Jump to content

Bec presiune clipeste foarte scurt in sarcina


hsergiu
 Share

Postare recomandată

Am o problemuta ciudata. In sarcina, la peste 2500 ture, martorul luminos de presiune se aprinde foarte scurt (fractiuni de secunda) la 4-5 secunde. Practic ziua nu se prea vede decat daca esti atent dar seara se remarca usor. E oarecum ciudat pentru ca in relanti nu se intampla nimic, ori daca n-as avea presiune la ulei tocmai in relanti ar trebui sa faca fite . Sa fie oare bulbul de presiune la ulei? Aveti alte idei? Are sens sa ma agit sau e o alarma falsa.

Chiar daca turez motorul la 5000 ture nu se intampla nimic iar daca dau sa-l inec la turatii de 400 rpm tot nu se aprinde martorul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat nivelul de ulei?

Poate cand demarezi, nu mai are pompa de ulei de unde sa traga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul e OK. Si nu e legat de vibratiile date de datul in gropile mioritice.

De altfel am si schimbat ulei + filtru si se intampla acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat contactele de pe senzor sau senzorul? Poate nu face contact..., desi nu ar trebui sa faca figuri numai in sarcina.

Merita incercat oricum...

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am incercat, inca. Ma gandeam sa schimb de-a dreprul senzorul de presiune si sa vad dup-aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pateam exact pe dos.

Adica: cand porneam motorul nu se stingea de loc becul. Daca-l turam se stingea pt.perioade scurte de timp.

Ce-am facut? In prima faza schimbat ulei+filtru=nu s-a schimbat nimic: am schimbat bulbul si totul este OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Eu pateam exact pe dos.

Adica: cand porneam motorul nu se stingea de loc becul. Daca-l turam se stingea pt.perioade scurte de timp. "

aste e mult mai explicabil si poate avea mai multe cauze. Categoric, daca presiunea de ulei e mica, la turarea motorului va creste si becul se va stinge, urmand a se reaprinde la relanti. Esti sigur ca noul bulb functioneaza? Daca da atunci ai scapat si bulbul semnaliza la presiuni mai mari decat normal. Dar ai grije si mai verifica odata sa nu bulesti motorul pentru ca daca bulbul se aprinde in relanti si se stinge in sarcina pot fi multe, de la ulei prost la pompa de ulei sau cuzineti. Oricum, la mine e chiar ciudat si suspectez intr-adevar bulbul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e bun bulbul.

Acum se aprinde scurt la pornire, sta aprins doar la contact, se stinge dupa 1/2 secunda de la pornire.

Uleiul e normal ca si volum culoare miros.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic:

Scuze, dar iar n-am putut sa ma abtin:

la gust era normal? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!