Jump to content

Sistem Racire


CLAUDIUF
 Share

Postare recomandată

Azi am gasit o eroare stocata in computer (am facut o scanare in service).

E vorba de o eroare la sistemul de racire, "sporadica".Din cate tin minte spunea ceva de circuit 612...

Stiti cumva despre ce poate fi vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine ar fi sa faci un test cu VAG-COM-ul si sa postezi exact ce scrie. E mai usor sa-ti dai seama despre ce ar fi vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii cumva si cine ma poate ajuta cu un test?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-mi un telefon mie sau daca nu vorbeste cu istef :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

@Maniacu : Rezolvat ieri cu Stef(ii multumesc mult).Probabil ca voi schimba senzorul pentru temperatura.

Am instalat RCD-ul, merge ok insa tot fara functiile alea pe care am vrut noi sa le descalcim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 12 years later...

Salut, băieți!

Am un golf 4 1.6 APF si ventilatoarele nu pornesc. Am stat pe loc cam 20 minute cu motorul pornit, furtunele ardeau de abia mai țineai mana pe ele.

Cand scot mufa de la sonda din radiator, ventilatoarele pornesc atunci când pornesc si motorul.

Sigurantele nu sunt arse.

Care ar putea fi problema?

Vă mulțumesc!

Modificat de Mario mix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mutat aici fiind vorba despre un motor pe benzină (unde ai postat iniţial era pe aria de TDI)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salutare.

Am si eu o nelămurire sa zic asa,temperatura apei se ridica rapid la 90° la nici 5 minute de mers chiar daca afara sunt-4° ,nu trece de 90° ramane asa.

Masina vw golf 4 1.6 benzina.

Nivelul antigelului era cam scazut,am mai scos din antigelul din vasul de expansiune si am completat cu antigel g12 diluat cu apa distilata 50-50% pana aproape de nivelul maxim.dar tot asa rapid creste temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie văzut dacă temperatura este in mod real 90grade și nu cumva senzorul este decalibrat (de fapt cam 75 grade pentru că de pe la temperatura asta incepe sa arate in bord 90). Pentru asta ai avea nevoie de un vcds sa compari temperatura de pe cei doi senzori G2 și G62. Acum nici nu știu cam in cat timp ar trebui sa se ridice apa la 90 la un benzinar, dar daca ai observat că s-a modificat timpul atunci poate fi o problemă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 minute în urmă, lupo_bv a scris:

Trebuie văzut dacă temperatura este in mod real 90grade și nu cumva senzorul este decalibrat (de fapt cam 75 grade pentru că de pe la temperatura asta incepe sa arate in bord 90). Pentru asta ai avea nevoie de un vcds sa compari temperatura de pe cei doi senzori G2 și G62. Acum nici nu știu cam in cat timp ar trebui sa se ridice apa la 90 la un benzinar, dar daca ai observat că s-a modificat timpul atunci poate fi o problemă.

Pai nu am de unde sa stiu daca sa modificat timpul fiindca detin masina de aproximativ 1 lună.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai da quote postării anterioare. Nu este necesar.

Eventual compara cu o mașină similară.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!