Jump to content

Alternatoare - care se pot folosi pe Mk2?


elikratos
 Share

Postare recomandată

Alternatorul meu da semne de oboseala... nu mai incarca precum ar trebui, fapt trist acum ca vine iarna si instalatia electrica tre' sa dea totul din ea. Dar mai am un alternator - de pe un GTI 1.8 16V - oare se potriveste, pot sa apelez la el?

Si - ca o intrebare mai ampla: ce (in)compatibilitati exista in lumea alternatoarelor, functie de amperaje etc.? Putem sa le permutam fara teama sau sunt implicate riscuri / restrictii? Multumesc. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca fizic se potriveste, cred ca nu e problema de amperaj (nu pot fi diferente prea mari de consumatori intre cele doua masini).

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar pe 1.8 8v RP 90CP pare sa fie un Valeo, da' nu imi dau ceama cat "produce"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are o eticheta pe el. Am incercat eu sa ma uit odata la mine, dar nu am cum sa vad, decat daca il dau jos. Si nu am avut curiozitatea. Poate cu o oglinda. La mine eticheta e spre radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da' ar fi bine sa incerci si cu alt releu de incarcare.... sunt sanse mai mari sa fie el defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da' ar fi bine sa incerci si cu alt releu de incarcare.... sunt sanse mai mari sa fie el defect

asta unde este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu exact modelul de alternator :12: .. da' e f. posibil sa fie pe alternator :salut: .. adica sa aiba inclusi carbunii.. arata cam asa :shock: ...

VOLVO%20VOLTAGE%20REGULATOR.jpg

sau asa b_photo9.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca am vazut asa ceva pe alternatorul de la gti... voi studia problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine asa e, e in spatele lui (partea opusa fuliei) si e prins cu 2 suruburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este acolo unde zice cristip. Eu l-am schimbat odata cu unul Electrix sau Bendix. Dar se pare ca nu sunt tare bune astea. Cauta sa iei altceva. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dus la primenit alternatorul Bosch de pe GTI (cu tot cu releu) - sper ca astazi sa primesc un verdict...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata cu alternatorul Bosch de pe GTI - merge la parametrii optimi, garantie 6 luni. Era un rulment gripat.

Ramane sa il bibilesc putzin - il vopsesc frumos - si il pun pe machineta. Atunci o sa il bag pe nenea Valeo la diagnoza (sunt curios ce amperaj baga...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea poti verifica ce amperaj baga :D

Pentru asta tre sa pornesti toti consumatorii si sa vezi daca iti scade intensitatea luminoasa la faruri.

Ai grija, tensiunile de incarcare sa fie in limite. Daca e prea mare strici bateria.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija, tensiunile de incarcare sa fie in limite. Daca e prea mare strici bateria.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cu cantec la transplantul de alternator... Bosch-ul de pe GTI (KR) are sistemul de prindere pe motor mai lat decat cel de pe 8v RP. Am impresia ca pe 16v este un ansamblu ca o placa de metal care se prinde pe blocul motor si pe aceasta se "agata" alternatorul, pompa de servo etc. Trebuie sa vad in ce masura pot muta toata dracia asta :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Yep ... in general tre sa fie intre 13.8 V si 14.5V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noutati de pe frontul de vest... s-a bulit o bucsa de ghidaj a demarorului, acesta a "innebunit" si prin urmare a "lovit" si in alternator. Reparatia celor doua device-uri = 1,5 mil. ROL | Readucerea machinetei in parametrii = priceless! :-)

In continuare alternatorul de pe GTI asteapta sa se mute si sa reintre in paine... pana una-alta l-am curatat si vopsit cu un spray de aluminiu, he he he

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e buba si la mine

Tre sa schimb bucsa aia din cutia de viteze si n-am timp.

Intre timp demarorul merge super greu!!! ca e descentrat din cauza bucsei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ljian: condoleantele mele sincere. Mie mi se pare - dupa reparatie - ca e alta masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Gata cu alternatorul Bosch de pe GTI - merge la parametrii optimi, garantie 6 luni. Era un rulment gripat.

Ramane sa il bibilesc putzin - il vopsesc frumos - si il pun pe machineta. Atunci o sa il bag pe nenea Valeo la diagnoza (sunt curios ce amperaj baga...)

Si cum ai rezolvat? Ai schimbat rulmentul/rulmentii?

La mine am impresia ca merge un pic greu alternatorul (la mana)si din cauza asta ma gandesc ca daca nu e foarte complicat sau costisitor sa ii fac cadou niste rulmenti noi.

Se pot schimba rulmentii la alternator?

Modificat de litza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot schimba destul de usor . Daca nu te sa-i schimbi toata distractia la un electrician te costa cam 50ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!