Jump to content

Pareri despre VW Caddy


elikratos
 Share

Postare recomandată

Bullbarul ala face toti banii! Si intradevar, Caddy este o masina exceptionala, fie ca mergi cu prietenii in vacanta, fie ca rabatezi scaunele si cari marfa cu ea, e o masina care isi scoate banii. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am avut un caddy din 2006 1.9tdi 105 CP. Era Life, 7 locuri. credeti-ma, puteti cara de la 6 oameni la cartofi(cu grija sa nu se murdareasca) si veti fi incantati de masina. Motorul de 105cp poate foarte mult... spun eu. nici nu m-as uita la un renault, peugeot, citroen etc. sa se ocupe francezii de braneturi, tehnica e pentru altii. GO CADDY

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Agentia mea a achizitionat un Caddy Life cu motor SDI... E de treaba masina. M-a impresionat stabilitatea pe drum.

Motorul SDI cam lenes, dar trainic. In sensul asta a fost preferat fata de TDI. Doar nu e avion si nici masina de curse...

Avea consum ceva mai mare decat ceea ce se gaseste prin descrierea oficiala. Si-a revenit odata cu rularea, dar inca nu suficient. Mai asteptam...

In rest, n-am avut ce sa-i reprosez... Numai laude.

Cateva notite despre design:

Exterior:

Are o linie stilata, o combinatie senzationala intre linie calda continua si linie rece discontinua, placuta ochiului...

Acest stil il mai pastreaza astazi in 2009 doar Phaeton-ul si Caddy-ul.

Din pacate nu se regaseste nici macar la Passat de la versiunea B6 (2006) in sus.

Interor:

Renumitul stil se pastreaza la toate inerioarele VW, indiferent de model...

Deci detinatorii de Caddy au parte de un interioar generos, confortabil, ergonomic si elegant.

Acum depinde de fiecare cum il doteaza. Important este sa nu-l supraaccesorizati nici la exterior si nici in interior.

Altfel Caddy-ul risca sa ajunga un kitch pe 4 roti.

La achizitionare am facut comparatii cu modelele din aceiasi categorie de la Peugeot Partner, Fiat Doblo, Citroen Berlingo, Renault Kangoo, si Loganurile...

Si am testat catevae versiuni de Caddy

Desi mai scump, recomand orice Caddy (fie autoutilitara, fie autoturism, fie LIFE, fie KOMBI, fie VAN, fie maxi, fie sportline, fie confortline, fie TDI, fie SDI, fie ce-o fi - merita!!!).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ca fericit posesor de Caddy Life... am si eu o nelamurire... Stateam bucuros ca am o masina care fel de bine poate fi si utilitara de carat chestii cu ea... ca doar are arcuri cu folii pe spate. Pina m-am lovit de problema... si am constatat ca legal pot cara cu ea 2280-1667=613 kg... Minus o suta soferul... Parca m-a dezamagit aspectul (stiu si ca ea de fapt poate duce mai mult decit 600 kg dar... amenzile in caz de prindere pornesc de la 5000 roni...)

Si am mai remarcat doua vanuri mai serioase care au alta solutie - nu stiu sigur daca e solutie de serie, spun doar ce am vazut in trafic la altii: vito (viano) cu arcuri elicoidale pe spate... La fel si peugeot expert. Nu mai pricep care e treaba cu arcurile, de ce au pus vw folii pe spate la caddy daca tot numai 500 kg duce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul e foarte simplu . Poti sa pui linistit pe un Caddy 800 kg si sa mergi 600 km fara probleme ( in RO , ce sa mai zic pe autostrazi ca in D ) . Masina nu se va lasa excesiv pe puntea spate , motorul trage bine , doar atentie la frane pentru ca la greutatea asta creste distanta de franare . Pentru a nu avea probleme cu supraincarcarea s-a ales aceasta solutie mai arhaica dar mai sanatoasa . Spun asta din experienta proprie . La 500 kg incarcare + driver , masina practic nu simte mare lucru in plus fata de un drum doar cu sofer . Asta pentru 1.9 tdi/105 CP :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut!

