Jump to content

1.9tdi 105cp Bkc An Model 2005 97.000km! Reali! Nu Vrea Sa Porneasca!


TDiFan
 Share

Postare recomandată

Va duc la cunostiinta urmatoarea problema in speranta unei rezolvari:

Se da un Touran 1.9TDI 105CP BKC AN MODEL 2005 97.000KM!! REALI! cu urmatoarea problema:

In timp ce soferul venea spre Romania cu masina respectiva i s-au aprins martorii de buji si martorul de avarie electronica motor. S-a dus masina in reprezentanta in Kreuzwertheim, Spindler iar nemtii in 3 zile nu au putut rezolva masina in nici un fel. Au schimbat pompa tandem, si nu s-a schimbat nimic, au mai facut ei cateva teste si nu au rezolvat nimic. Ne-au spus sa ridicam masina de la ei din curte pentru ca nu pot sa o repare, si daca ar fi sa o repare ar costa undeva peste 3000Euro toata treaba. Bun.. ridicam masina cu trailerul si ajunge masina in tara. In tara se verifica cu VAG-COM si apar 2 erori: MAF si senzorul de temperatura motor dupa care se duce ECU in Ungaria la Budapesta la verificat si de unde primim un raspuns pozitiv asupra faptului caci computerul nu are nici o eroare. Ne venindu-ne sa credem, montam ECU pe un TOURAN si acesta a pornit, deci => ECU este bun. Chiar daca MAF-ul nu ar fi bun, acesta tot nu ar interfera cu motor si acesta ar trebui sa porneasca dar am o nelamurire: datorita senzorului de temperatura motor sa nu porneasca acesta?

PS: Maine se verifica si daca injectoarele primesc curent pe cablu si o sa vedem daca merita schimbat si senzorul de temperatura motor.

PS2: Ce voltaj trebuie sa primeasca injectoarele de la ECU?

V-as ramane indatorat cu orice ajutor, cei de la reprezentanta din Oradea D&C nu stiu ce sa faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF-ul si cu senzorul de temperatura nu au absolut nici o treaba cu pornitul. Scoate furtunul de admisie (inainte de clapeta) si porneste. Am mai intalnit cazul asta. Doamne-fereste eu zic ca e turbina rupta. Daca scoti admisia inainte de clapeta si dai cheie si masina porneste, e clar ca e turbina, pt ca atunci isi poate trage aer cat e nevoie.

Multa bafta, sper sa ma fi inselat, insa cu aceleasi simptome am avut masini si a fost turbo.

Tine-ne la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu porneste nici asa. A fost incercata si a fost pornita cu spray dar nu vrea sa porneasca normal.

PS: Cu ce tensiune se alimenteaza injectoarele?

Mersi, si mai astept pareri.

Modificat de TDiFan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa-nteleg ca a pornit cu spray?daca da, a functionat normal dupa pornire ? ca atunci nu ai ce verifica la injectoare...ecu da impulsuri la injectoare pe baza informatiilor primite de la senzorii de pe arborele cotit si axul cu came....verifica acesti 2 senzori...impulsurile sint foarte scurte(de ordinul milisecundelor)si nu cred ca le poti masura cu un voltmetru obisnuit...ti-ar trebui un osciloscop...cureaua e la punct? admisia nu e obturata? motorina ajunge pina la injectoare?daca o pornesti fa un log la relanti cu grupurile 005,013,018...si baga-l aici,bineinteles...

Modificat de maumau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost cumva alimentat cu benzina din greseala? Ar merita analizat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maumau, exact astia 2 senzori se vor verifica mai tarziu numai sa rezolv un laptop. Mersi de indicatii, exact pe ideile astea am mers si eu.

hyper, nu a fost alimentat cu benzina.

PS @admin: nu am reusit azi toata ziua sa accesez forumul. Aparea o eroare de genul IPS Driver...

Modificat de TDiFan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toti am patit la fel cu forumul. Ceva rezultate cu injectoarele? Tine-ne la curent, sunt chiar curios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O chestie cat se poate de interesanta treaba cu injectoarele.

Am dat capacul jos de la motor si am verificat ce tensiune vine la fiecare injector si sa vedeti aici surprize. De la dreapta la stanga injectoarele cu toate firele de la ele scoase imi dau o tensiune de 1.14-15V CONSTANT cand pui contactul iar cel de-al patrulea masoara o tensiune de 2.03V! Daca punem firul de la injectorul ultim cel cu 2.03V tensiunea scade la toate celelalte la 0.68-69V! si la acesta ultimul la 1.83V!

