Jump to content

Golf 5 (Fiabilitate Si Numar Km)


4abc
 Share

Postare recomandată

Golful din semnatura - decembrie 2007

azi are 50.000km cu urmatoarele probleme aparute in decursul celor 3 ani

- usa dreapta blocata si nu se deschide

- far stanga se abureste

- usa sofer indoita de la gheata

- "greierasi" neobositi la consola centrala bord si in capacul situat sub volan

- grila aerisire stanga - rupt "variatorul"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4abc

    8

  • lile

    7

  • limac

    7

  • Cily

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Golf din 2005, 1.6, BGU, 102cp, Tiptronic, adus in tara in 2007 din Germania la 30.000 km, cumparat de mine in 2008 la 32.000 km. Masina a avut accident frontal inainte sa o cumpar eu. Acum are 75.000 km. Se comporta destul de bine avand in vedere prin ce a trecut. I-a crapat compresorul de aer conditionat asta vara ( 2010 ). Cu chederele de la usi de pe interior sta c-am prost dar am inteles ca este " o boala " de Vw Golf. In rest sunt foarte multumit de ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Golf V TDI motor BXE, cumparat de nou de la dealerul local, acum are 48.000 km

- la 42.000 km s-a spart membrana supapei EGR

- greierasi in bord; daca rulam in germania poate nu apareau

- ma deranjeaza foarte tare ca baga ulei in admisie pe calea gazelor de carter; m-am uitat cand am schimbat EGR la partea de intrare in galeria de admisie si nu arata prea bine; as zice ca asta e cel mai mare defect al masinii

- cateodata suna de parca s-ar rupe un arc la vreo roata; nu-mi dau seama de unde e sunetul, totul arata normal sub masina

- in sarcina maxima nu merge in parametrii; s-ar parea ca va trebui sa schimb blocul de valve solenoid (cateodata bazaie, de aia banuiesc piesa asta)

- turbina fluiera de vreo 15.000 km

In rest masina imi place foarte mult. Imi place motorul, cum trage si cum suna, directia, cutia de viteze (manuala, 6 viteze) e foarte buna.

Nu pot face o comparatie cu un alt brand, pt. ca in afara de Dacie noua (alor mei) alta masina noua n-am mai condus. Harburile aduse din vest nu pot intra in discutie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii:

33.000 Km , inlocuire baterie originala (nu au vrut sa o schimbe pe garantie), cu Varta Silver Power Frame 75Ah

34.000 Km bate nuca de biela de directia partea dreapta, trebuie sa o schimb ( e consumabil, nu e acoperita de garantie desi masina este in garantie)

34256 Km Pocneste un amortizor cu gaz de la portbagaj

Topicul este denumit incorect. Trebuia spus Probleme in functie de numarul de KM, observ ca nu sunt numai eu care nu prea sunt multumit de asa-zisa calitate a VW din pacate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Codrutz85 imi pare rau sa aud ca ai astfel de probleme cu masina ta. Eu sunt un mandru posesor de Golf V 1.9TDI care are 6 ani jumatate si apropae 200.000km si la care singurele lucruri schimbate pana acum sunt distrubutia si banalul ulei+filtre+placute de frana. Nu ascund faptul ca in curand va trebui sa-i schimb a doua oara distributia, si ca e nevoie de un set nou de amortizoare fata si de toate cele 4 discuri de frana, dar cred ca nu as avea motive sa fiu nemultumit avand in vedere numarul de km parcursi. Cred ca masina a meritat din plin cei 23.oooE si sunt la fel de mandru de masinutza asta ca in prima zi :icon_thumright: :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf V 1.6 Benzina, cumparat nou august 2007

30.000 Km - servici si acasa,cumparaturi,5 drumuri de litoral,un drum de Beograd...

Probleme:

-am pierdut capac interior far dreapta din vina mea,am schimbat bec pozitie si l-am uitat pe bidon stropitor

-guma stergatorului din spate trebuie schimbata

in concluzie...am avut noroc sau ceilalti au avut ghinion !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 5, 2004, 1.9 tdi, 105cp.

