de unde a cumparat masina si tot ar fi primit o suma considerabila. Intr-adevar ar fi pierdut mult in masina, deprecierea fiind mare in primele luni, dar la o masina de 30.000 EUR, dupa cateva luni tot primesti aprox 25.000 EUR.

Tu crezi ca in Germania zboara cainii cu covrigi in coada si masinile noi, de cateva luni, ti le dau nemtii moka pentru ca nu le mai vor. HA HA. Stai linistit, nu e asa. E IMPOSIBIL ca cineva sa ia o masina de la un neamt cu 7 mii EUR pentru ca neamtul "s-a plictisit de ea", chiar dupa ce a cumparat-o de noua.

Aaa ( :hainoroc: ), poate ca aia 7000 EUR costituie avans-ul la leasing, dupa care vin de plata ratele pe 5 ani, asta este foarte posibil. Asa mai vii de acasa.

LE: Daca omul lucreaza in Cluj, poate vine la o intalnire vwforum de miercuri seara, sa vad si eu masina cu pricina :beer:

Modificat de Mihai.Nistor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata, celebrul "batranel din Germania care mergea doar duminica la biserica cu ea, in rest o tzinea in garaj", a venit si in Romania sa dea masini de pomana.

Cu siguranta suma de 7 mii e doar AVANS. 100@100. Sau, e doar o mare minciuna. A treia varianta nu exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze pt dezinformare. Am avut ceva indoieli legate de anul masinii,asa ca am dat niste telefoane, si am aflat (partial) povestea masiniii. Intradevar este din 2007. Dezinformarea consta in faptul ca el nu a luat-o de la "celebrul batranel", ci a luat-o prin idermediul firmei la care se angajase, de la un parc auto (motiv pentru care a avut discountul asa de mare - DISCOUNT DE VOLUM) Pretul a fost 9k eur, din care el a platit 7k, restul fiind prima de instalare intr-o functie de conducere (nu retin ce functie) la respectiva firma. Inca o data imi cer scuze pentru dezinformare. Sper ca am fost clar, si ca nu va degenera discutia intr-un flame. Stiu ca este greu de crezut, si nici eu nu am crezut initial, dar nu avea nici un motiv pentru a ma minti. Iar eu la randul meu, nu am nimic de castigat daca voi ma credeti sau nu. :D era doar un argument, legat de preturile masinilor in de, luate direct de la proprietar. Argument care acum nu isi are rostul, avand in vedere ca omul nu si-a luat-o direct de la proprietar.

Mersi frumos

George

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu pune la indoiala bunele tale intentii, si nu e cazul sa-ti ceri scuze.

7.000, 9.000 euro... tot aia e, nu schimba datele problemei. Nu mai crede tot ce auzi, nicio firma din lumea asta nu iti va oferi un asemenea discount la un A4 practic nou, care a costat 35.000 cu cateva luni in urma :icon_thumright:

La 9000 euro la noi iti cumperi un logan diesel, la nemti primesti un A4 nou :study: judeca un pic si tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: O sa mai dau cateva telefoane, sa vad daca pot face rost de factura respectiva. Masina am inteles ca a fost vanduta prin martie cu aprox 20 000 Mersi sharanel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 000 poate cheala...si 1.6.... si fabricatie dupa august 2006 (2007 in talon)...si tot nu s-ar explica..

in fine nu cred ca lucru asta conteaza asa mult..pana la urma...oricum suna dubios si tot nu e un exemplu edificator pentru topic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ot Daca o masina este produsa dupa luna a 8-a a anului x ea este trecuta in talon cu anul x+1? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze pt dezinformare. Am avut ceva indoieli legate de anul masinii,asa ca am dat niste telefoane, si am aflat (partial) povestea masiniii. Intradevar este din 2007. Dezinformarea consta in faptul ca el nu a luat-o de la "celebrul batranel", ci a luat-o prin idermediul firmei la care se angajase, de la un parc auto (motiv pentru care a avut discountul asa de mare - DISCOUNT DE VOLUM) Pretul a fost 9k eur, din care el a platit 7k, restul fiind prima de instalare intr-o functie de conducere (nu retin ce functie) la respectiva firma. Inca o data imi cer scuze pentru dezinformare. Sper ca am fost clar, si ca nu va degenera discutia intr-un flame. Stiu ca este greu de crezut, si nici eu nu am crezut initial, dar nu avea nici un motiv pentru a ma minti. Iar eu la randul meu, nu am nimic de castigat daca voi ma credeti sau nu. :P era doar un argument, legat de preturile masinilor in de, luate direct de la proprietar. Argument care acum nu isi are rostul, avand in vedere ca omul nu si-a luat-o direct de la proprietar.

Mersi frumos

George

Sa ne intelegem. O masina de cateva luni nu are cum sa scada de la 35.000 EUR la 7.000 EUR. Dar daca zici de prima de instalare, deja se leaga. Da, firma la care lucreaza omul o fi dat 25.000 pe masina second. Si probabil i-au propus sa plateasca el avansul, ca restul plateste firma, CA PRIMA DE INSTALARE IN FUNCTIA X(probabil ceva director). Asa da. Deci omul a dat 7.000 EUR, restul pana la 25.000 i-a platit firma. Sau omul a cumparat masina din Germania de la tac-su, care a dat pe ea 35.000 EUR si i-a vandut-o la fi-su cu 7.000 EUR, restul fiind cadou. Dar NIMENI nu o sa mearga sa cumpere din Germania de la vreun Handler, sau de la vreun "batran"(toate masinile aduse de samsari sunt de la "batrani" care au mers doar duminica cu ea pana la biserica) o masina care noua costa 35.000, cu 7.000 dupa cateva luni. Nu stiu ce e asa de greu de inteles: NEMTII NU SUNT DE PE ALTA PLANETA. Traiesc si ei la cateva tari mai incolo, nu o duc asa bine, e grea viata si la ei. Povestile astea ca zburda cainii cu covrigi in coada chiar nu sunt valabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!