Jump to content

Consum Roomster


tereza
 Share

Postare recomandată

Am 830 Km la bord, masina am ridicat-o pe 08.05. De la dealer am mers direct la Rompetrol, i-am facut plinul cu Top 98, am mers 600 Km si i-am facut din nou plinul la Rompetrol cu Efix 95. Rezultat: am mers 600 Km cu 50 de litri, ceea ce mi se pare un consum cam mare desi merg cu climatronicul pornit. Din acesti 600 Km am facut un drum de max 500 Km extraurban (cu trecere de 4 ori prin munti) iar 100 Km in oras, in conditiile in care am 6 Km dus-intors casa servici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezervorul la roomster ar trebui sa fie de 55 l, nu de 50l. sau poate ai aproximat ca 50l combustibilul folosit. daca nu, consumul e si mai mare :D. un pic ingrijorator, nu? cred ca se mai stabilizeaza mai incolo, la mii de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa mai scada consumul, dupa aproximativ 3-4000 km. Pana atunci, trebuie ignorat. Daca si dupa 4000 km o sa ai acelasi consum, atunci sa iti faci probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele alimentari au fost facute cu umplere pana la refuz, ceea ce inseamna ca a doua oara aveam 5 litri in rezervor si am mai pus 50 rezervorul fiind de 55.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai computer de bord? El ce zice?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai computer de bord? El ce zice?

Pai mi se pare cam mare 8,33/100 cat imi arata el, in conditiile in care am specificat cat am mers urban si cat extra-urban. Ma interesa daca e un consum normal tinand cont ca sunt inca in rodaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As spune ca e normal.

Desi nu te contrazic ca e mare.

Explicatii ar fi cam doua: 1. in general motorizarile pe benzina de la VAG sunt cam gurmande (in comparatie cu Opel,Renault)...

2. Ca sa ne referim exact la motorasul tau...aceste este un motor cu o cilindree relativ mica si multisupapa (16v). Ca orice motor aspirat pe benzina multisupapa el isi trage vigoarea din turatii (in general 3800-4000rpm). Conducand masina subturat (mers in oras) cu Climatronicul pornit (e normal in vara asta) motorasul e cam insetat.

Daca la astea adaugi si faptul ca masina e inca in rodaj, ai toate premisele care justifica acel consum.

As spune ca atunci cand o sa obtii 5,8l/100km la un rulaj in afara localitatii, o sa poti fi multumita de componenta consum a masinii tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am facut cam 2300km[imi place sa ma plimb ] amestecat orase-sosea Romania,Bulagaria,Grecia,cu 4 persoane in masina,bagaje la greu si in portbagaj si deasupra,aerul pornit nonstop,inclusiv cind masina stationa pe dreapta si am avut un consum de 7%.Viteza medie pe calculatorul de bord a fost la un 85 la ora in conditiile in care la greci am rulat si cu 150 ,iar la bulgari cu 40........In principiu sint multumit de consum mai ales ca motorul este destul de sprinten,pentru un 1.4.In oras insa pina acum nu a scazut consumul sub 10-11%,functie de cit de tare bag piciorul in ea,si bineinteles cit de mult stai la stop........In total am facut 4700km pina acum,

Modificat de radrom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am facut al doilea plin la 1.150 Km. Au intrat 44,53 litri in conditiile in care am mers 500 Km de la ultimul plin (175 extra-urban si 325 urban plus climatronic pornit). In continuare consum ridicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

I-am facut al treilea plin la 1.700 Km. Au intrat 45 de litri in conditiile in care am mers 550 Km de la ultimul plin (200 extra-urban si 300 urban).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul inca e marisor, dar tinand cont de numarul mic de kilometri, se poate spune ca e destul de normal.

E bine sa tii cont si care este viteza medie inregistrata de computerul de bord intre cele 2 alimentari.

Un consum urban poate sa creasca cu 2 - 2,5 litri/100 km daca viteza medie este de 15 km/h (tinand cont ca viteza medie "normala" este de 30 km/h).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avem rulati peste 2500 km, consumul mediu afisat pe computerul de bord este de 6,7, dar am facut drumuri mai mult inafara, fara viteze prea mari si la turatii pana in 3000, in localitati sub 60, iar in rest maxim 105. in oras intr-adevar papa f mult, tinand cont de consumul instantaneu afisat, mai ales cand motorul nu e incalzit si in aglomeratia din Cluj-Napoca. Drumuri cluj-brasov, chiar si 4 persoane cu bagaje full plus aer conditionat am facut cu 6,3l/100km (la 2 persoane e culmea, 6,2) , iar cluj-baia mare 2 persoane plus ceva bagaje am facut si 5,3.

In legatura cu rezervorul tereza, este un compartiment suplimentar, care il deschizi impingand ceva supapa cu teava de la pompa de benzina. mie mi l-a aratat un prieten, ca nu stiam nici eu despre el. supapa se vede imediat pe teava de alimentare spre rezervor. eu nu am folosit-o inca, dar cred ca sunt altii pe aici care au experienta in privinta asta.