Am cumparat-o anul trecut prin octombrie. A avut 100.000 km cand am luat-o, acum are 125.000km. A avut probleme cu pornirea la cald de cand am luat-o, rezolvare: resoftare la Voinea. Atunci am aflat si ca masina a fost tunata foarte agresiv pe la 140-150 cp. Am trecut pe softul original al masinii. Ca probleme am mai avut:

ceasurile - o data le-am resoftat, a 2 oara s-au relipit niste rezistente pe partea electronica;

volant + kit ambreiaj ( au fost ceva probleme de cand am luat-o dar fiind prima masina nu mi-am dat seama decat mai tarziu), rezolvare - schimbate;

bucse fata;

tampon motor;

amortizor stg spate - le-am schimbat pe amandoua;

cap de planetara drpt - schimbat;

discuri + placute de frana fata - spate;

distributie schimbata la 100.000km (cand am cumparat masina);

capac sau supapa egr ( nu mai stiu) schimbat cand am cumparat masina;

baterie varta ( bateria orig a masinii) - schimbata cu bosh silver 5 acum 1 luna;

greierasi in bord;

chiar ieri m-am trezit ca nu-mi mai merg stergatoarele fata ( nu am mai circulat cu masina pt ca afara ploua in continuu, sper sa o rezolv luni);

am schimbat toate lichidele masinii si de cand am schimbat si uleiul din cutia de viteze imi intra foarte greu sau de loc in vit 1;

posibil sa am probleme cu cutia de viteze ( cand introduc in 1 nu intra la rece de loc - de multe ori trebuie sa o cam fortez sau sa fac tot felul de ture cu schimbatorul, in a 2 sau a 3 parca intai dau in ceva si abia dupa-mi intra in viteze, de multe ori zic ca este intrata in viteza dar incepe sa caraie);

rcd 300 - nu merge cd-ul de cand am luat-o - rezolvare: instalat aux in si folosire gps wayteq 920bt pe post de player mp3;

sper sa nu mai fi omis ceva...

Este prima masina. Chiar atat sa coste intretinerea unei masini sh? Pe mine ma cam uscat de bani. Daca stau sa ma gandesc ca trebuie sa pregatesc iar bani pt. problema de la cutia de viteze....

Modificat de k7_nairam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 5, 2006, 1.9TDI 105CP DPF

A fost cumparata anul trecut prin septembrie, cam pe la 154000 km, teoretic reali (VCDS + o intrare in reprezentanta la aproximativ aceeasi km.). Dupa un an si ceva si aproximativ 16000km trag si eu linie:

- volant + kit ambreiaj + rulment si ce mai e pe acolo (dupa data de fabricatie era cel original, daca ma tine si pe mine atat ma declar multumit).

- una bucata G450 ( senzor diferential de presiune, face parte din sistemul DPF) a decedat subit, afectand regenerarea filtrului de particule; si logic aprinde un bec!

Cam atat ca si probleme serioase. In rest consumabile si filtre.

In schimb ma enerveaza calitatea plasticelor folosite, generatiile anterioare nu faceau greierasi asa de repede(am avut GIII,GIV, am inca un GIV de la servici). Consola centrala e criminala, chiar daca am luat masurile care erau trecute intr-un SSP aici pe forum. Motorasele de la clima sunt zgomotoase rau deja, mai ales cand stau pe loc la semafor.

Am mai avut probleme cu usa dreapta fata, pe caldurile de asta vara mi-a facut figura o data sa nu se mai deschida, dar dupa mai multe incercari si-a revenit si nu a mai facut pana in ziua de azi. Mai imi da cateodata eroare ce comunicare cu modulul din usa respectiva, dar pana cand merge nu il bag in seama.

In rest toate bune si frumoase pana acum. Dar... pot sa spun ca dupa 3 generatii de golf, observ cum scade calitatea, bine in general la toate marcile auto cam asta este tendinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii. Pana la urma nu era nuca bielei care batea, ci caseta de directie, am fost marti la reprezentanta, au vazut si maine ma duc sa o schimb pe garantie.