Am si eu un Caddy 1.9TDI , 105hp, 7 Locuri, cu destul de multe dotari pt Acest model, cum ar fi: 4 airbaguri ( doua in bord si doua in scaune ), oglinzi incalzite si electrice, inchidere centralizata si a geamurilor din telecomanda, geamuri electrice, scaune incalzite, duze de spalat parbrizul incalzite, etc.. cumparat acum 3 ani si jumatate de nou si am ajuns sa fac pana acum 250 000km. Masina se comporta si acum excelent. In timp, am mai dotat-o cu cotiera Armster din piele cu reglaj pe inaltime, etc cu prindere speciala pentru Caddy fara sa ma incurce la frana de mana, Xenon, DVD cu GPS, TV, Touch screen de la Witson pentru a crea o atmosfera placuta in interior ( copia dupa RNS 510 de la VW ), deci nu a trebuit sa improvizez prinderi, camera de marsarier pt aprecierea distantei, niste ornamente cromate, etc.

Ca sa ai o idee cam ce-am schimbat la ea pana acum, si banuiesc ca asta te intereseaza mai mult, sunt:

Pana la 100 000km, nu am schimbat absolut nimic.

1. Am inceput cu distributia

2. 140 000, am schimbat placutele ( Daca te intrebi de ce atat de tarziu, raspunsul este ca fac drumuli lungi si nu prea folosesc frana )

3. la 150 000 , m-a lasat semnalizatorul ( Probabil l-am folosit prea des, si a costat 300 lei .. si apoi m-am ofticat ca n-am cumparat semnalizatorul cu, cruise control, care era la acelasi pretz)

Motorul mergea si atunci impecabil

4. Am inlocuit jantele de 15`` tabla, cu jante originale aliaj de pe Skoda Superb de 16``si putin mai late si destul de simplutze, dar rezistente, punand cauciucuri de 205/55/16 ( nu m-am incurcat cu jantele after market ) . Pe langa ca a schimbat aproape total masina ca design, am observat ca franeaza mult mai bine si am stabilitate mai buna pe sosea.

5. pe la 180 000km, mi s-a fisurat un furtun de apa, intre motor si radiator ( si asta nu pentru ca era imbatranit, ci pentru ca de la vibratiile motorului, niste cabluri au frecat de acel furtun pana l-a tocit gaurindu-l usor . pret: 130 lei )

6. Si de la 190 000, a inceput sa mi se auda un sunet ciudat cand stateam la relanti si cand luam piciorul de pe ambreiaj .. ( m-am gandit ca da semne de oboseala ambreiajul care incepuse sa patineze uneori, si l-am schimbat pe la 220 000km.. pretz: 900 lei.. iar dupa montare , ink mai facea... si apoi am aflat ca era volant, pretz: 1300lei... + 300 lei montarea, pe care nici astazi nu am schimbat-o deoarece astept sa termin leasingul.. asta e )

7. Cand merg pe un drum pavat , sau cu pietris, aud pe spate un zdranganit foarte stresant care inceteaza sa se mai auda dupa ce apas usor frana sau cand masina este incarcata ( Explicatia: cand este masina incarcata, cablul de frana se intinde ushor, tragand etrierul intr-o parte, nelasandu-l sa mai zdrangane) . Se aude din cate am inteles ghidul de montare al etrierului , costand pentru un singur etrier 430 lei... fiind cam foarte scump :P

8. La 230 000 Capete de planetara: 260 lei/ buc + rulment dreapta fata: 520 lei

Cam asta e tot ce-am schimbat la masina mea la km pe care-i am pana acum. Bucshile inca sunt bune.

Pot sa spun ca ma bucur si in continuare de ea fiind foarte incapatoare, practica in afara serviciului, si il recomand, mai ales ca in perioada asta am vaz ca s-au mau ieftinit.

