Jump to content

Oscilatii Turatie


Extreme
 Share

Postare recomandată

  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • razvan87

    13

  • romytaxy

    10

  • lucaflo26

    9

  • Extreme

    4

Nu


Eu tind sa cred ca e un senzor ceva sau din soft. Softul a fost upgradat la reprezentanta acu 2 ani, dar problema tot nu s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzor defect=eroare stocata, lucru pe care tu spui ca nu il ai.

O singura data am gasit cam asa ceva(edc ii crestea turatia pt.a se putea deplasa pe la 1100/1200)iar la o scanare datea pedala acceleratie si totusi...problema a fost din conectica mufei cu calculatorul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine oscileaza cam 40-50 rotatii pe minut la relanti si in mers la fel, eu ma gandeam la senzorul de turatie sa fie defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Creste putin relantiul cu ajutorul unui vag com/vdcs si o sa scapi de ele(banuiesc ca daca ai pune un vdcs si ai citi, turatia oscileaza intre 814/850).

Poti verifica si avansul/corectia pe injectoare/etc.

Orice senzor cu defect genereaza eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa oscileaza. Am incercat si verificat ce mi-ai sugerat, dar acelasi rezultat, daca mai iti vine vreo idee sa-mi spui.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot acelasi rezultat am. Am incercat si sa dau avansul cat de maxim posibil, dar oscilatia nu a disparut, si in mers face, deci de geaba cresc turatia, cam de pe la 3000 ture in sus dispare oscilatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci avansul nu l poti da"cat de mult posibil"ci il poti regla dupa parametrii/grade in functie de ce edc ai pe masina.

Ori nu inteleg eu, ori nu te exprimi tu bine.

Deci...mergi cu masina la 2000 ture constant si dintr o data turometrul"sare"de la 2000/2050 si tot asa oscileaza pana treci de 3000 ??

Acum in relantii sa oscileze inteleg ca vezi pe turometru dar din mers sa oscileze mai bine spus sa"topaie" turometrul..nu am intalnit.

Daca gresesc sa ma corectezi dar eu asa am inteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu oscilațiile se rezolva printr-o resoftare de soft. Asta daca zici ca nu ai nici o eroare pe vag com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, "topaie" si in mers, nu doar la relanti pana la turatia de 3000 rot/min, dupa nu mai face.

Am facut resoftare acum 2 ani la Brasov la reprezentanta, dar tot nu s-a rezolvat, sa mai incerc si in alta pare o resoftare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa spun in cazul asta, incearca o diagnoza amanuntita la cineva care stie sa o faca nu doar"un scan general"(cauta un coleg de forum din zona care face asta"cu pasiune").

Am pierdut toate ideile, la motoarele cu pompa VEP se mai intampla asta dar la PD...chiar nu pot realiza de ce.

Pt.ca spui ca la o anumita turatie se stabilizeaza ma pot gandi si la un injector.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru toate sugestiile, sper sa gasesc pe cineva care sa ma poata ajuta cu o scanare mai amanuntita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi cel mai ok daca ai putea sa faci asta, si rugamintea mea e ca daca o rezolvi sa postezi si cum ai rezolvat o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur, dar asta necesita si ceva timp si nu prea stau bine cu timpul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai gasit pe niste forumuri straine ca ar putea fi de la o scurgere de presiune de la intercooler, se poate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si asta o poti lamurii dar...tot iti trebuie pe cineva sa ti faca un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca asta m-as putea descurca si eu, deci se poate observa din log daca am scurgeri de presiune pe intercooler?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, o sa vezi cam tot ce te intereseaza de la turbo/egr/intercoler/lipsa/pierderi presiune/etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu logurile in sectiunea corespunzatoare a forumului, multumesc pentru promptitudine si intentiile bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna la toata lumea, am si eu un Touran cu motorul 1,9 tdi avq de 101 CP, cumparata de 3 luni si imi mananca zilele.

Intai la probe cand am cumparat-o m-am bucurat ca dupa ce am razuit geheata de pe ea a pornit la sfert...dupa ce am ajuns acasa, surpriza....pornea f greu la cald....am schimbat un senzor de temperatura si s-a rezolvat.

Apoi la 2 luni a inceput sa-mi smuceasca la 1800-2000 de turatii si la semafor sa-mi creasca turatia la relanti de la 800- pana la 1000-1100 pornind ventilatoarele de racire......si motorul recent mi-a afisat Abgas Werkstatt ...imi intra in Notstand , adica nu mai are putere deloc,parca nu mai intra turbo.....am sters eroarea de 2 ori la un club cum ar fi Acr-ul, in Ro. Cateva zile a fost bine apoi de la capat, am curatat ceva senzori, am verificat cablajele , masa , incarcarea bateriei si multe altele....n-am gasit nimic dubios...

Inca nu i-am dat de cap dar am dus-o la reprezentanta vw in Austria , aici locuiesc... Sunt curios ce o sa iasa pentru ca o sa va impartasesc cu toata bucuria daca pot fi cuiva de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

josef cum s-a rezolvat problema in reprezentanta din Austria?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un test cu vag com si imi da urmatoarele masuratori la injectoare. Din cand in cand mai tremura la relantii care ma deranjeaza cand stau la semafor.

Address 01: Engine  (03G 906 021 KC)

15:07:07
  -0.12 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 1
  -1.55 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 2
  0.24 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 3
  1.44 mg/str   Injection Quantity Deviation Cyl. 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema similara la un 2.0 136CP AZV, masina merge perfect ....trage bine porneste bine.....dar la relanti dupa ce se incalzeste motorul apare o topaiala....sa ii zic asa....simt in scaun o trepidatie.....cu toate ca turatia este constanta in acul din bord iar motorul suna rotund si nu are nici o bataie sau sunet ciudat.

La scaner a iesit ca o bujie face figuri.....o sa ma duc sa schimb azi bujiile.....am schimbat si cureaua de accesorii....si acelasi lucru.....

Am vazut la colegi in topicul acesta ca o posibila problema ar fi si la un furtun de la intercooler care sa fie slabit....o sa verific si asta.

Inca o chestie am observat zilele astea ca la o plecare de pe loc mai in forta cand am schimbat de la 1 la 2 si de 2 la 3 pe decelerare un sunet gen blowoff valve....cu toate ca nu am asa ceva instalat :) e cool sunetul dar cred ca nu e normal.....voi ce spuneti ca ar fi? sa fie totusi un furtul slabit pe la intercooler?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!