Jump to content

Pregatire Pentru Nefolosire Indelungata


macinmac
 Share

Postare recomandată

din titlu cred ca se intelege deja,dar,am sa fiu mai explicit: plec in america si nu am de gand sub nici o forma sa o vand(122,000 km).am sa o tin intr-un garaj cel putin un an pana ma intorc de la munca de acolo...ce trebuie sa fac si ce nu,cum sa o las ..ma refer la orice,motor,baterie,motorina tot ce e nevoie ca sa nu am probleme cand ma intorc.

sa vedem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Incearca sa o lasi suspendata pe niste capre, cu rotile desumflate, unge chederele cu glicerina, lasa geamurile intredeschise, bateria scoasa de pe masina, ambreajul apasata (cu o scandura pusa intre plansa de bord si pedala de acceleratie) pentru a preveni lipirea disului de embreaj, stergatoarele ridicate, presurile scoase de pe podea, pentru e nu face condens sub ele si cam atat...

Mai sunt si altele, sa mai imi storc mintea putin si mai scriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi face absolut ceea ce e nevoie,tin la masina destul de mult si ....asa ca tot ce va trece prin cap ..postati acilea!!! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine gaseste un prieten de incredere care sa-ti ruleze masina odata la cateva saptamani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In septembrie 2006 am lasat masina in garaj la niste prieteni ptr 6 luni si concluzia mea este,lasa pe cineva de incredere ca macar o data pe luna sa faca o plimbare cu ea macar 10 km.restul mia gasesti aici :http://vwforum.ro/index.php?showtopic=17490

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Ar trebui pornita din cand in cand ca daca nu iti vor rugini camasile in interior. La faza cu lipitul ambreiajului pe care ti-o recomanda cineva - nu stiu cat e de bine ca iti uzeaza rulmentul de presiune daca e apasta pedala....deci e cu doua taisuri. Cel mai bine ar fi daca macar motorul, cutie de viteze, etc.. Ti le-ar putea misca cineva eventual...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Incearca sa o lasi suspendata pe niste capre, cu rotile desumflate, unge chederele cu glicerina, lasa geamurile intredeschise, bateria scoasa de pe masina, ambreajul apasata (cu o scandura pusa intre plansa de bord si pedala de acceleratie) pentru a preveni lipirea disului de embreaj, stergatoarele ridicate, presurile scoase de pe podea, pentru e nu face condens sub ele si cam atat...

Mai sunt si altele, sa mai imi storc mintea putin si mai scriu.

of of , man ce crezi ca omul lasa o dacie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca sunt in italia si cam greu prieteni aici,adica de incredere.greu de spus ce voi face...mai ales ca fac pe zi cel putin 50 km ...si dintr-o data pauza de macar 6 luni...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui pornita din cand in cand ca daca nu iti vor rugini camasile in interior. La faza cu lipitul ambreiajului pe care ti-o recomanda cineva - nu stiu cat e de bine ca iti uzeaza rulmentul de presiune daca e apasta pedala....deci e cu doua taisuri. Cel mai bine ar fi daca macar motorul, cutie de viteze, etc.. Ti le-ar putea misca cineva eventual...

Rulmentul de presine se uzeaza cand e motorul pornit ..... dar cand e oprit .... ce sa se uzeze la el? :unsure:

Alta poate fi problema ..... arcul de pe placa de presiune .... sta tensionat atunci cand ambreiajul e apasat. Aici pot apare probleme, nu la rulment.

Intradevar, e ideal de pornit macar 1-2 ori pe luna, miscata 5-10 km si apoi ..... pauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot o tii in garaj, suspenda-o pe macar 2 capre (pe fata) si roaga un prieten ca la 10-12 zile sa o porneasca, sa bage a I-a si "mearga" cu ea vreo cateva minute bune. Sa lase usa deschisa la garaj samd...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic ar trebui: suspendata pe capre (nu dezumfla cauciucurile); scoasa din viteza; mentinut ambreiajul la 1/2 cu o cala; cit mai FARA carburant (nu iti fa griji pt rezervor ca e de plastic); gresate elementele mobile; intredeschise geamurile.... ooo. inainte NEAPARAT igienizata instalatia de AC; scoasa bateria (nu decuplata, data jos); schimbat uleiul; scoase bujiile si turnat in cilindrii cca. 20ml de ulei de buc. si apoi miscat motorul(cu electromotorul, fara aprindere) citeva ture; remontat bujiile; puse curse de soareci prin zona (nu e o gluma, pt ca risti sa isi faca cuibul pe la motor) si binenteles inainte de astea spalata bine, uscata si ceruita. Enjoy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!