Sper ca ti-am putut fi de ajutor:) Saliu`

Revin cu o poza, doua de acum 1 an cu Masina mea, ignorand oglinda care e lipita cu scoci pe care o lovisem, inlocuind-o curand :(

CADDY RULLZZ!! :(

post-16244-1255534482_thumb.jpg

post-16244-1255535930_thumb.jpg

Modificat de eniss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

E super masina asta ,mai ales aia din poza,,,,si la toate masinile mai cade cate o piesa ,ca ,la ce drumuri avem.......Ca sa nu deviez de la subiect,este o masina fff buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

subscriu la ce a zis consateanu meu

la 26500 am un caddy cu dotari unice si la 130 mii km am schimbat numai 2 becuri si un senzor de diferenta de presiune

except ulei filtre distributie...

post-53015-1273387111_thumb.jpg

post-53015-1273387174_thumb.jpg

post-53015-1273387234_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la Connect -ul tdci de 110 cp v-ati gandit ? . Merge la fel de bine , chiar mai bine . Iar pretul e mai mic . Eu am unul (la fel full : navi , abs , esp , webasto , etc. ) . Si inainte de a cumpara am facut test cu amandoua ; si sincer nu merita diferenta de bani pt. un mic plus de confort . Connect-ul poate cara si mai multa greutate ; ceea ce e esential la acest tip de masina . Si daca vreti motorul de 110 cp cu 280 nm in overboost mi se pare superior lui Caddy 1.9 tdi ; iar consumurile sunt la fel . Connect-ul ia de la 5 la maxim 7.0 in functie de stil de mers si incarcatura . La fel : al meu are in prezent 242.000 km si merge stas (cumparat la 90.000 km din "Deutchland" ). Am schimbat distributia la 160.000 km , un rand de placute si o bieleta la bara stabilizatoare ; in rest ulei + filtre , apa , paie si bataie .

Caddy 2.0 sdi pe care il mai avem e foarte puturos ; dar in schimb vorba unor colegi de pe aici : foarte trainic . I s-a schimbat uleiul si pe la 17-18.000 km (de .. masina de firma , pe care toti o birjaresc , a avut vreo 7 soferi pe ea ) si in prezent are 320.000 km si la un schimb de ulei ia vreo 750 gr. ulei ( pt. PD Castrol Edge 5w40) . Deci foarte bine in conditiile in care a fost exploatat . Si nici nu ma astept sa pice motorul inainte de 550.000 km . Deci pt. VW SDI un MARE plus la fiabilitate . Dar cine merge cu un motor atat ; mai ales cand e asa de puturos ???

Una peste alta dintre toate ca un raport : pret / fiabilitate / confort / greutate ( incarcatura ) am ales Tourneo Connect (cel de 110 , ca celalalte de 90 si 75 sunt mai puturoase , daca nu chiar letargice ) si nici acum nu a-si alege altceva .

Asta o spun cu mana pe inima dupa ce am mers si cu Kangoo 1.5 dci 85 ; Tepee 1.6 hdi 90 ; Caddy 1.9 tdi 105 . Doblo nu am incercat pt. ca stiu ca stau prost cu fiabilitatea ( asta cu toate ca motoarele de 1.9 120 cp am auzit ca au ceva nerv ) .

Versiunea lunga Caddy 2.0 tdi nu am testat-o pt. ca e prea scumpa - dar pt. cine crede ca o astfel de masina merita atatia bani atunci da intradevar : ca motor (140 cp ) cu siguranta nu este altul mai nervos in toata gama de utilitare (nici mici nici mari ) . Dar pt. mine este mult prea scump decat merita o autoutilitara .

Salutari

Si drumuri bune sa aveti , si fara evenimente

Modificat de cristivr6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am ajuns la 3 ani de proprietar de caddy... Sint super incintat de masinuta, cu o mica exceptie...

