Jump to content

Instalare prize suplimentare gen bricheta


Extreme
 Share

Postare recomandată

De ceva zile nu-mi mai merge bricheta din masina. Am incercat prima data cu un compresor, nu a mers, apoi am bagat bricheta si a ramas blocata. Sa fie oare vreo siguranta ceva. Nu mai merge nici cea din tetiera spate. Cele doua din portbagaj merg. Ce fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    6

  • BogdyS

    5

  • Nick.sb

    3

  • baca

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

dupa ce verifici siguranta,verifica lamalele de contact din interiorul brichetei(parca ziceai ca s-a blocat)....scoate in prealabil siguranta aferenta sau borna bateriei ca sa nu-ti provoci un scurt-circuit....asigura-te ca si consumatorul care il bagi in bricheta e bun si functioneaza.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva care siguranta trebuie scimbata? Are un cod, o culoare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe capacul cutiei de sigurante este o eticheta de plastic cu simbolurile consumatorilor si nr. locasului unde sunt asezate.

vezi simbolul bricheta,cauta locul sigurantei si verific-o.mai simplu de atat nu se poate.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca mie nu-mi apare pe hartia aia nici un astfel de semn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum a spus si colegul maumau, ai grija sa nu faci un scurt la bricheta, ca acolo se intalneste un + cu un -.... si ai pus-o; ia borna jos inainte sa te apuci de mesterit.

Daca ai folosit si alte chestii aka incarcatoare de tel, pda, sau alte accesorii la 12V, s-ar putea ca lamele de contact din interior sa se fi deplasat, si sa nu mai faca contact cu bricheta; de ex mie imi merge incarcatoru de tel, dar nu imi merge bricheta :huh: . Etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca am gasit locasul care nu avea nici o siguranta acolo si cand am vrut sa bag una am constatat ca nu are nici lamelele (contactele) care prind siguranta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit eu. Este vorba despre siguranta 33. Pe capacul din plastic ai pozitia ei. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut,

Vreau sa imi mai pun inca o pereche de prize pentru detector radar, GPS si ce mi-oi mai cumpara ;) , in asa fel incat sa am cablurile trase aproape de parbriz, fara sa le mai mai conectez la vechea priza si sa merg cu 1000 de "matze" iesind din scrumiera din fatza ;) .

Intrebare:

Banuiesc ca ar trebui conectate pe undeva la tabloul de sigurante, unde mai am si spatiu pentru surplusul de cablu.

La ce pot sa le conectez in asa fel incat sa am mereu curent la ele cand pun cheia in contact dar sa nu imi nenorocesc cine stie ce printr-o rezistenta mai mare?

(recunosc ca nu as lega niciodata GPS-ul de ABS spre exemplu ;)

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am luat din targ un prelungitor de bricheta cu 3 "prize" si il folosesc tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

E foarte important ce vrei sa legi. Daca vrei sa legi detector, telefon, gps etc e bun ce zice Miguel. In schimb daca vrei (ca mine) sa legi o ladita frigorifica, situatia se schimba radical. Majoritatea prelungitoarelor ce se gasesc in targ/benzinarii etc sunt de slaba calitate si nu rezista la un consum mai mare de 20-30W. Ceea ce inseamna ca se va topi instantaneu.

Cred totusi ca intrebarea ta se refera la o chestie mai PRO, astfel incat sa poti alimenta orice in mod normal alimnetezi de la priza de bricheta, fara sa intinzi cabluri de 2.5 :)) prin masina. Parerea mea este ca locul de unde poti trage este chiar... priza de bricheta (din bord, de la locurile din spate sau chiar din portbagaj) pentru ca acolo ai curentul care-ti trebuie si e foarte accesibila si nu legi la cap, legand din alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baru,

Dar pentru detectorul radar nu ar fi mai frumos sa tragi firul pe langa parbriz, sa nu vezi nimic atarnand pe-acolo? Pe maine o sa fac si niste poze la mine sa vezi cum arata. Nici mie nu-mi place insectarul... :) de fire

Si la GPS e aceeasi treaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de unde alimentezi cablul, ca nu cred ca ajunge pana la bricheta!

Daca faci cumva poze, trimite-mi, te rog, si mie la sbogdy@gmail.com sau siclovanbogdan@yahoo.com

Mersi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite cum ar putea arata o munca de calitate. Pozele sant facute cu telefonul :) , dar iti dai seama despre ce e vorba. Pentru alimentare dai jos partea inferioara a bordului in partea soferului, si acolo jos la picioare, aproape de stalp o sa vezi 3 suruburi cu fire rosii si papuci pe capete, si unul cu fir negru cu dunga galbena. Cel mai dinspre stalp (tot rosu, dar mai subtire) e cu + pe contact. De la el te alimentezi, si masa o ai pe stalp intr-un manunchi de fire maro de masa. Firul il impingi frumos inspre baza parbrizului, ca are loc si nu se vede. Daca esti mai meticulos, il dai in banda de bumbac, sa nu trepideze. Rezultatul... se vede:

post-8441-1180776042_thumb.jpg

post-8441-1180776054_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

solutia mea:desfaci capacul de la sigurante,cauti siguranta pt. dezaburire luneta(ori alta care e trecuta prin releul de contact),legi de un piciorus al ei firul de ( + ) al detectorului si ca ( - ) folosesti rama pe care vei gasi un surub la care prinzi celalalt fir,inainte de a lega firele trebuie sa le bagi pe langa parbriz si sa vii cu ele direct in bord la sigurante,acuma depinde unde vrei sa amplasesi detectorul,la mine e sus langa oglinda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

