Jump to content

Probleme Motor Audi A4


dio_by
 Share

Postare recomandată

pina la urma am gasit problema tot eu....piulita de la suportul de motor din partea dreapta cel care nu a fost schimbat sa desfacut vreo 1cm ...si motorul se plimba pe  surub  si producea acel zgomot..bine ca am reusit dupa cateva zile de .....studiu..... sub masina...tot eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • vicos

    6

  • dio_by

    5

  • mariu51anu

    4

  • Nicu M.

    4

Am zis eu ca e de la suporti, e bine ca s-a rezolvat si nu s-a agravat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, o problema asemanatoare am si eu cu un A4 1.8t cod motor AEB.Cand las acceleratia(in sensul ca ridic piciorul de pe pedala) si cand o calc din nou(indiferent cum) simt o smucitura, asta in mers.Din ceva cautari pe diferite forumuri cu probleme asemanatoare am aflat ca ar putea fi suportii la motor sau cei de la cutia de viteze.Aveti si alte idei ce ar putea cauza smucitura asta?Sau diferite moduri cum sa verific daca intradevar suportii respectivi sunt de vina(in cazul asta as verifica si i-as schimba). Multumesc Anticipat.

Modificat de andrei.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

buna din nou ...stie cineva cum se poate repara pompa de servodirectie...sau cineva care repara pompe de servodirectie in sibiu...multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

 

Bătrânica mea este un A4 B5 din 1995, are fix 219.000 km la bord şi până acum n-am avut mari probleme cu ea - în afară de consumabile d-abia dacă am umblat la ea în 5 ani şi aproape 100.000 km. De vreo 2 săptămâni, însă, i-a apărut un zgomot tare ciudat la motor. De când i-a apărut problema am ţinut-o mai mult în parcare, deci nu s-a înrăutăţit. Am de gând să o duc la un atelier auto săptămâna asta, dar mi-ar plăcea să aud şi părerea voastră înainte. Simptomele sunt:

 

- Zgomotul propriu-zis. În general are un motor foarte silenţios, abia se aude. Acum trezesc vecinii din tot cartierul, trebuie să merg cu ea încontinuu subturată (<2000 rpm) ca să nu sparg geamurile de prin jur.

 

- Nu mai trage ca înainte. E posibil să fie şi un efect placebo aici, că evit s-o mai turez, dar sunt sigur că şi-a pierdut şi din putere.

 

- Scoate mai mult fum. Din nou, poate mi se pare mie din moment ce ştiu de problemă, dar parcă scoate mai mult fum acum. Nu negru, doar mai mult.

 

- Problema pare independentă de turaţie. Dacă o ţin într-a 5a la 2000 rpm şi apăs pedala până la fund zgomotul apare imediat, până să apuce să îi crească turaţiile. 

 

- Se aude de parcă ar da rateuri.

 

În cazul în care n-am explicat eu îndeajuns de bine, aseară am făcut şi un filmuleţ scurt: http://www.youtube.com/watch?v=RJDCGz4YE4U

 

Voi ce credeţi că are? Până acum am auzit că ar fi bobina de inducţie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inspectează şi evacuarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O bobina de inductie iti ia grav din putere; practic nu mai poti sa mergi cu ea decat in suturi si subturat (nu prea poti sa mai treci de 2000rpm ca se duce-n nas) , insa nu are nici o legatura cu zgomotul ala din filmulet. daca la tine face la modul ala, si eu zic sa te uiti tot pe evacuare..Daca ai ceva desprins/rupt/gaurit pe evacuare atunci e normal sa simti si o scadere a puterii asociata cu zgomotul ala. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulţumesc de sfaturi. Am fost la un service şi se pare că e un racord stricat la evacuare. Am scăpat ieftin, sper :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, o problema asemanatoare am si eu cu un A4 1.8t cod motor AEB.Cand las acceleratia(in sensul ca ridic piciorul de pe pedala) si cand o calc din nou(indiferent cum) simt o smucitura, asta in mers.Din ceva cautari pe diferite forumuri cu probleme asemanatoare am aflat ca ar putea fi suportii la motor sau cei de la cutia de viteze.Aveti si alte idei ce ar putea cauza smucitura asta?Sau diferite moduri cum sa verific daca intradevar suportii respectivi sunt de vina(in cazul asta as verifica si i-as schimba). Multumesc Anticipat.

 

Salut,

 

Ai rezolvat problema descrisa mai sus?

La mine se aude si se simte smucitura si la accelerare si la decelerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general cele care pica cel mai repede sint cel de cutie si cel anticuplu, poti sa faci niste teste sau vezi aici:http://www.youtube.com/watch?v=uOk1aanDdb0 sau aici: http://www.youtube.com/watch?v=-dgAPCvwsVw

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filmulete sunt pt motor transversal. A4 are motor longitudinal.

