Jump to content

Golf 1 Inca In Productie


Asterix
 Share

Postare recomandată

Din intamplare am dat pe net peste o treaba cara la inceput am crezut ca e la misto. Se pare ca in Africa de Sud inca se fabrica si se vinde o varianta imbunatatita a golfului 1.

Se numeste Golf Citi, are motoare pe benzina de 1.4 si 1.6, exteriorul este cam acelasi, iar interiorul este cu totul innoit.

Pretul este intre 6800 si 1000 E. (cam cat loganul romanesc).....

A, am uitat, si linkul: http://www.vw.co.za/models/citi/gallery/

Se pare ca mai exista si o varianta de Golf pickup. : http://www.vw.co.za/models/pickup/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da!misto!dar bordul parca nu se potriveste deloc cu exteriorul,parerea mea!din cate stiam eu se mai face si in brazilia!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot prin Africa de Sud se mai facea si Golf II. O fotografie din articolul respectiv am vazut la avatarul colegului Bogdan_G. Poate ne spune el de unde a luat-o poate vedem articolul.

PS-sper sa nu gresesc si sa fie vorba tot de golf I.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ati vazut cat costa? Primul model de 1.4 (chico) costa 69850 ZAR = 7242.57 EUR! da, am gasit convertor :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, rata de schimb e de cam 9.5 Zar pt un euro. Oricum daca sunt la fel de solide ca cele fabricate acum 25 de ani in Germania eu zic ca fac toti banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta ma gandeam si eu. Poate si la noi ar avea succes, la pret de Logan. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta ma gandeam si eu. Poate si la noi ar avea succes, la pret de Logan. :(

poate cu 2 usi si cu 200 hp :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut ocazia sa le vad live prin trafic. Nu le-am studiat de aproape, dar sunt super faine ca masini de oras. Din pacate datorita situatiei de fapt in Africa de Sud nu prea le vezi conduse de albi. Albii de obicei isi iau masini mai ... rezistente si cu motoare mai mari ca nu se stie cand trebuie sa scapi dintr-o ambuscada la semafor.

Apropo, semaforul rosu nu e obligatoriu in Africa de Sud. Daca esti intr-o zona rau famata e indicat sa nu opresti la rosu si se merge cu usile inchise. Daca faci un accident te cari cat mai repede de acolo. Ori suni pe cineva ori te ia un alt alb. Rata criminalitatii e foarte mare.

Scuzati .. off topicul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan Gavan

Super tare....chiar e un pret bun,,,,dar daca mai pui transport, taxe si alte belele cred ca ajungi la pretul unui Polo nou....deci moneywise nu prea e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca un lucru: au volanul pe dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia e tare cu semafoarele...inca se simt influentele de trib..

Modificat de armando
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar frumos sincer este dragut si cel pickup

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cristianionut

ar fi interesant de vazut la ce standarde se mai fabrica in prezent.Ambasada din Africa de Sud din Romania o fi adus asa ceva pentru personalul din ambasada. :tomato:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Golf City se mai fabrica si azi in Africa de Sud . Este de fapt o combinatie de Golf 1 si Golf 2 . Si se fac doar cu volan pe dreapta .

post-17483-1193307970_thumb.jpg

post-17483-1193307985_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot prin Africa de Sud se mai facea si Golf II. O fotografie din articolul respectiv am vazut la avatarul colegului Bogdan_G. Poate ne spune el de unde a luat-o poate vedem articolul.

PS-sper sa nu gresesc si sa fie vorba tot de golf I.

OOPS, m-ai prins :) Da este vorba de Citi Golf, poza este chiar de pe siteul VW (www.vw.co.za) problema este ca in poza mea este modelul 2005, acum a aparut modelul 2007 care are stopurile schimbate ;)

@Sigi Citi Golf nu este nici o combinatie de Golf 1 si 2, este Golf 1 GTI '83 100% la exterior iar modelul din 2005 a primit bordul de Polo.

Din 2007 au aparut si motorizari puternice si inca ceva, sunt nebuni care le importa in Germania :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tin sa te contrazic , dar as spune ca fata la Golf 1 este dreapta (verticala) , si la Golf 2 este un pic oblica .

In poze sunt : 1: Golf 1

2: Golf 2

3: Golf City

post-17483-1193320160_thumb.jpg

post-17483-1193320175_thumb.jpg

post-17483-1193320188_thumb.jpg

Modificat de Sigi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti cu atentie observi ca la G2 este distanta mai mare intre faruri (ala mic si ala mare) iar la G1 sunt foarte apropiate, de asemenea sunt mai multe grile de City Golf, anul acesta a fost facut un facelift, de fapt dupa modelul dacia berlina care a primit zeci de facelifturi la fel si cei din Africa de sud au tot modificat modelul. Sunt 2 tipuri de faruri, cu sticla clara si fara. Sunte mai multe tipuri de stopuri si mai multe tipuri de borduri.

Este adevarat ce zici tu, adica masca fata este putin oblica dar asemanarile se opresc aici, Citi Golf este un Golf 1 cu Airbag :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 1 cu steroizi, oricum arata bine de tot, si calitatea cred ca e pe masura :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
nadir@boosted.ro

arata prea tare :D

eu m-am combina sa imi iau unu doar pentru caroserie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cum il importi ?? adevaru e ca e beton si la interior...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

asta e treaba ca te costa cam 1500 transportu

ceeace nu prea merita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm.... pentru masina aia merita, daca o faci din pasiune.

problema e daca se poate inscrie la handicapatii de la RAR :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

mda , Citi Golf

fabricat exclusiv in sA

am avut placerea sa vad cate-va exemplare live ( locuiesc in Irlanda) si pot sa zic ca sunt cat se poate de interesante

din pacate pretul ridicat si volanul exclusiv pe dreapta precum si taxele destul de mari impiedica multa lume sa isi achizitioneze unul .

cate-va info :

*se exporta in tari precum brazilia ,argentina si chiar canada precum si in unele tari europene

*variantele disponibile in momentul de fata :

Chico 1.4 - Citi Rhythm 1.4 - Citi 1.4i - VeloCiTi 1.4i - Citi 1.6i - VeloCiTi 1.6i

SPECIFICATII :

Model Power Output

(kW @ r/min) Torque

(Nm @ r/min) Acceleration

(0-100 km/h) Top Speed

(km/hr)

Chico 1.4 54 @ 5600 108 @ 3800 11.7 156

Citi Rhythm 1.4 54 @ 5600 108 @ 3800 11.7 156

Citi 1.4i 62 @ 5500 118 @ 4500 10.8 170

VeloCiTi 1.4i 62 @ 5500 118 @ 4500 10.8 170

Citi 1.6i 74 @ 5500 140 @ 4000 9.3 180

VeloCiTi 1.6i 74 @ 5500 140 @ 4000 9.3 180

1,6 are 74 kw tot e ceva fatza de gti 8v ce are 82kw

motorul de 1,8 a intrat in productie in 2006 noiembrie

ideea cu CITI asta e : sudafricanii nu au incetat productia de golf 1(ca forma).. doar au upgradat-o odata cu trecerea anilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!