Modificat de shmer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu rezervorul tereza, este un compartiment suplimentar, care il deschizi impingand ceva supapa cu teava de la pompa de benzina. mie mi l-a aratat un prieten, ca nu stiam nici eu despre el. supapa se vede imediat pe teava de alimentare spre rezervor. eu nu am folosit-o inca, dar cred ca sunt altii pe aici care au experienta in privinta asta.

Este acea rezerva de combustibil utilizabila DUPA aprinderea avertizarii de combustibil, cu care se mai poate merge 50 - 80 km. Cititi mai mult despre rezerva de combustibil aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...vor+suplimentar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

I-am facut consumul cand am mers la mare si mi-a iesit 6,5%. Am mers multe portiuni cu 120-130, altele cu mers bara la bara (numai in I-a), dar climatronic non-stop (isi face toti banii) plus portbagaj full.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti multumita?

Daca scoteai 6.00L /100km, eu ma declaram multumit. Insa din ce spui tu acolo, cred ca conditiile de trafic (care la noi sunt cum sunt) au influentat cel mai mult consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ce consumuri aveti la motoarele 1.6 16v ?

PS: Am modificat titlul topicului pentru a se acumula informatii privind consumul tuturor benzinarelor :)

La fel si diesel-arii pot sa-si faca un topic despre consumuri. Sau ei nu consuma ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Te referi doar la benzinarele din grupul VAG sau...? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@themircea: Vad ca ai Laguna 1.6 16v dar eu vroiam informatii despre masinile VAG, specia Skoda, sub-specia Roomster :lol:

Incercam sa mai atrag in discutie ;) de Roomster !

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
avem rulati peste 2500 km, consumul mediu afisat pe computerul de bord este de 6,7, dar am facut drumuri mai mult inafara, fara viteze prea mari si la turatii pana in 3000, in localitati sub 60, iar in rest maxim 105...

La 50 in plus creste aprox consumul cu 1 l.Cam asa se calculeaza consumul/kg. :D

Alex, te rog sa citesti regulamentul forumului si sa ai grija la folosirea QUOTE-ului. Regulamentul nu tolereaza folosirea excesiva a citatelor. Multumesc.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut....intreba cineva mai sus de consumul la 1.6 16v. pai e cam mare, ca sa fiu pe scurt. La 1500km am exact 50:50 urban/extraurban, iar pe bc 2 vad un 8.0L/100km.

Extraurban se atinge ushor 7-7.2, insa daca vrei mai putin trebuie sa stai mai mult intra5a, si sa nu faci multe escapade peste 100km/h.Minimul a fost de 6.5L/100km fara ac si cu 2 persoane in masina.

La urban e distractie...pornita la rece si mers vreo 2 km prin aglomeratia de dimineata imi arata un sincer 11-12L/100km.... :pale:

Ceea ce ma ingrijoreaza e ca toate aceste valori sunt fara ac :icon_thumright: (primavara si toamna prefer geamu deschis in defavoarea instalatiei de ac si de aceea pana acuma nu lam folosit).

Astept totusi sa se mai rodeze pistonasele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salut

pt TheTracker, acum ca ti s-au mai rodat "pistonasele", ce consum are Roomsteru'? Cutia de viteze cum ti se pare in general dar mai ales la frana de motor? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucrurile stau cam asa: 11-12 in aglomeratii mari, 9-10 in oras si 6-7 pe drumuri nationale la un stil relaxat de condus.(valorile mai mari presupun aer conditionat pornit)

Cutia e ok, totul intra usor si in ce treapta vrei. Dar din pacate lipseste treapta a6a pe autostrada.

In treapta a5a am deja 2800rpm la 100km/h si vreo 3200rpm la 120km/h.

Nu stiu exact la ce te-ai referit cu frana de motor... daca poti sa detaliezi ar fi excelent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ma refeream la usurinta cu care poti schimba vitezele, iar la frana de motor daca agata. Spre exemplu: esti in treapta a 3-a, ai 40km/h, 3000 de rot/min, vezi rosu la semaforul aflat la 100 m; vei introduce in treapta a 2-a(daca poti si nu agata) producand o frana de motor pe care o poti ajuta si cu un pic de frana de picior. Daca agata iti creste tensiunea si iti vine sa arunci masina si sa mergi pe jos sau cu troleul. Daca nu, inseamna ca e o placere sa mergi cu o masina asa frumoasa si dichisita cum este Skoda Roomster.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fabro, la fabia ta poti sa faci ce-ai descris mai sus? Daca da, atunci poti sa faci si la roomster pentru ca-s aceleasi cutii de viteze. Totusi, tehnica descrisa de tine nu este prea buna, trebuie sa ajuti sincronizatoarele putin. Eu fac altfel: in timp ce franez usor schimb a 2-a, in felul acesta se reduce treptat si turatia arborelui de iesire CV si-atunci sincronizatoarele franeaza mai usor pinionul de-a 2-a de pe arborele de iesire. :angry:

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!