Deci adaugam:

35781 Km schimbat caseta de directie pe garantie.

Deci imi este groaza cand aceasta super masina va iesi din garantie. Se pare ca neamtul a devenit roman la ce masini face :))). LOL!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur este doar o problema de CTC ca sa zic asa, era de serviciu un neamt suparat pe viata si care a dat ok sa iasa astfel masina din fabrica. Nu stiu daca are ceva legatura cu faptul ca masina urma sa plece in Est si ca in Vest poate era intoarsa inapoi in fabrica, dar cert este ca ghinionul tau cu masina asta este maxim.

Imi pare rau de tot si mie, dar sper sa rezolvi in garantie cam tot ce trebuie schimbat si apoi sa te bucuri de masina pana la 1.000.000 km fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Golf V Plus 2005 , 1.9 TDI 105CP , cumparata in 2008 la 77 .000 din reprezentanta vw din Koln , in prezent 117.xxx folosita zi de zi 5-10 km/zi . In afara de prob la pornire , bucsele si bujiiile nici ce-a mai mica problema in afara de consumabile si micile zgarieturi din dragul nostru oras Bucuresti care are "soferi/te" din ce in ce mai "experimentate" in parcari si restu. Bani de motorina sa fie :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Masina din semnatura,aproape 200.000 km..Schimbat volant si kit ambreiaj pe la 190.000,cam tot atunci si pompa de alimentare din rezervor.O singura distributie pina acum (126.000),discuri frina fata si cam atit.Consum foarte bun in afara localitatilor,cam 8 in oras folosita pe distante scurte.Un pic prea grea pentru cei 90 cp.Poate ar trebui sa trec pe la TCM.Nu am umblat inca (desi pare greu de crezut),la tot ce inseamna directie si suspensie.

Intr-adevar, "masina poporului"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cred ca am depistat si eu problema masinii mele si anume acel "pocnet" la plecarile bruste, si anume un asa numit "tampon antibalans" la cutie, nu stiu daca e denumirea corecta, rog pe cei ce au schimbat aceasta piesa sau au mai multe cunostinte in domeniu sa detalieze aici pe forum si anume pret manopera, pret piesa si ce mai implica inlocuirea acesteia. Multumesc si astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf V 1.9 TDI 77kw BKC fabricatie 02.2005

Cumparat in septembrie 2006 din Germania (reprezentanta VW) cu 66000km la bord. In Prezent am 221000 km si problemele ar cam fi urmatoarele:

-problema pornire la cald - rezolvat resoftare

-un parbriz

- de 2 ori schimbat toate bucsele fata

-schimbat baterie (la scurt timp dupa resoftare)

-schimbat cap planetara stanga

-becurile h7 de pe faza scurta se ard cam o data la o luna doua

-schimbat discuri frana (toate 4) plus placutele de 2 ori

-schimbat bujii

In mare cam astea ar fi din cate imi aduc acum aminte...dar ar mai necesita:

-kit ambreiaj + volant ( bate volantul aprox. de cand am cumparat masina)

-turbina are un mic fluerat , in general cand schimb viteza din mic in mare la rece

-niste scurgeri la EGR

In general eu sunt foarte multumit de masina si o recomand cu incredere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 5 1,9 tdi 145000 mii

Masina merge bine,fara probleme cumparata de 2 luni;daca apar probleme va anunt(sper sa nu)!!!

va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 5 2005 cumparata acum 2 luni 158000km acum are 159600:

Am schimbat:

-distributie, pompa apa, curea alternator, fulie alternator

- antigel, ulei, filtre, placute fata spate

-bara antiruliu, burduf planetara acu 2 zile

-reparat motoras luneta

-revopsit aripa spate puting zgariata

Pierduse un furtun de la evacuare gaze nearse care venea la dopul de completat ulei e undeva sus, am improvizat eu un furtun, cel original era 2 milioane pt o porcarie de 5 cm de plastic, acum cel pus de mine se potriveste perfect:))

Bucsele brat fata trb schimbate neaparat si astea si in spate burduful amortizoarelor rupt si protectile au cazut pe amortizoare( 2 mesteri mi-au spus k mult masini st asa si sa nu mi fac prb k nu afecteaza cu nimic) nu stiu ce sa fac sa le schimb sau sa le las asa.

Aveam numerosi greierasi am rezolvat o mare parte din ei singuru care a ramas e zgomotul curelei de la clima scartaie enervant.

