Jump to content

Golf 5 (Fiabilitate Si Numar Km)


4abc
 Share

Postare recomandată

Golf V 1.6 BSE,102 cp, 2008, 45000 km

1.Problema cu treapta I si la mine nu intra la rece cateodata dar am observat ca daca o las scoasa din viteza cand e parcata intra bine la plecare.

2.Parbriz spart.

3.Si dupa iarna asta mi-au aparut niste punctulete mici de rugina pe usile fata unde a stropit roata,probabil de la ce au dat astia pe jos,sper cu un polish sa se duca.

4.Trebuie schimbate stergatoarele.

Modificat de piny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4abc

    8

  • lile

    7

  • limac

    7

  • Cily

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am Golf V din 2008. Am facut cu el aproape 49.000km si nu am avut nici o problema!!! cred ca becurile nu intra in categoria problemelor. sunt foarte multumit de el. cu mp3 am mici probleme... nu prea mai citeste cd-uri. daca poate cineva sa ma ajute cu vreo informatie...Poate sa fie laserul? se poate schimba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
andrei_sudstil

Salutare tuturor, sunt nou pe forum, si m-am gandit sa va scriu cateva impresii personale despre golf. Am masina de 10 luni, are ~95000 km din care eu am facut ~15000, masina este din 2005, motorul de 1.4 FSI cu 90 cp.

Pana acum, in afara de consumabile, am schimbat la ea scutul de sub motor, prinderea m-i se pare foarte proasta, am trecut odata prin apa de 30cm sub un pod la Constanta, nu cred ca aveam mai mult de 5 km/h, si pur si simplu s-a smuls din prindere, a ajuns pe sub masina, am oprit la o benzinarie si l-am scos. L-am schimbat cand am ajuns la Bucuresti, am mers cam cu frica dar am ajuns cu bine si fara probleme. Am mai schimbat parbrizul in octombrie 2010 cu unul original, mentionez ca nu am CASCO, si acum iar e spart dar o sa il schimb cu unul turcesc deoarece nu vad nicio diferenta intre un parbriz original si unul aftermarket, la prima pietricica se sparge... Bucsa anti-ruliu am schimbat-o de 2 ori in cursul a 6 luni, probabil si din cauza jantelor mari, care vreau sa le schimb (am jante OZ 35 anniversary pe 17 originale, sunt de vanzare sau le schimb cu jante OEM pe 15 sau 16- scuze de off topic)

Problemele care le am sunt urmatoarele :

- geamurile electrice, cateodata cand le inchid urca pana sus iar apoi coboara singure pana jos- m-am gandit ca ar putea fi un scurt pe undeva la instalatia electrica deoarece si oglinzile cand vreau sa le setez, oglinda din stanga se misca in acelasi timp cu cea din dreapta...

- martorul de emisie gaze (robinetul acela galben) m-i s-a aprins de vreo 2 ori, prima data numai statea la relanti, am fost la un service unde mi-a curatat supapa EGR si clapeta de acceleratie si s-a rezolvat, iar a 2-a oara s-a aprins cand am schimbat benzina, dar masina mergea normal, am bagat testerul si am scos eroarea...

- greierasii din interior (am citit pe forum si am vazut ca multa lume se plange de asta - pentru mine nu e o problema foarte mare, dar totusi sunt enervanti)

- asta-vara cand era caldura foarte mare, imi intra foarte greu in treapta a 3-a, am sa schimb uleiul la cutie sa vad daca se mai intampla...

Per-ansamblu, sunt multumit de masina, mai ales de partea mecanica, m-i se pare o masina fiabila, am unele probleme dar cred ca e ceva normal pentru o masina care are 6 ani in romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oglinzile cand vreau sa le setez, oglinda din stanga se misca in acelasi timp cu cea din dreapta...

