Jump to content

Revizie Pentru Lupi ?!


Polifem
 Share

Postare recomandată

Pentru cei din Bucuresti iar apoi cei din tara pentru orasele din care faceti parte :)

Pe unde va faceti reviziile la Lupi ?!

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

In IS eu am facut-o la Sermecom! Am avut cateva avarii la masina si am dus-o acolo sa o fac pe casco profitand am facut si o revizie schimband amortizoare, placute, distributie+pompa de apa, si mai multe maruntisuri! Pretul a fost destul de ok! Precizez ca am dus eu toate consumabilele, ca sa fiu eu linistit ca am pe masina ce-mi doresc si nu cine stie ce noname-uri la pret de originale! Stiu ca a trecut un an de la postul initial dar cred ca sunt interesati unii si acum :icon_thumright:

Modificat de AndrewB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

AndrewB

.. mai iti amintesti cat ai dat pentru toate piesele de la distributie? o am si eu de schimbat peste 10.000. merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din bucuresti nu spune nimeni unde isi face reviziile?........incep sa cred ca sunt toti priceputi la masinutza lor si le fac singuri langa bloc ori... nimeni nu vorbeste pt. ca asa trebuie sa ramana lucrurile(..nespuse).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unu nu am incredere in nici un mecanic..... si prefer sa o stric eu si dupa aia sa apelez la un specialist.... sa-ti dau un exemplu din multele pe care le-am patit cu mecanici din bucuresti: Acum 18 luni aprox. eram cu masina pe Calea Giulesti si a inceput sa fiarba am tras pe dreapta am lasat-o si am mers cu aeroterma pe 4 (cald) si capacul de la vasul de expansiune deschis ca sa pot ajunge acasa..... am fost am cumparat termostat l-am montat (dupa ce surubului de la carcasa i s-a rupt filetul si a ramas inauntru) la fel fierbea am schimbat termocupla, la fel mah duc la mecanic si imi zice ca e garnitura de chiulasa(sper ca asa se scrie) si vroia 400 ron manopera.... nu prea imi venea sa dau atatia bani cand nici mecanicul nu era prea convins si am cautat pe net schita de la sistemul de racire cu apa vw... si am demontat tot sistemul ca am crezut ca e infundat pe undeva atunci am gasit un capac care parea ca nu e bine era putin mancat si m-am dus am luat alt termostat si capacul de la el si am scapat, ca ala era de vina era mancat si nu tinea axul termostatului sa isi faca treaba. M-a costat 40 lei termostatul si 15 lei carcasa e mare diferenta pana la 400.... si am patit multe faze de genul asta la tot felul de mecanici " recomandati " unu singur a fost pe meserie dar nu ii place sa lucreze la LUPO morhx stie de cine e vorba

Un amortizor sau o bieleta de directie iti poti da si seama singur cand e stricata asa ca...... sa te duci sa inceapa ca ai nu stiu ce sincron la cutie sau mai stiu eu ce pe la ea si iti baga in cap tot felul de prosti pe care ajungi sa le crezi pana la urma ( ca parca se aude ceva ) daca merge masina las-o in pace schimbai uleiul si toate consumabilele la timp si nu ai probleme cu ea ca doar e vw si se stie foarte bine ca e rezistenta.

ASTA E DOAR PAREREA MEA NU TREBUIE SA TI CONT DE EA, SCUZE DACA AM FOST OFF TOPIC PUTIN ( mai mult ). Vino la intalniri ca se gaseste cineva sa-ti dea un rasp la dilemele tale.

Intreabal pe morhx ce a patit la reprezentanta...... si te vei convinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Deci nimeni nu zice nimic despre locul unde isi face revizii?...o.k. Bine de stiut secretul. :scratch: nu mai insist( si eu doream sa spun despre distributia pe care am schimbat-o la 180.000)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu deocamdata nu am facut revizia, adica schimnul de ulei, dar am schimbat distributia si discurile pe fata... la un mecanic, intr-un garaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Curios lucru!

Nici aproape de sfarsitul anului, nu a facut nimeni revizia la masina!

Ori nu merge nimeni cu masina, ori acest topic nu este destul de interesant si trebuie revigorat cumva( vitamine...adrenalina...dopamina).

OK. Am sa va scriu chiar eu cate ceva despre, ce si cand trebuie facute operatiile necesare la revizii.

uleiul motor: la fiecare 15.000km.ori 1 an de la ultimul schimb( de ulei)

filtrul de aer,valabil pt.toate exceptie facand cele care urmeaza:AKU,AMF,ANY,ARR,,AUZ......... la 60.000km ori 4 ani( cam mult pt. ROMANIA,NU?)

filtru aer pt motoarele:AKU,AMF,ANY,ARR,,AUZ ..................... la 60.000km ori 6 ani ( mult prea mult pt. ROMANIA,NU?)

filtrul de combustibil la DIESEL conform EN 590.... la fiecare 15.000 km.drenarea apei si la 30.000km inlocuirea!

filtrul de combustibil la DIESEL NE conform EN 590........la fiecare 7.500 km.drenarea apei si la 15.000km inlocuirea!

filtrul de polen, valabil pt. orice motorizare ......la fiecare 30.000km ori la 2 ani.

inca ceva pt. cei care isi fac singuri schimbul de ulei!

masurarea nivelului de ulei din baie se face dupa ce motorul a fost pornit, lasat sa mearga pentru putin timp si apoi s-a oprit ,ASTEPTAND ,timp de 3 MINUTE...apoi se masoara nivelul de ulei , care nu trebuie sa depaseasca zona hasurata de pe JOJA!

