Jump to content

Problema


Adi01
 Share

Postare recomandată

Salutare ! Avand in vedere ca am numa 3 zile sau 4 de cand m-am inregistrat pe forumul asta .. deja m-am indragostit de el :)Am si eu un VW Golf Mk1 1.6 carburatie 1980... problema este urmatoarea:

Motoru pornea la sferta fara probleme nu papa ulei .. mergea perfect.. pana s-a fisurat o fisa .. am cumparat o fisa Bosch .. am puso si masina refuza sa mai porneasca ! benzina vine.. scanteie am la fiecare fisa .. mentionez ca mergea in 3 bujii asa ca am pus fisa veche si la fel ! nu porneste ! am schimbat platina, capacu delcou , fisele toate , bobine am vreo 3 NOI .. nimic ! carburatoru nu prinde aer fals , am curatzat toate juglarele, condensatoru de pe delcou e bun , fisele sunt puse cum trebuie ... nu vrea ! :lol: Invarte ... si nimic nu da nici un semn de pornire ...am scos bujiile am dat la cheie sa vad poate e innecat motoru .. tot nimic ! cum naiba ! acu 48 de ore mergea fara probleme si acu .. :) va rog ajutati-ma .. nush ce naiba sa mai fac !

si a doua chestie .. asta daca fac motoru sa porneasca .. ma provocat cineva la o [cenzurat] .. omu are o dacie 1310 din 83.. nemodificata .. stock ... :) sa ma bag ? ( ma scuzati daca am pus intrebarea unde nu trebuie dar nah ) a doua problema nu este asa importanta ..

Multumesc tuturor care decid sa ma ajute !!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa, la carburatoare nu ma pricep :P asa ca o sa-ti raspund la a doua problema : [cenzurat].

ai motor de 1.6 carb, probabil 75 sau 80 cai, max 800 kg masina.

o coaja de dacie are motor de 1.3l si 55 cai (ponei mai bine zis) si cam 800 kg.

tu ai cuplu mult mai mare, rapoarte mai bune la cutie, putere mai mare :P

cine crezi ca ar castiga ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Cel mai repede m--as gandi la un avans dereglat avand in vedere ca inainte erai in "3". Verifica avansul.

Ma mir ca nu s-a inecat daca zici ca ai dat mult la cheie...Esti 100% sigur ca vine benzina??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica dc vine benzina si dc nu cumva este sarita de la punct sau rupta cureaua de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

in legatura cu ce te doare la masinuta ta ar fi de verificat si ai posibilitati: distributie,aprindere,psibil compresie slaba pe unul din cilindrii,eventual o supapa arsa sau indoita.dupa cum spui daca ai scanteie si benzina ar pornii,dar.....scanteia(momentul aprinderii)daca nu o da cand trebuie nu porneste.

mai uita-te inca o data si gandeste unde ai mai umblat. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adi01 - camera de nivel constant ai verificat-o?/ Inchide cuiul poantou?

Scanteia este albastra sau rosiatica? Daca este rosiatica, nu o sa porneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a venit un mecanic destul de meserias si cunoscut prin oras... si am reusit sa pornesc masina ...chiar nu stiu ce a facut .. dar problema este.. nu sta la relantiu .. si la cand o accelerez cateodata da sa moara .. am facut o tura de bloc si s-a oprit de nenumarate ori motoru si da rateuri . :) de la ce naiba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi cu filtru de benzina ce si cum, sau chiar pompa de benzina...ori avansul e dereglat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu inclin sa cred ca problema este la aprindere si la avans

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rateuri in carburator inseamna avans prea mic, de acolo si opririle la ralanti. Rateuri in evacuare inseamna avans prea mare. Dar totusi cred ca merita sa re-verifici ordinea fiselor. Iar la final, poti scoate bujiile, le pui in fisele proprii, le legi pe toate la masa cu un fir 'decojit' de manta si dai la cheie si urmaresti scanteile.

Modificat de hbogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a venit un mecanic destul de meserias si cunoscut prin oras... si am reusit sa pornesc masina ...chiar nu stiu ce a facut .. dar problema este.. nu sta la relantiu .. si la cand o accelerez cateodata da sa moara .. am facut o tura de bloc si s-a oprit de nenumarate ori motoru si da rateuri . :D de la ce naiba ?

Pe langa cele mentionate de ceilalti colegi, eu zic sa mai verifici si distanta la "platina".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

platina tin sa cred ca e de vina.. am schimbat-o eu dar nu stiu distanta.. de cati mm este.. filtru de benzina este bun .. abea l-am schimbat ... care e ordinea fiselor la ea? si dupa ce ma orientez cand le pun ..... am "reglat" eu platina acu iar nu porneste :beerchug:

Multumesc tuturor care ma ajuta ! Din suflet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am avut si eu aceleasi probleme, acum am reusit sa le mai micsorez un pic. Nici a mea nu pornea deloc. am reglat avansul si am reusit sa o pornesc. Acum sta la relanti dar cand o accelerez si dau sa plec cu ea imi moare motorul. Trebuie sa ma mai uit pe la reglajul carburatorului. Am impresia ca amestecul de benzina cu aer nu este reglat cum trebuie Cred ca si tu ar trebui sa faci acelasi lucru. Verifica si condensatorul de pe delcou sa nu fie defect.

In rest ... :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

platina tin sa cred ca e de vina.. am schimbat-o eu dar nu stiu distanta.. de cati mm este.. filtru de benzina este bun .. abea l-am schimbat ... care e ordinea fiselor la ea? si dupa ce ma orientez cand le pun ..... am "reglat" eu platina acu iar nu porneste :Driver:

Daca n-ai apucat sa o faci pina acu, ordinea fiselor e in felul urmator:

bujiile sint numerotate 1 2 3 4 de la stinga la dreapta cum te uiti la ele.

fisa cea mai lunga intra delcou in plotul cel mai apropiat de bloc (ora 12 de pe delcou) cu bujia nr 1 (e prima din stinga). Urmatoarea fisa in delcou in sensul acelor de ceas ( ora 3 pe delcou) merge la bujia nr 3, dupa care urmeaza bujia 4 (ora 6 pe delcou) si bujia 2 (ora 9 pe delcou)

Daca delcoul e putin rotit (ploturile nu sint exact la orele 12-3-6-9 ) nu e o problema, e din reglajul avansului, ora 12 o consideri cea mai apropiata de bloc.

Distanta la platina e 0.4 mm.

Daca tot nu porneste, roteste usor (adica citeva grade !) delcoul, intii la dreapta, apoi la stinga. Poti face operatia asta in timp ce cineva da la cheie ( n-o sa mearga foarte bine dar macar porneste)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!