@ cosmin: stima pentru ce ai facut. Problema e ca in Bucuresti e "neperformant" sa faci o asemenea treaba de calitate. Risti un dosar de dauna la firma de asigurari unde ai CASCO pentru un geam lateral :). Off topic: Saptamana trecuta Passat B6 cu numere rosii, geam lateral spart si torpedou fortat si facut PRAF (cu o ranga ceva cred) si asta pentru ca in parbriz avea un suport de PDA. Probabil ca se astepta sa gaseasca in torpedoul inchis cu cheia si PDA-ul :) end off topic.

Modificat de Rumplestilskin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o astfel de "instalatie de alimentare"...am luat o priza de telefon fix, am scos tot din ea, am pus 5 mufe RCA-mama, direct pe capac, cutiuta am lipit-o cu banda dublu adeziva sub bord in partea stanga si am alimentat-o din panoul de sigurante de pe bricheta. De acolo alimentez deocamdata neoanele de interior. Pentru detector de radar tot la varianta cu firul pe langa parbriz ma gandeam, dar inca nu mi-am luat detector :icon_thumright: urmeaza... Eventual la capatul firului de pe bord sa mai pun o mufa mica (incarcator telefon) iar cablul detectorului sa il tai scurt si sa ii pun o mufa mica, sa il pot lua jos oricand, fara sa umblu la fire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna treaba Cosmin, multumim frumos!

Acuma vin si eu cu o intrebare(poate stupida, poate nu)! Vad in poze ca ai pus detectorul peste senzorul de temperatura din masina. Nu are nicio influenta asupra lui, adica mai indica bine temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hey,

Multumesc pentru informatii.

Din pacate chiar tipul de la care am luat detectorul mi-a recomandat sa nu tin suportul pe bord ca s-ar putea sa imi sparga cineva masina sa caute detectorul. Deocamdata ma risc si cu suportul de detector si cu cel de PDA, dar PDA-ul si detectorul nu sunt in masina.

Sper sa nu ma aleg cu vreo ranga bine plasata.

M-am gandit ca pt detector sa trag intr-adevar de la luneta pt ca in felul acesta am curent doar dupa ce pornesc motorul. Urasc sa stau in benzinarie si sa-mi bipaie de parca intreaga politie ar fi pe urmele mele.

Pt mi-ar placea sa trag de la ceva alimentat non stop ca sa mai si incarce acumulatorii.

restul device-urilor pe care le-oi mai cumpara cred ca le voi alimenta printr-o priza cu 3 pusa pe undeva pe bord si legata la o alta siguranta allways on.

M-am mai gandit sa trag curent pt de toate de la plafoniera dar mi se pare cam multa munca.

@bogdyS, din cate stiu eu climatronicul are mai bine de 8 senzori in habitaclu. Daca maschezi pe unul dintre ei nu cred ca e o mare problema.

10x again guys

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BogdyS, ala e senzor de soare pentru climatronic, nu e senzor de temperatura. Ala are rolul de a comunica unitatii de la climatronic daca Soarele bate direct pe parbriz, ca sa bage mai mult rece, sa compenseze caldura Soarelui. Deci probabil ca imi baga putin mai cald decat ar trebui, cand bate Soarele direct pe bord. ;)

Baru, din stiinta mea exista doar 2 senzori chiar in unitatea de la climatronic, si atat. Ar fi si in plafoniera locul, dar senzor inca n-am vazut in nici una. Curent de la plafoniera nu prea e bine sa tragi pentru alti consumatori, ca soliciti instalatia, partea aia fiind dimensionata pentru cele 3 becuri, doar. Eventual un detector radar si atat.

Uitati si o poza cu locul de alimentare de care vorbeam:

post-8441-1181024833_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, asta cu aerul cald nu se intampla numai daca e climatronicul pe auto? Ca altfel nu cred ca are legsatura cu sensorul acela! Si mai am o intrebare: cablul de la detector a avut in capatmufa pt bricheta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa aceea de bricheta se poate inlocui, sunt 2 fire (+/-), dar atentie la garantie, cred ca o pierzi, daca tai firul. Incearca sa o desfaci cumva, daca merge, si sa scoti firele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, e vorba de functionarea cu clima pornita. Daca e Soare puternic afara si iti bate in parbriz, climatronicul, cu ajutorul acestui senzor, va reduce temperatura aerului ce il baga, pentru a compensa caldura Soarelui.

Referitor la cablu, da a avut mufa, dara aia se desface, si scoti firul afara, fara sa-l tai. Astfel, in eventualitatea ca vrei sa vinzi detectorul sau ai probleme cu el, ii montezi frumos mufa inapoi, si gata. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!