Nu e o defectiune ci o setare in bord, intri si bifezi la reglajul oglinzilor sa se faca independent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

95k km,nici o piesa schimbata la masina,azi am facut itp,am trecut fara probleme.mergem inainte...brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina mea are imediat 150.000 km si merge la fel ca in prima zi. nu am schimbat decat o valva egr, sparta membrana din cauza mersului subturat, ca nu prea gasesc multe autostrazi pe aici, :) , un rulment dreapta spate, care facea ca viforul peste 70 km/h si etrieri spate plus placute de frane fata-spate, TRW, foarte bune.am mai schimbat si lichidul de frana, insa franeaza la fel de bine acum ca si inainte.Am avut si un greieras in partea dreapta a bordului din cauza ca am desfacut eu pe acolo ceva si am strans prea tare un surub, mers cu ea la un amic meserias, redat arcului de acolo sensiiblitatea proiectata de neamt si acum a disparut greierasul.

in continuare foarte incantat de acesta masina, consum mic, porneste la sfert, am mers in vara prin toata tara cu ea de la munte pana la mare fara cea mai mica problema.

poate la anul o vand.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vali, da' placutele?

Pai tot alea de la 0 km.nu exista nici o problema,am facut totul pe bune.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_sudstil

WooZie, de unde fac setarea, ca nu am computer de bord ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se face din bord, dar daca nu ai cel mai bine ar fi sa iti raspunda cineva care stie cu vag-com, pt ca eu n-am umblat cu asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele care le am sunt urmatoarele :

- geamurile electrice, cateodata cand le inchid urca pana sus iar apoi coboara singure pana jos- m-am gandit ca ar putea fi un scurt pe undeva la instalatia electrica deoarece si oglinzile cand vreau sa le setez, oglinda din stanga se misca in acelasi timp cu cea din dreapta...

Despre problema cu geamurile gasesti informatii, explicatii si rezolvari aici.

Nu este un "scurt", asa cum a spus si WooZie, este o functie ce poate fi dezactivata cu Vag Comul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea are 80.000 de km,am cumparat-o recent,mers doar 100 km dar tin sa spun ca nu are absolut nici o problema.Nu troncane,bocane,pleoscaie nimic,e chiar suspect de bine reglata si intretinuta(nu ma plang,Doamne fereste!).

Ramane de facut un test cu Vag Com sa-mi iasa din cap ca ar fi ceva ascuns.

De asemenea,sunt foarte placut impresionat de faptul ca o masina de 6 ani(rulata 4 ani si 30.000 km aici) nu vibreaza absolut deloc la relanti.

Modificat de cogdao
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am 1.9 TDI 105cp, are 156,000 din care 100,000 in germania la mama ei de unde a fost adusa acum 2 ani cand i-am schimbat distributia (cu tot ce tine de schimb distributie),ulei,filtre si cam atat,mecanicii spunandu-mi la momentul ala ca n-au mai vazut de mult o masina sa stea asa bine pe mecanica.Pana in ziua de azi am schimbat doar ulei si filtre din 10 in 10,000 de km, ultima data acum 2 zile cand i-am facut si o inspectie tehnica si mi-au spus baietii sa ma pregatesc de bucsele de aluminiu din spatele bratelor(in jur de 200ron bucata+manopera).Sunt foarte multumit de masina.Precizez ca merg si sportiv si nu ocolesc nici toate gropile.

S-AVETI DRUM BUN SI FARA INCIDENTE NEPLACUTE! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea e din iul 2006, 2litri, DSG, are 46000km, singura problema pe care e posibil sa o aiba cred ca e legata de cutia automata: aleatoriu, se 'impiedica' foarte foarte putin, intre 1200-1500rpm, cand accelerez incet, mai ales in treptele 1-2-3.

Intentionez sa-i schimb uleiul la cutie, nu am facut asta in acesti 5 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
nanu nazdravanu