In 3 ani am umblat o data la roata de rezerva (in primul an) si apoi 2 ani pauza. Pina alaltaieri cind am facut o pana in piatra neamt (ocoliti iesirea din piatra neamt catre tg neamt... :wub: ) si dau sa schimb rotile. Sistemul de prindere al rotii de rezerva e unul foarte prost gindit. E o tabla indoita in forma de L cu un capat prins de caroserie si in celalalt capat 2 filete sudate pe tabla - evident cele 2 suruburi care trebuie desfacute pentru a da rezerva jos. Ei, filetele in partea de sus fiind descoperite au adunat mizerii si cind sa desfac... trageam de cheie ca de un filet ruginit, cu atita forta incit tabla s-a indoit. Nu am reusit sa desfac suruburile pina la urma si in disperare de cauza... am tras de tabla aia inainte si inapoi pina am rupt-o. Am schimbat roata, am pus rezerva in portbagaj si tabla am legat-o cu sirma. Deci... o solutie tehnica proasta adoptata de inginerii nemti - acolo trebuia sa fie o cutiuta care sa acopere filetele in partea superioara, sau un sistem mai destept , ce naiba, am dat o caruta de parale pe o masina nemteasca insa cind vine vorba de solutii tehnice se zgirceste la 0,5 m patrati de tabla.

In rest... o sa aplic eu solutia tehnica mai buna... poate ma contacteaza VW sa le dau schita, nu cer bani multi... :D

Tourneo connect nu avea cutie automata, am vrut musai. Cred ca inca nu au bagat... Singurele dubite cu cutii automate sint caddy, combo (la care cutia automata e un esec total), kangoo (insa renault nu vinde in ro kangoo automat...) si cam atit din cite stiu eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu un Caddy 1.9TDI , 105hp, 7 Locuri, cu destul de multe dotari pt Acest model, cum ar fi: 4 airbaguri ( doua in bord si doua in scaune ), oglinzi incalzite si electrice, inchidere centralizata si a geamurilor din telecomanda, geamuri electrice, scaune incalzite, duze de spalat parbrizul incalzite, etc.. cumparat acum 3 ani si jumatate de nou si am ajuns sa fac pana acum 250 000km. Masina se comporta si acum excelent. In timp, am mai dotat-o cu cotiera Armster din piele cu reglaj pe inaltime, etc cu prindere speciala pentru Caddy fara sa ma incurce la frana de mana, Xenon, DVD cu GPS, TV, Touch screen de la Witson pentru a crea o atmosfera placuta in interior ( copia dupa RNS 510 de la VW ), deci nu a trebuit sa improvizez prinderi, camera de marsarier pt aprecierea distantei, niste ornamente cromate, etc.

Salutare eniss

Ma intereseaza si pe mine cotiera Armster care ai montat-o pe masina...Are reglaj inainte-inapoi? Ai montat-o peste consola dintre scaune, sau a trebuit sa demontezi cate ceva? Poti atasa 1-2 poze?

Trimite-mi PM, daca vrei, m-ar mai interesa si niste ornamente care le ai pe masina

Mersi

Trec putin si la subiectul topicului

Sunt tare multumit de masina, am 45.00 km si nici o problema, functioneaza ca-n prima zii (8.500 km), dar

ce mi-ar fi placut e sa avem posibilitatea sa demontam scaunele din randul 2, in caz ca avem nevoie de mai mult loc;

totusi noul Caddy este inzestrat standard cu aceasta optiune practica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce mi-ar fi placut e sa avem posibilitatea sa demontam scaunele din randul 2, in caz ca avem nevoie de mai mult loc

Scaunele alea stau in trei suruburi cap stea... doua pentru bancheta si unu pentru scaun. Stiu ca ar fi trebuit un sistem mai simplu si inteligent, dar daca ai nevoie sa dai jos scaunele... se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un vw caddy din 97 1.9 sdi de la firma si consuma cam 5 - 6 in oras . mai mult de atat ce poti cere ? :251:

ieri mam apucat sa vad care e problem de nu porneste si ca sa raman surprins ca masina are cipul lipit direct pe cititor :banghead: nu il are pe cheie si eu ca baiat ce sunt am pierdut cipul :screwy: ce pot face ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut, am si eu un caddy ,de curand cumparat, si am o mare problema nu porneste cand dau la automat,nicimacar nu invarte electromotorul.ce sa fac?!?!?!?!?!?!?!?!!???!!!!!!!!!!!!!!!(ma sui in masina ii pun contactul astept sa se stinga bujia(1.9 sdi) si ii dau mai departe ...................si nimica sta de parca nu am dat sa pornesc!!!!!!!!! ce poate sa fie??????? pls help,multumesc anticipat:D

