Jump to content

Aer Conditionat A4 B6/B7


sorinel75
 Share

Postare recomandată

Am ceva probleme la clima , am fost la multi mesteri unul spune ca nu are freon ( am incarcat ) unul ca este infundat ( l-am desfundat ) altul ca este compresorul . nu stiu ce sa mai cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut si eu o astfel de problema cu clima.NU baga aer rece deloc.La mine a fost ambreiajul de la compresor (lipsa) care s-a gasit in scut ulterior si montat.Am incarcat cu freon si acuma raceste perfect !

Du-te undeva la un service specializat pe probleme de AC sau la vreo reprezentata VAG,numai cere parerea la tot felul de "mesteri" !

Bafta :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am si eu o intrebare despre compresorul de clima si ma gandeam sa nu deschid un topic nou.

Este vorba de un A4 2000 1.9 TDI (AHH) este masina fratelui meu.

Masina nu avea cureaua care angreneaza rola de la compresorul de clima si cand s-a montat o

curea noua a sunat foarte urat si s-a demontat.

Verdictul dat de service e ca e stricat compresorul de clima si trebuie schimbat.

Chiar asa o fii sau poate fi numai o componenta a compresorului? (ambreiajul sau ....)

Se gasesc compresoare la dezmembrari?

Daca stie cineva un service specializat pe probleme de AC in zona Mures-Cluj ?

Mersi de orice sfat/idee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Eu am un A4 1.9 TDI din 2000 si am si eu ceva probleme dar nu stiu sigur daca e de la compresor:

daca masina sta in caldura , cand dau drumul la clima se aude un scartait foarte puternic ( ca de la o curea sau ceva de genul asta) si se opreste numai daca opresc clima . Dupa ce ii dau drumul iar isi revine .

Vreo idee despre ce e vorba?

Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea incepe cu verificarea curelei care angreneaza compresorul. Stii cand a fost schimbata ultima oara? Verificarea se poate face de catre un service sau mecanic. Teoretic poate fi de ajuns o inspectie vizuala a starii acesteia (pe curele este tiparita si data de fabricatie - asta daca se mai vede) dar scartaitul poate fi provocat si de una din rolele/fuliile prin care trece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general la A4 compresorul cedeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut o problema asemanatoare cand era cald afara si dadeam drumul la clima se auzea un scartait foarte puternic cam pentru 1 -2 minute si apoi trecea. Am fost la service si au starns putin cureaua de la compresor si zgomotul a disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu scartaitul este si la mien..dureaza doar 3 4 sec ...am inteles ca trebuie oprita clima inainte sa opresti masina....si deschisa doar dupa ce ai pornit motorul...si asta face doar atunci cand sta mi mult in soare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand motorul este oprit compresorul NU functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am un golf iv 1.9 tdi-pd 131 cp si cand dau drumul la clima se aude un zgomot ciudat de la compresor, un fel de zdranganit, am inteles ca ar fi de la rulmenti din compresor. acum intrebarea, aveti idee se schimba acei rulmenti, unde pot face lucrarea asta si cat ar costa? multumesc. oricum de unu` nou nici nu se pune problema :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

O problema similara am si eu pe un leon 2005. In momentul in care cupleaza compresorul, se aude un suierat puternic. Aerul rece vine normal in masina.

- Credeti ca problema e 100% la rulmentul din compresor?

- Daca da, exista alta solutie decat schimbarea in intregime a compresorului?

- Din cate am studiat pana acum as avea 2 variante: un compresor fabricat in china (452 euro), celalalt e original (714 euro). Merita investitia intr-un compresor original?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Simptome: cand porneam dimineata, la rece aveam un zornait ca de bile (ce se aduna in rulment) la motor, dupa care disparea. In mers nu mai aparea decat sporadic sau cand masina era mult subturata (de ex cand incercam sa iau viteza cu a doua de la 5 km pe ora).

1. Am fost la service am schimbat rola accesorii (mi s-a spus ca din cauza rolei e zgomotul) si degeaba. Dupa ce a ascultat cu stetoscopul fiecare componenta angrenata de cureaua accesorii cel mai tare se auzea de la compresor. Imi picase fata pentru ca unul nou e pe la 2800 ron.

