Jump to content

Martor Airbag Aprins


Toma Aurelian
 Share

Postare recomandată

Toma Aurelian

Salut..m-am jucat zilele astea cu bordul..l-am scos..l-am demontat complet..am scos si limbile lui ... le-am asamblat la loc...si mi-a ramas martorul de la airbag aprins. Stiti cumva de la ce cabluri poate fi problema? sau este o eroare(log) si trebuie sa ma duc la service sa o anuleze? multumesc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pornit motorul cu bordul scos (mai exact cu mufa care intra in bord scoasa). Numai cu VAG COM (sau VAS) poti sterge eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toma Aurelian

multumesc foarte mult ...deci este o eroare....nu am pornit motorul dar am pus contactul... uff...am scapat de un mic stres ... :angry: o sa rezolv la service problema...este bine ca nu mai trebuie sa desfac bordul pana cand imi vine folia alba comandata... :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off-topic: aceasta intamplare este din ciclul "cine face si desface, toata ziua are ce face"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Toma Aurelian: Cu placere. Iti spun din experienta, asa am patit si eu, cand mi-au montat alarma au pornit motorul cu bordul decuplat (dintr-o regretabila eroare). Apoi au sters eroarea. O poti face la o intalnire, rogi pe cineva cu VAG COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

O mica intrebare - sper ca are legatura cu topicul: azi dimineata a ramas aprins beculetul de la EPC (la Ibiza 2006 - 1.2). Este ceva grav, din experienta voastra? Luni dimineata oricum ma duc in service la PBA pt alte probleme, dar ma tine de un drum la Constanta in weekend fara sa creez alte probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca ti se aprind stopurile de frana. La mine s-a aprins EPC cand mi s-a stricat butonul de la pedala care comanda aprinderea acestora.

Modificat de DRE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat stopurile de pe frana - se aprind... Am verificat si nivelul uleiului, e ok.

Ce ar mai putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

mie mi sa dus siguranta de la computeru de bord cred ca nu se mai apprindea nmk si numai pornea. dupa ce ams chimbato a pornit, dar imi apare becu de aibag aprins. ce ar fi de facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi sa dus siguranta de la computeru de bord cred ca nu se mai apprindea nmk si numai pornea. dupa ce ams chimbato a pornit, dar imi apare becu de aibag aprins. ce ar fi de facut ?

nimeni nu are idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un vag-com trebuie stearsa eroarea respectiva.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

azi dimineata s-a aprins si la mine martoru de airbag si asa a ramas.

stie cineva daca sub scane sunt contactele?

sar airbagurile daca martoru e aprins?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu nu sar air-bag-urile daca martorul e aprins, nu stiu la grupul vag daca asa este dar la renault sigur asa e, am patit eu lunea asta la masina de firma, sub scaun este o mufa, la mine de acolo era problema, eu am excelat in curatenie:D, s-a rezolvat problema foarte usor, am scos mufa si am bagat-o din nou, martorul s-a stins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la service si au citit calcu: s-a intrerupt contactu pt f scurt timp si de aia a ramas aprins sensorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No bine ca nu e mai grav, las ca macar s-a rezolvat repede :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut mai demult un Opel Omega 1995 2.0i benzina,mi s-a aprins martorul de airbag la bord..ma tot intrebam oare ce sa fie....am fost la un tester si problema sa rezolvat cu usurintza,mi-au spus ca sa aprins din cauza condensului :( au mai curatat si ceva contacte inainte de tester ... dupa aia no problem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

ieri, dupa ce am ramas fara curent in baterie si am pornit de la alta, a ramas martoru de airbag aprins.

se poate sterge cu vag-comu?

sau am sanse de castig( :blink: ) cu alte metode babesti: scos siguranta, scos borna baterie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se sterge cu Vag-Com, nu scapi fara. Eventual se sterge dupa vreo 10 porniri ale motorului, dar nu e sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce eroare ai, posibil vreun contact oxidat trebuie demontata mufa si curatata cu sprei de contact, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Aduc in actualitate acest topic cu o mica problema:

Am scos volanul pentru a-l reconditiona, am pus contactul cu volanul scos(vina mea :grrrrrr: ), a rezultat martor airbag aprins dupa remontare. Am scanat cu VagCom, am sters eroarea dar dupa pornire reapare martorul aprins iar la o rescanare apare " Valoare rezistenta prea mare" si persista, nu o pot sterge.

Aveti vreo idee ce as putea face?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am scris dincolo------intareste contactele de la cablajul airbag-ului, din volan - dupa aia, sterge eroarea.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O1 Sport fa asa cum spune Florin ca si eu la fel am patit si am intarit contactele din mufe si am scapat de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu prea are legatura cu ultimele posturi, dar are cu topicul in sine. Dupa ce am ramas de cateva ori fara baterie am observat ca este o problema clasica asta cu martorul de airbag aprins. Daca se scoate bateria mai mult timp din diverse motive (montat alarma, umblat la bord etc) se descarca condensatorul de back-up de la airbag si apare eroarea ca are tensiune prea mica. Singurul mod in care se scapa de eroare este stergerea ei din Vag-Com.

Eu am reusit sa raman fara baterie de vreo 3 ori intr-o luna si asa am observat ca de fiecare data trebuia stearsa eroarea.

Sper sa fie de folos altora :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Buna ziua,

 

Am aceeasi problema cu AIRBAG-ul aprins.

Dupa testul VAG a aparut eroarea respectiva si nu poate fi stearsa.

Stie cineva cum o pot rezolva ?

 

Eroarea : 

 

00654 - Seat Belt Tensioner Igniter, Driver Side ( N153 )

 

00589 - Airbag Igniter, Passenger Side ( N131 ). 33-00 Resistance too Low

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea este ...... 2 erori de fapt.

1. verifica mufele de la centura soferului, cea din stalp

2. verifica conexiunea de la airbagul pasagerului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!