Trimis de pe al meu GT-I9105P folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 

Salut, o problema asemanatoare am si eu cu un A4 1.8t cod motor AEB.Cand las acceleratia(in sensul ca ridic piciorul de pe pedala) si cand o calc din nou(indiferent cum) simt o smucitura, asta in mers.Din ceva cautari pe diferite forumuri cu probleme asemanatoare am aflat ca ar putea fi suportii la motor sau cei de la cutia de viteze.Aveti si alte idei ce ar putea cauza smucitura asta?Sau diferite moduri cum sa verific daca intradevar suportii respectivi sunt de vina(in cazul asta as verifica si i-as schimba). Multumesc Anticipat.

 

Salut,

 

Ai rezolvat problema descrisa mai sus?

La mine se aude si se simte smucitura si la accelerare si la decelerare.

 

da, am rezolvat-o..la masina mea am gasit ca era spart un plastic(altfel nu stiu cum sa il numesc, situat sub galeria de admisie, prins de motor) l-am schimbat si am rezolvat problema...de asemenea, masina accelereaza mult mai rapid si mai agresiv dupa ce las acceleratia si accelerez din nou....daca gaseste cineva o explicatie rog sa posteze, eu banuiesc ca plasticul ala fiind spart, pierdea presiune din admisie(un furtun il lega si de galeria de admisie) si pana se creea din nou presiunea dupa ce lasam acceleratia, dura mai mult timp si de aici acceleratia imbunatatita, iar cand reusea sa faca iarasi presiune, motorul prindea putere prea brusc..repet, nu garantez ca ideea mea este una corecta, si in caz ca cineva gaseste una mai buna, rog sa o posteze...pana la urma, conteaza ca la mine, dupa ce am schimbat plasticul ala, masina nu mai smuceste.Verifica daca nu cumva si la tine e aceeasi problema, la mine am gasit plasticul zdrobit intr-o seara cand aveam alta treaba la masina,involuntar.De asemenea, tu ziceai ceva si de un zgomot, la mine nu se auzea nimic

Modificat de andrei.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salut poate ma ajuta si pe mine cineva  am m un audi a4 din 2002  tip motoe awx  130cv mi sa aprins martoru de la bujii si de la esp stie cineva care ar fi cauza  nu se mai acelereaza si o franeaza cand ai iau contactul asi revine pentru cateva secunde si se aprind din nou 

 

va multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am un audi a4 din 2002  mi se aprinde becul de la bujii si de la esp si nu se mai acelereaza ete un dizel  tip motor awx si are 130 cv 

va multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut.scuze postasem gresit .

Modificat de a.costi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare. Va impartasesc si experienta mea in legatura cu bataie (smucitura) la accelerare si deccelerare. Masina in cauza e un Touran , 2003, motor AVQ.

 La un moment dat am observat ca luminile de la stop pe frana ramaneau blocate cand era pus contactul  si /sau motorul pornit. Am pus testerul si imi arata ca switch frana sau tempomat defect. Am cumparat switch frana  si l-am schimbat , insa nici-un rezultat, am repus testerul sa sterg eroarea crezand ca stergand eroarea voi rezolva problema, insa nu a avut efect.

 Am trecut la etapa urmatoare de verificare  switch ambreiaj (tempomat) pe pompa ambreiaj.

 Trebuie sa mentionez ca masina are tempomat insa nu functiona cand am cumparat masina, cand il activam de la maneta  se aprindea ledul in bord insa nu avea nici un efect. 

In prima faza am verificat sigurantele din compartimentul motor si sub bord. Sub bor erau toate bune doar in compartimentul motot am gasit una de 5A arsa. Am schimbat-o si s-a ars imediat. Am pus una de 7A ( nu recomand) si  a inceput sa iasa fum din zona pompa servofrana. Atunci mi-am dat seama ca este de vina switch ambreiaj (tempomat). Am dezmontat switch -ul sa vad cod-ul pentru a putea cumpara altul. Am cumparat altul nu cu acelasi cod dar am verificat compatibilitatea pe internet si era ok (35 euro). L-am schimbat si am rezolvat problemele. Nu a fost nevoie sa sterg erorile din centralina pentru ca acest swich sa isi faca efectul.

 Concluzie:

 Cu schimbul acestui switch ambreiaj (tempomat) am rezolvat 3 probleme,

1.problema stopului de frana permanent,

2.problema tempomat ( a reinceput sa functioneze), si o alta

3.problema  de injectie zic eu care imi producea zmucituri la accelerare si deccelerare ( avea simtomele unor suporti motor uzati)

care la schimbarea acestui senzor au disparut.

 

Am scris acest post deoarece am gasit foarte utile multe din aceste topic-uri si sper sa il ajute pe cineva. Si eu am urmarit alte topic-uri ca sa pot depista aceste probleme.


