Jump to content

1.9 Tdi 1z


Romy
 Share

Postare recomandată

Pierd din lichidul de racire al motorului...

Si se-ntampla numai vara,cand este cald afara...Nu-mi explic de ce...

Pierd cam 1,5 litri...PE ZI!

Sper sa nu fie grav... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pompa de apa nu curge si in compartimentul motor e totul uscat atunci pregateste-te sa schiimbi calorifierul de caldura. Eu l-am schimbat in decembrie 2006.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caloriferul pierde numai vara? :vaidecapulmeu: Cred ca trebuie sa verifici pompa de apa, ar putea sa aiba pierderi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se observ

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doua categorii de locuri pe unde poti pierde lichid de racire:

a. In exteriorul masinii

b. In motor

----

Pentru "a." se gasesc urme pentru ca antigelul lasa de obicei o dara alba; pentru "b." ai abur in evacuare si / sau ulei spumat puternic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Cred ca si David Copperfield ar avea probleme sa faca sa dispara 1.5l de antigel pe zi fara sa se vada vreo urma... Uita-te cu mare atentie ca trebuie sa vezi urme. Fa un test simplu, strange in mana un furtun din ala gros care intra in radiator si spune cum ti se pare ca presiune. Ti se pare ca e usoara presiune in instalatie sau e presiune atmosferica? Sunt aproape sigur ca nu o sa simti nici o presiune in circuitul de racire. poate ti se prelinge undeva pe motorul cald si se evapora, de aia nu il vezi sub masina, insa daca te uiti atent o sa il vezi prelins pe undeva...daca ar intra in motor ai scoate abur ca o locomotiva la asa cantitate :beerchug:....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

emilian2005

pai daca nu vezi urme nici in cabina nici compartiment motor,si dupa cum spuneai ca pierzi doar vara cand se incinge at mai mult ca sigur chiulasa cu probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ManiacuV6 - Nu vad in compartimentul motor nici o urma alba,cum lasa antigelul.Iar pompa de apa nu stiu cum as putea-o verifica,daca curge sau nu...

@BLiTZ - Mocheta nu este umeda,si nu gasesc urme de lichid sub masina...

@andREI - Daca am abur in evacuare,ar trebui sa se vada?Iar cand spumeaza uleiul,ce inseamna?

@I_am_Stealth - M-am uitat atent in compartimentul motor,si NU vad urme.Dupa ce opresc motorul,daca strang de furtunul care intra in radiator,opune o rezistenta destul de mare...pare a avea o presiune destul de ridicata.

Daca ar fi chiulasa crapata,sau garnitura,ar trebui ca performanta motorului sa fie redusa?

Nu se simte nici o diferenta in functionarea motorului.Se infinge la fel de bine,iar temperatura apei e la 90 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca ,daca strang de acel furtun gros prin care trece lichidul de racire,se aude un fasait in zona radiatorului de caldura...Sa fie fisurat,oare? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca ,daca strang de acel furtun gros prin care trece lichidul de racire,se aude un fasait in zona radiatorului de caldura...Sa fie fisurat,oare? :))

aceeasi problema o am si eu cu un golf 2.0 tdi

am fost la augsburg si nu au gasit nimic

ultima chestie mi-au zis ca e garnitura de chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e garnitura de chiulasa...Nu mai zic de chiulasa crapata... :huh:

Ma gandesc sa unesc turul cu returul caloriferului,si daca tot mai pierd lichid de racire...e grav... :huh:

Ce ziceti,e vreo problema daca incerc asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e nici o probleme.Poti incerca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu luni dimineata sunt programat la seat Pantelimon la service

asa ca dupa amiaza va spun sigur care este problema

romy tu ai fost cu masina la vreun service??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RomY incearca sa unesti turul cu returul caloriferului. Asa iti dai seama sigur daca pierzi lichid sau nu. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dansmyley - Nu am fost la service.Deocamdata mai incerc cu ce pot face eu.

@ManiacuV6 - OK.Am sa incerc chiar maine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bafta multa si sa ne tii la curent cu ce se intampla. Un 1Z e ceva ce voi aprecia totdeauna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am unit turul cu returul caloriferului,si s-a rezolvat.NU mai pierd lichid de racire. ;)

Pierdeam lichid pe la cotul returului de la calorifer.E din plastic,si probabil s-a fisurat.Cand strang de furtun se vede cum stropeste cu un pic de lichid,si se aude si un fasait clar.

As vrea sa demontez tot blocul acela,unde se afla ventilatorul si caloriferul,dar nu realizez cum.Nu vad sa aiba surburi.Pare a fi lipit,cumva..Destul de aiurea..Vreau sa incerc sa repar caloriferul,dar mai intai trebuie sa-l demontez.Daca stie cineva cum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine ca ai incoltit problema. De aici incolo problema nu mai are scapare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!