PT. cei care au motorizare 1.2 TDI uleiul de motor necesar la schimbul de ulei ( inclusiv filtrul de ulei motor) in cantitate de 3.8 litri , corespunzator normei VW 506.00, iar tipul de ulei este 0W30 ori 5w30( dupa ce motoarele noastre au cam luat in km, nu in kg. uleiul 5W30 se pare ca prieste mai bine in baia de ulei).

Constructorul recomanda ca in lipsa uleiului cu specificatia VW506.00 sa se utilizeze fara probleme si tipul cu specificatiaVW505.01.

P.S.

Sper ca nu am fost decat de ajutor, daca am plictisit pe cineva ...scuze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si acum am sa scriu codurile de la piesele pt. cateva motorizari,

incep cu motorul de 1.0 999 cm*37 /50 BENZINA:AUC,ALL,AER,ALD,AHT,ANV

f.polen MANN & H. CUK2862

f. ulei motor MANN & H. W712/52

f. benzina MANN & H. WK512

f. aer MANN & H. WK512

motorul de 1.4 1390 44 /60 BENZINA :AUD

f.polen MANN & H. CUK2862

f. ulei motor MANN & H. W712/52

f. benzina MANN & H. WK512

f. aer MANN & H. C1955-2

motorul 1.4 16v 1390 74 /100 BENZINA :AUB,AQQ,ANM,AFK

f.polen MANN & H. CUK2862

f. ulei motor MANN & H. W712/52

f. benzina MANN & H. WK512

f. aer MANN & H. C4287/2

motorul 1.4 16V 1390 55 /75 BENZINA :BBY,AUA,APE,AKQ,AHW

f.polen MANN & H. CUK2862

f. ulei motor MANN & H. W712/52

f. benzina MANN & H. WK512

f. aer MANN & H. C4287/1

motorul 1.4 TDI 1422 55 /75 DIESEL : AMF

f.polen MANN & H. CU2882

f. ulei motor MANN & H. HU719/7x

f. benzina MANN & H. WK842/12

f. aer MANN & H. C12107/1

P.S.

daca gasiti echivalente de coduri de la alte marci producatoare de filtre....va descurcati f. usor.

sa auzim de bine!

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Salutare...

((wolfvw )) ma poti ajuta si pe mine ,mi'am cumparat o buburuza si am cateva probleme am vazut ca si u ai avut probleme cu cablu de ambreiaj cred ca si eu am aceeasi problema si nu gasesc un mecanic sa il regleze.Vreau sa fac schimbu de ulei si sunt impartit as cumpara uleiul de la NVL dar e mai scump cu 70 lei decat la un servis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, ulei poti folosi Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40, si costa in jur de 156 RON/5L. O sa iti trimit pe PM si siteul unde gasesti uleiul si filtru. Eu tot dinasta folosesc si dintr-un bidon de 5L, mai raman aprox 300ml.Pretul la filtrul de ulei MANN & H. HU719/7X e de 31RON, dar sunt si mai ieftine.Eu iti recomand sa cumperi MANN.Pentru carburant ai MANN & H. WK842/12 la 123 RON si cel de aer e MANN & H. C12107 la 67 RON. :rolleyes:

Modificat de DRIVER07XXX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M'am hotarat ce ulei sa ii bag la BUBURUZA si o sa ii bag Mobil 5w-30 pd(cod 505 01)recomandat este (506 00)ar fi un Castrol Edge(nu folosesc Castrol deoarece am avut 2 golfuri la care foloseam si manca 2L de la schimb la schimb )sau Mobil esp formulta (60 ron/L)mi se pare foarte scump pentru o masina din 2001 iar pe bidon scrie ca e recomandat masinilor cu filtru de particule,am un vw caddy de 2 ani si folosesc Mobil 5w-30 nu completez nici macar cu 1O grame.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu folosesc tot Mobil cu specificatia 505.01 si nu am probleme!

Il recomand si altora care au diesel.si tot legat de ulei, nici eu nu am completat de la un schimb la altul folosind Mobil1. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am completat ulei,intre schimburi.Eu de cand am masina am facut 2 schimburi de ulei si tot cu Castrol EDGE am mers. Nu mai stiu sigur norma, dar mecanici mi-au spus ca e bun la motorul meu.Mobil foloseam pe Passatul de la firma. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mr wolfvw,

AJUTOR :))

Litru de ulei Mobil 5w 30 a fost 35ron/L iar filtru ulei 27ron (Man) Mai am piese de schimbat dar nu mai investesc nimik pana nu o repar daca nu O SA AM O BUBURUZA DE VANZARE :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, ar fi ideal sa poti veni la Targu Mures cu ea, ca aici e un mecanic bun, care se pricepe la Lupo 3L. :rolleyes:

Modificat de DRIVER07XXX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!