Golful din semnatura l-am cumparat personal din Germania in toamna lui 2008, cu 120.000km in bord.Este model sportline,140 cp, 6viteze manual,BKD tip motor; in decursul celor 3 ani de cand sunt in posesia lui am schimbat urmatoarele: kit distributie la 180.000km, ECU la 185.000km, volant,placa,disc,rulment presiune si pompa ambreiaj la 190.000km, calculator de coloana la fix 200.000km;( multi nervi tociti din cauza acestui calculator de coloana ); i-am mai schimbat jantele lui de aliaj originale cu altele tot pe 16 toli model Atlanta; acum are 207.000km si cred ca trebuie aruncata o privire la EGR; per total multumit de performantele masinii, nu foarte multumit asta din pricina schimbarii atator repere majore ( 3000 lei volant si celelalte, 150 euro ECU (sh),100 euro calculator coloana (tot sh),distributia cu manopera 1000 lei, iar jantele au fost moca din partea unui prieten olandez. Sa conduceti bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca as da masina mea de acum numai pe un gtd, altfel nu vad nici un motiv sa nu o tin macar pana la 500.000 km. consumabilele si distributia sa fie schimbate la timp si ai masina de incredere cat timp vrei tu.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Golful din semnatura, achizitionat in martie 2007, trec la palmares 28 ooo km. rulati ! Bilant probleme : un bec pentru semnalizare frana ars-schimbat (floare la ureche) , senzor presiune instalatie aer conditionat defect-schimbat ( fireste, si alt freon in instalatie...si tot fireste, s-a intamplat dupa ce-a iesit masina din garantie )....si surpriza de ieri, tempomat nefunctional :angry: ...

Asta-i rau, si chiar va rog, fiindca nu am gasit unde sa cer un sfat pentru problema asta, ce credeti ca s-a putut intampla? Sau, a mai patit cineva asa ceva?

Multumesc anticipat pentru atentie si ajutor...si va urez sa postati numai de bine p-aci de Golfurile voastre !!!

P.S. lamelele la stergatoare schimbate la 6-8 luni, chestie constanta...nu-mi dau seama daca oi fi eu ghinionist sau sunt stergatoarele atat de gingase :vaidecapulmeu: ...

Modificat de Green
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Batranu meu golf 5, cumparat prin martie a ajuns la 200.000 km, l-am luat din germania la 162.000 km , i-am schimbat distributia, volant si kitu de ambreiaj masina este ca noua sa zic asa. In rest consumabile schimbate la zi iar din ce am verificat eu cam trebuie schimbate placutele de frana. In rest merge de rupe :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Golful meu l-am luat in septembrie 2011, cu 173500 km la bord.Reali. Nimic important schimbat in afara de consumabile, placute+discuri fata/spate, kit distributie. O singura problema am avut, problema zic eu: becurile de pozitie arse. A, si o bujie arsa. Aveau 4 ani....

Acum are 186120 km, nu troncane, nu bate, un greieras mic in bord si ala care a aparut din cauza mea ca am schimbat tavita aceea cu un difuzor de aer ca la climatronic care nu prea am reusit eu sa il bag cum trebuie.

Turbina cred ca incepe sa dea semne de oboseala, cateodata mai fluiera, dar cred ca e normal la nr de kilometri. Probabil la 200k km la revizie o sa o curat sau inlocui daca e nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

sal

am si eu un golf 5 1.4 55kw de cateva zile si nu reusesc sa ma inpac cu el, luat dupa ce am dat un logan, probleme cu oglinzile cand incerc sa reglez stanga se regleaza si dreapta ,cand o pornesc dimineata se aude un scrtait la curea alternator si nu stiu daca este de la curtea sau de la intinzator poate ma ajutati cu cateva raspunsuri si as mai avea o problema nu stiu sa opresc aerul conditionat climatik

va rog sa imi raspundeti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit, rabdare si citeste pe forum ( nu prea ai postat unde trebuie) ca o sa cam gasesti raspunsuri la toate intrebarile.

1. Oglinzile asa sunt programate sa se regleze ( se poate debifa aceasta optiune ), Regleaza stanga si dupa aia dreapta si o sa fie ok.

2.Daca ai un buton care scrie ECON trebuie sa fie apasat ca sa ai aerul oprit.

3. La problema cu scartaitul mai bine mergi la un mecanic.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin aici dupa aproape 7 luni, acum am ajuns la 195600 km, un bec xenon schimbat de atunci si pana acum. Volantul am aflat ca da semne de oboseala, mecanicul mi-a zis ca la 250k km sa schimb cred impreuna cu ambreiajul. Turbina inca rezista. Sper sa ajung la 300k cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 45 000 km, masina luata de noua 12.2006, am schimbat acum placutele fata si o bujie.

In rest - reviziile anuale.

Toarce ca o pisica,se aude putin si volant ( prietenii spun ca sunt prea atent - ce sa-i faci,asa este cand te pricepi :banghead: )

O masina destul de fiabila zic eu - 75% din kilometri sunt facuti in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!