Salutare. Va impartasesc si experienta mea in legatura smucituri (bataie) la acelerare si decelerare.

Masina in cauza e un Touran , 2003, motor AVQ.

 La un moment dat am observat ca luminile de la stop pe frana ramaneau blocate cand era pus contactul  si /sau motorul pornit. Am pus testerul si imi arata ca switch frana sau tempomat defect. Am cumparat switch frana  si l-am schimbat , insa nici-un rezultat, am repus testerul sa sterg eroarea crezand ca stergand eroarea voi rezolva problema, insa nu a avut efect.

 Am trecut la etapa urmatoare de verificare  switch ambreiaj (tempomat) pe pompa ambreiaj.

 Trebuie sa mentionez ca masina are tempomat insa nu functiona cand am cumparat masina, cand il activam de la maneta  se aprindea ledul in bord insa nu avea nici un efect. 

In prima faza am verificat sigurantele din compartimentul motor si sub bord. Sub bor erau toate bune doar in compartimentul motot am gasit una de 5A arsa. Am schimbat-o si s-a ars imediat. Am pus una de 7A ( nu recomand) si  a inceput sa iasa fum din zona pompa servofrana. Atunci mi-am dat seama ca este de vina switch ambreiaj (tempomat). Am dezmontat switch -ul sa vad cod-ul pentru a putea cumpara altul. Am cumparat altul nu cu acelasi cod dar am verificat compatibilitatea pe internet si era ok (35 euro). L-am schimbat si am rezolvat problemele. Nu a fost nevoie sa sterg erorile din centralina pentru ca acest swich sa isi faca efectul.

 Concluzie:

 Cu schimbul acestui switch ambreiaj (tempomat) am rezolvat 3 probleme,

1.problema stopului de frana permanent,

2.problema tempomat ( a reinceput sa functioneze), si o alta

3.problema  de injectie zic eu care imi producea zmucituri la accelerare si deccelerare ( avea simtomele unor suporti motor uzati)

care la schimbarea acestui senzor au disparut.

 

Am scris acest post deoarece am gasit foarte utile multe din aceste topic-uri si sper sa il ajute pe cineva. Si eu am urmarit alte topic-uri ca sa pot depista aceste probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, baieti. Am o intrebare aveti idee cat trebuie sa fie presiune de ulei ( la relantiu si turata) la un motor de 1,9 TDI 110 CP  cod motor AFN din '97 . Acum 2 ani mi s-a aprins pentru prima data martorul de ulei din bord direct culoarea rosie. De 2 luni incoace a inceput sa mi se aprinda din ce in ce mai des. Am schimbat senzorului de presiune de ulei si tot asa face. Am fost cu masina la un service unde mi-au zis ca nu am presiune de ulei , dupa care am fost la TESS  , iar cei de acolo mi-au sups ca la relantiu am 0,4 bari , iar in turatie 1,2 bari. Becul nu mi se aprinde dupa un anumit nr de km sau timpi. Pot merge 100 de km fara sa se aprinda sau sa mi se aprinda de ce cel putin 3 ori in suta aia de km. Mi se aprinde ticaie de 2 dupa care se stinge

Modificat de Charli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cod motor? de obicei e 2 bar la 2000 rpm

Modificat de Fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am un audi a4 b6 motor 1.9 awx 131 hp,la mine e o problema asemanatoare dar doar la deccelerare se aude o bataie destul de tare si enervanta (asemanatoare cu luare unei gropi in plin.. )

Momentan nu am fost la o constatare,eu merg pe idea ca ar fi ceva suporti dar care ??.daca cineva sa mai ivit cu problema astept sau un bip pe 0727341343

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt suporturile antibalans,cel de cutie, motor trebuie verificati si inlocuiti daca este cazul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Scrobcristi

Da multumesc pt raspuns ...ala si a fost dupa ce mam enervat putin  l am cumparat(firma a fost firstline parca) si la montat in 50 min nu a fost mare lucru ,acum totul e ok ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua, am o problema cu pornirea-oprirea motorului, imi merge doar 1-2 secunde.(AJM)

Problema a aparut dupa ce am avut bateria descarcata. Am luat bateria jos, am incarcat o in casa, dupa 2 zile am pus-o la loc, porneste motorul si dupa 1-2 sec stop.Alte simptome:

-becul la motorina nu urca deloc, e la minim, desi am vreo 20 l in rezervor

-becurile de la instruments nu se aprind

-cu vag com-ul nu ma pot conecta la ecu, nici la instruments, nici la immo, desi inainte ma conectama la ecu si instruments (la immo nu am incercat), ma pot conecta doar la abs, inchidere centralizata.

Av merificat sigurantele, nu vad niciuna arsa.

Orice sugestie e binevenita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!