2. Am fost astazi la un service pe nume Ges (str Vulturilor, 89) si operatiunea a durat 3 ore.

- golit instalatia racire

- dat jos compresor

- inlocuit ambreiaj compresor (sau cum mai zic unii "cuplaj")

- montat la loc compresor

- umplut instalatia + agent fluorescent (39 ron) sa fie acolo pentru viitor

- oferit garantie 3 luni (cu hartie stampilata).

Total 610 ron

Acum nu mai face pic de zgomot

Modificat de 1QUATTRO9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema cu compresorul de la clima am avut si eu ieri...Cu asa numitul ambreiaj. La B6 este boala lor compresoarele de AC...Are in cap un capac in care este niste cauciuc si acel cauciuc nu mai era si nu se mai putea pune in functiune compresorul si nu mai baga rece. S-a pus o piesa asemanatoare (nu originala sau comandata) o piesa de la nustiu ce ... a cazut perfect...asa a zis mecanicul si acuma este foarte OK si merge foarte bine. Pentru cei din apropierea bacaului vil recomand pe Cosmin de la Frigo de pe calea Barladului.

Modificat de Fritz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema similara am si eu pe un leon 2005. In momentul in care cupleaza compresorul, se aude un suierat puternic. Aerul rece vine normal in masina.

- Credeti ca problema e 100% la rulmentul din compresor?

- Daca da, exista alta solutie decat schimbarea in intregime a compresorului?

- Din cate am studiat pana acum as avea 2 variante: un compresor fabricat in china (452 euro), celalalt e original (714 euro). Merita investitia intr-un compresor original?

Rulmentul se poate schimba. Daca totusi vrei un compresor nou recomand unul original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Simptome: cand porneam dimineata, la rece aveam un zornait ca de bile (ce se aduna in rulment) la motor, dupa care disparea. In mers nu mai aparea decat sporadic sau cand masina era mult subturata (de ex cand incercam sa iau viteza cu a doua de la 5 km pe ora).

1. Am fost la service am schimbat rola accesorii (mi s-a spus ca din cauza rolei e zgomotul) si degeaba. Dupa ce a ascultat cu stetoscopul fiecare componenta angrenata de cureaua accesorii cel mai tare se auzea de la compresor. Imi picase fata pentru ca unul nou e pe la 2800 ron.

2. Am fost astazi la un service pe nume Ges (str Vulturilor, 89) si operatiunea a durat 3 ore.

- golit instalatia racire

- dat jos compresor

- inlocuit ambreiaj compresor (sau cum mai zic unii "cuplaj")

- montat la loc compresor

- umplut instalatia + agent fluorescent (39 ron) sa fie acolo pentru viitor

- oferit garantie 3 luni (cu hartie stampilata).

Total 610 ron

Acum nu mai face pic de zgomot

Interesant! Eu am cautat un ambreiaj compresor si original costa 800 lei. In acest caz am optat pentru compresorul intreg, la 1960 lei. Esti sigur ca ti-a schimbat ambreajul? Este incredibil de ieftin. Iar umplerea instalatiei, la unul din service-urile bune din Bacau (nu am sa-l nominalizez, oricum nu este cel mentionat mai sus :vwrullz: ) este cam 1300 lei. Oricum, felicitari ca ai scapat asa usor. :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adi A4 ...daca ai fi dat un telefon te rezolva un meserias cu 100 E si treaba era mai mult decat OK pentru ca la mine a lucrat super bine si a iesit mai mult decat multumitor...te asteptam pe la intalniri...vineri de la 18:00 in parcarea stadionului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Da... adugati-ma si pe mine in lista voastra... In mers un zgomot ciudat ca si cum ar fi zburat o piulita prin motor aruncata de o paleta... dupa 10 min aer cald si basta!!! :)

Am fost la mecanic si surpriza compresorul s-a dus! Maine urmeaza sa il dam jos sa vedem ce tip este si sa cautam ceva second, ca nou am inteles ca este 3000 de lei. Sunt daramat!!! Masina este din 2003 1.9 tdi 96 kw avant. Daca are cineva cunostinta unde pot gasii ceva second ok va rog sa-mi spuneti, multumesc.

Bafta voua sa va rezolvati problema.

Modificat de BogdanChipaila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am rezolvat problema mai repede si mai ieftin decat as fi crezut. A fost vorba de un surub si un capac ce venea in capatul rolei, daca am inteles bine. Totul este bine acum.