Am inteles de la mecanic ca au fost schimbate injectoarele in precedent cu altele si la punerea contactului masura intermiten ~2.0V constant pe fiecare injector. Ieri a mai venit un baiat de la BOSCH Service sa verifice instalatia electrica din nou!! si nu a gasit nici o rezolvare.

@maumau: Am vb la telefon. G40 Senzorul de pozitie al axului cu came pe ce principii functioneaza?

@toti: Ce tensiune ar trebui sa vina la injectoare in momentul cand dai la automat pe fire? Deoarece banuiesc ca la asemenea voltaje aiurea nu se vor deschide in veci aceste injectoare.

PS1: O alta ciudatenie. Pe mufa care face legatura dintre ECU si injectoare s-a masurat 2.38V pe masa! De unde vine aceasta tensiune? si inca o chestie, pe celelalte 4 fire avem tensiune asa: primele trei 0.41V si pe al patrulea 0.36V.

Ce senzori sau ce componenta ar putea face ECU sa trimita aceste voltaje la injectoare?

Modificat de TDiFan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te ajuta cu ceva schemele electrice de la BKC pe Touran, cu injectoare, senzori cu tot.

Click aici

Modificat de hyper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru informatii hyper dar astea le-am studiat azi noapte pana la ora 3. Verificat sigurante si toate ce e legat de sistemul electric si nimic.

Care este procedura de verificare a senzorului HALL G40 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da semne ca ar vrea sa pornesca?? , desfai evacuarea si incearca.Am vazut vreo 3 masini care nu porneau ca aveau catatlizatoarele infundate.Si tot asa investigau 10 ingineri si 20 mecanici :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este procedura de verificare a senzorului HALL G40 ?

Tot cu osciloscopul... dar ECU ar da erori daca ar fi problema cu ala si chiar daca se defecteaza, ECU foloseste G28 (Engine Speed Sensor).

Daca te intereseaza, am un documentie de 60 de pagini despre functionarea motorului PD, sunt vreo doua pagini si despre G40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intereseaza pe mine acea documentatie de 60 de pagini. Ti-as fi profund recunoscator daca as putea intra in posesia ei. Scuze de off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi tare mult hyper. O sa-l studiez zilele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off. Mersi mult. Ma gandeam ca e in romana. Not speaking german :biggrin:

Grafica deosebita. In engleza macar nu exista asa ceva ? :biggrin:

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS1: O alta ciudatenie. Pe mufa care face legatura dintre ECU si injectoare s-a masurat 2.38V pe masa! De unde vine aceasta tensiune? si inca o chestie, pe celelalte 4 fire avem tensiune asa: primele trei 0.41V si pe al patrulea 0.36V.

Ce senzori sau ce componenta ar putea face ECU sa trimita aceste voltaje la injectoare?

2,38 V ai masurat intre masa si ce...? + sau - de la baterie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici e ciudat maumau. Pe firul de masa vine 2,38V cu caroseria!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate i-mi dau seama injectoarele sunt comandatepe minus. Adica la ele vine un fir cu +12V cand pui contactul si ECU controleaza celalat fir dandu-l la masa (binenteles printr-un MOSFET din ECU).

P.S.: daca ai gasi sa schimbi ECU (macar sa faci o proba).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ManiacuV6 asta am incercat sa fac, dar problema e ca nu gasesc nici un ECU de BKC. Desi a fost testat in Ungaria parca totusi nu-mi vine a crede ca nu e defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ai spus ca ECU a fost testat pe un alt Touran si merge?

Modificat de hyper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa spunea mai demult.Daca ai alt Touran de ce nu incerci sa vezi volti la ala.

Modificat de Mad79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta a fost cand a intrat in tara inainte de atatea verificari la instalatia electrica, schimbat injectoare si tot restul de teste. As mai incerca inca odata sa-l pun pe un TOURAN sau sa pun alt ECU pe Touran-ul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere de super-incepator: daca porneste cu spray, nu ar putea sa fie de la pre-incalzirea bujiilor? Am mers cu un Megane 1.9D vechi de tot si tot asa nu pornea dimineata si era de la asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste cu spray dar trebuie alimentat in mod continuu cu spray, altfel moare iar motorul asta porneste si fara buji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!