Modificat de madutzu22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMM (cu DPF) an fabricatie 2006 (NOI), 103 KW , GOAL.

Achizitionat in Martie 2009 din DE (Hamburg), KM? hmmm nu stiu...poate 104k KM poate 160k KM (discutii...verificari, poveste lunga)

Pe parcursul celor ~38k KM am schimbat urmatoarele:

- una bucata G450 a picat anul trecut (in vacanta pe meleaguri parfumate - F),

- 2 bucati telescop spate dupa ce a inceput sa curga cel de pe partea stanga,

- 2 bucati telescop haion dupa ce a inceput sa curga cel de pe partea dreapta (inca mai tinea vara, dar iarna pica in cap haionul :) ),

- 1 set placute frana pe spate,

- kit ambreiaj + volant (OEM Sachs ---> a primit identic),

- consumabile si kit distributie (care este obligatoriu pt. fiecare dintre noi) + verificat /reglat unghi de fuga.

Modificat de janos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 5, 1,9 TDI, BKC, 2006

La mine din 2009

In prezent 127 000 km (nu neaparat reali)

Inainte de 2009 s-au inlocuit discuri si placute de frana, bateria, o janta, distributia (documentat).

Verificat la un dealer local inaintea achizitiei.

Dupa 2009 am schimbat kit ambreiaj+volant SACHS, motoras climatronic V158, stergatoare, 2 becuri stopuri si reviziile anuale.

A primit FM transmitter cu bluetooth care emite RDS, compatibil A2DP, este deci hands-free(bun) si mp3 player (bunicel, faptul ca functioneaza RDS ii creste importanta in fata altor playere, fidelitatea rezonabila )

In prezent:

interior

- vopsea cojita liniar pe grila centrala de ventilatie (heil Ambipur)

- vopsea cojita punctiform pe manerele usilor

- bancheta spate usor deteriorata de la scaunul copilului

- boxa de medii de pe usa soferului functioneaza intermitent

exterior

- portiere cu marci ale usilor vecinilor de parcare, vopsea sarita in colturile inferioare din cauza ghetii

- aparatori noroi sparte/crapate (zapada bate Golful)

- luneta sablata

In proiect:

inlocuire curea accesorii si rola aferenta.

inlocuire plastice interioare

reconectare boxa medii

General:

multumit ca partea mecanica nu-mi da mari batai de cap

ingrijorat ca interiorul devine costisitor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf V, BKC 2005, 77 kw, cumparat 08.2007 la 66000 km (reali). In prezent aprox. 130000 km. Singura problema aparuta: pornire la cald (rezolvata in urma cu 1 an prin schimbarea carbunilor) in rest distributie+ulei+filtre+placute si cam atat. Jante 17' si nu am schimbat nici un fel de bucse.

Modificat de robert86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

golf 5, 1.9 tdi, dec.2006, 123.000km, toti facuti in romania:

-volant schimbata pe garantie la 20.000km

-2x rulment dreapta spate50.000 si 100.000

-discuri fata schimbate(ovalizate)la 58000

-becuri...multe

-bieleta fata stanga 110.000

-revizii normale(ulei, filtre,placute)

-revizia 120.000: distributie, pompa de apa, ulei si filtre, bucse mari si mici pe fata,

-usa sofer indoita de la gheata

-stopuri aburite

-clima "ciricaie" cand e foarte frig si are un pacanit usor mai tor timpul

-vopsea foarte sensibila(negru)...revopsit la reprzentanta

-un amortizor de la haion, curs

-trepideaza la relanti cand e motorul cald(am vazut ca e destul de frecventa problema...poate ma ajuta cineva care a rezolvat asa ceva)

-motor foarte zgomotos si antifonarea destul de slaba

cu toate astea sunt destul se multumit si consider ca este o masina buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat, reincarcat cu freon aerul conditionat la 100.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stergatorul stanga vibreaza ce fac sa nu mai vibreze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 1,6 fsi. schimbat 2 rulmenti dreapta fata 1 stanga.schimbat bujiile, cap planetara(cred ca asa se numeste) incuietoare portbagaj, manerul cu care deschizi portiera stanga spate s-a rupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!