Deci pt cei ce nu au modelul cu "ambreiaj" mai intai de toate uitati-va sa nu fie aceeasi prostie si la voi. Bafta.

Modificat de BogdanChipaila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

in zona mures, can am avut probleme cu clima am fost la Munteanu, sau boros.

si mai este un batran care numai de asta se ocupa. locuieste pe str Lalelelor din tg. mures.

daca ai nevoie de inf suplimentare suna-ma.

0766351660

florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Interesant topic! Eu pe Passatul meu am exact aceeasi problema cu cei de pe acest topic, insa n-am rezolvat-o inca!

Cand cuplez compresorul (deci cand comut de pe ECON pe AUTO sau in fine), se aude un PAC puternic in partea dreapta fata (la compresor), incepe sa scartaie bine pulsatoriu (scaaart - scaaart) si refuza sa dea aer rece (am prins o zi cu 17 grade si nu intra).

Din ce-am mai intrebat la cunostinte mi-au spus ca e compresorul dus DAR din ce citesc este posibil sa scap cu un schimb de ambreiaj, tinand cont de zgomotul puternic produs cand cupleaza tind sa cred ca e ceva de genul ala.

IN AL DOILEA RAND... pt toti cei cu probleme un compresor AC pt Passat/Audi e gen 200 Euro + transport de la useri certificati cu zeci de vii de vanzari reusite. Inainte sa dau 800 Euro pe cat cer cei de la reprezentanta m-as risca sa incerc la astia :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresor nou (cu garantie!) pentru Skoda Superb 2003 (AWX) cumparat de pe ebay.de cu 230 Euro , livrat in 5 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@teko: tot pt AWX imi trebuie si mie...detalii te rog?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In final s-a indurat cineva si a dat compresorul jos. Fulia a mai fost carpita, insa axul se misca in gol in sensul ca daca tin de fulie, axul se roteste relativ usor.

Variante:

1) schimbat fulia 7-800 ron pe original cica, rezolvat problema, montat tot = aer rece in cazul in care nu sunt alte probleme

2) schimbat compresor cu unul reconditionat in strainataturi, schimbat dryer si valva DAR este necesara spalarea instalatiei care se face doar cu masinarie speciala. Se pare ca ar fi span pe instalatie si posibil ulei. PBV si Midocar nu presteaza doar serviciul asta, decat in cazul in care cumpar piesele de la ei

3) schimbat compresor cu unul nou din Jermanica, facut in Italia (LOL), garantie 2 ani daca iau si dryerul de la ei, cost aprox 450 eur cu transport cu tot

Incotro s-o apuc? :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continuam monologul...

Compresorul nu se mai poate repara asa ca am comandat unul impreuna cu dryerul si cu valva restrictoare.

Acuma problema e ca trebuie spalata instalatia de şpan iar unii meseriasi (sau nu) zic ca trebuie inlocuit si radiatorul A.C care, daca are şpan, nu se poate spala sau nu 100%. Adica alti bani, alta distractie. Doi meseriasi diferiti au zic ca se schimba, unul din zona Porsche-Midocar la care m-am dus printr-un amic a zis ca nu se schimba, se spala odata cu restul instalatiei.

Costurile ar fi cam asa:

  • compresor cu piesa la schimb 1400 lei
  • dryer 90 lei
  • valva restrictoare 50 lei
  • radiator ac 450 lei (daca ma convinge cineva ca trebuie schimbat)
  • spalat instalatie a.c. 350-450 lei, functie de prestator
  • montat jucariile la loc si umplut cu freon, 1-200 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei interesati, continuam monologul, ca asa e la noi...

Maine sunt programat la un anume si cunoscut mare service pentru spalat instalatia A.C. cu masinaria lor speciala de la fabrica, inlocuit compresor, dryer si valva restrictoare. Se pare totusi ca radiatorul de a.c. nu este necesar a fi inlocuit, ciclul de spalare de aprox 3h fiind suficient. Desi parerile sunt impartite asa cum am mai spus, merg pe mana celui care cunoaste indicatiile producatorului...sau asa se lauda :D

Sper s-o rezolv mai ales ca am avut noroc cu vremea care a tinut cu mine dpdv temperaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Aer Conditionat A4 B6/B7

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!