Jump to content

Bec pozitie spate


Inginerul
 Share

Postare recomandată

E vorba de golf IV cred ...

Acesta este forumul Golf V & Jetta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • misu tdi

    7

  • Inginerul

    6

  • DANNY VW

    5

  • hbogdan

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Razvan Gavan

Incearca sa vezi daca becul sta fix in soclu....se poate de la gropi sa se balangane si sa se arda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus acu 4 zile un bec nou Philips, si azi am constatat ca sa inegrit, dar inca nu sa ars.....................inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand montezi becurile,atingi cumva cu degetul sticla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mayday147 , pai cum sa le montezi altfel,sau e vreo problema asta,ca doar nu sint halogene.Explica-mi te rog,daca e rau ca le ating balonul de sticla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal nu trebuie sa le atingi, lasi grasime pe ele care se incinge cand aprinzi becul.... nu mai stiu exact fenomenul care apare dar stiu ca nu-i bine sa le atingi. incearca sa-l tii cu o carpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba iar becul si lasa deschisa usita dinspre portbagaj, poate nu e ventilat corespunzator si se incinge peste masura. Ciudat este ca restul becurilor rezista, cu toate ca sunt de 21W, inseamna ca mergi mult cu farurile aprinse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa incerc,cum ati zis voi,ca alta sansa nu am.MERSI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne tii la curent cu desfasurarea, mai ales daca se mai arde sau nu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au trecut 5 zile, de cind am schimbat becul de pozitie, fara sa ating balonul de sticla, si.......... azi dimineata l-am verificat, era aproape negru , dar functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e negru, inseamna ca a ramas oxigen in interior de pe linia de fabricatie (posibil defect de lot?). Ia un alt tip de bec, ca e chiar frustrant. Sau pune un bec de 24v/5w pentru teste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal nu trebuie sa le atingi, lasi grasime pe ele care se incinge cand aprinzi becul.... nu mai stiu exact fenomenul care apare dar stiu ca nu-i bine sa le atingi. incearca sa-l tii cu o carpa.

Daca pui mana pe bec lasi grasime care impiedica disiparea caldurii, astfel creste temperatura din interiorul becului pana cand face poc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun asa,dar cum ramane cu noi,cei cativa mii de forumisti care schimbam becurile fara a le tine cu carpa?nu aceasi metoda o folosim si noi si nu se ard 4 becuri pe luna...treaba cu arsul becului de la pozitie e de altundeva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba iar becul si lasa deschisa usita dinspre portbagaj, poate nu e ventilat corespunzator si se incinge peste masura. Ciudat este ca restul becurilor rezista, cu toate ca sunt de 21W, inseamna ca mergi mult cu farurile aprinse.

Cum adica mergi prea mult cu farurile aprinse? eu merg cu farurile aprinse non-stop, ca sa ma vada in trafic anumite persoane cu probleme la ochi si mi se ard becurile in medie cam la 6 luni pe pozitie spate.

On topic:

Acolo unde montezi tu becul e curatat bine, poate e ceva ce face scurt la gropi/vibratii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa faci un test cu VAG-COM? Nu stiu, poate ai tensiunea prea mare in acele fire sau cine stie.... merita un test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compara cu ajutorul unui multimetru tensiunile stinga-dreapta si vezi daca e vreo diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

misu tdi verifica cu atentie circuitul electric din lampa , soclul becului respectiv si mai ales lamelele din interiorul soclului .

Sigur undeva acolo ceva provoaca scurtcircuit la becul ala de se tot arde .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM masurat tensiunea, si e identica la ambele lampi de pozitie (12,07V)cu motorul oprit.Am pus acu un bec PHILIPS,cel care sa inegrit era ceva turcesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hi, Hi, degeaba masori cu motorul oprit, porneste motorul si masoara, la tine este clar o problema de supratensiune, nu are nici o legatura faptul ca pui sau nu mana pe bec, becul de pozitie nu este cu HALOGEN, este un bec obisnuit ca cele de 220 V de acasa.

Mai incearca ceva, schimba becurile de pozitie intre ele, vezi care dintre ele se mai arde .

Succes!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o problema asemanatoare la dacie :rolleyes: demult de tot. Nu facea contact calumea la masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa de contact e exclusa, becul e strins in soclu,asa ca astept citeva zile,sa vad ce reacti are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa masori amperajul becurilor si sa faci comparatie,daca nici asta nu e relevant...du-o la o exorcizare :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Si eu am aceeasi problema!Becul de pozitie din spate dreapta se arde mereu.Masina avenit cu becuri de 10w; s-a ars si l-am schimbat cu altul tot de 10w care la randul lui,s-a ars si el cam intr-o saptamana.Am repetat lucrul asta cam de 3 ori.Am pus acum unul de 5w la care din cat am vazut,nu este diferenta fata de cel pe stainga in intensitatea luminii.Am sa vad cat o sa tina si asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

ca sa nu mai deschid alt topic, voi scrie si eu aici cateva cuvinte pentru o problema asemanatoare

acum 1 saptamana nu mi s-a mai aprins un bec de pozitie spate dreapta, azi am observat ca inca 3 becuri nu se mai aprind, inca 2 pe partea dreapta si 1 pe partea stanga

deci in total am 5 becuri care nu se mai aprind :( si nu cred ca s-au ars toate deodata asta ca proastele

m-am uitat pe panoul de sigurante si am detectat 1 singura siguranta de 10w care corespunde lampii de mers inapoi si pe care am inlocuit-o dar nu a fost nici o schimbare

am desfacut si becurile si nu vad sa fie filamentul rupt, ci doar putin innegrite

o fi alta siguranta arsa si nu stiu eu care o fi ?

si sincer sa fiu nici nu mai stiu sigur care este ordinea lor de accea atasez o poza si confirmati-mi si mie daca este corect asa cum stiu eu ?!

post-68319-0-93985700-1291492736_thumb.j

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stefanutz ordinea lor este : de sus in jos STOP,SEMNALIZARE,POZITIE,iar jos ai MERS INAPOI(partea dinspre porbagaj) si CEATZA(partea dinspre exteriorul lampii)Nu cred ca este alta siguranta arsa la tine...incearca sa misti becul in soclu si vezi poate se aprinde.Eu asa am patit si la denivelari sau gropi mi se stingea anumite becuri.Am scos de la spate tot panoul si am mai strans lamelele din interior(unde introduci becul)Sper sa iti fie de folos,toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!