mentionez k se aprinde airbagul si abs-ul

de fapt aste-s singurele kre atau cel mai mult aprinse...ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Care stie daca exista diferenta intre motorul 1.9 tdi 105CP - si 1.9 tdi 75 CP (diferenta de constructie.. sau care e motivul de unul are caii mai putini..??), daca s-ar umbla la motorul de 75 CP. s-ar putea face de 105 si sa nu existe probleme in timp ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa stiu ce parere aveti despre un vw caddy ,motor pe benzina de 1,4.vreau sa-l cumpar.masina este din 2002 si are cam 150.000 km reali cu carte service vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

uita de masina asta la ce consum are si ce preturi are benzina uita,de ce crezi ca proprietarul o marita il arde la consum e o masina grea motor ala-i e prea mic pt ea eu am un caddy si stiu ce vorbesc doar ca-i 1,9tdi si si asta consuma destul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Am in prezent o skoda fabia sedan 1.9 sdi,2003,cca 207000 Km;numai de bine din toate punctele de vedere!

Totusi imi doresc ceva care sa fie si masina de zi cu zi,insa sa imi permita sa o folosesc si pe post de semni- camper in timpul partidelor de pescuit sau a iesirilor de 1-2 zile in natura;Dupa ce am tot citit si cautat cred ca s-ar potrivi un caddy maxi 1.9TDI 105CP.As dorii sa stiu daca cineva il foloseste si in acest scop;care sunt punctele lui slabe;alte sfaturi si pareri; as fi dispus sa investesc cca 12-14000Eu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu mai sus, adica un T5 scurt, tot 1.9 TDI 100cp

aceiasi putere, dar spatiu berechet, culci banchetele si dormi linistit in el pana la 4 adulti, si intins nu covrig :)

la suma ta, gasesti T5-uri 1.9 bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Eu am 1,9 TDI de 75 CP, ultimele modele 2010. Sunt super multumit de el. Un pic cam zgomotos.

Nu m-am dus la garantie cu el ca nu e nevoie.

Diferenta dintre 75 si 100 CP, se zice, ar fi din calculator si din...turbina. Daca treaba cu calculatorul s-ar rezolva imediat, cu o mica cinste, la dealer-ul vw ,se pare ca turbina nu tine ... la 100 de cai.

Momentan nu ma tenteaza, imi ajung 75.

Planuri de viitor... o cutie cu 6 trepte este mai mult decat necesara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1,9 TDI de 75 CP, ultimele modele 2010. Sunt super multumit de el. Un pic cam zgomotos.

Nu m-am dus la garantie cu el ca nu e nevoie.

Diferenta dintre 75 si 100 CP, se zice, ar fi din calculator si din...turbina. Daca treaba cu calculatorul s-ar rezolva imediat, cu o mica cinste, la dealer-ul vw ,se pare ca turbina nu tine ... la 100 de cai.

Momentan nu ma tenteaza, imi ajung 75.

Planuri de viitor... o cutie cu 6 trepte este mai mult decat necesara.

Cum adica '' nu m-am dus la garantie cu el ca nu e nevoie '' ?

Cutia are alte rapoarte la 75 CP , fata de 105 si compenseaza partial diferenta de putere , cel putin asta mi-a spus-o dealerul . Cat despre zgomot asta e PD-ul. Ce cod are motorul tau ? La o cutie cu 6 trepte , practic a 6 - a o folosesti doar pe autostrada , in trafic urban / interurban 5 sint suficiente . Asta desi BC-ul imi arata sa schimb ,pentru economie , direct din a 4 in a 6 citeodata ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai... nu m-am dus la garantie pentru ca este o masina fiabila. Schimburile le fac la un service mic.

Ce este PD-ul care face zgomot. Eu ma refeream la zgomotul de diesel in general, daca puneau si ei un capac la motor, daca puneau o captuseala pe capota, se auzea altfel.

In legatura cu cutia 6 trepte, am avut ocazia sa ies pe autostrada, afara si la 130 ...urla. Nu stiu cum ii da unii 150, ca mie mi-ar fi mila. Adica am cumparat-o sa ma tina mult , cu toate ca este de firma.

Motorul este BSU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai... nu m-am dus la garantie pentru ca este o masina fiabila. Schimburile le fac la un service mic.

Ce este PD-ul care face zgomot. Eu ma refeream la zgomotul de diesel in general, daca puneau si ei un capac la motor, daca puneau o captuseala pe capota, se auzea altfel.

In legatura cu cutia 6 trepte, am avut ocazia sa ies pe autostrada, afara si la 130 ...urla. Nu stiu cum ii da unii 150, ca mie mi-ar fi mila. Adica am cumparat-o sa ma tina mult , cu toate ca este de firma.

Motorul este BSU.

1. E o greseala majora sa nu faci reviziile la termen / service autorizat si sa pierzi garantia :dry: mai ales ca preturile au scazut mult.

2. PD inseamna motor diesel cu sistem pompa injector ( pompe duse PD , fiecare cilindru are o mica ''pompa'' de injectie ) , e un sistem folosit de VW pentru utilitare pana in 2010 cand au trecut la motoare common rail ( rampa comuna , exista o singura pompa de injectie pentru toti cilindrii ) , CR , acest sistem este mult mai silentios decat PD , sistem folosit azi de toti fabricantii de masini .

3. La 130 km/h , 3000 rpm , masina e cu adevarat zgomotoasa , vechiul meu Caddy avea si capac pe motor si captuseala pe capota ,la asta nou in primele 2 saptamani nu auzeam motorul :icon_confused: Cu toate astea , am mers in D , cu ''batranul cu ..200 km/h , 185 pe GPS , dar recunosc ca autostrada era in ''panta'' coborand , si zgomotul nu era fantastic de mare , ce-i drept faptul ca la radio mare lucru nu mai auzeam :icon_confused:

Modificat de caddy.fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La acesta nou (2.0 TDI) ai capac la motor si captuseala pe capota??

Chiar nu stiam faza cu pompele-duze, ca de aici ar fi zgomotul. Oricum ,motorul s-a mai lasat, cand a fost nou, adica pana in 5000km, chiar eram dezamagit de zgomot si cautam pe la dezmemebrari capac plus captuseala capota. Evident nimeni nu o vindea fara capota. Eu vin de pe un Fiat Doblo 1.3 Mjet, care este silentios, dupa 60 la ora nu se mai auzea ca e diesel.

Alta chestie care m-a dezamagit...culoarea ceasurilor de bord, vroiam si eu albastrul acela si cand colo rosii.

Dar in ansamblu...e VW...si se vede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La acesta nou (2.0 TDI) ai capac la motor si captuseala pe capota??

Chiar nu stiam faza cu pompele-duze, ca de aici ar fi zgomotul. Oricum ,motorul s-a mai lasat, cand a fost nou, adica pana in 5000km, chiar eram dezamagit de zgomot si cautam pe la dezmemebrari capac plus captuseala capota. Evident nimeni nu o vindea fara capota. Eu vin de pe un Fiat Doblo 1.3 Mjet, care este silentios, dupa 60 la ora nu se mai auzea ca e diesel.

Alta chestie care m-a dezamagit...culoarea ceasurilor de bord, vroiam si eu albastrul acela si cand colo rosii.

Dar in ansamblu...e VW...si se vede.

Am avut capac la motor la vechiul Caddy , 1.9 tdi / 105 /2004 , din pacate la cel nou , model 2011 nu mai am :dry:

Culoarea de fond la bord era albastru , acum este alba , dar rosu ....? poate te referi la culoarea cifrelor ?

Cat despre fiabilitate , dupa 7 ani cu Caddy urmeaza alti ...x.. tot cu Caddy , sper sa am doar aceleasi probleme in anii ce vin pe care le-am avut cu batrinul Caddy !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!